Omdat je mensen dan straft voor zaken waar ze zelf geen invloed op hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 15:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Snap sowieso dat probleem niet zo goed. Oké je bent uitgeprocedeerd, dus in feite illegaal. Waarom word je dan gewoon opgepakt en in de gevangenis gezet? Desnoods eentje speciaal voor illegalen, ergens in Groningen of Drenthe.
En dan?quote:Op zondag 19 april 2015 15:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Snap sowieso dat probleem niet zo goed. Oké je bent uitgeprocedeerd, dus in feite illegaal. Waarom word je dan niet gewoon opgepakt en in de gevangenis gezet? Desnoods eentje speciaal voor illegalen, ergens in Groningen of Drenthe.
Terugbrengen naar welk land?quote:Op zondag 19 april 2015 15:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan zal je aan de poort veel strenger moeten zijn, ergo niet meenemen masr terug brengen.
Dat die mensen bij wie dat is vastgesteld snel en linea recta het land worden uitgezet.quote:Op zondag 19 april 2015 15:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Dat die mensen daarmee ophouden en illegalen vogelvrij worden verklaard? Wat gaat dat voor gevolgen hebben denk je m.b.t. overlast en criminaliteit?
Ja leuk, maar nu wordt de Nederlandse bevolking gestraft.quote:Op zondag 19 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je mensen dan straft voor zaken waar ze zelf geen invloed op hebben.
Vasthouden tot ze terug kunnen?quote:
Ja, stoppen met pamperen en de zieligheidsindustrie.quote:Op zondag 19 april 2015 15:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Dat die mensen daarmee ophouden en illegalen vogelvrij worden verklaard? Wat gaat dat voor gevolgen hebben denk je m.b.t. overlast en criminaliteit?
quote:Op zondag 19 april 2015 15:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, stoppen met pamperen en de zieligheidsindustrie.
Daarvoor in de plaats bountyhunters die illigalen opsporen en bij de juiste instanties afzetten.
Gewoon de harde hand, het zou een verfrissing zijn.
Naar welk land?quote:Op zondag 19 april 2015 15:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat die mensen bij wie dat is vastgesteld snel en linea recta het land worden uitgezet.
Tja, ik denk dat je die groep niet aan kunt pakken.quote:Of wat stel jij voor dan?
Om die groep aan te pakken?
Uhu. Gaan die landen ook accepteren natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 15:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Van de dichstbijzijnde, zuidelijke kust.
Dan wordt het probleem groter en groter en groter dus.quote:Op zondag 19 april 2015 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik denk dat je die groep niet aan kunt pakken.
Als ze geen papieren hebben is dat dus levenslang.quote:Op zondag 19 april 2015 15:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja leuk, maar nu wordt de Nederlandse bevolking gestraft.
[..]
Vasthouden tot ze terug kunnen?
Alles kan, dus dat ook.quote:Op zondag 19 april 2015 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Naar welk land?
[..]
De rest van de wereld kan het ook dus waarom Europa niet?quote:Op zondag 19 april 2015 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Naar welk land?
[..]
Ja dat is lastig. Hadden ze maar papieren moeten hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze geen papieren hebben is dat dus levenslang.
Mee eens.quote:Op zondag 19 april 2015 15:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, stoppen met pamperen en de zieligheidsindustrie.
Daarvoor in de plaats bountyhunters die illigalen opsporen en bij de juiste instanties afzetten.
Gewoon de harde hand, het zou een verfrissing zijn.
Tja, op die manier is het wel makkelijk om in Nederland te blijven. Zorgen dat je er bent en vervolgens je reispapieren vernietigen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Naar welk land?
[..]
Dat doen ze al jaren.quote:Op zondag 19 april 2015 15:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tja, op die manier is het wel makkelijk om in Nederland te blijven. Zorgen dat je er bent en vervolgens je reispapieren vernietigen.
Niet per sé, veelal worden de mensen die ongewenst zijn verklaard ook uitgezet voor zover mogelijk. En de groep illegalen is ook niet drastisch gegroeid in de afgelopen jaren voor zover ik weet.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dan wordt het probleem groter en groter en groter dus.
Dus dan staat er op bijvoorbeeld moord 15 jaar en op geen papieren hebben levenslang. Lijkt me een beetje scheef.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Hadden ze maar papieren moeten hebben.
Boeie, als je weet dat die boten op dagelijkse basis uit libie komen, laten ze dan er wat van zeggen als je dat hele zooitje terug sleept op hun kust.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uhu. Gaan die landen ook accepteren natuurlijk.
Omdat Europa nog zoiets heeft als een menswaardige behandeling.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
De rest van de wereld kan het ook dus waarom Europa niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |