Categorie: Zo-doe-je-dat en stijlquote:
30 moet wel lukken toch, nog 6/7 wedstrijden en hij geeft 5x per wedstrijd zo'n pass.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:47 schreef Nober het volgende:
Messi evenaart 18 assists uit 2010-11, staat nu op 26 assists, nog 4 en hij verbeterd zijn eigen recordaantal van 29 uit 2011-12.
Ja, maar ze verneuken het wel 9/10 keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
30 moet wel lukken toch, nog 6/7 wedstrijden en hij geeft 5x per wedstrijd zo'n pass.
Ik zoek altijd een stream op dezelfde site waar ook de site waar de link van is bij staat, de eerste was youtube en ik dacht dat zal toch niet!?quote:
Klopt. Ik vind zijn passing wel echt ziek. Hij ziet echt alles en timed em altijd perfect over iedereen heen naar links naar Alba en Neymar.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:53 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja, maar ze verneuken het wel 9/10 keer.
Mee akkoord, maar die Neymar mag toch eens wat trainen op afwerken naar mijn mening..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind zijn passing wel echt ziek. Hij ziet echt alles en timed em altijd perfect over iedereen heen naar links naar Alba en Neymar.
Het gaat dit jaar wel veel beter dan vorig seizoen, vorig seizoen had Messi 0 assists op Neymar, nu hebben ze echt een connectie en is Messi verantwoordelijk voor ongveeer 50% van zijn 34/35 goals.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:56 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Mee akkoord, maar die Neymar mag toch eens wat trainen op afwerken naar mijn mening..
Dat is waar, de link is perfect, maar Neymar zou toch wel wat meer mogen scoren met de kansen die hij krijgt. Maar ten opzichte van vorig seizoen is het zeker een prachtige vooruitgang, daar moet ik je gelijk in geven. Heb gewoon het gevoel dat Neymar de ene wedstrijd een koele killer is en de andere wedstrijd wil het gewoon maar niet lukken, alsof ie soms vertrouwen mist.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het gaat dit jaar wel veel beter dan vorig seizoen, vorig seizoen had Messi 0 assists op Neymar, nu hebben ze echt een connectie en is Messi verantwoordelijk voor ongveeer 50% van zijn 34/35 goals.
Meer ervaring.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:08 schreef Brecht35 het volgende:
Suarez is een verschrikkelijk goede teamspeler, is niet vies om zijn eigen succes weg te cijferen om iemand anders een goal voor te schotelen, dat verklaart zijn hoge aantal assists ten opzichte van Neymar die toch wat egoïstischer ingesteld is.
Hij wilde zelf graag vertrekken en anders wilde hij een salarisverhoging die zeer ongepast isquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nope.
Echt een schande dat Barça 'm nog altijd niet vastgelegd heeft.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOL SUAREZZZ!!!! 0-4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |