Die tig metro's zitten in de spits al vol met de gebruikelijke passagiers, daar hoeft ook geen grote hoeveelheden dikke kerels bijquote:
quote:De GDL heeft nu aangekondigd dat ze hebben opgeroepen om te gaan staken. Voor het goederenverkeer vanaf 21 april 15 uur tot en met 24 april 9 uur en voor het personenverkeer vanaf 22 april 5 uur tot en met 23 april 21 uur
Zóveel schade gebeurt niet elke week hoor. Ook niet in Duitsland. Daar kan je als normale reiziger best tussen de supporters plaatsnemen zonder problemen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het is toch wat. Alsof dat niet elke week gebeurt.
Meestal wel ja, maar dit zal zeker niet uniek zijn of zo.quote:Op maandag 20 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Zóveel schade gebeurt niet elke week hoor. Ook niet in Duitsland. Daar kan je als normale reiziger best tussen de supporters plaatsnemen zonder problemen.
Dat je onderaan in de Bundesliga staat ok, maar om dat je woede zo te koelen ...quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef greavy het volgende:
De getoonde foto's schijnen nog niet eens alles qua schade te zijn. Stoelen die kapotgetrapt zijn, tafeltjes die gebroken zijn, messen door bekleding heen enzovoorts.
De politie schijnt circa 400 supporters met bussen afgevoerd te hebben, omdat die groep in de zwaarbeschadigde wagens zaten. Men laat ze pas vrij als alle daders geïdentificeerd zijn.
Gelukje dus dat Metronom overal camera's heeft.
Dat kan in Nederland over het algemeen ook prima. Zelfs met de harde kern van Ajax heb ik nog nooit gezeik meegemaakt en ik heb regelmatig vanaf de ArenA met ze in de trein gezeten tot Zwolle.quote:Op maandag 20 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Zóveel schade gebeurt niet elke week hoor. Ook niet in Duitsland. Daar kan je als normale reiziger best tussen de supporters plaatsnemen zonder problemen.
Hierboven was er iemand aan het kotssmiley'en met voetbal en voetbalsupporters toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen.quote:
Zo'n naam, kutmof, niet meer over hebbenquote:Op maandag 20 april 2015 19:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
derLudolf, voetballers en voetbalsupporters. Same difference.
Niet waarquote:
Wel een beetje nog toch?quote:
Oh daar wil ik wel bewijs van hebben dan. Ik val wel op pussy maar ik weet meestal nog wel op wat voor soort pussyquote:Alleen nog twee katten. En als ik me niet vergis heb jij er zo'n beetje een van ten huwelijk gevraagd.
Maak je niet druk gozerquote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje nog toch?Maar dat is wel pijnlijk ja, sorry
Je was dronken! Ik heb er geen filmpjes van!quote:Oh daar wil ik wel bewijs van hebben dan. Ik val wel op pussy maar ik weet meestal nog wel op wat voor soort pussy
Ik ook niet. Foto's wel.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je was dronken! Ik heb er geen filmpjes van!
Hij had ooit één witte haar maar die is verdwenen.quote:
* dennistd meldt zichquote:
Dan denk ik dat een eventueel huwelijksaanzoek niet in al te beste aarde gevallen zou zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 19:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hij had ooit één witte haar maar die is verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kunnen ze dat soort treinen niet beter op een rangeerterrein zetten, een voor een uit laten stappen, namen noteren en na het opmaken van de schade de rekening sturen?quote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef greavy het volgende:
In regio Hannover hebben HSV-fans dit weekend voor duizenden euro's schade aan een trein van Metronom toegebracht. Door het treinpersoneel werd in Hannover de politie ter plaatse geroepen, die daar met een grote politiemacht de honderden supporters in bedwang hielden en waar nodig afgevoerd werden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle camerabeelden werden teruggekeken en zo probeert men de daders te achterhalen.
Ik doe even mee, vorige week dinsdagavond:quote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oke okee ik zal wel even een treinenplaatje van vandaag posten
Nee, ik heb 46 pallets troep lopen lossen en afstapelen. Morgen vrij genomenquote:
Bij mij stond er horoscoop, weerbericht en sudoku onder de stripjesquote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kreeg altijd wel een beetje kanker van die Israël-Palestina-discussie die er onder die strips stond. Dag in dag uit. Ffs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |