SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RvLaak kan dit beamen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:09 schreef Pedroso het volgende:
Komt goed, als Dirkie er volgend jaar bij is dan win je dit soort wedstrijden met 8-0.
Die bal wilt er wel in, alleen de grensrechter wil het nietquote:Op zondag 19 april 2015 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die bal wilt er gewoon niet in vanmiddag. Zoals ik al eerder zei, dit blijft 0-0.
Zo komt nog wel de 1-0 voor Feyenoord die vervolgens wordt uitgebouwd naar 3-0 na rust.quote:Op zondag 19 april 2015 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die bal wilt er gewoon niet in vanmiddag. Zoals ik al eerder zei, dit blijft 0-0.
Dat voetbalt toch een stuk makkelijkerquote:Op zondag 19 april 2015 13:10 schreef Caland het volgende:
Met Dirk Kuyt sta je dit soort wedstrijden bij voorbaat al met 1-0 voor.
Ook daarom blijft het 0-0.quote:Op zondag 19 april 2015 13:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die bal wilt er wel in, alleen de grensrechter wil het niet
Dirkie gaat volgend seizoen 12 goals maken.quote:Op zondag 19 april 2015 13:10 schreef Caland het volgende:
Met Dirk Kuyt sta je dit soort wedstrijden bij voorbaat al met 1-0 voor.
Ze gaan toch 2e worden.quote:
Spelen wel wat afdankertjes van Ajax mee ja.quote:
altijd een flinke domper op de feestvreugde als je Joep ziet opduiken.quote:Op zondag 19 april 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joep staat gezellig in EIndhoven nabij het stadhuisplein.
En het cijfer voor Clasie morgen in het AD is ook al bekend.quote:Op zondag 19 april 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
Ik ben benieuwd of het AD weer onderzoek gaat doen naar cruciale scheidsrechterlijke dwalingen en hoe Feyenoord er dan uitkomt
Neuh.quote:Op zondag 19 april 2015 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik nu en? zeg.
Zeg jij dan dat ze toch wel 3e worden?
Wat een kutteam.quote:Op zondag 19 april 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Sigthórsson, Andersen
#GENIETEN.
de Goden uit het Noorden staan er weer inquote:Op zondag 19 april 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Sigthórsson, Andersen
#GENIETEN.
Is dat de man van Mevrouw ?quote:Op zondag 19 april 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans van Zetten live in de studio bij de NOS
Alleen jammer dat Sigthorsson weer speelt.quote:Op zondag 19 april 2015 13:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
de Goden uit het Noorden staan er weer in
De uiers van de koe zijn zo slap geworden door het uitmelken van je niet-grappige grap.quote:Op zondag 19 april 2015 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met welke opstelling begint Groningen vanmiddag in de Euroborg?
wel verdacht dat Boilesen een bilspierblessure heeft ... Zou De Boer hem iets te hard hebben 'aangepakt' ?quote:Op zondag 19 april 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sigthorsson weer speelt.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
De wedstrijd begint later. Op het grote scherm in de Euroborg gaat men live over, naar het afscheid van Demy de Zeeuw die na 4 jaar nog wordt uitgezwaaid.quote:Op zondag 19 april 2015 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met welke opstelling begint Groningen vanmiddag in de Euroborg?
quote:Op zondag 19 april 2015 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wel verdacht dat Boilesen een bilspierblessure heeft ... Zou De Boer hem iets te hard hebben 'aangepakt' ?
noes.quote:Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is altijd, toch. Als er even een Feyenoorder wappert met een handje ''HEE PIK HET IS BUITENSPEL'', dan fluit hij meteen
En terechtquote:Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is altijd, toch. Als er even een Feyenoorder wappert met een handje ''HEE PIK HET IS BUITENSPEL'', dan fluit hij meteen
Heel FOX is irritant.quote:Op zondag 19 april 2015 13:30 schreef Henrys het volgende:
Wat is die Burger King reclame irritant zeg
als ... zijnde is dubbelop.quote:Op zondag 19 april 2015 13:33 schreef Sked het volgende:
Feyenoord wisselt twee keer.
Ik zou er nu een geblesseerd schoppen als GAE zijnde
Nee.quote:Op zondag 19 april 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun Vilhena een doelpunt, jullie ook?
Ik gun JOP een koolquote:Op zondag 19 april 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun Vilhena een doelpunt, jullie ook?
Heel Feyenoord is een poppenkastquote:Op zondag 19 april 2015 13:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoor iets over poppekastschoenen op radio Rijnmond.
leukquote:Op zondag 19 april 2015 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het feestje gisteravond?
topshowquote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi. Vanmiddag nog de huldiging.
'Clasie kan zo mee bij Barcelona', lees je morgen in het AD.quote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Van Hanegeme deze wedstrijd heeft beleefd.
Dat schrijft hij de laatste weken niet.quote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Clasie kan zo mee bij Barcelona', lees je morgen in het AD.
Groningen wint hier makkelijk vanquote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is echt gênant vandaag. Vorige week waren ze al slecht, maar de matige lijn trekken ze gewoon door.
Als dit 0-0 blijft en Groningen van Feyenoord wint is Feyenoord - Vitesse opeens hier cruciaal, mits Vitesse hun sportieve plicht doetquote:Op zondag 19 april 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer komt de laatste jaren niet met plezier naar de Euroborg, dus wie weet.
Dan staat Feyenoord wel toch wel weer.quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dit 0-0 blijft en Groningen van Feyenoord wint is Feyenoord - Vitesse opeens hier cruciaal
quote:Op zondag 19 april 2015 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun het GAE wel, ik hoop dat ze NAC nog zullen passeren.
Liever de Eagles dan NAC inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2015 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun het GAE wel, ik hoop dat ze NAC nog zullen passeren.
quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist nog dat mensen ons probeerde wijs te maken dat Feyenoord het beste voetbal laat zien.
Dat is ook zo, de punten achterstand komen louter door pech.quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist nog dat mensen ons probeerde wijs te maken dat Feyenoord het beste voetbal laat zien.
Precies.quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dit zo blijft mogen we met een schuin oog weer naar boven kijken
Owja, even die screenshot zoeken.quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, de punten achterstand komen louter door pech.
O ja, 10 punten achter bij deze stand.quote:
Die zijn er sowieso niet, omdat niemand ze serieus neemtquote:Op zondag 19 april 2015 14:03 schreef Rabieluh het volgende:
Meteen verdwijnen alle feyenoorders uit het livetopic. Ow wacht.
Triest inderdaadquote:
Foutquote:Op zondag 19 april 2015 14:03 schreef Rabieluh het volgende:
Meteen verdwijnen alle feyenoorders uit het livetopic. Ow wacht.
Nee dat niet. Zie ze liever Europa in gaan dan Vitesse, die volgend jaar beginnen met een totaal uitgeklede selectiequote:Op zondag 19 april 2015 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Triest inderdaadlaat ze ook maar 4de worden ook, wat een wanprestatie zeg
tsja, als je achtereen niet van Willem II en GAE kan winnen verdien je het echt niet meer hoorquote:Op zondag 19 april 2015 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Zie ze liever Europa in gaan dan Vitesse, die volgend jaar beginnen met een totaal uitgeklede selectie.
Het meest zorgwekkende is nog wel dat het niet eens onterecht isquote:Op zondag 19 april 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tsja, als je achtereen niet van Willem II en GAE kan winnen verdien je het echt niet meer hoor
Ach Ajax verdient ook geen 2e plaats dit jaar met dat kutvoetbal, maar uiteindelijk is het toch beter als Ajax vCL speelt dan een Vitesse o.i.d.quote:Op zondag 19 april 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tsja, als je achtereen niet van Willem II en GAE kan winnen verdien je het echt niet meer hoor
ze maken ook een ongemotiveerde indruk bij Feyenoordquote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende is nog wel dat het niet eens onterecht is
Lekker alles al beslist dan, met nog een paar rondes te gaan. Krijg je allemaal zomeravondvoetbal wedstrijdjesquote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
hopelijk houdt gae het vast. dan is plek 2 ook officieel
Net alsof Ajax die nog gaat verspelen met het makkelijke programmaquote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt. Zit totaal geen enkel voetbal meer inquote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende is nog wel dat het niet eens onterecht is
Ajax.quote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net alsof Ajax die nog verspelen met het makkelijke programma
Dat jij daar nog bang voor wasquote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC.quote:Op zondag 19 april 2015 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC, Cambuur, Dordrecht. Dat wint zelfs Ajax.
Best zin in vCL wel, hopelijk kunnen we als Nederland weer eens met twee clubs aanwezig zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
SCC pakte vorig jaar een punt in de ArenA.quote:Op zondag 19 april 2015 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
zal vanmiddag ook wel een draak van een wedstrijd worden maar plek 2 is wel een zekerheidjequote:Op zondag 19 april 2015 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ze kunnen niet meer stijgen en denken dat plek 3 veilig is. Daarnaast coach die weggaat die het stiekem al een paar weken niks meer boeit.quote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze maken ook een ongemotiveerde indruk bij Feyenoord
Dat moet Ajax niet onderschatten en gewoon als een groepsfasewedstrijd beschouwen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best zin in vCL wel, hopelijk kunnen we als Nederland weer eens met twee clubs aanwezig zijn.
Het is niet onbegrijpelijk maar wel teleurstellendquote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze kunnen niet meer stijgen en denken dat plek 3 veilig is. Daarnaast coach die weggaat die het stiekem al een paar weken niks meer boeit.
Ik kijk wel uit naar Fischer zijn terugkeer.quote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal vanmiddag ook wel een draak van een wedstrijd worden maar plek 2 is wel een zekerheidje
wordt gewoon moeilijkquote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet Ajax niet onderschatten en gewoon als een groepsfasewedstrijd beschouwen.
ook niet eerlijk tov de supporters.quote:Op zondag 19 april 2015 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet onbegrijpelijk maar wel teleurstellend
Als er niks meer op het spel staat dan wordt het voetbal vaak gelijk een stuk minder.quote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal vanmiddag ook wel een draak van een wedstrijd worden maar plek 2 is wel een zekerheidje
Hopelijk zit het in andere competities mee en kunnen we beide rondes geplaatst zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet Ajax niet onderschatten en gewoon als een groepsfasewedstrijd beschouwen.
Je weet niet of Fischer er wel meteen staat, maar leuk dat hij terug isquote:Op zondag 19 april 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Fischer zijn terugkeer.
Zie ik veel liever dan Ricardo "1x in de 30 wedstrijden goed spelen" Kishna
Die is er echt lang uitgeweest.quote:Op zondag 19 april 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Fischer zijn terugkeer.
Zie ik veel liever dan Ricardo "1x in de 30 wedstrijden goed spelen" Kishna
Nee heb het meer over volgend seizoen natuurlijk. Als hij weer terug kan komen op niveau althans.quote:Op zondag 19 april 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet niet of Fischer er wel meteen staat, maar leuk dat hij terug is
Opstelling al bekend?quote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb het meer over volgend seizoen natuurlijk. Als hij weer terug kan komen op niveau althans.
Maar Kishna ben ik wel klaar mee, hopelijk doet Andersen het goed vanmiddag.
Gelukkig was er in de tweede helft de inbreng van Kishna.quote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar februari AZ-thuis ging hij eruit volgens mij.
Kishna is net 20, die kan nog veel verder doorgroeien.quote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb het meer over volgend seizoen natuurlijk. Als hij weer terug kan komen op niveau althans.
Maar Kishna ben ik wel klaar mee, hopelijk doet Andersen het goed vanmiddag.
Ja.quote:
Jammer dat hij zelden laat zien hoe goed hij kan voetballen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig was er in de tweede helft de inbreng van Kishna.
Die zal wel weggaan omdat Raiola hem als basisspeler van Juventus ziet.quote:Op zondag 19 april 2015 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kishna is net 20, die kan nog veel verder doorgroeien.
Volgend jaar speelt hij Tevez uit de basisquote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal wel weggaan omdat Raiola hem als basisspeler van Juventus ziet.
Ik niet.quote:Op zondag 19 april 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het interview met Rutten
Dat was in augustus al wel duidelijkquote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Nou Feyenoord kan het kampioenschap ook wel vergeten.
hoezo denk je dat fr gaat scorenquote:
Het is Feyenoord. Die hebben een waslijst aan late treffers of lullige doelpuntenquote:Op zondag 19 april 2015 14:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoezo denk je dat fr gaat scoren. Donder op man.
Alle duels zijn belangrijker voor die clubs.quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
PSV moet nog tegen Excelsior en Heracles. Belangrijke duels voor die clubs.
Hopelijk wint PSV die wedstrijden zodat GAE weer naar boven kan schuiven. Volgende week ook NAC-Herclwesquote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Klopt, ik bedoel meer dat er voor PSV niks meer op het spel staat en voor die clubs wel.quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle duels zijn belangrijker voor die clubs.
Het zou mooi zijn als PSV die wedstrijden laat lopen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker Bergwijn en Paal opstellen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoel meer dat er voor PSV niks meer op het spel staat en voor die clubs wel.
jij zegt dit puur en alleen zodat je wellicht kan zeggen "zie je nou wel".quote:Op zondag 19 april 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Feyenoord. Die hebben een waslijst aan late treffers of lullige doelpunten
Nee, echt niet. Ik ben inmiddels gewend aan Feyenoordwedstrijden.quote:Op zondag 19 april 2015 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij zegt dit puur en alleen zodat je wellicht kan zeggen "zie je nou wel".
Voor het einde weglopen is een beproefde tactiek om kampioen te worden.quote:
Ze laten ook beter voetbal zien.quote:Op zondag 19 april 2015 14:23 schreef Cavaliers het volgende:
PSV staat 21 punten voor op Feyenoord, maar laatstgenoemde verdient te titel.
Laat Maaskant maar lekker in de Jupiler League dug-outs gaan slopen.quote:
NAC hoort er wel gewoon in.quote:Op zondag 19 april 2015 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat Maaskant maar lekker in de Jupiler League dug-outs gaan slopen.
AZ kan ook nogquote:Op zondag 19 april 2015 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Vier.
ADO - Vitesse
Groningen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Utrecht
PEC - Feyenoord
Ja, maar zonder Maaskant.quote:
GAE!!!quote:Op zondag 19 april 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik jou zocht in de Kolkende Kuip.
Stiekem hoop ik dat Utrecht er nog bij wordt gezogen, dat vind ik echt zo'n zaadclub gewordenquote:Op zondag 19 april 2015 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Play offs voor degradatie worden nu wel heel spannend.
Volgende week NAC-Heracles.quote:Op zondag 19 april 2015 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk NACquote:Op zondag 19 april 2015 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |