SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Europese topclubs verslaan, vier keer achter elkaar de beste van Nederland een keer tweede echter wel. Maar dat lag natuurlijk allemaal altijd aan slechte tegenstanders.quote:Op zondag 19 april 2015 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mensen die dit opeens een prestatie vindenrot toch op joh.
Dat gezeik op Frank is echt zwaar overdreven.![]()
Mee eens, hij heeft er toch vaak meer uit gehaald dan er in zat, lukt niet altijdquote:Op zondag 19 april 2015 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Europese topclubs verslaan, vier keer achter elkaar de beste van Nederland een keer tweede echter wel. Maar dat lag natuurlijk allemaal altijd aan slechte tegenstanders.
Dat gezeik op Frank is echt zwaar overdreven.![]()
Frank kan je moeilijk over zeuren.quote:Op zondag 19 april 2015 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Europese topclubs verslaan, vier keer achter elkaar de beste van Nederland een keer tweede echter wel. Maar dat lag natuurlijk allemaal altijd aan slechte tegenstanders.
Dat gezeik op Frank is echt zwaar overdreven.
Wat wel gewoon een probleem is, is dat Cruijf geen duidelijk idee heeft neergelegd mbt het transferbeleid of dat het iig niet goed is overgenomen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Scouting is gewoon knudde bij Ajax. Al jarenquote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Frank kan je moeilijk over zeuren.
Wat wel gewoon een probleem is, is dat Cruijf geen duidelijk idee heeft neergelegd mbt het transferbeleid of dat het iig niet goed is overgenomen.Oh.![]()
Heeft vrij weinig te maken met het feit dat er de afgelopen jaar te goedkoop is ingekocht.quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scouting is gewoon knudde bij Ajax. Al jaren
De net-niet categorie probeerden ze te halen met het argument dat ze die spelers wel ff 25% beter zouden kunnen maken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Op het gebied van jonge spelers niet maar daar heeft Ajax ook een reputatie en is het makkelijker om ze aan te trekken, goeie gearriveerde spelers halen is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scouting is gewoon knudde bij Ajax. Al jaren![]()
Hopelijk zien ze nu wel in dat dat niet kan.quote:Op zondag 19 april 2015 14:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig te maken met het feit dat er de afgelopen jaar te goedkoop is ingekocht.
De net-niet categorie probeerden ze te halen met het argument dat ze die spelers wel ff 25% beter zouden kunnen maken.
Maar ik denk dat een Zivkovic ook gewoon slecht gescout is. Een counterspits halen die je even gaat leren voetballen als aanspeelpunt in een jaar, dat kan toch niet.Oh.![]()
Muah ook bij jonge spelers valt het nog wel tegen hoor. Genoeg spelers die mislukken ook (nu kan niet iedereen slagen).quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het gebied van jonge spelers niet maar daar heeft Ajax ook een reputatie en is het makkelijker om ze aan te trekken, goeie gearriveerde spelers halen is een heel ander verhaal.Oh.![]()
dat is inherent aan jonge spelers maar dat vind ik in het algemeen wel goedquote:Op zondag 19 april 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook bij jonge spelers valt het nog wel tegen hoor. Genoeg spelers die mislukken ook (nu kan niet iedereen slagen).![]()
Het is beter dan bij de oudere categorie hoor, ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 april 2015 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inherent aan jonge spelers maar dat vind ik in het algemeen wel goed
Ben ook benieuwd of een Muric (die vorig jaar met veel bombarie kwam) volgend jaar kan aansluiten.Oh.![]()
Muric moet eerst maar eens een paar woordjes Nederlands leren.quote:Op zondag 19 april 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is beter dan bij de oudere categorie hoor, ben ik met je eens.
Ben ook benieuwd of een Muric (die vorig jaar met veel bombarie kwam) volgend jaar kan aansluiten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
goed voetballen vind ik belangrijkerquote:Op zondag 19 april 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Muric moet eerst maar eens een paar woordjes Nederlands leren.![]()
Dat maakt niet zoveel uit als hij gewoon goed kan voetballenquote:Op zondag 19 april 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Muric moet eerst maar eens een paar woordjes Nederlands leren.Oh.![]()
Overigens zijn de mensen die vinden dat je een nouri etc al bij de selectie kan tellen van volgend jaar gewoon niet goed snik. Zulke spelers moeten soms gaan invallen, als er blessures zijn of een druk schema, niet al je praktisch je 2de keus op bepaalde posities. Als er van ze wordt verwacht al een constante bijdrage te leveren krijg je precies hetzelfde als dit jaar waar de spelers zich totaal niet ontwikkelen.
Daarom mag je echt nog een lading spelers bijkopen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 14:27 schreef MouzurX het volgende:
Overigens zijn de mensen die vinden dat je een nouri etc al bij de selectie kan tellen van volgend jaar gewoon niet goed snik. Zulke spelers moeten soms gaan invallen, als er blessures zijn of een druk schema, niet al je praktisch je 2de keus op bepaalde posities
Daarom mag je echt nog een lading spelers bijkopen.![]()
Het is wel zo prettig als je met een teamgenoot kan communiceren. Hij spreekt zelfs geen Engels man.quote:
Natuurlijk is goed voetballen het belangrijkste maar communicatie is daar ook een wezenlijk onderdeel van."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vraag me altijd af hoe dat nou werkt. De trainer legt iets uit en vervolgens moet er iedere keer een andere speler jou dat een 2de keer gaan uitleggen?quote:Op zondag 19 april 2015 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is wel zo prettig als je met een teamgenoot kan communiceren. Hij spreekt zelfs geen Engels man.
Natuurlijk is goed voetballen het belangrijkste maar communicatie is daar ook een wezenlijk onderdeel van.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Eens, maar vertel jij het aan Wim Jonk?quote:Op zondag 19 april 2015 14:27 schreef MouzurX het volgende:
Overigens zijn de mensen die vinden dat je een nouri etc al bij de selectie kan tellen van volgend jaar gewoon niet goed snik. Zulke spelers moeten soms gaan invallen, als er blessures zijn of een druk schema, niet al je praktisch je 2de keus op bepaalde posities. Als er van ze wordt verwacht al een constante bijdrage te leveren krijg je precies hetzelfde als dit jaar waar de spelers zich totaal niet ontwikkelen.
Daarom mag je echt nog een lading spelers bijkopen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
zolang hij maar de voetbaltaal spreektquote:Op zondag 19 april 2015 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is wel zo prettig als je met een teamgenoot kan communiceren. Hij spreekt zelfs geen Engels man.
Natuurlijk is goed voetballen het belangrijkste maar communicatie is daar ook een wezenlijk onderdeel van.![]()
Hij kan alleen een beetje met Richairo klappenquote:Op zondag 19 april 2015 14:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe dat nou werkt. De trainer legt iets uit en vervolgens moet er iedere keer een andere speler jou dat een 2de keer gaan uitleggen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien moet ik effe een mailtje sturen naar Frankie. Dat hij mij wel mag inhuren als tolk
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Muah wat ik heb meegekregen is dat Jonk de aankopen niet begrijpt van de laatste 4 jaar, niet dat er helemaal geen aankopen gedaan moeten worden. Volkomen terecht toch? Al die <5 miljoen aankopen zijn waardeloos en hadden idd ook wel ingevuld kunnen worden door een speler uit de jeugd.quote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar vertel jij het aan Wim Jonk?
Ik snap daarom ook de hele "ruzie" niet, want het technisch hart heeft juist nu aangegeven dat ze meer op de duurdere spelers gaan focussen en niet die middelmaat, precies wat Jonk wilt.
Als de ruzie gaat over sinkgraven dan ben ik het wel oneens met Jonk want zo'n speler heb je toch echt gewoon nodig het komende jaar (februari-februari)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Helemaal mee eens. Ik roep dit overigens al jaren zonder veel bijval. Nu word je een keer geen kampioen en is het opeens moord en brand en snapt zogenaamd niemand bij Ajax er wat van,heerlijk opportunistisch.quote:Op zondag 19 april 2015 14:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah wat ik heb meegekregen is dat Jonk de aankopen niet begrijpt van de laatste 4 jaar, niet dat er helemaal geen aankopen gedaan moeten worden. Volkomen terecht toch? Al die <5 miljoen aankopen zijn waardeloos en hadden idd ook wel ingevuld kunnen worden door een speler uit de jeugd.
Ik snap daarom ook de hele "ruzie" niet, want het technisch hart heeft juist nu aangegeven dat ze meer op de duurdere spelers gaan focussen en niet die middelmaat, precies wat Jonk wilt.
Als de ruzie gaat over sinkgraven dan ben ik het wel oneens met Jonk want zo'n speler heb je toch echt gewoon nodig het komende jaar (februari-februari)
Vind overigens niet dat je "een lading" spelers moet kopen, is echt zonde van het opgebouwde kapitaal. Als iedereen fit is en blijft heb je aan twee a drie aankopen genoeg voor een goede, brede selectie. Voor de eredivisie en EL dan.![]()
3 vind ik een lading.quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik roep dit overigens al jaren zonder veel bijval. Nu word je een keer geen kampioen en is het opeens moord en brand en snapt zogenaamd niemand bij Ajax er wat van,heerlijk opportunistisch.
Vind overigens niet dat je "een lading" spelers moet kopen, is echt zonde van het opgebouwde kapitaal. Als iedereen fit is en blijft heb je aan twee a drie aankopen genoeg voor een goede, brede selectie. Voor de eredivisie en EL dan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Pure middelmaatquote:Op zondag 19 april 2015 14:51 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat kan die Van Rhijn toch ook bijzonder weinigOh.![]()
Heeft ook gewoon niet de mentaliteit om beter te worden.quote:Op zondag 19 april 2015 14:51 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat kan die Van Rhijn toch ook bijzonder weinigWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zelfde als van der Wiel, heel nonchalant.quote:Op zondag 19 april 2015 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon niet de mentaliteit om beter te worden.
Maar dan kan hij aanvallend er geen reet van.Oh.![]()
Was dat het maar.quote:Op zondag 19 april 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan merken dat het seizoen er al op zit.
Zo spelen ze al het hele jaarOh.![]()
Ik weet nu eindelijk wat het spel van Ajax zo kut maakt om te zien:
ze sprinten nooit.
Rond de middelijn is het altijd: balletje breed, lekker uitlopen... oh ik krijg bal terug.. nou nog eens balletje breed.. weer een paar passen lopen... etc
Zo'n nonchalante luie indruk geeft dat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken."quote:Op zondag 19 april 2015 14:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat het spel van Ajax zo kut maakt om te zien:
ze sprinten nooit.
Rond de middelijn is het altijd: balletje breed, lekker uitlopen... oh ik krijg bal terug.. nou nog eens balletje breed.. weer een paar passen lopen... etc
Zo'n nonchalante luie indruk geeft dat.
Groetjes,
Johan![]()
Die "voorzetten".
Ze krijgen hem allemaal niet omhoog
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nac heeft ajax betaalt voor de 3 punten. Kan makkelijk nu feyenoord heeft verloren.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ga ik jouw gesprekjes met PowerLoungen weer lezenquote:Op zondag 19 april 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga deze wedstrijd vanavond weer aanzetten als ik niet in slaap kom![]()
Ja stel je voor dat je kritiek hebt op de Boerquote:Op zondag 19 april 2015 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ga ik jouw gesprekjes met PowerLoungen weer lezen
Oh.![]()
Jouw geneuzel gaat al ver voorbij normale opbouwende kritiekquote:Op zondag 19 april 2015 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je kritiek hebt op de Boer![]()
De Boer blijft toch koppig vasthouden aan zijn eigen ideetjes.quote:Op zondag 19 april 2015 15:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jouw geneuzel gaat al ver voorbij normale opbouwende kritiekOh.![]()
Oh jee je hebt de vaselineboyz wakker gemaaktquote:Op zondag 19 april 2015 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer blijft toch koppig vasthouden aan zijn eigen ideetjes.RED ONS HENNIEGOD![]()
En dus is alles kut en moet hij maar zo snel mogelijk wegquote:Op zondag 19 april 2015 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer blijft toch koppig vasthouden aan zijn eigen ideetjes.![]()
Ik kan dit seizoen weinig positiefs opmerken over het spel van Ajax ja.quote:Op zondag 19 april 2015 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dus is alles kut en moet hij maar zo snel mogelijk wegOh.![]()
Ik ook, maar zou dat veranderen als De Boer weggaat denk je?quote:Op zondag 19 april 2015 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dit seizoen weinig positiefs opmerken over het spel van Ajax ja.![]()
het is wel een beetje uitgewerkt heb ik het idee.quote:Op zondag 19 april 2015 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook, maar zou dat veranderen als De Boer weggaat denk je?![]()
Een frisse wind, een trainer met nieuwe ideeën en een ander tactisch plan. Ja ik denk wel dat er iets gaat veranderen dan. Al moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet zo snel een andere geschikte trainer weet.quote:Op zondag 19 april 2015 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook, maar zou dat veranderen als De Boer weggaat denk je?Oh.![]()
Dat hebben Scorpie en ik al maanden.quote:Op zondag 19 april 2015 15:21 schreef Tarado het volgende:
Echt erg dit, je zou er oogaids van krijgenOh.![]()
ander tactisch plan? Het gaat gewoon om de uitvoering ervanquote:Op zondag 19 april 2015 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een frisse wind, een trainer met nieuwe ideeën en een ander tactisch plan. Ja ik denk wel dat er iets gaat veranderen dan. Al moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet zo snel een andere geschikte trainer weet.![]()
Ik zou er nog meer last van moeten hebben, ik heb ze ooit nog eens goed zien voetballen (opa vertelt)quote:Op zondag 19 april 2015 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben Scorpie en ik al maanden.![]()
Onzin, je kan best een tactisch plan verzinnen die bij deze spelers past waardoor je tot beter voetbal komt.quote:Op zondag 19 april 2015 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ander tactisch plan? Het gaat gewoon om de uitvoering ervan
Je moet geen tactisch plan verzinnen dat de spelers niet aankunnen, en dan zeggen dat de spelers kut zijn.Oh.![]()
Tighadouiniquote:Op zondag 19 april 2015 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou er nog meer last van moeten hebben, ik heb ze ooit nog eens goed zien voetballen (opa vertelt)![]()
![]()
Een geschikte trainer zou ik zo ook niet weten, maar ook met de beste trainer geloof ik niet dat Bazoer/Sinkgraven ineens goed samenspelen en een constant niveau kunnen halen, dat Van Rhijn plotseling kan verdedigen, Moisander weer scherp wordt, Sigthórsson überhaupt kan voetballen, Andersen op linksbuiten enig niveau haalt op wat leuke bewegingen na, El Ghazi vaker wat laat zien, etc.quote:Op zondag 19 april 2015 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een frisse wind, een trainer met nieuwe ideeën en een ander tactisch plan. Ja ik denk wel dat er iets gaat veranderen dan. Al moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet zo snel een andere geschikte trainer weet.![]()
Dan moet je dit wel heel erg veel pijn doen jaquote:Op zondag 19 april 2015 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou er nog meer last van moeten hebben, ik heb ze ooit nog eens goed zien voetballen (opa vertelt). Als je Cruijff, van Basten, Kluivert en Zlatan hebt zien spelen in de spits en nu Sigthorsson daar staat...
Oh.![]()
Onbegrijpelijk dat hij die nog opstelt, doe dan eens gek met Fischer of zoquote:Op zondag 19 april 2015 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je dit wel heel erg veel pijn doen ja. Als je Cruijff, van Basten, Kluivert en Zlatan hebt zien spelen in de spits en nu Sigthorsson daar staat...
![]()
Een trainer die eerder door kan selecteren, die eerder ziet dat zijn spelers er niks van kunnen en daarom maar iets anders probeert.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een geschikte trainer zou ik zo ook niet weten, maar ook met de beste trainer geloof ik niet dat Bazoer/Sinkgraven ineens goed samenspelen en een constant niveau kunnen halen, dat Van Rhijn plotseling kan verdedigen, Moisander weer scherp wordt, Sigthórsson überhaupt kan voetballen, Andersen op linksbuiten enig niveau haalt op wat leuke bewegingen na, El Ghazi vaker wat laat zien, etc.Oh.![]()
Je kan ook gewoon Zivkovic opstellen verder, stel die lekker op en kijk wat hij er van bakt.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hij die nog opstelt, doe dan eens gek met Fischer of zoOh.![]()
Er is een beleid ingezet, dat weet je hopelijk zelf ook wel. Of moet dat nu ineens omgegooid worden? En hoe kan Frank doorselecteren, als er in de jeugd niks beters zit, of spelers waarvan je nog niet mag verwachten dat ze het beter doen? Dan kom je weer terecht bij aankopen die er niet komen of die niet voldoenquote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trainer die eerder door kan selecteren, die eerder ziet dat zijn spelers er niks van kunnen en daarom maar iets anders probeert.![]()
Ook dat maar die zit op de strafbank geloof ik, kutventje is het dus welquote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Zivkovic opstellen verder, stel die lekker op en kijk wat hij er van bakt.![]()
Je kan ook gewoon zeggen tegen Overmars dat bepaalde spelers niet voldoen (Sigthorsson na 3 kutjaren) en dat hij echt weg moet en er echt een vervanger moet komen. Maar de Boer wil het dan toch nog een jaar proberen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er is een beleid ingezet, dat weet je hopelijk zelf ook wel. Of moet dat nu ineens omgegooid worden? En hoe kan Frank doorselecteren, als er in de jeugd niks beters zit, of spelers waarvan je nog niet mag verwachten dat ze het beter doen? Dan kom je weer terecht bij aankopen die er niet komen of die niet voldoen
En zal een Tete nou echt veel slechter zijn dan van Rhijn?Oh.![]()
Ben ik niet met je eens hoor, hij is juist goed met jonge spelers en hij ziet het ook heel vaak goed qua talent en doorselecteren klinkt wel leuk maar dan moet je ook wel spelers achter de hand hebben en dat is het probleemquote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trainer die eerder door kan selecteren, die eerder ziet dat zijn spelers er niks van kunnen en daarom maar iets anders probeert.![]()
Af en toe heb je kutventjes nodig in het veld i.p.v. al die brave borstjes.quote:Op zondag 19 april 2015 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar die zit op de strafbank geloof ik, kutventje is het dus wel
Als ze maar presteren verder. Maar die koorknapen presteren ook niet nuOh.![]()
Ja dat klinkt misschien heel simpel maar zo zal het in de praktijk waarschijnlijk niet werken, dat er zoveel geld op de bank staat wil niet zeggen dat je als iets niet bevalt het maar meteen weg moet donderen/opgeven/contracten afkopen en weet ik het allemaal.quote:Op zondag 19 april 2015 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen tegen Overmars dat bepaalde spelers niet voldoen (Sigthorsson na 3 kutjaren) en dat hij echt weg moet en er echt een vervanger moet komen. Maar de Boer wil het dan toch nog een jaar proberen.
En zal een Tete nou echt veel slechter zijn dan van Rhijn?
En ik weet niet of Tete beter is, ik kijk niet zo vaak naar Jong Ajax![]()
Ja want Kishna doet het zo goed, de arrogante lul dat ie er rondlooptquote:Op zondag 19 april 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe heb je kutventjes nodig in het veld i.p.v. al die brave borstjes.
Als ze maar presteren verder. Maar die koorknapen presteren ook niet nu![]()
Hij heeft in al zijn seizoenen al zovaak spelers tot in den treure geprobeerd op hun verkeerde positie (Janssen op VM, Anita daar weer weghalen, Siem de Jong als rechtshalf etc) terwijl de meeste al zagen dat het niks was.quote:Op zondag 19 april 2015 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, hij is juist goed met jonge spelers en hij ziet het ook heel vaak goed qua talent en doorselecteren klinkt wel leuk maar dan moet je ook wel spelers achter de hand hebben en dat is het probleemOh.![]()
Je kan een speler toch gewoon te koop aanbieden. Voor Sigthorsson was zelfs nog belangstelling, nou als je dan tegen hem zegt dat je geen plannen meer met hem hebt hapt hij veel sneller toe hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 15:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat klinkt misschien heel simpel maar zo zal het in de praktijk waarschijnlijk niet werken, dat er zoveel geld op de bank staat wil niet zeggen dat je als iets niet bevalt het maar meteen weg moet donderen/opgeven/contracten afkopen en weet ik het allemaal.
En ik weet niet of Tete beter is, ik kijk niet zo vaak naar Jong AjaxOh.![]()
Siem heeft het gewoon heel goed gedaan daar op zijn laatste seizoen na maar goed dat zal jij nooit erkennenquote:Op zondag 19 april 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft in al zijn seizoenen al zovaak spelers tot in den treure geprobeerd op hun verkeerde positie (Janssen op VM, Anita daar weer weghalen, Siem de Jong als rechtshalf etc) terwijl de meeste al zagen dat het niks was.![]()
Kishna is gewoon een hele luie, verwende speler.quote:Op zondag 19 april 2015 15:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja want Kishna doet het zo goed, de arrogante lul dat ie er rondlooptOh.![]()
Ja dat ben ik dus totaal niet met je eens.quote:Op zondag 19 april 2015 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Siem heeft het gewoon heel goed gedaan daar op zijn laatste seizoen na maar goed dat zal jij nooit erkennen
In de spits en op 10 achter Pantelic was hij prima. Als rechtshalf voegde hij helemaal niks toe.Oh.![]()
En stel nou dat Siggy inderdaad was verkocht. Men had geen idee of Milik wat kon, misschien was hij nog wel slechter dan Siggy. Dan had je een Milik gehad die er geen reet van kon en een Zivkovic (die naar mijn mening ook niets laat zien in de minuten die hij maakt)quote:Op zondag 19 april 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan een speler toch gewoon te koop aanbieden. Voor Sigthorsson was zelfs nog belangstelling, nou als je dan tegen hem zegt dat je geen plannen meer met hem hebt hapt hij veel sneller toe hoor.![]()
Gewoon ruim van tevoren aangeven dat hij niks is en Overmars aan het werk zetten om nog een spits te halen. En dan niet zoiets onrealistisch als Eto'oquote:Op zondag 19 april 2015 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En stel nou dat Siggy inderdaad was verkocht. Men had geen idee of Milik wat kon, misschien was hij nog wel slechter dan Siggy. Dan had je een Milik gehad die er geen reet van kon en een Zivkovic (die naar mijn mening ook niets laat zien in de minuten die hij maakt)Oh.![]()
Tete is waardeloos dus die hoeft de boer niet op te stellenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Op 15 mei werd bekend dat Ajax Milik ging hurenquote:Op zondag 19 april 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ruim van tevoren aangeven dat hij niks is en Overmars aan het werk zetten om nog een spits te halen. En dan niet zoiets onrealistisch als Eto'o![]()
Slechter dan Siggy ? En als je geen idee hebt of iemand wat kan , waarom koop/huur je hem dan? gewoon ofzo ?quote:Op zondag 19 april 2015 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En stel nou dat Siggy inderdaad was verkocht. Men had geen idee of Milik wat kon, misschien was hij nog wel slechter dan Siggy. Dan had je een Milik gehad die er geen reet van kon en een Zivkovic (die naar mijn mening ook niets laat zien in de minuten die hij maakt)RED ONS HENNIEGOD![]()
Twee jonge spitsen gehaald, had je er een ervaren spits bij moeten halen. Iets wat ze deze zomer wel gaan doen hoop ikquote:Op zondag 19 april 2015 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op 15 mei werd bekend dat Ajax Milik ging hurenOh.![]()
Kuyt halen. Al die feyenoord fans ragen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee jonge spitsen gehaald, had je er een ervaren spits bij moeten halen. Iets wat ze deze zomer wel gaan doen hoop ik
Genot.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je weet nooit zeker of iemand gaat presteren, blijft een risicoquote:Op zondag 19 april 2015 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slechter dan Siggy ? En als je geen idee hebt of iemand wat kan , waarom koop/huur je hem dan? gewoon ofzo ?Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 19 april 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee jonge spitsen gehaald, had je er een ervaren spits bij moeten halen. Iets wat ze deze zomer wel gaan doen hoop ik![]()
Kuytquote:Op zondag 19 april 2015 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kuyt halen. Al die feyenoord fans ragen.
Genot.
Kan je net zo goed doorgaan met SiggyOh.![]()
Scout dan niet , spaar je heel veel geld mee uit (een tv)quote:Op zondag 19 april 2015 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet nooit zeker of iemand gaat presteren, blijft een risico
[..]
Daar ben ik het wel mee eens
en slechter dan die IJslander kan bijna niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
de knvb zou korte corners moeten verbieden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nee siggy presteert. Man man, overmars zou het vandaag de dag nog beter zelf kunnen doen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet nooit zeker of iemand gaat presteren, blijft een risico
[..]
Daar ben ik het wel mee eens![]()
Bergkamp gewoon erin zetten. Dolt iedereen de wedstrijd uit
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
gewoon met 10 man spelen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:42 schreef MrStock het volgende:
Bergkamp gewoon erin zetten. Dolt iedereen de wedstrijd uit![]()
Misschien moet de scouting eens fox sports 2 ,4 en 6 aanschaffenquote:Op zondag 19 april 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee siggy presteert. Man man, overmars zou het vandaag de dag nog beter zelf kunnen doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siggy kwam bij AZ in veel situaties in de diepte alleen voor de keeper, en waar daar geweldig in.
Ajax speelt meer op d ehelft van de tegenstander, en Siggy staat nu dus al in de 16, omringd met verdedigers, ipv dat hij die ruimte in rent met de bal.
Maar goed, natuurlijk hoort gewoon Milik of Zivkovic te spelen.![]()
iddquote:Op zondag 19 april 2015 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
10 seconden en meer goed gedaan dan Sightorsson![]()
Mee eens, Sigthorsson is natuurlijk niet super, maar hij krijgt ook 0 goede voorzetten.quote:Op zondag 19 april 2015 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
Siggy kwam bij AZ in veel situaties in de diepte alleen voor de keeper, en waar daar geweldig in.
Ajax speelt meer op d ehelft van de tegenstander, en Siggy staat nu dus al in de 16, omringd met verdedigers, ipv dat hij die ruimte in rent met de bal.
Maar goed, natuurlijk hoort gewoon Milik of Zivkovic te spelen.![]()
Want milik doet het zo goed tegen een park the bus team?quote:Op zondag 19 april 2015 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, natuurlijk hoort gewoon Milik of Zivkovic te spelen.
Dan vind ik siggie nog beter.
Milik is alleen goed wanneer de tegenstander enigszins naar voren speelt zodat hij makkelijk vanaf de 16 een schot kan lossen zonder 5 man die het schot kunnen blokken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Fischer heeft dreiging
Ik vind Siggy ook niet een speler die het van voorzetten moet hebben, maar meer gevoerd vanuit 1-2 linies achter hem waarmee hij de diepte in kan gaan.quote:Op zondag 19 april 2015 15:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Mee eens, Sigthorsson is natuurlijk niet super, maar hij krijgt ook 0 goede voorzetten.Milik vind ik veel potentie hebben, maar moet uiteraard nog wat groeien in die rol, en ook gewoon zekerheid hebben. Ik vind hem wel veelzijdiger dan Sigthorsson in die rol als spits, en ook positioneel gezien ietsjes beter (maar natuurlijk niet zo uitzonderlijk sluw als bijvoorbeeld destijds Cruz bij Feyenoord)quote:Op zondag 19 april 2015 15:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want milik doet het zo goed tegen een park the bus team?
Dan vind ik siggie nog beter.
Milik is alleen goed wanneer de tegenstander enigszins naar voren speelt zodat hij makkelijk vanaf de 16 een schot kan lossen zonder 5 man die het schot kunnen blokken.![]()
Toch mooi dat je nu met een spits speelt
Wat een treurnis weer zeg, gewoon thuis tegen de #16 niet met minimaal 4-0 kunnen winnen is echt te kansloos![]()
Treuriger is dat het gewoon niet om aan te zien is.quote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef Gruisman het volgende:
Wat een treurnis weer zeg, gewoon thuis tegen de #16 niet met minimaal 4-0 kunnen winnen is echt te kansloosVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelijkspelletje en de 2e plek is binnen. Gewoon de laatste 3 wedstrijden met een feestelftal spelen.
En Klaassen per direct laten opereren ipv eind van het seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach ja, die spelers beseffen toch ook allang dat het hele seizoen gewoon bagger was, met de enige hoogtepuntjes spelers als Bazoer en Klaassen, en nu de terugkeer van Fischer.quote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef Gruisman het volgende:
Wat een treurnis weer zeg, gewoon thuis tegen de #16 niet met minimaal 4-0 kunnen winnen is echt te kansloos
Daarnaast was NAC d elaatste weken al weerredleijk goed bezig, dus die 16de plaats zegt dan niet zo heel veel...![]()
Dit doet me denken aan die laatste pot vorig jaar tegen NEC, was eigenlijk nog ergerquote:Op zondag 19 april 2015 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Treuriger is dat het gewoon niet om aan te zien is.![]()
Heeft Raiola al gedreigd met weer een vertrek van zijn pareltje ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kishna gaat volgend jaar de CL winnen met Juventusquote:Op zondag 19 april 2015 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Raiola al gedreigd met weer een vertrek van zijn pareltje ?![]()
Van Rhijn moet je eigenlijk ook gewoon lozen na dit seizoen, die staat totaal stil of gaat misschien wel achteruit in zijn ontwikkelingOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja.quote:Op zondag 19 april 2015 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Is die Tete nu slechter dan die kutback ?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Neequote:Op zondag 19 april 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
"In vorm"
Over van Rhijn. Dit is zijn niveau gewoon
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwah, als Kishna, El Ghazi, Fischer, Bazoer, en Zivkovic blijven EN spelen, dan heb je toch een verdomd aardige selectie...quote:Op zondag 19 april 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie ons nog niet zo snel kampioen worden volgend jaar![]()
Ik dacht dat hij nog last had van zijn knie?quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef BobW het volgende:
Dat waren de wissels, dus geen Mikey in de spitsNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het is gewoon een schande dat je Zivkovic hier geen kans geeft, het is niet dat het veel slechter kan dan dit en het is tenminste een echte spitsquote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef BobW het volgende:
Dat waren de wissels, dus geen Mikey in de spitsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jammer van de verdediging.quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, als Kishna, El Ghazi, Fischer, Bazoer, en Zivkovic blijven EN spelen, dan heb je toch een verdomd aardige selectie...When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het is wel veel slechter dan dit.quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat je Zivkovic hier geen kans geeft, het is niet dat het veel slechter kan dan dit en het is tenminste een echte spits
Zivkovic bakt er gewoon werkelijk niks van wanneer die in valt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die Tiekwadinwie is overigens ook niks, die mag PSV wel overnemen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
inderdaad , hij passeert soms een manquote:Op zondag 19 april 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Die Tiekwadinwie is overigens ook niks, die mag PSV wel overnemen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kishna die het zelden laat zien, El Ghazi en Bazoer die nog wel een dipje krijgen, Fischer waarvan je moet afwachten of hij op niveau gaat komen en Zivkovic is een counterspits.quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, als Kishna, El Ghazi, Fischer, Bazoer, en Zivkovic blijven EN spelen, dan heb je toch een verdomd aardige selectie...Oh.![]()
Jij wilt wangedrag en slecht spelen belonen ? Het is geen filantropische instelling he.quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat je Zivkovic hier geen kans geeft, het is niet dat het veel slechter kan dan dit en het is tenminste een echte spitsAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mjah, daar moet dus wat op gevonden worden, maar Ajax hoort ook gewoon aanvallend te spoelen en er iedere wedstrijd 3 of 4 te maken.quote:
Die mongool met die vlag op de tribune die aan het rennen is... had Frank die niet in het veld kunnen zetten...?![]()
Nja Ajax verdedigers hè, dat zegt ook niet veelquote:Op zondag 19 april 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inderdaad , hij passeert soms een manOh.![]()
Ik vind Bazoer inmiddels ook wel weer iets afgezakt. Die lijkt ook al vrij snel mee te gaan in de malaise.quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna die het zelden laat zien, El Ghazi en Bazoer die nog wel een dipje krijgen, Fischer waarvan je moet afwachten of hij op niveau gaat komen en Zivkovic is een counterspits.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij vindt alles wat niet bij Ajax speelt beter.quote:Op zondag 19 april 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inderdaad , hij passeert soms een manAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft best wel indrukwekkende cijfers hoor voor een NAC-spelerquote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Ajax verdedigers hè, dat zegt ook niet veelRED ONS HENNIEGOD![]()
Tering. Ben je als buitenspeler jaren aan het trainen op voorzetten. Krijg je dit soort bagger....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kloptquote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Bazoer inmiddels ook wel weer iets afgezakt. Die lijkt ook al vrij snel mee te gaan in de malaise.Oh.![]()
leuke aanname weerquote:Op zondag 19 april 2015 16:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vindt alles wat niet bij Ajax speelt beter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als zelfs Ten Rouwelaar een goede keeper begint te lijken dan is er echt iets mis met Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan ook zomaar een incidenteel goed seizoen zijn. Vleminckx was topscorer bij NEC...quote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft best wel indrukwekkende cijfers hoor voor een NAC-spelerOh.![]()
Siem de Jong bij Ajax .quote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook zomaar een incidenteel goed seizoen zijn. Vleminckx was topscorer bij NEC...RED ONS HENNIEGOD![]()
18 jaar pas, dus niet zo gek.quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Bazoer inmiddels ook wel weer iets afgezakt. Die lijkt ook al vrij snel mee te gaan in de malaise.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik begin mijn geduld met Andersen onderhand ook wel te verliezenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik zie Zivkovic niet als een counterspits. Dat de anderen een dipje gaan krijgen is OK, hoort bij de ontwikkeling. Dan horen ze nog steeds te spelen om daar doorheen te gaan, ipv vervangen te worden door middenmoot vervangers.quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna die het zelden laat zien, El Ghazi en Bazoer die nog wel een dipje krijgen, Fischer waarvan je moet afwachten of hij op niveau gaat komen en Zivkovic is een counterspits.
Kishna en El Ghazi zijn spelers met veel talent. Gewoon het vertrowuen geven dus. Zelfde geldt voor Zivkovic: Die hoort gewoon iedere week minstens 30 minuten te spelen. Klaar.
Zo'n Sterling bij Liverpool die heeft ook een flinke vormdip gehad: Mjah, gewoon accepteren, blijven opstellen, en hij komt er sterker uit, zowel qua spel als psychisch. Bij grote talenten hoor je ook op die manier in ze te investeren.
Daarnaast is het voor het team ook niet verkeerd om het op te moeten nemen voor een medespeler die eventjes iets minder in zijn vel zit, maar wel de kwaliteiten heeft om daarover heen te komen.![]()
Af en toe een leuke actie maar 0 rendement, lekker verhuren volgend jaar aan Cambuurquote:Op zondag 19 april 2015 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin mijn geduld met Andersen onderhand ook wel te verliezen![]()
Oh absoluut, het was meer als reactie op de opmerking dat hij nog wel een dip ging krijgen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Andersen laat bij vlagen anders weer heerlijke dingen zien.quote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Andersen heeft me persoonlijk sowieso nooit weten te overtuigen. Flauwe speler.
Hij is alleen geen speler die er ooit 10 gaat maken in een seizoenOh.![]()
Er zit inderdaad veel te weinig gif en drive in, veel te gelaten allemaal, maar dat geldt voor 6,7 spelersquote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Andersen heeft me persoonlijk sowieso nooit weten te overtuigen. Flauwe speler.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vind hem wel wat hebben, heeft sowieso een goede versnelling aan de bal. Hij laat het alleen te weinig zien.quote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Andersen heeft me persoonlijk sowieso nooit weten te overtuigen. Flauwe speler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit.quote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Andersen heeft me persoonlijk sowieso nooit weten te overtuigen. Flauwe speler.
Nog minder eigenlijk dan Fischer, waar ik ook al geen fan van ben door laag rendement.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien moet die maar met Touzani op tourneequote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen laat bij vlagen anders weer heerlijke dingen zien.
Hij is alleen geen speler die er ooit 10 gaat maken in een seizoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Trouwens, die pass van Klaassen nu op Andersen, DAT is dus de manier waarop een Siggy bedient hoort te worden. Weggestuurd met een steekpass in de diepte en alleen voor de keeper.![]()
Rendement was juist het sterke punt van Fischer in zijn eerste seizoen ...quote:Op zondag 19 april 2015 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Nog minder eigenlijk dan Fischer, waar ik ook al geen fan van ben door laag rendement.Oh.![]()
Ja dan scoort hij altijdquote:Op zondag 19 april 2015 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
Trouwens, die pass van Klaassen nu op Andersen, DAT is dus de manier waarop een Siggy bedient hoort te worden. Weggestuurd met een steekpass in de diepte en alleen voor de keeper.![]()
Fischer vind ik juist weer wel een gigantisch talent. Al vanaf de eerste minuten.quote:Op zondag 19 april 2015 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Nog minder eigenlijk dan Fischer, waar ik ook al geen fan van ben door laag rendement.![]()
gelukkig is siggy er voor de doelpunten.quote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen laat bij vlagen anders weer heerlijke dingen zien.
Hij is alleen geen speler die er ooit 10 gaat maken in een seizoen![]()
Siggy zou al ingehaald zijn door de verdediger en niet aan schieten zijn toegekomen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
Trouwens, die pass van Klaassen nu op Andersen, DAT is dus de manier waarop een Siggy bedient hoort te worden. Weggestuurd met een steekpass in de diepte en alleen voor de keeper.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zat al te zoeken maar kon hem zo snel niet vindenquote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die gif van NEC-uit of AZ-uit![]()
Groter talent dan Kishnaquote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fischer vind ik juist weer wel een gigantisch talent. Al vanaf de eerste minuten.Oh.![]()
2e Plek binnen ! Huldiging om 19.00 uur op het Leidse Plein !quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zat al te zoeken maar kon hem zo snel niet vindenOh.![]()
Als geen serieuze versterkingen komen gaat Fox Sports NL de deur uit voor een jaar of 2.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Redelijk gelijkwaardig, maar wel op een andere manier, en dan zal vervolgens persoonlijkheid/ambitie enzo van doorslaggevende waarde zijn, en daarnaast natuurlijk gewoon de mazzel die je nodig hebt in een carriere...quote:![]()
quote:
edit: oh wacht dit is niet die wedstrijd waar siggie een eigen verdediger onderuit haalt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het spel was vorig jaar niet eens zoveel beter en toen werden we er gewoon kampioen meequote:bizar eigenlijk
![]()
Dat was ook bizar, daar was iedereen het toch wel over eens.quote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het spel was vorig jaar niet eens zoveel beter en toen werden we er gewoon kampioen meebizar eigenlijk
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
2e Helft overigens genoeg kansen gehad, dat is al beter dan voorgaande wedstrijden (om maar positief te blijven).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Persoonlijkheid hoort ook gewoon bij talentquote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardig, maar wel op een andere manier, en dan zal vervolgens persoonlijkheid/ambitie enzo van doorslaggevende waarde zijn, en daarnaast natuurlijk gewoon de mazzel die je nodig hebt in een carriere...Oh.![]()
Ja die kampioenschappen hebben een hoop verbloemd, want het is al jaren niks.quote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het spel was vorig jaar niet eens zoveel beter en toen werden we er gewoon kampioen meebizar eigenlijk
![]()
Fischer heeft het meeste talent van de hele selectie. Of het er ook uit gaat komen is nog afwachten..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Tja qua punten scheelt het niks vergeleken met vorig jaarquote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Oh.![]()
PSV was dit seizoen gewoon veruit het beste elftal, op alle vlakken. Zwaar verdiend ook kampioen geworden.quote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
![]()
Daar is iedereen het wel over eens neem ik aanquote:Op zondag 19 april 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV was dit seizoen gewoon veruit het beste elftal, op alle vlakken. Zwaar verdiend ook kampioen geworden.Oh.![]()
Bazoerquote:Op zondag 19 april 2015 16:18 schreef MrStock het volgende:
Fischer heeft het meeste talent van de hele selectie. Of het er ook uit gaat komen is nog afwachten..![]()
Absoluut al vind ik hun totale puntenaantal wel enigszins geflatteerdquote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel over eens neem ik aan![]()
Gefeliciteerd met de 2e plek jongens ! Gaan we het nog vieren ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kloptquote:Was eigk richting Kishna en Anwar aan het kijken/vergelijken
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Vorig seizoen hadden ze gewoon ook al kampioen moeten worden maarja toen was Cocu nogal een kneus. Nu kon hij toch weinig fout doen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV was dit seizoen gewoon veruit het beste elftal, op alle vlakken. Zwaar verdiend ook kampioen geworden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sommigen zullen geen minuut PSV hebben bekeken en vervolgens blijven volhouden dat die alleen maar laf countervoetbal hebben gespeeldquote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel over eens neem ik aan![]()
![]()
Als ze 88 punten halen zou het wel wat overdreven zijn ja.quote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Absoluut al vind ik hun totale puntenaantal wel enigszins geflatteerdOh.![]()
Die hebben 84x gescoord toch?quote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sommigen zullen geen minuut PSV hebben bekeken en vervolgens blijven volhouden dat die alleen maar laf countervoetbal hebben gespeeld
Ik vind Ajax meer betonvoetbal spelen.Oh.![]()
Heb ook genoeg drama wedstrijden gezien van ze hoor maar dat is vergeven als je kampioen wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV was dit seizoen gewoon veruit het beste elftal, op alle vlakken. Zwaar verdiend ook kampioen geworden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En die konden in heel veel wedstrijden eigenlijk ook niet overtuigen, maar de indiduele klasse maakte daar wel het verschilquote:Op zondag 19 april 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV was dit seizoen gewoon veruit het beste elftal, op alle vlakken. Zwaar verdiend ook kampioen geworden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dan weet ik nog niet of ik het ermee eens ben, bij El Ghazi komt het er de laatste tijd echt niet uit maar ik geloof wel dat hij heel veel talent heeftquote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef MrStock het volgende:
[..]
KloptWas eigk richting Kishna en Anwar aan het kijken/vergelijken
![]()
PSV heeft ook echt 10 wedstrijden op rij gewonnen rond de winterstop, best knap.
Vooral in Januari herinner ik wel wat wedstrijden die van een 0-1 naar 2-1 werden omgegooid.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Van Rhijn, Moisander, Kishna, Siggy ...quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Scorpie het volgende:
Andersen en Serero staan symbool voor dit dramatische elftal.Oh.![]()
Ik denk dat het weer tijd is voor een revolutie want dit was echt aids.
JR, tijd en plek? jij hebt connectiesgraag op anoniem![]()
Waarschijnlijk verloren als die junk had meegedaanquote:Op zondag 19 april 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn, Moisander, Kishna, Siggy ...RED ONS HENNIEGOD![]()
dan heb je toch echt de hulp van smoofie nodigquote:Op zondag 19 april 2015 16:22 schreef KingRoland het volgende:
JR, tijd en plek? jij hebt connecties![]()
Al die jonge spelers trekken elkaar mee in hun vormdipjesquote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet of ik het ermee eens ben, bij El Ghazi komt het er de laatste tijd echt niet uit maar ik geloof wel dat hij heel veel talent heeftOh.![]()
Die gaan het lastig krijgen als Depay vertrekt. Dan blijft Willems nog over met extra klasse maar of die weer zo'n seizoen gaat draaien ?quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die konden in heel veel wedstrijden eigenlijk ook niet overtuigen, maar de indiduele klasse maakte daar wel het verschilAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghazi had een periode dat hij effectiever was. Maar ik vind bij Fischer de flair, het spel vaak toch wat beter.quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet of ik het ermee eens ben, bij El Ghazi komt het er de laatste tijd echt niet uit maar ik geloof wel dat hij heel veel talent heeftNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Tijd om die 100 miljoen+ uit te geven aan echte versterkingen ipv van die shit van de laatste jaren.![]()
We laten Rens Overmars ontvoerenquote:Op zondag 19 april 2015 16:22 schreef KingRoland het volgende:
JR, tijd en plek? jij hebt connectiesOh.![]()
Dit.quote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die jonge spelers trekken elkaar mee in hun vormdipjesWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja die onzinspeler heb je ook nog.quote:Op zondag 19 april 2015 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verloren als die junk had meegedaanOh.![]()
Muah als Depay redelijk goed word opgevangen en ze een betere speler halen ipv Narsingh zal het niet veel schelen hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaan het lastig krijgen als Depay vertrekt. Dan blijft Willems nog over met extra klasse maar of die weer zo'n seizoen gaat draaien ?Oh.![]()
Vond je dit vorig jaar ook? Hij was echt erbarmelijk slecht vorig jaar namelijkquote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef MrStock het volgende:
[..]
El Ghazi had een periode dat hij effectiever was. Maar ik vind bij Fischer de flair, het spel vaak toch wat beter.![]()
Smoofie woont toch dichtbij + als Rens ook nog komt gezelligquote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je toch echt de hulp van smoofie nodiggraag op anoniem![]()
Fischer heeft geen diepgang en die heeft toch ook een hele partij slechte wedstrijden gespeeld voor zijn blessurequote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef MrStock het volgende:
[..]
El Ghazi had een periode dat hij effectiever was. Maar ik vind bij Fischer de flair, het spel vaak toch wat beter.![]()
Toen had hij het idee dat hij het elftal mee moest trekkenquote:Op zondag 19 april 2015 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer heeft geen diepgang en die heeft toch ook een hele partij slechte wedstrijden gespeeld voor zijn blessureOh.![]()
zal best maar hij was slecht, wel leuk dat hij terug is hoorquote:Op zondag 19 april 2015 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had hij het idee dat hij het elftal mee moest trekken![]()
Ik zie het allemaal niet zo negatief. Met spelers als El Ghazi, Bazour, Kishna, Klaassen, Veltman, Cillissen, Sinkgraven heb je spelers met genoeg potentie. En dan heb je ook nog stabiele spelers als Serero en Schone (zullen niet altijd spelen) en toch ook wel Viergever die in de NL. competitie prima bruikbaar zijn.
En dan heb je nog een Andersen, Riedewald en dat soort spelers die volgend jaar ook weer een jaar verder zijn.
Kampioen 2015/ 2016 : Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij probeert het tenminste, kan je van Kishna niet zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal best maar hij was slecht, wel leuk dat hij terug is hoorOh.![]()
Hij had misschien een slechte periode, maar hij gaat evengoed door. Vaak zie je buitenspelers die slecht draaien dan maar vaak tikkie terug doen. Daar heb je al helemaal niks aan. Gewoon door blijven gaan en blijven proberen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik ook niet hoor, er is niet heel veel voor nodig om beter te spelen, een goeie 6 zou prettig zijn en voorin mag er nog wel wat bij.quote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie het allemaal niet zo negatief. Met spelers als El Ghazi, Bazour, Kishna, Klaassen, Veltman, Cillissen, Sinkgraven heb je spelers met genoeg potentie. En dan heb je ook nog stabiele spelers als Serero en Schone (zullen niet altijd spelen) en toch ook wel Viergever die in de NL. competitie prima bruikbaar zijn.
En dan heb je nog een Andersen, Riedewald en dat soort spelers die volgend jaar ook weer een jaar verder zijn.
