Als anderen risico nemen en er gebeuren gekke dingen kun je kelderen ja.quote:Op maandag 20 april 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kan net een paar keer pech hebben met een rijder die uitvalt en je keldert zo een aantal plekken. Al heb je alles van Mercedes en ze halen beide de finish niet, dan donder je zo de top 50 uit, zelfs al sta je eerste.
Buiten dat de Mercedes zeer betrouwbaar is tot nu toe zullen mensen daaronder dan wel een op het oog onverantwoorde gok moeten nemen met hun geld. En het verschil tussen de #1 en #50 is toch al 260 punten, dat is niet misquote:Op maandag 20 april 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kan net een paar keer pech hebben met een rijder die uitvalt en je keldert zo een aantal plekken. Al heb je alles van Mercedes en ze halen beide de finish niet, dan donder je zo de top 50 uit, zelfs al sta je eerste.
Pijnlijk, maar diegene die STR heeft genomen namen ook wel een risico. Die hebben zeker ook Ericsson en Knaldonado in het team.quote:Op maandag 20 april 2015 13:46 schreef Nattekat het volgende:
TR heeft het slechtst gescoord met alle 4 de onderdelen, zelfs Manor scoorde beter.
Je kan het ook niet doen, maar de kans op puntenverlies is groot. Het zal wel door de slechte prestaties van zowel Sauber als Kimi in 2014 zijn, dat ze zo goedkoop zijn gewaardeerd. Aan Vettel hangt nog de prijs van 4x kampioen ergens, terwijl die vorig jaar ook niet zo goed was.quote:Op maandag 20 april 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
Ik kan Kimi, Nasr en 2xSauber doen. Maar echt origineel is dat niet.
Kloptquote:Op maandag 20 april 2015 21:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen, maar de kans op puntenverlies is groot. Het zal wel door de slechte prestaties van zowel Sauber als Kimi in 2014 zijn, dat ze zo goedkoop zijn gewaardeerd. Aan Vettel hangt nog de prijs van 4x kampioen ergens, terwijl die vorig jaar ook niet zo goed was.
Ik denk dat de strijd gaat komen, met wat je na Sauber/Kimi kan doen. Op een gegeven moment ligt dat geld op de bank te branden. Wie ga je dan vervangen, Kimi, of een Sauber onderdeel.
Je moet wel heel erg veel geld hebben wil je van een Sauber onderdeel echt omhoog kunnen aangezien alles wat er nu iets bovenstaat maar zelden meer punten oplevert en dat gat naar Williams, Ferrari en Mercedes is wel echt heel erg groot.quote:Op maandag 20 april 2015 21:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen, maar de kans op puntenverlies is groot. Het zal wel door de slechte prestaties van zowel Sauber als Kimi in 2014 zijn, dat ze zo goedkoop zijn gewaardeerd. Aan Vettel hangt nog de prijs van 4x kampioen ergens, terwijl die vorig jaar ook niet zo goed was.
Ik denk dat de strijd gaat komen, met wat je na Sauber/Kimi kan doen. Op een gegeven moment ligt dat geld op de bank te branden. Wie ga je dan vervangen, Kimi, of een Sauber onderdeel.
Ik weet het niet, ze reden gisteren ook achteraan net voor het uitvallen. En de tweede helft van 2014 ging het eigenlijk ook vaak zo, kwalificeren in Q3, maar tijdens de race achterop raken.quote:Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef nils7 het volgende:
als een STR blijft rijden zijn ze sneller maar weet niet of die heel blijven.
Ik zie Lotus nog wat opleveren, als tussenstap. Maar dat zou pas vanaf Monaco kunnen. Daar gelden weer andere regels.quote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg veel geld hebben wil je van een Sauber onderdeel echt omhoog kunnen aangezien alles wat er nu iets bovenstaat maar zelden meer punten oplevert en dat gat naar Williams, Ferrari en Mercedes is wel echt heel erg groot.
IK ga bij de GP van Monaco waarschijnlijk voor een McLaren onderdeel. Button rijdt er vaak leuke races, het is geen snel circuit en de McLaren lijkt een goed uitgebalanceerde wagen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik zie Lotus nog wat opleveren, als tussenstap. Maar dat zou pas vanaf Monaco kunnen. Daar gelden weer andere regels.
Ja klopt, maar ná Barcelona komen er 2 GP's aan die in zijn straatje liggen. Kijk, ik weet ook wel dat die Honda nog niet betrouwbaar is, maar als het aan Button ligt, rijdt hij straks 2 mooie races. McLaren maakt 4 races op rij duidelijke progressie als het om snelheid gaat. De manier waarop Alonso Raikkonen kon bijbenen voor 3/4 rondjes lang, vond ik indrukwekkend.quote:
Ik kan dat ook doen, ik overweeg ook:quote:Op maandag 20 april 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
Ik kan Kimi, Nasr en 2xSauber doen. Maar echt origineel is dat niet.
Daar kon Button weinig aan doen.. Het was die verdomde Honda motor. Button is in de 2 races dat hij samen met Alonso reed, wel 2 keer sneller geweest. Als Als Als hij een normaal weekend had, was hij misschien ook wel vóór Alfons geëindigd. Maarja, dat zullen we nooooit te weten komen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef RudyL het volgende:
zelfs 1 punt teveel gepakt om de volgende wissel te kunnen uitvoeren. Dank Button & Renault.
De eerste race, McLaren rijdt mee voor spek en bonen, 4 tot 6 seconden langzamer dan de top.quote:Op maandag 20 april 2015 22:56 schreef Rossdale het volgende:
Is ze weer met haar Button-roze bril op
Ik verwacht dat Mclaren pas tegen het einde van het seizoen kan meedoen voor p6-p8.
Bedoel wanneer Button de race wel kon uitrijden hij wel de punten innam die ik nu net genoeg heb en ik hierdoor niet kon wisselen. Ik wist niet dat het door zijn Honda motor kwam, dan dank aan de Renaults in de TR's en de Honda motor van Button. Zo beterquote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar kon Button weinig aan doen.. Het was die verdomde Honda motor. Button is in de 2 races dat hij samen met Alonso reed, wel 2 keer sneller geweest. Als Als Als hij een normaal weekend had, was hij misschien ook wel vóór Alfons geëindigd. Maarja, dat zullen we nooooit te weten komen.
Die staat bij mij ook op de shortlist inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Grosjean nog wel als optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |