SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Drie keer tochquote:Op zondag 19 april 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is vandaag al vier keer gescoord.
Oh ja nog ergerquote:
quote:
Ikhad vertrouwen in JRod en niet in D'n Loller.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je weer hardhandig afgeslacht in de prono.
Doorgaans is de relatie van Spanjaarden met de AGR niet zo best. Jammer dat ik toch niet Gregje er had ingezet voor Dumoulin. Twaalf punten dit keer. Op naar de Waalse Pijl.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ikhad vertrouwen in JRod en niet in D'n Loller.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2015 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Jammer dat ik nog geen felicitaties heb mogen ontvangen pik
Ik had het leuk gevonden als Utrecht nu verloor en dan volgende week bij Go Ahead dan doen ze ook nog mee. Ja volgend seizoen weer 6 puntjes voor onsquote:Op zondag 19 april 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, volgend seizoen weer tegen elkaar
En, ik wil met ado boven utrecht eindigen.
Als je zo doorgaat trek ik mijn felicitaties weer in.quote:Op zondag 19 april 2015 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had het leuk gevonden als Utrecht nu verloor en dan volgende week bij Go Ahead dan doen ze ook nog mee. Ja volgend seizoen weer 6 puntjes voor ons
Ja die heb je jammer genoeg overal tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2015 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik zit een beetje naar dat kampioensfeest op en neer te zappen. En ik zie vooral de swaggerboys constant met hun telefoon 'los gaan'
Ik snap dit niet
Castaignos scoortquote:
Kon niet zien.quote:Op zondag 19 april 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft van Twente eigenlijk prima, wat jij?
Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 19 april 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in ieder geval doet twente zichzelf enorm te kort vandaag.
Nou, niet echt. Hij heeft al een paar keer een bal niet goed weggewerkt en al twee (drie?) keer een bal van de lijn gehaald door zijn eigen verdedigers.quote:Op zondag 19 april 2015 18:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ruiter besluit uitgerekend vandaag natuurlijk de wedstrijd van zn leven te spelen.
Kan je nagaan.quote:Op zondag 19 april 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Hij heeft al een paar keer een bal niet goed weggewerkt en al twee (drie?) keer een bal van de lijn gehaald door zijn eigen verdedigers.
Bij het woord "platte kar"?quote:
We moeten nog een beetje spanning hebben in de competitie, hé.quote:
Ja, dat was al bekend. Traoré is immers geschorst.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
En Djurdevic in de basis. That's a first volgens mij.
Oh ja, vandaar. Maar dat Ibarra ontbreekt is vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat was al bekend. Traoré is immers geschorst.
Zelfs op beton spelen was beter geweest dan dat veldquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En de reden dat ADO nu op kunstgras speelt
Kindsoldaat, wat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er met kindsoldaat gebeurd, eigenlijk?
Als middenvelder opgesteld (quote:
Die is een beetje overbodig geworden. Wel een goeie speler, zou eigenlijk terug naar Feijenoord moeten.quote:
Nou ja, ik zou hem wel houden mits hij akkoord gaat met een plek op de bank.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is een beetje overbodig geworden. Wel een goeie speler, zou eigenlijk terug naar Feijenoord moeten.
Daar was hij een tijdje wel extreem goed inquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Beetje oorlog maken in de zestien.
Piet heeft momenteel een gangbang met zijn koikarpersquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Piet van het kamp is hier niet blij mee
Die kronkelen zo lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Piet heeft momenteel een gangbang met zijn koikarpers
Vorige interlands stond hij aanvankelijk zelfs op de reservelijst ten faveure van oa Kenny Tetequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Diks zit bij Oranje u18 doorgaans op de bank.
Vreemde keuze aangezien Diks al het hele seizoen op het grote mensen niveau speeltquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorige interlands stond hij aanvankelijk zelfs op de reservelijst ten faveure van oa Kenny Tete
Diks zou niet eens misstaan in Jong Oranje, waar die debiel van een Karsdorp mag opdravenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemde keuze aangezien Diks al het hele seizoen op het grote mensen niveau speelt
Het enige wat hij kan is een beetje leuk aanvallen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Diks zou niet eens misstaan in Jong Oranje, waar die debiel van een Karsdorp mag opdraven
Tete zat zelfs bij Jong Oranje tegen Jong Frankrijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan is een beetje leuk aanvallen.
Lees: wachten op de grote ruimtes.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
ADO probeert er alles uit te halen, Vitesse houdt zich koest
Spelers worden waarschijnlijk geselecteerd op basis van hun clubquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Tete zat zelfs bij Jong Oranje tegen Jong Frankrijk
Wat een aanfluiting wat die bondscoaches doen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
Volgens Teeling was de goal van ADO een twijfelgeval, maar is dit wel degelijk buitenspel
Wat een idioot
Teeling was ook die debiel die twee weken geleden klaar kwam bij de bal van Toornstra die er volgens hem in leek te vleigen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
Volgens Teeling was de goal van ADO een twijfelgeval, maar is dit wel degelijk buitenspel
Wat een idioot
Ik vind hem beter zijn rol op de counter invullen dan Oliynyk. Die heeft vast nog door lopen feesten na de overwinning van zijn vriendjes uit Dnipropetrovsk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Over Traoré heb je gelijk, over Ibarra niet bepaald.
Ik wacht op #objectieve beeldenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:43 schreef Sked het volgende:
Ed Janssen naait Vejinovic een schorsing aan
Denk dat je van het huidige Feyenoord ook wel wint zonder Vejinovic, Propper en Traoré.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Vejinovic er niet bij tegen Feyenoord
Zou van veel onwetendheid getuigen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:47 schreef Sked het volgende:
Zouden ze nu bij Feyenoord staan te juichen om deze kaart?
Ik hoop dat er nog minimaal één goal gaat vallen in het goede netjequote:Op vrijdag 24 april 2015 21:07 schreef Downwards het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nog iets van betekenis gebeurt deze helft.
Zo leer je Van Aanholt nog eens waarderen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
Achenteh zit weer te kloten, om doodziek van te worden
Die was zeker in zijn laatste seizoen gewoon erg goedquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zo leer je Van Aanholt nog eens waarderen.
Onder Dick speelt hij tot nu toe ook alles.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Die was zeker in zijn laatste seizoen gewoon erg goed
Dan zouden ze ook in China op de banken staan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en als Djurdjevic hem wel net er voorbij had getikt kon die pass de hele wereld over
Weggestuurd worden bij PSV is ook een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het hoogtepunt in de carrière van Achenteh
Inclusief laptopquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft zijn TV nu al ingezonden naar de Mediamarkt voor reparatie.
Heb je die uit het raam gegooid? Daar gaat P3.quote:
Ik heb de ogen van een roofvogel. Ik zie alles.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zien of 'ie geraakt wordt, Meneer Sked.
Vind er niet zoveel verrassends aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het weekend begonnen met een verrassende uitslag.
Dolletjes.
Ga weg manquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind er niet zoveel verrassends aan eigenlijk.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind er niet zoveel verrassends aan eigenlijk.
Vitesse gewoon veel te slap en dan krijgt ADO wat het al met al misschien wel verdient voor de geleverde inzetquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft gezien, maar vond beide ploegen gelijkwaardig.
ADO uit is gewoon een lastige pot. Alsof Vitesse zo goed is ofzo.quote:
12 keer op rij ongeslagen en opklimmen tot de vierde klim, zeer matig jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
ADO uit is gewoon een lastige pot. Alsof Vitesse zo goed is ofzo.
Twee uitdrukkingen door elkaar heen gegooidquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
'How hard is it to swallow this blow?'
Serieus, ja?
En dan krijg je opeens een heel vreemde zinquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee uitdrukkingen door elkaar heen gegooid
En dan nog 4 punten achterstand op een kanjerslecht Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
12 keer op rij ongeslagen en opklimmen tot de vierde klim, zeer matig ja
Ga weg man
Ja, omdat Vitesse de eerste seizoenshelft (vaak ten onrechte) punten verloor, nu verliezen ze voor het eerst in drie maanden en overschat ik ze als ik zeg dat ze normaal gesproken van ADO winnenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan nog 4 punten achterstand op een kanjerslecht Feyenoord.
Ga Vitesse nou niet overschatten.
De beste ploeg na PSV in het kalenderjaar 2015, tsja. Niet zo goed, hé?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
ADO uit is gewoon een lastige pot. Alsof Vitesse zo goed is ofzo.
Nee ik vind Vitesse niet zo goed dat ze gewoon even van ADO winnen nee. Jammer joh.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste ploeg na PSV in het kalenderjaar 2015, tsja. Niet zo goed, hé?
Dat ADO uit altijd lastig is, is ook een beetje relatief. Zo spectaculair vind ik ze de afgelopen wedstrijden in eigen huis niet echt.
Gefeliciteerd ouwe pik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoals ik al wekenlang riep; ado gaat winnen van vitesse
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vind Vitesse niet zo goed dat ze gewoon even van ADO winnen nee. Jammer joh.
Log maar uit danquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vind Vitesse niet zo goed dat ze gewoon even van ADO winnen nee. Jammer joh.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoals ik al wekenlang riep; ado gaat winnen van vitesse
Thanks pik. Waren de buitenspel goals terecht afgekeurd van beide? Ik Kon het niet goed zien.quote:
ado terechtquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thanks pik. Waren de buitenspel goals terecht afgekeurd van beide? Ik Kon het niet goed zien.
twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 21:56:06Ajax door nederlaag Vitesse langst ongeslagen in eredivisie. reageer retweet
Die van Kramer was discutabel, bij Djurdjevic is nog steeds niet duidelijk of ie nou werd afgekeurd voor buitenspel omdat Janssen aangaf dat het een overtreding wasquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thanks pik. Waren de buitenspel goals terecht afgekeurd van beide? Ik Kon het niet goed zien.
Voor die tackle op Oliinyk? Tsja, dat was behoorlijk over de schreefquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alberg verdiende wel diep donker rood.. klapjosti met ze actie
Ja eens!quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor die tackle op Oliinyk? Tsja, dat was behoorlijk over de schreef
Daarnaast nog dat penaltymomentje met Kramer, maar de regie had daar geen fatsoenlijke herhaling van
Waarom was dat buitenspel?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van Vitesse was wel buitenspel, alleen floot de scheids daar niet voor.
Dan kan je nog de vraag stellen of je wel moet vlaggen, omdat Djurdjevic de bal helemaal niet aanneemtquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van Vitesse was wel buitenspel, alleen floot de scheids daar niet voor.
ADO was juist niet eens de ongelukkigste met de scheids, maar goedquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens!
Ado supporters in auto's zijn madddd....
Omdat de aanvaller van Vitesse op het moment van spelen niet op één lijn met de verdedigers staat? Hij stond er met een been achter en je kunt buitenspel staan met elk lichaamsdeel waarmee je de bal mag spelen.quote:
Ik geef toe dat we heel goed weg kwamen ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je nog de vraag stellen of je wel moet vlaggen, omdat Djurdjevic de bal helemaal niet aanneemt
[..]
ADO was juist niet eens de ongelukkigste met de scheids, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |