Zullen we het anders over 30 seconds gaan hebben?quote:Op zondag 19 april 2015 15:02 schreef Specularium het volgende:
Gewoon alles deleten wat met dit aidsspelletje te maken heeft lijkt mij wel een goed idee.
Laten we dat ook 10 topics lang doen en kijken wie het niet zat wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we het anders over 30 seconds gaan hebben?
Ik ook!quote:Op zondag 19 april 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik niet want ik vond het een leuk spel!
Als het goed is kan ik vanaf morgen filmpjes maken van mijn gameplay.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Triviant meet.
Kan ook niemand valsspelen met opzoeken.
Kan bijna niet wachten.quote:Op zondag 19 april 2015 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik vanaf morgen filmpjes maken van mijn gameplay.
En na afloop maar zeuren om een nieuw potje.quote:Op zondag 19 april 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Specularium vond het ook leuk, je zag hem gewoon glimmen van vreugde!
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Triviant meet.
Hij wilde revanche tegen Team Pjo.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En na afloop maar zeuren om een nieuw potje.
Ik heb wel eens die bommen gebruikt maar dan streept hij altijd de twee meest onwaarschijnlijke antwoorden weg.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan.
Wel eens een vraagje geskipt als het een enorme kut wetenschapsvraag is maar dan krijg je een andere nog kuttere wetenschapsvraag.
Dat was jij.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En na afloop maar zeuren om een nieuw potje.
Tot op de dag van vandaag onverslaanbaar.quote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde revanche tegen Team Pjo.
Dat heb ik 1 keer gedaan maar toen had ik ook ziets dus dat doe ik niet meer.quote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens die bommen gebruikt maar dan streept hij altijd de twee meest onwaarschijnlijke antwoorden weg.
Dan val ik door de mand, dus ik kom niet.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Triviant meet.
Mand!quote:Op zondag 19 april 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan val ik door de mand, dus ik kom niet.
Is gewoon tot je dood bent.quote:Op zondag 19 april 2015 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik had net een vraag over hoeveel maanden een menselijke zwangerschap duurt. Ik heb 9 maanden gegokt.
Daar heb ik het dan ook vandaanquote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
NWS / [goed nieuws] Olifantenjager - Olifant 0-1 (eindstand)
Dat las ik hier ook al.
Krijg je daar een strakke plasser van?quote:Op zondag 19 april 2015 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen loopt het op de FP beter dan op het forum
Nogal jaquote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar een strakke plasser van?
Is je telefoon geroot?quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu aan het kijken of dat reverse tethering werkt.
Ik ga hem zo rooten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan is er kans dat het niet werkt.
Mij fascineert vooral wat er in je gedachten omgaat, waardoor je het woord Anaalbassie überhaupt hebt bedacht.quote:Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef Specularium het volgende:
Anaalbassie is elfletterig.
Geen idee hoe ik dat moet tekenen bij isketch.
Marianne vond het helemaal niet creatief, hoorde ik net.quote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij fascineert vooral wat er in je gedachten omgaat, waardoor je het woord Anaalbassie überhaupt hebt bedacht.
bangalijstje.rarquote:Op zondag 19 april 2015 17:47 schreef Specularium het volgende:
Wel even back up maken voor ik al mijn hete contacten+foto's kwijt ben.
Leuk.quote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoort bij ons plan om als NWS-mods heel FOK! over te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |