abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 20 april 2015 @ 14:27:05 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151858705
quote:
3s.gif Op maandag 20 april 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een onzin, je kan net een paar keer pech hebben met een rijder die uitvalt en je keldert zo een aantal plekken. Al heb je alles van Mercedes en ze halen beide de finish niet, dan donder je zo de top 50 uit, zelfs al sta je eerste.
Als anderen risico nemen en er gebeuren gekke dingen kun je kelderen ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin / PR maandag 20 april 2015 @ 14:30:58 #27
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_151858861
quote:
3s.gif Op maandag 20 april 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een onzin, je kan net een paar keer pech hebben met een rijder die uitvalt en je keldert zo een aantal plekken. Al heb je alles van Mercedes en ze halen beide de finish niet, dan donder je zo de top 50 uit, zelfs al sta je eerste.
Buiten dat de Mercedes zeer betrouwbaar is tot nu toe zullen mensen daaronder dan wel een op het oog onverantwoorde gok moeten nemen met hun geld. En het verschil tussen de #1 en #50 is toch al 260 punten, dat is niet mis
  maandag 20 april 2015 @ 14:47:00 #28
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_151859355
Damn... Max, Sainz, TR, Sauber :')

212 punten...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_151859599
Hamilton weer sterk :-/
  maandag 20 april 2015 @ 15:07:12 #30
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_151860000
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:46 schreef Nattekat het volgende:
TR heeft het slechtst gescoord met alle 4 de onderdelen, zelfs Manor scoorde beter.
Pijnlijk, maar diegene die STR heeft genomen namen ook wel een risico. Die hebben zeker ook Ericsson en Knaldonado in het team.
pi_151860336
Renault hinte al dat ze wel eens zouden knallen dit weekend. Het is nog een geluk dat Riciardo 5m over de finish stopte.
.
pi_151870989
Hmm, als ik het zo eens bekijk zou ik volgende keer kunnen kiezen voor Sainz - Nasr - Sauber - Ferrari.

Tenzij Williams het in de VT beter lijkt te doen dan Ferrari.
pi_151872393
Ik kan Kimi, Nasr en 2xSauber doen. Maar echt origineel is dat niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151872640
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
Je kan het ook niet doen, maar de kans op puntenverlies is groot. Het zal wel door de slechte prestaties van zowel Sauber als Kimi in 2014 zijn, dat ze zo goedkoop zijn gewaardeerd. Aan Vettel hangt nog de prijs van 4x kampioen ergens, terwijl die vorig jaar ook niet zo goed was.

Ik denk dat de strijd gaat komen, met wat je na Sauber/Kimi kan doen. Op een gegeven moment ligt dat geld op de bank te branden. Wie ga je dan vervangen, Kimi, of een Sauber onderdeel.
.
  maandag 20 april 2015 @ 21:18:06 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151873070
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:09 schreef Fer het volgende:

[..]

Je kan het ook niet doen, maar de kans op puntenverlies is groot. Het zal wel door de slechte prestaties van zowel Sauber als Kimi in 2014 zijn, dat ze zo goedkoop zijn gewaardeerd. Aan Vettel hangt nog de prijs van 4x kampioen ergens, terwijl die vorig jaar ook niet zo goed was.

Ik denk dat de strijd gaat komen, met wat je na Sauber/Kimi kan doen. Op een gegeven moment ligt dat geld op de bank te branden. Wie ga je dan vervangen, Kimi, of een Sauber onderdeel.
Klopt
Heb het ook gedaan.
Vettel kwam ik net 100.000 te kort voor maar dan bleef ik met Stevens zitten.

Nu Nasr genomen, als een STR blijft rijden zijn ze sneller maar weet niet of die heel blijven.

Dus ff de gok genomen en zometeen zo snel mogelijk naar een Mercedes onderdeel of Vettel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 20 april 2015 @ 21:19:13 #36
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_151873131
Verstappen maar eruit gehaald voor Perez.
  maandag 20 april 2015 @ 21:19:34 #37
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151873151
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:09 schreef Fer het volgende:

[..]

Je moet wel heel erg veel geld hebben wil je van een Sauber onderdeel echt omhoog kunnen aangezien alles wat er nu iets bovenstaat maar zelden meer punten oplevert en dat gat naar Williams, Ferrari en Mercedes is wel echt heel erg groot.
pi_151873210
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef nils7 het volgende:
als een STR blijft rijden zijn ze sneller maar weet niet of die heel blijven.
Ik weet het niet, ze reden gisteren ook achteraan net voor het uitvallen. En de tweede helft van 2014 ging het eigenlijk ook vaak zo, kwalificeren in Q3, maar tijdens de race achterop raken.

Ondanks de Max en Carlos de sterren van de hemel rijden.
.
pi_151873273
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Je moet wel heel erg veel geld hebben wil je van een Sauber onderdeel echt omhoog kunnen aangezien alles wat er nu iets bovenstaat maar zelden meer punten oplevert en dat gat naar Williams, Ferrari en Mercedes is wel echt heel erg groot.
Ik zie Lotus nog wat opleveren, als tussenstap. Maar dat zou pas vanaf Monaco kunnen. Daar gelden weer andere regels.
.
pi_151874364
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:21 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik zie Lotus nog wat opleveren, als tussenstap. Maar dat zou pas vanaf Monaco kunnen. Daar gelden weer andere regels.
IK ga bij de GP van Monaco waarschijnlijk voor een McLaren onderdeel. Button rijdt er vaak leuke races, het is geen snel circuit en de McLaren lijkt een goed uitgebalanceerde wagen.

Ik schrijf ze dus zeker niet af. Nu met mijn team Vet, Nasr en Sauber + Manor zit ik redelijk safe, ook voor Barcelona. Met een beetje mazzel dus na Barcelona weer 16/17 miljoen te besteden. Dan word dat misschien dus But & Bot ( :D ) en Sauber & Sauber. Dat is wel een gokje, maar wel leuk om te doen. En die Saubers zullen in Canada denk ik ook weer als de brandweer gaan. Voorlopig ga ik mij dus aan de 2gp's per teamsamenstelling houden... hoop ik :@
pi_151874911
Button? Wow, dat is wel écht een gok.
pi_151875485
quote:
11s.gif Op maandag 20 april 2015 21:53 schreef k_man het volgende:
Button? Wow, dat is wel écht een gok.
Ja klopt, maar ná Barcelona komen er 2 GP's aan die in zijn straatje liggen. Kijk, ik weet ook wel dat die Honda nog niet betrouwbaar is, maar als het aan Button ligt, rijdt hij straks 2 mooie races. McLaren maakt 4 races op rij duidelijke progressie als het om snelheid gaat. De manier waarop Alonso Raikkonen kon bijbenen voor 3/4 rondjes lang, vond ik indrukwekkend.

Kijk, als die McLaren op de donderdag middag weer kuren vertoond in Monaco, dan zie ik af van mijn plannetje, maar ik vind het wel interessant om hem en McLaren te volgen in het algemeen en voor de F1 manager.
pi_151876241
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
Ik kan dat ook doen, ik overweeg ook:

Kimi, Perez, Sauber, Manor

of

Kimi, Nasr, Force India, Manor
pi_151876286
zelfs 1 punt teveel gepakt om de volgende wissel te kunnen uitvoeren. Dank Button & Renault.
pi_151876689
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef RudyL het volgende:
zelfs 1 punt teveel gepakt om de volgende wissel te kunnen uitvoeren. Dank Button & Renault.
Daar kon Button weinig aan doen.. Het was die verdomde Honda motor. Button is in de 2 races dat hij samen met Alonso reed, wel 2 keer sneller geweest. Als Als Als hij een normaal weekend had, was hij misschien ook wel vóór Alfons geëindigd. Maarja, dat zullen we nooooit te weten komen.
  maandag 20 april 2015 @ 22:56:38 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151877789
Is ze weer met haar Button-roze bril op :D

Ik verwacht dat Mclaren pas tegen het einde van het seizoen kan meedoen voor p6-p8.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_151879384
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:56 schreef Rossdale het volgende:
Is ze weer met haar Button-roze bril op :D

Ik verwacht dat Mclaren pas tegen het einde van het seizoen kan meedoen voor p6-p8.
De eerste race, McLaren rijdt mee voor spek en bonen, 4 tot 6 seconden langzamer dan de top.
Tweede race, McLare komt wat dichterbij, Alfons en Button rijden beide de race uit, nu met slechts 3 tot 4 seconden langzamer.
Derde race, Button rijdt een mooie race en is competitief met de Lotus van Maldonado, Jenson maakt inschattings fout en ziet zijn race eindigen in mineur.
Vierde race, Alfons rijdt zowaar Q2 en haalt op 1 plaats na net niet de top 10 + kan Raikkonen aardig bijbenen voor ca 4 rondjes lang, vooral de balans van de McLaren is goed te zien... Aan de karakteristiek van de McLaren valt te lezen dat het een best goed uitgebalanceerde wagen is en het slechts nog de Honda motor is die betrouwbaarder moet worden. Ze zullen heus nog wel meer problemen hebben dan alleen dat, maar de progressie over 4 races is opmerkelijk en niet te ontkennen.

Zowel Monaco als Canada zijn gewoon banen waar Button het erg goed naar zijn zin heeft. Na Canada volgt snel Silverstone, wat weer meer een baan voor Alonso is. Ik denk dat iedereen (in iedergeval veel mensen wel) de kracht en kwaliteit van de McLarens nogal onderschat. Ik schat in dat ze ondanks hun betrouwbaarheids probleem misschien wel in de buurt gaan komen van Williams en Sauber qua snelheid. Of het nu Button of Alonso gaat zijn, maar ik durf er wel wat geld op te zetten dat tijdens de GP van Japan bijvoorbeeld een P4 gescoord kan worden.
pi_151882984
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Daar kon Button weinig aan doen.. Het was die verdomde Honda motor. Button is in de 2 races dat hij samen met Alonso reed, wel 2 keer sneller geweest. Als Als Als hij een normaal weekend had, was hij misschien ook wel vóór Alfons geëindigd. Maarja, dat zullen we nooooit te weten komen.
Bedoel wanneer Button de race wel kon uitrijden hij wel de punten innam die ik nu net genoeg heb en ik hierdoor niet kon wisselen. Ik wist niet dat het door zijn Honda motor kwam, dan dank aan de Renaults in de TR's en de Honda motor van Button. Zo beter ;)
  Redactie Sport dinsdag 21 april 2015 @ 08:43:32 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151883043
Ik zie Grosjean nog wel als optie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151892451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Grosjean nog wel als optie