Kampioen 2015/ 2016 : Ajax.![]()
Fischer heeft wel dreiging maar ik vind hem meer een aanvallende middenvelder dan een buitenspelerquote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef MrStock het volgende:
Hij had misschien een slechte periode, maar hij gaat evengoed door. Vaak zie je buitenspelers die slecht draaien dan maar vaak tikkie terug doen. Daar heb je al helemaal niks aan. Gewoon door blijven gaan en blijven proberen.![]()
Je bedoelt in de vorm van een spits of qua buitenspeler?quote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, er is niet heel veel voor nodig om beter te spelen, een goeie 6 zou prettig zijn en voorin mag er nog wel wat bij.Oh.![]()
En misschien een minder strak keurslijf als tactiek. Heb het idee dat opportunistische aanvallen afgestraft worden.... Het moet allemaal maar zo voorspelbaar en berekenend zijn....quote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, er is niet heel veel voor nodig om beter te spelen, een goeie 6 zou prettig zijn en voorin mag er nog wel wat bij.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dat klopt, vrij zijn mogen ze niet meer van De Boer.quote:Op zondag 19 april 2015 16:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
En misschien een minder strak keurslijf als tactiek. Heb het idee dat opportunistische aanvallen afgestraft worden.... Het moet allemaal maar zo voorspelbaar en berekenend zijn....![]()
allebei eigenlijk welquote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt in de vorm van een spits of qua buitenspeler?![]()
Wat dat betreft zijn Jol en de Boer echt tegenpolen ook he. Vraag me soms af hoe Kishna, Fischer etc zich zouden ontwikkelen in een vrijere rol...quote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, vrij zijn mogen ze niet meer van De Boer.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kishna lozen en een linksbuiten halen die er ook minimaal 10 kan maken in een seizoen en het liefst een meevoetballende, ervaren spits ( a lá Pantelic)quote:Oh.![]()
Dit, er zijn er echt veel te weinig die iets durvenquote:Op zondag 19 april 2015 16:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
En misschien een minder strak keurslijf als tactiek. Heb het idee dat opportunistische aanvallen afgestraft worden.... Het moet allemaal maar zo voorspelbaar en berekenend zijn....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Is niet te vergelijken, bij Jol had je een veel groter verdedigend blok en ik geloof ook niet dat die jongens voorin niets mogen, het lukt ze gewoon nietquote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn Jol en de Boer echt tegenpolen ook he. Vraag me soms af hoe Kishna, Fischer etc zich zouden ontwikkelen in een vrijere rol...![]()
ik moest huilen zo erg was het spel.quote:Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-0 tegen nac![]()
![]()
ondanks ik het niet heb gezien is het gewoon goed waardeloos
graag op anoniem![]()
Misschien werkt zo'n schreeuwende booskijkende De Boer langs de zijkant ook wel wat 'verkrampend' voor sommige creatieve spelers. Bij sommige spelers hoef je niets te zeggen, qua instructies, en dan spelen ze het best. Zodra hun kop volgestampt wordt met opdrachten, looplijnen, positiewisselingen, en constant geroep door de coach tijdens de wedstrijd, dan komt er een soort 'handrem' op.
Maar goed, 4 jaar achter elkaar kampioen. Ook niet met geweldig voetbal, maar vaak jonge groepen.
Nu een keer een jaartje niet, mede omdat PSV gewoon een vrijwel foutloos seizoen heeft gedraaid... tja... het is ook geen gigantisch drama natuurlijk.
Het grootste probleem is natuurlijk het vertoonde spel, en dat was niet om aan te zien, en daar zal dus gewoon iets op gevonden moeten worden. Persoonlijk zou ik dan gewoon vertrouwen op de creativiteit en kwaliteit voorin en daar veel vrijheid geven zodat het speels en afwisselend en verrassend blijft, en alles achter die voorste 4 spelers dat hoort toch meer vanuit een bepaalde organisatie te spelen in een dienende functie, maar ook met de vrijheid uiteraard om te overlappen, zelf te schieten, etc etc.
Wat men nu laat zien is gewoon voorspelbaar. Er zit geen enkele verrassing in, en dan ben je dus afhankelijk van een individuele actie, een briljante combinatie, of een schot of voorzet die goed valt.![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien werkt zo'n schreeuwende booskijkende De Boer langs de zijkant ook wel wat 'verkrampend' voor sommige creatieve spelers. Bij sommige spelers hoef je niets te zeggen, qua instructies, en dan spelen ze het best. Zodra hun kop volgestampt wordt met opdrachten, looplijnen, positiewisselingen, en constant geroep door de coach tijdens de wedstrijd, dan komt er een soort 'handrem' op.
Maar goed, 4 jaar achter elkaar kampioen. Ook niet met geweldig voetbal, maar vaak jonge groepen.
Nu een keer een jaartje niet, mede omdat PSV gewoon een vrijwel foutloos seizoen heeft gedraaid... tja... het is ook geen gigantisch drama natuurlijk.
Het grootste probleem is natuurlijk het vertoonde spel, en dat was niet om aan te zien, en daar zal dus gewoon iets op gevonden moeten worden. Persoonlijk zou ik dan gewoon vertrouwen op de creativiteit en kwaliteit voorin en daar veel vrijheid geven zodat het speels en afwisselend en verrassend blijft, en alles achter die voorste 4 spelers dat hoort toch meer vanuit een bepaalde organisatie te spelen in een dienende functie, maar ook met de vrijheid uiteraard om te overlappen, zelf te schieten, etc etc.
Wat men nu laat zien is gewoon voorspelbaar. Er zit geen enkele verrassing in, en dan ben je dus afhankelijk van een individuele actie, een briljante combinatie, of een schot of voorzet die goed valt.uiteindelijk ben je dat altijd
![]()
Dat weet ik niet, ik heb het Ajax uit 1913 nooit zien voetballenquote:Op zondag 19 april 2015 17:22 schreef hafcfan het volgende:
En dan werd je hier nog uitgelachen wanneer je zei dat dit het slechtste Ajax ooit is.Oh.![]()
Die mensen uit 1913 hebben geluk dat ze dit niet meer hoeven te zien.quote:Op zondag 19 april 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb het Ajax uit 1913 nooit zien voetballen![]()
Het is wel zo dat door het spel van Ajax ik geen eens meer zin heb om andere wedstrijden te kijkenquote:Op zondag 19 april 2015 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen uit 1913 hebben geluk dat ze dit niet meer hoeven te zien.![]()
Oh.![]()
Het is ook echt demotiverend zo traag en slap. Kijk dan liever een topshow zoals Nac-Dordrecht.quote:Op zondag 19 april 2015 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat door het spel van Ajax ik geen eens meer zin heb om andere wedstrijden te kijken![]()
![]()
Als je wedstrijden van Ajax ziet snap je wel waarom er mensen zijn die voetbal saai vinden.quote:Op zondag 19 april 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is ook echt demotiverend zo traag en slap. Kijk dan liever een topshow zoals Nac-Dordrecht.Oh.![]()
Hahahaquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Kampioen 2015/ 2016 : Ajax.![]()
![]()
okquote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef FritzWepper het volgende:
John Kirwan zou Sigthorsson en Boilesen op de bank hebben gehouden.graag op anoniem![]()
'We hebben meer kansen gecreëerd dan de voorgaande thuiswedstrijden'quote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Frank al gezegd dat het allemaal wel meevalt ?![]()
http://foxsports.nl/video(...)ts-aan-een-punt.htmlquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Frank al gezegd dat het allemaal wel meevalt ?Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: