Ik heb geen digitale tvquote:
Hmmm... ik vond aflevering 2 wel één van de minste (twijfelde daardoor ook even of DD echt wat voor mij zou zijn), maar denk eerlijk gezegd toch dat als je béide afleveringen echt tótaal niet vermakelijk vond, dat je wel kunt ophouden met kijken. Dan is dit heel hoogstwaarschijnlijk geen serie voor jou. Ik vond de serie wel steeds beter worden (op de laatste aflevering na), maar het is niet dat het na de eerste 2 afleveringen echt iets anders gaat worden ofzo...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef Timo20 het volgende:
Tot nu toe 2 afleveringen van DareDevil gezien maar het weet me tot nu toe nog totaal niet te vermaken.
Wel deze week Delirious van Eddie Murphy gekeken via Netflix, wat blijft dat een geniale show![]()
Ja, kloten is dat. Ik zou op zich wel een HBO GO abonnement willen aflsluiten (naast Netflix), naar dat kan dus ook niet als je (zoals wij) geen digitale televisie meer hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale tvDus dan kun je het ook niet afsluiten zoals Netflix wel kan.
dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je ep2 niks vond dan vraag ik me af of verder kijken nog zin heeft..
Toffe serie inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:18 schreef Klaphark het volgende:
Bloodline beviel prima! Mooie beelden van de Keys ook steeds
Keys is leuk voor 1 a 2 dagen, niet meer dan dat. Maar Bloodline is iig een feest van herkenning als je er ooit ben geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toffe serie inderdaad.
Toch maar een keer een vakantie naar the Keys boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik ben net begonnen met Buffy.Ik kende het al jaren maar nog nooit een aflevering gezien.
Zo fout, zo nineties.
Die heb ik Vrijdag gekeken, leek me niks, maar goeie film.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:47 schreef KingRadler het volgende:
heb 3 Scarlett Johansson films gekeken in 3 dagen tijd.
Lost in Translation - Match Point - Vicky Cristina Barcelona
Oké thanks!quote:Op zondag 3 mei 2015 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt ingelogd blijven en dan de profielen kiezen. Geen probleem.
Dan zijn ze wellicht gewoon uit het Netflix-aanbod verdwenen. Er komen nieuwe titels bij, maar oude verdwijnen ook weer.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef Nammie het volgende:
Waaat. Uit 'mijn lijst' zijn sowieso twee films verdwenen en ik weet niet meer welke films het waren.Hoe kan dat..
Films niet meer beschikbaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef Nammie het volgende:
Waaat. Uit 'mijn lijst' zijn sowieso twee films verdwenen en ik weet niet meer welke films het waren.Hoe kan dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |