SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets wat je niet hebt kun je niet verliezen. Twente uitgezonderd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt puntverlies voor Feyenoord.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kun je niet verliezen. Twente uitgezonderd.
De KNVB is erg streng voor onsquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk nu iedere keer dat het morgen maandag is
Gelukkig spelen jullie een keer uit.
Hoi!quote:
Ga jij nou ook al beginnen?quote:
Tegelijkertijd speelt Ajax de uitwedstrijd bij mijn antiheld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaan daar niet winnen. Niet op zondag.
Gelijkspelquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd speelt Ajax de uitwedstrijd bij mijn antiheld.
Ben je weer bij een rel betrokken?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De KNVB is erg streng voor ons
[..]
Hoi!
[..]
Ga jij nou ook al beginnen?
Bedankt voor je vertrouwen in ADO. Ik ben benieuwd of zij nog 2x gaan scoren in de tweede helftquote:
Er bestaat een zacht meningsverschil over het aantal wedstrijddagen dat FC Groningen op zondag thuis zou spelenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je weer bij een rel betrokken?
Dankzij vanavond kom ik tot 33 thuis wedstrijden op zondag.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er bestaat een zacht meningsverschil over het aantal wedstrijddagen dat FC Groningen op zondag thuis zou spelen
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondagquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankzij vanavond kom ik tot 33 thuis wedstrijden op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |