Niks, gewoon slap geouwehoer om een domme beslissing goed te praten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:42 schreef Stofje het volgende:
Maar, "SPT naar een hoger plan", wat betekent dat in godsnaam. Ik vind SPT een prima forum, waar de bagger reuze meevalt. Wat moet er nog beter dan?
Welke beslissing ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, gewoon slap geouwehoer om een domme beslissing goed te praten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:38 schreef GGMM het volgende:
- Het verbasteren van 'Danny' naar 'Banny' (Dven)
Heb ik gedaan. Maar ik dacht dat je één specifieke user bedoelde.quote:
Inside joke tussen mij en Ambrosius.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
GGMM en Ambrosius gaan Ambrosius missen?
Hulde GGMM. Beste post van jou in jaren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:38 schreef GGMM het volgende:
Juist ja, een administrator grijpt naar de ban knop vanwege:
- Het posten van een smiley (Typisch)
- Het op een doodnormale manier zeggen dat je het oneens bent met zijn beslissing (Ajacied4lf)
- Het inhoudelijk bekritiseren van de FP.
- Het verbasteren van 'Danny' naar 'Banny' (Dven)
En niemand trekt z'n bek open, en een moderator die zich al jaren vrijwillig inzet voor FOK en de enige op het forum is die uberhaupt wel eens aanwezig is die wordt uit z'n functie gezet omdat hij te vaak om een ban vraagt. Lekker beleid.
Om over de treurige MED nog maar te zwijgen.
Zonde Ambrosius, ik vond je ondanks dat je een andere stijl hanteerde dan ik dat deed een goede moderator.Meubilair van FOK ditdat. Had het er met yvonne nog geen 2 weken voordat dit gebeurde nog over toevallig. Ik en Ambrosius gaan je missen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |