Oe jeetje. Dat is heftig zeg.quote:
mooi tong, zo blijven overledenen toch levend!quote:Op woensdag 29 april 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:
Net een uur aan de telefoon gezeten. Met de moeder van Jack. Eén van m'n beste vrienden die vorig jaar overleed. Mooie verhalen opgehaald en een traantje gelaten. Hier kan ik dat posten zonder belachelijk gemaakt te worden.
Even spelcheckenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Sportblog: Tacklende cheerleader & Arsenal-examen redt relatie
hij is erg leuk deze keer, vooral die cheerleader
Zeker. We moesten beiden soms slikken.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi tong, zo blijven overledenen toch levend!
had zelf al nagekeken en een ander ook nogquote:
Ik twijfel nog bij 1 zin of het beiden of beide moet zijn...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had zelf al nagekeken en een ander ook nog
dank
maar was het buiten het nakijken nog vermakelijk?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog bij 1 zin of het beiden of beide moet zijn...![]()
Ik moet nog een aantal filmpjes kijken, maar voor de rest ja hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar was het buiten het nakijken nog vermakelijk?
die van de cheerleader kan ik blijven bekijkenquote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog een aantal filmpjes kijken, maar voor de rest ja hoor![]()
Middag tongieboy. Verder alles wel met je? Je hoeft je nooit te schamen voor je emoties,iedereen heeft ze en soms zijn dingen in het leven het waard om met emotie getoond te worden.quote:Op donderdag 30 april 2015 06:52 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Wasje draait al. Zo naar de Appie.
er gaat ook naar andere eilandenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gisteren bij de Texelbrouwerij geweest. Waar er 15 jaar geleden 2000 liter Skuumkoppe werd geproduceerd, was dat afgelopen jaar 2 miljoen liter!
Overigens blijft de helft van dat bier op het eiland.
Daarnaast maken ze nog elf andere soorten bier. Maximale capaciteit is 12.000 flesjes per dag. En ze hebben tegenwoordig een klantenstop omdat ze het niet meer kunnen produceren. De vraag is nog veel hoger. Het goede nieuws is wel dat er zeer waarschijnlijk een tweede productielijn bij gaat komen.
Mission imposible.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:25 schreef borisz het volgende:
Goed nieuws uit Azië. Ze willen in ieder geval luisteren naar Van Praag achter de schermen.Dat wilden ze in Afrika niet
Afrika is gewoon voor Blatter, en dan ben je er bijnaquote:Op donderdag 30 april 2015 22:25 schreef borisz het volgende:
Goed nieuws uit Azië. Ze willen in ieder geval luisteren naar Van Praag achter de schermen.Dat wilden ze in Afrika niet
De waddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |