Klopt. Maar ik wilde toch even reageren op het van mij gestolen B&A-plaatje.quote:Op maandag 20 april 2015 03:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet meer over gewoon drinken.
Respect dat je er zo openlijk over schrijft. Als je verstandig en slim bent, dan weet je (dus) ook wat goed voor je is en wat niet. Drank is geen oplossing, maar verergert je situatie. Alleen jij kunt inschatten of je jezelf kunt herpakken zonder hulp of dat die hulp wél nodig is. Hopelijk weet je de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 03:42 schreef YokiKater het volgende:
Sommige mensen weten iets meer van mij... <knip> ... dit is mijn verhaal.
Hey Yoki,quote:
Zo gaan die dingen, zelfs als ik bezopen benquote:Op maandag 20 april 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Respect dat je er zo openlijk over schrijft. Als je verstandig en slim bent, dan weet je (dus) ook wat goed voor je is en wat niet. Drank is geen oplossing, maar verergert je situatie. Alleen jij kunt inschatten of je jezelf kunt herpakken zonder hulp of dat die hulp wél nodig is. Hopelijk weet je de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.
PS: Het was nog vrij aardig geschreven voor iemand die niet geheel nuchter isJe mag blijven bij de FP
Trustenquote:Op maandag 20 april 2015 04:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen, zelfs als ik bezopen ben
Eerste verdachte aanslag Parijs aangehouden
Maar nu is het wl tijd om te slapen want om 10.00 uur gaat de wekker.
Helemaal gelezen, maar weet niet echt een reactie. Respect dat je er zo open over bent.quote:Op maandag 20 april 2015 03:42 schreef YokiKater het volgende:
Sommige mensen weten iets meer van mij, en ik ben ook wel eens eerder opgenomen geweest. En het een is soms niet met het ander te rijmen.
Een jaar geleden ben ik nog door de politie naar de kliniek gebracht, wat een zeer aparte ervaring was.Ga ik verder niet over uit.
Daarnaast heb ik goede hulp en die signaleren ook dingen, en ik moet zelf ook toegeven dat een tijdelijke opname misschien wel het beste is. Maar dan ben je zo beperkt en zit je in zo'n fucked up omgeving dat ik mij afvraag of dat wel de juiste is.
Anderzijds heb ik wel problemen ja, die zich blijven voorthouden, maar ik ben niet "gek" of "gevaarlijk" genoeg. Ja ok, ik heb mijn streepjes, maar ook bewezen dat ik van dienst kan zijn.
Ik ben niet alleen bekend bij de politie maar er ook werkzaam geweest. Wanneer ik bel komen er 2 auto's. Meteen. Ik heb ook goede hulp, 24/7, ben bekend bij de crisisdienst, alles.
Omdat ik er zelf nog niet bovenop kom zijn we bezig met uitgebreide hulp, maar 24/7 hulp gaat mij tussen de 150 en 800 euro per maand kosten en is dus geen optie. Ik ga steeds meer richting een klinische opname en dat zie ik zelf nog niet helemaal zitten omdat ik dat eerder heb meegemaakt en dat is ongeveer vergelijkbaar met de TV-serie "Anita wordt opgenomen" .. Dat is zwaar fucked up en wordt je niet beter van.
Wat moet ik doen? Nou, dat is vrij simpel... Herpakken en doorpakken, en dat is niet voor de eerste keer. Maar kan ik dit dit keer zonder hullp? Nee, ik geef eerlijk toe dat ik het in mijn eentje niet meer trek, hoe stoer en hoeveel kennis ik ook heb.. dit is harde survival.
Wat heb ik wel? Mijn standaard hulp die ik nu heb en het afschrijven op internet en de steun/adviezen die daaruit voortvloeien. Plus het gezonde verstand wat moet overwinnen op de impulsiviteit. Want ik krijg keer op keer te horen; " je weet het wel", "je bent een slimme jongen" etc.
En ik kan het ook wel, ik ben geen mongool ... (no offence) Maar als ik niets heb om te slopen dan heb ik graag iets om te maken! En momenteel vind ik mijn weg niet.
TLDR? In je arie en je moeder .. dit is mijn verhaal.
Ik maak gewoon weer een nieuwe start.quote:Op maandag 20 april 2015 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Alles teruggelezen. Yoki..succes, weet niet wat ik anders kan zeggen.
Oja, telefoon al binnen? Hoe is tinder
Spannend.quote:Op maandag 20 april 2015 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik maak gewoon weer een nieuwe start.
Telefoon komt tussen 12.12 en 14.12 uur.
De inhoud had je wellicht liever anders gezien...quote:
Je weet hoe ik hier over denk.quote:Op maandag 20 april 2015 12:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
De inhoud had je wellicht liever anders gezien...
Veel mensen zagen hun verhaal liever anders. Hoeveel mensen hadden niet goddelijk willen en moeten zijn .
Mad world.
quote:Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef Webschip het volgende:
Dat is een leuk filmpje.
Helaas een doodenkeling die dat lukt in een conformistische samenleving waar het barst het talent.
Meneer S. Wie was dat ook al weer? (gelukkig niet die meneer R.quote:Op maandag 20 april 2015 12:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geleerd van meneer S. Kan je je dat nog herinneren?
Je eigen reet kunnen afvegen is geen talent.quote:Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef Webschip het volgende:
Dat is een leuk filmpje.
Helaas een doodenkeling die dat lukt in een conformistische samenleving waar het barst het talent.
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.quote:Op maandag 20 april 2015 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Meneer S. Wie was dat ook al weer? (gelukkig niet die meneer R.)
Gelukkig was het niet Ratelband.quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.
Specularium?quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je bang voor de vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt er wel een splitquote orgie van hequote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Eftelijntje zit weer allemaal tl;dr posts te maken.
Moet ik dat weer gaan lezen.
Hou eens op met je gezeik.quote:
Ik snap hem niet, wie is die kerel rechts en waar gaat die screensaver-opmerking over?quote:
Hij heeft die foto van dat dode kind als screensaver.quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, wie is die kerel rechts en waar gaat die screensaver-opmerking over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |