Ik heb juist begrepen dat het precies andersom is. Dus hoe meer je het verhit, hoe slechter.quote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef fathank het volgende:
Olijfolie niet verhitten, is niet heel goed voor je. Beter grasboter of kokosolie gebruiken.
Dat probeer ik ook te zeggen. Olijfolie moet je niet verhitten. Koud als dressing bij de sla kan echter prima.quote:Op maandag 20 april 2015 22:15 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik heb juist begrepen dat het precies andersom is. Dus hoe meer je het verhit, hoe slechter.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen. Olijfolie moet je niet verhitten. Koud als dressing bij de sla kan echter prima.
Niet doen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:21 schreef MAHL het volgende:
Heb dus wat last van ondergewicht, er mogen wat kilos aan (BMI van 17). Nu zag ik op Youtube een filmpje van een man die als tip gaf bakboter te eten om aan te komen. Werkt dit? En zijn er geen negatieve bijeffecten?
Maar maatregelen zijn wel nodig (naast dat het gewoon lelijk is om naar te kijken).quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef 47478386 het volgende:
Als je BMI op 17 ligt dan zit je echt niet dusdanig onder het aanbevolen niveau dat je je tot dit soort drastische maatregelen moet wenden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |