SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn alweer begonnen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef hottentot het volgende:
Pfff, Ligt wel erg lang stil bij Groningen
Wat was er?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef hottentot het volgende:
Pfff, Ligt wel erg lang stil bij Groningen
Dirk, ben jij dat?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik adviseer Wijnaldum nog een jaar te blijven.
Auw.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee spelers botsten met het hoofd tegen elkaar.
Dit is goed om de kabel te overbruggenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die New Era petjes![]()
Ideetje van de groep zeker
Wat een tijden waren dat in het jaar van Dick Advocaat. Iedereen geforceerd kijken naar de rondo's of de negers en de romige blanke jongens gescheiden van elkaar stonden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is goed om de kabel te overbruggen
alleen die met die fullbody aan is te doenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die bavaria babes mogen er best wezen
Jij zegt geen nee tegen die anderen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
alleen die met die fullbody aan is te doen
En toch had het in de eerste helft al 3-0 moeten staanquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig.
Wat was de eerste helft SLECHT van Vitesse.
In ieder geval weer een goede zege. Volgende week de LASTIGE uitwedstrijd in Den Haag.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch had het in de eerste helft al 3-0 moeten staan
Hij verstond alleen van je schouders gevallen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
de Jong die het gezegde 'last van je schouders gevallen' niet kent
Traoré geschorst toch?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval weer een goede zege. Volgende week de LASTIGE uitwedstrijd in Den Haag.
Vitesse gaat niet winnen in Den Haag, ik herhaal; Vitesse gaat niet winnen in Den Haag.quote:
Ben je nou al aan het terugkrabbelen? Vorige week zouden ze nog gaan verliezenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse gaat niet winnen in Den Haag, ik herhaal; Vitesse gaat niet winnen in Den Haag.
Dit denk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je nou al aan het terugkrabbelen? Vorige week zouden ze nog gaan verliezen
Van den Kerkhof kan er ook niets van.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Lindhout
die naam onthoud ik, dramatische scheidsrechter
De grensrechter vandaag bij Vitesse kan er nog minder van, die snapt de buitenspelregel nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Kerkhof kan er ook niets van.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel dat Streppel een Henk de Jong achtig verhaal gaat houden.
Ik hoop zo dat hij dronken tweets gaat plaatsenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:21 schreef Vasion het volgende:
Jetro Willems
Laten we het er maar op houden dat hij dronken is.
Wordt Ajax volgend seizoen weer landskampioen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Jeroen Zoet ook volgend seizoen de eerste keeper van PSV zijn?
Ik zou het nog steeds prima vinden als Vorm zou komen, of misschien zelfs Stekelenburg.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Jeroen Zoet ook volgend seizoen de eerste keeper van PSV zijn?
Dat is wodkaquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:24 schreef Henrys het volgende:
Depay drinkt gewoon water, komt soms wat nonchalant over maar leeft wel echt voor de sport
Ik denk van niet, maar het is nog april 2015.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt Ajax volgend seizoen weer landskampioen?
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar het is nog april 2015.
T feit dat iemand alchohol drinkt doet niks af aan zijn leven voor de sport.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:24 schreef Henrys het volgende:
Depay drinkt gewoon water, komt soms wat nonchalant over maar leeft wel echt voor de sport
alcohol na een zware lichamelijk inspanning drinken is goed voor het herstel jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
T feit dat iemand alchohol drinkt doet niks af aan zijn leven voor de sport.
Willem II is te kloppen als je aanvallend en verzorgd voetbal speelt zoals FC Groningenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 2 weken moet Ado uit tegen Willem II, ik verwacht een zwaar karwei.
Dat is ook zo lekker relevant na het behalen van het kampioenschapquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:27 schreef Henrys het volgende:
[..]
alcohol na een zware lichamelijk inspanning drinken is goed voor het herstel ja
Als Alcohol zo schadelijk was, dan waren we allang uitgestorven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:27 schreef Henrys het volgende:
[..]
alcohol na een zware lichamelijk inspanning drinken is goed voor het herstel ja
Oh, no! You didn't.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Willem II is te kloppen als je aanvallend en verzorgd voetbal speelt zoals FC Groningen
Dat onderscheid dus echte topsporters van de rest, die gaan door na het behalen van de top.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook zo lekker relevant na het behalen van het kampioenschap
Groningen doet gewoon hetzelfde als wat Cambuur met Excelsior te maken had.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:29 schreef Sked het volgende:
Ik zit pas vijf minuten te kijken en denk nu al dat Groningen onterecht wint
Er zit een wezenlijk verschil tussen drie keer per week naar de kroeg en een paar biertjes als je kampioen bent gewordenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat onderscheid dus echte topsporters van de rest, die gaan door na het behalen van de top.
Kijk maar naar het verschil tussen Adriano en Ronaldo
Willems gaat idd de kant van Adriano opquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat onderscheid dus echte topsporters van de rest, die gaan door na het behalen van de top.
Kijk maar naar het verschil tussen Adriano en Ronaldo
Ik denk dat dat een afgrijselijke wedstrijd wordt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Groningen - Feyenoord wordt wel genieten
Mocht Groningen dat winnen, dan kan de strijd om plek drie nog spannend wordenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Groningen - Feyenoord wordt wel genieten
Twee ploegen die willen winnen: ik voorspel een vermakelijke, open wedstrijdquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een afgrijselijke wedstrijd wordt.
Twee ploegen die willen winnen is niet genoeg.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Twee ploegen die willen winnen: ik voorspel een vermakelijke, open wedstrijd
Twee ploegen die bruisen van creatieve spelers, ik noem een type Clasie en een type Cheryquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee ploegen die willen winnen is niet genoeg.
quote:
Jammer dat van de Looi zo'n aidstrainer is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Twee ploegen die bruisen van creatieve spelers, ik noem een type Clasie en een type Chery
Nou nou, met aanvallend voetbal weet hij met 1-4 te winnen bij Willem II.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat van de Looi zo'n aidstrainer is.
Ik wil Ron Jans terug.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat van de Looi zo'n aidstrainer is.
Tsja, de landskampioen kwam daar maar tot 1-3.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, met aanvallend voetbal weet hij met 1-4 te winnen bij Willem II.
Dat doen niet veel coaches hem na.
Ik weet totaal niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als FC Groningen een fatsoenlijke trainer had gehad waren ze 2e geworden.
Stijn kan dit beamen.
Hij wilde zelf wegquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afblijven. Jullie wilden hem niet meer en nu zit je met zo'n zak stront opgescheept.
Hij wilde zelf weg, zak stront.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afblijven. Jullie wilden hem niet meer en nu zit je met zo'n zak stront opgescheept.
33x thuis op zondagquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
'Groningen kan op twee manieren spelen'
Huh Groenendijk
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. BRABRABRBBABABRBARBRBRABARB POW POW
Ik juich voor Kowet, Ajax, Heracles en Utrechtquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
12:30 Feyenoord - Go Ahead Eagles
14:30 Ajax - NAC Breda / Heracles Almelo - PEC Zwolle
16:45 FC Utrecht - FC Twente
Ron Jans wilde zelf weg, beetje bij de feiten blijven. Hij wilde een nieuwe ervaring, een nieuwe uitdaging zoals hij het zelf zei. En voor Ron kregen we Pieter Huistra terug.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hup PEC, en ik gun GAE geen degradatie dus die moeten resultaat halen. De rest is niet echt interessant.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
12:30 Feyenoord - Go Ahead Eagles
14:30 Ajax - NAC Breda / Heracles Almelo - PEC Zwolle
16:45 FC Utrecht - FC Twente
SUK, SUK, SUK 3-0!!! HAH!quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Dat eerste seizoen van Pieter Huistra was wel genieten
Toen werd Feyenoord thuis met 6-0 vernederd en PSV met 3-0
Zou de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
Het zou fantastisch zijn als Go Ahead in de Kuip wint
Met de riek op jodenjachtquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:45 schreef tralalala het volgende:
Dat wordt weer flink kopschoppen in het centrum.
#onderderivierenfeitje
Als dat gebeurt, schijt Haags_Kwartiertje nogmaals op de deurmat van zijn buurman.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, schijt Haags_Kwartiertje nogmaals op de deurmat van zijn buurman.
Ik zou er niet eens écht rouwig om zijn ookquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
Is het zo'n grote nachtkaars, dit seizoen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens écht rouwig om zijn ook
Seizoen is voorbij.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het zo'n grote nachtkaars, dit seizoen?
Via de play-offs zal het wel moeten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:28 schreef Caland het volgende:
En de Egels mogen er wel in blijven van mijMooie club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen FC Utrecht v FC Twente kan leuk worden.quote:Op zondag 19 april 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb totaal geen zin in deze pot en toch ga ik kijken
Dan geef ik toch de voorkeur aan Formule 1quote:Op zondag 19 april 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen FC Utrecht v FC Twente kan leuk worden.
Ook nog even de finale van AGR.quote:Op zondag 19 april 2015 12:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan geef ik toch de voorkeur aan Formule 1
quote:Op zondag 19 april 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb totaal geen zin in deze pot en toch ga ik kijken
Hallo Cav.quote:Op zondag 19 april 2015 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Theo deze middag weer mag verzieken.
Voor Snijder, Gini of Memph?quote:
Lijkt me ookquote:Op zondag 19 april 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Memphis.
Die gaat wel naar Man Utd.
Ik zal wel wat zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rare maandag zo, met eredivisie voetbal
Sinds wanneer ben jij zo van de mode?quote:Op zondag 19 april 2015 12:40 schreef Caland het volgende:
Zou nou niemand een keer tegen die trainer van de Eagles zeggen dat die stropdas echt alleen maar kan als je 7 jaar bent en fan van Bassie en Adriaan.
De outfit van Jol bij Ajax vnd ik pakkender.quote:Op zondag 19 april 2015 12:40 schreef Caland het volgende:
Zou nou niemand een keer tegen die trainer van de Eagles zeggen dat die stropdas echt alleen maar kan als je 7 jaar bent en fan van Bassie en Adriaan.
Ik heb echt een enorme hekel aan dat soort trainers.quote:Op zondag 19 april 2015 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De outfit van Jol bij Ajax vnd ik pakkender.
Nee maar kom op.quote:Op zondag 19 april 2015 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo van de mode?
Beetje hetzelfde niveau als GAEquote:Op zondag 19 april 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is hij trainer van de B&A Boys.
En de geheime schatquote:Op zondag 19 april 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is hij trainer van de B&A Boys.
Verhoek krijgt de bal niet IN de voeten. Het is nou niet een speler die het van explosiviteit moet hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die Verhoek nu echt een aanwinst voor GAE dit seizoen?
Heb hem niet meer echt gevolgd eigenlijk..
je hebt gelijk.quote:
Je kan ook naar Sassuolo - Torino gaan kijkenquote:Op zondag 19 april 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutwedstrijd.
Waarom kijk ik hiernaar?
Zelfs jouw zus is aantrekkelijker dan deze wedstrijd.quote:Op zondag 19 april 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Willem II v FC Groningen was aantrekkelijker.
Bam.quote:Op zondag 19 april 2015 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zelfs jouw zus is aantrekkelijker dan deze wedstrijd.
Ik kijk naar het WTCC.quote:Op zondag 19 april 2015 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan ook naar Sassuolo - Torino gaan kijken
Met Berardi
Ik heb altijd in Marcelo geloofd.quote:Op zondag 19 april 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt overigens dat Dortmund interesse heeft in niemand anders dan die Marcelo die ooit nog voor PSV speelde.
Omdat hij een waardeloze Feyenoorder is.quote:
Verhoek is ook maar een mens.quote:Op zondag 19 april 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij een waardeloze Feyenoorder is.
Tsja. Heeft zich nooit vervelend opgesteld ofzo ondanks dat hij eeuwige bankzitter was. Hoef je hem ook niet uit te fluiten.quote:Op zondag 19 april 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij een waardeloze Feyenoorder is.
Mee eensquote:Op zondag 19 april 2015 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Heeft zich nooit vervelend opgesteld ofzo ondanks dat hij eeuwige bankzitter was. Hoef je hem ook niet uit te fluiten.
Die man had meer kans verdiendquote:Op zondag 19 april 2015 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Heeft zich nooit vervelend opgesteld ofzo ondanks dat hij eeuwige bankzitter was. Hoef je hem ook niet uit te fluiten.
Hoop doet leven in Arnhemquote:Op zondag 19 april 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft nog wel drie lastige wedstrijden te gaan.
Dirk Kuytquote:Op zondag 19 april 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Feyenoord volgend seizoen met iets beters dan Nelom komen?
Dan moet je zelf nog winnen in Den Haag wat gezien het ontbreken van Traoré een interessante opgave wordt.quote:
Komt wel goedquote:Op zondag 19 april 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf nog winnen in Den Haag wat gezien het ontbreken van Traoré een interessante opgave wordt.
Er is ooit een Feyenoorder geweest die rood kreeg thuis?quote:Op zondag 19 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat was de laatste Feyenoorder die rood kreeg in de eigen kuip?
Van Deelen tegen Twente vorig jaar zou kunnen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Erwin Mulderquote:Op zondag 19 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, De Vrij kreeg daarna nog rood. En Pelle kreeg tegen Heracles rood..quote:Op zondag 19 april 2015 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Deelen tegen Twente vorig jaar zou kunnen.
Heb net teruggespoeld, lijkt erop dat het geen buitenspel was hoorquote:Op zondag 19 april 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foutje van de regie. Dat was buitenspel.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |