abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151829305
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Bij de andere foto zou het net buiten beeld vallen.
klopt, als je de plant 'Kris met rugzak, crimineel op pad, passerende inboorling enz' bedoelt: die valt er net buiten. Maar zijn broertje staat er wel op en die is van dezelfde soort: plant dus.
pi_151829363
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Precies, dit topic is daarom ook bijna respectloos.
Vooral om het wellus/niettus gepraat tussen de users die het weer beter denken te weten.
Je hoeft niet mee te lezen hoor
pi_151829505
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:53 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Je hoeft niet mee te lezen hoor
Zodat jullie lekker door kunnen gaan, en meer bezig zijn met eigen gelijk te halen?

En dan ook nog eens anderen melden dat ze niet mee hoeven te lezen tussen jullie gehannis.
Lekker bezig.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151829674
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zodat jullie lekker door kunnen gaan, en meer bezig zijn met eigen gelijk te halen?

En dan ook nog eens anderen melden dat ze niet mee hoeven te lezen tussen jullie gehannis.
Lekker bezig.
Nee hoor zodat jij je met edelere zaken kan bezig houden. Wat is het verschil tussen posten en meelezen op dit topic? Heb je niet wat beters te doen dan?
pi_151829793
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:01 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee hoor zodat jij je met edelere zaken kan bezig houden. Wat is het verschil tussen posten en meelezen op dit topic? Heb je niet wat beters te doen dan?
Ga je mij nu vertellen dat ik maar wat anders moet gaan doen...
Ik zit lekker in de tuin met dit zonnige weer en lees wat op de tablet, problemen mee blijkbaar?
pi_151829855
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik zit lekker in de tuin met dit zonnige weer en lees wat op de tablet, problemen mee blijkbaar?
Lees rustig door, probeer ook eens een ander onderwerp. :W
pi_151829963
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nee helemaal niet maar jij post een statement en daar geef ik mijn mening over.
Ik snap niet dat mensen gaan meelezen op een topic waar ze niet achter staan.
Stiekum toch nieuwsgierig?

Er zijn heel veel topics hier waar ik niets mee heb en daar zul je mij ook niet aantreffen.

Maar doe vooral wat je niet laten kan ;)
pi_151829977
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Lekker bezig.
Nee hoor schommelstoel. Het is respectloos om Boquete af te schilderen als zeer veilig vakantieoord voor jonge studenten.

kop in het zand...
pi_151830006
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:05 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Lees rustig door, probeer ook eens een ander onderwerp. :W
Goh wel apart, ik zie jullie niet verder komen dan dit topic hier in bnw.
Misschien eens topics bekijken buiten dit deel, dan zie je dat ik overal en nergens lees en post.

Een fijne middag verder...
pi_151830067
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Misschien eens topics bekijken buiten dit deel, dan zie je dat ik overal en nergens lees en post.

Ik kan me voorstellen dat als je hier een topic opent eens in de zoveel tijd, dat je denkt waar hebben ze het over.
pi_151830616
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou gaat het ons niet om het posten an sich maar om de zaak.
pi_151830762
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Iedereen die een misdrijf niet uitsluit mag niet meer meedoen. (Scheffens bv.)
De advocaat lijkt ook buiten spel gezet te zijn.

Ik vraag me al een tijdje af Mata, wat is er over van je ideologie wat betreft het BNW denken, als we allemaal blind gaan op de informatie die we voorgekauwd krijgen heb je niet veel te zoeken hier.

Zoals ik het inschat hebben de Nederlandse overheid en Panama het op een akkoordje gegooid door F vd G in te schakelen. De ouders van K hebben hem hoog in het vaandel staan en kunnen nu niet anders dan zijn bevindingen accepteren. Naar de buitenwereld toe althans.
Bovendien zullen ze zeker aan rust toe zijn.
De ouders van K zullen de bevindingen van FvdG accepteren omdat ze inderdaad aan rust toe zijn en verder geen mogelijkheden hebben voor verder onderzoek. Maar in hun binnenste zullen ze verder blijven denken.
pi_151830768
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou gaat het ons niet om het posten an sich maar om de zaak.
Had je nog wat gevonden over de 2 onbekende mannen?
pi_151830843
vreemd dat ze vaak voeten in de jungle vinden

We have found several severed feet and nothing else in my area over the last few years.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Salish_Sea_human_foot_discoveries
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151830869
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef gynaika het volgende:

[..]

De ouders van K zullen de bevindingen van FvdG accepteren omdat ze inderdaad aan rust toe zijn en verder geen mogelijkheden hebben voor verder onderzoek. Maar in hun binnenste zullen ze verder blijven denken.
Dat denk ik dus ook, Vele hier hebben vragen over het dossier, en vinden de bevindingen van FvdG wat kort door de bocht. Daarnaast is mijn interesse gewekt in de vele doden in de regio.
pi_151830936
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:51 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

klopt, als je de plant 'Kris met rugzak, crimineel op pad, passerende inboorling enz' bedoelt: die valt er net buiten. Maar zijn broertje staat er wel op en die is van dezelfde soort: plant dus.
Heb het nagerekend maar het object dat ik bedoel valt toch echt buiten de tweede foto. Misschien heb jij wat anders op het oog.
pi_151830940
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:33 schreef StaceySinger het volgende:
vreemd dat ze vaak voeten in de jungle vinden

We have found several severed feet and nothing else in my area over the last few years.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Salish_Sea_human_foot_discoveries
haha, die stinken. Dat lusten roofdieren niet.

Even zonder dollen, opmerkelijke site!
Wel even iets om in het achterhoofd te houden.
pi_151830958
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:36 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Heb het nagerekend maar het object dat ik bedoel valt toch echt buiten de tweede foto. Misschien heb jij wat anders op het oog.
Ik ben heel nieuwsgierig!
pi_151831143
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Iedereen die een misdrijf niet uitsluit mag niet meer meedoen. (Scheffens bv.)
De advocaat lijkt ook buiten spel gezet te zijn.

Zoals ik het inschat hebben de Nederlandse overheid en Panama het op een akkoordje gegooid door F vd G in te schakelen. De ouders van K hebben hem hoog in het vaandel staan en kunnen nu niet anders dan zijn bevindingen accepteren. Naar de buitenwereld toe althans.
Bovendien zullen ze zeker aan rust toe zijn.
Er is een gesprek geweest met dank aan Steffens/van der Linden tussen de Nederlandse overheid (Teeven) en de ouders.
Het potje van de stichting was namelijk aardig leeggeraakt.
Hierin is gezegd dat de Nederlandse overheid (een deel van) de laatste zoektocht zou bekostigen.
Voorwaarde was wel dat Nederland en Panama hierin dan leidend zouden zijn.

Frank vd G is naar voren geschoven door de Nederlandse officier van justitie.
Steffens en vd Linden zijn min of meer op een zijspoor gezet en is een pathaloog anatoom op de stoel van de recherche gaan zitten.

De laatste zoektocht was een farce.
pi_151831160
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben heel nieuwsgierig!
Ik ook!
pi_151831208
Misschien een simpele gedachtengang, zonder kabelbruggen, maar toch:

Ik blijf er bij dat K en L de Pianista niet samen hebben gedaan.

Zij hebben tegen anderen gezegd dat je altijd een hike onder begeleiding van een gids moet doen.

De dames waren voorzichtig genoeg om zich daaraan te houden. De broer van Lisanne heeft gezegd dat zijn zus de Panama-reis tot in de puntjes sluitend had gemaakt opdat er niets fout zou kunnen gaan.

Je kunt er dus zeker van uitgaan dat zij ook in dit geval, hun eerste echte hike, ervoor gezorgd hebben onder begeleiding te zijn.

Het blijft natuurlijk de grote vraag, met wie zij dan die Pianista-hike gedaan hebben.

Als we naar het bel-schema kijken, zien we dat er tussen 11:00 tot 13:00 uur en van 14:00 tot 16:00 uur geheel niet gebeld is. Bijzonder opvallend.

Dit zou kunnen komen door de mogelijkheid dat er mensen bij betrokken waren die op die tijden hun werk hadden b.v. bij Tree Trek.
pi_151831231
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het is mijn persoonlijke inschatting. En niet omdat ik denk dat F vd G in een complot zat of zo, maar ik betwijfel wel of hij alle omstandigheden, en dan speciaal die van de eerste dagen van april in Boquete in ogenschouw genomen heeft.
pi_151831242
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Er is een gesprek geweest met dank aan Steffens/van der Linden tussen de Nederlandse overheid (Teeven) en de ouders.
Het potje van de stichting was namelijk aardig leeggeraakt.
Hierin is gezegd dat de Nederlandse overheid (een deel van) de laatste zoektocht zou bekostigen.
Voorwaarde was wel dat Nederland en Panama hierin dan leidend zouden zijn.

Frank vd G is naar voren geschoven door de Nederlandse officier van justitie.
Steffens en vd Linden zijn min of meer op een zijspoor gezet en is een pathaloog anatoom op de stoel van de recherche gaan zitten.

De laatste zoektocht was een farce.
En zo heb ik dit ook vernomen!
pi_151831273
@ Grijzemassa (quoten lukt ff niet)

ik heb gisteren ern lange post geplaatst waar juist de BNW-kant naar voren kwam; de (politieke) cover-up.

En daar wacht ik dus op; gedegen, uitgewerkt, onderbouwd, etc.

Komt dat es voorbij? Helaas niet.

Een BNW-kant in de zin van fakery zie ik echt niet en tot nog toe heb ik ook niets overtuigends op dat vlak gezien. Op vragen gaan de "misdrijfdenkers" niet in.

FvdG zijn verklaring is ook niet sluitend, maar als zelfs de Kremers zijn uitgestapt bij de "misdaadtrein" wordt het erg moeilijk daarop te blijven zitten, imo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 19 april 2015 @ 17:46:59 #100
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151831288
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef gynaika het volgende:
Misschien een simpele gedachtengang, zonder kabelbruggen, maar toch:

Ik blijf er bij dat K en L de Pianista niet samen hebben gedaan.

Zij hebben tegen anderen gezegd dat je altijd een hike onder begeleiding van een gids moet doen.

De dames waren voorzichtig genoeg om zich daaraan te houden. De broer van Lisanne heeft gezegd dat zijn zus de Panama-reis tot in de puntjes sluitend had gemaakt opdat er niets fout zou kunnen gaan.

Je kunt er dus zeker van uitgaan dat zij ook in dit geval, hun eerste echte hike, ervoor gezorgd hebben onder begeleiding te zijn.

Het blijft natuurlijk de grote vraag, met wie zij dan die Pianista-hike gedaan hebben.

Als we naar het bel-schema kijken, zien we dat er tussen 11:00 tot 13:00 uur en van 14:00 tot 16:00 uur geheel niet gebeld is. Bijzonder opvallend.

Dit zou kunnen komen door de mogelijkheid dat er mensen bij betrokken waren die op die tijden hun werk hadden b.v. bij Tree Trek.
Interessant genoeg om te kijken hoe laat we kunnen boeken bij de TT.
Help me ff eraan herinneren dat ik dat ga proberen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')