abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 april 2015 @ 16:15:43 #101
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151959806
quote:
Nou dat word straks weer vechten.
De USA is al bezig om de volgende aanval voor te bereiden.
Eens kijken of de EU in dit conflikt gezogen word.
Lache....
pi_151959825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:09 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Da's lachen. Verder kom je niet dan: "Je praat Russische agressie goed" en dat is het dan wel.
De feiten dat de neo nazies regelrechte bedreigingen heeft geuit tegen het Russische gedeelte van de Oekrainie, voor en tijdens het conflikt, stap jij gewoon overheen.
Zeker niet, ik heb je zelfs nog gevraagd om die feitelijke bedreiging van De Krim door die neo-nazi's eens te onderbouwen. Want tot nu toe is de onderbouwing voor dat soort claims helaas altijd uitgebleven.

quote:
Het feit dat deze hele zooi begonnen is via een onrechtmatige staatsgreep uitgevoerd door oa. de neo nazi's van Svoboda en voorbereid door de USA, stap jij gewoon overheen.
Het is dan ook maar zeer de vraag of dat een feit is. Of een bijzonder gekleurde interpretatie van de gebeurtenissen.
quote:
Het feit dat het oostelijke gedeelte van de Ukrainie absoluut tegen deze onrechtmatige staatsgreep was en zich letterlijk bedreigd voelde, stap jij gewoon overheen.
En ook hier is het maar weer zeer de vraag of het een feit is. En daarnaast zie ik nog altijd niet hoe je hiermee de Russische inmenging goed probeert te praten.
pi_151959850
Ukraine truce: Shelling 'an everyday occurrence' near Mariupol
http://www.bbc.com/news/world-europe-32432566
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_151959852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou dat word straks weer vechten.
De USA is al bezig om de volgende aanval voor te bereiden.
Eens kijken of de EU in dit conflikt gezogen word.
Lache....
Dit is vooral nog een propagandaoorlog over en weer
  donderdag 23 april 2015 @ 16:19:52 #105
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151959908
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zeker niet, ik heb je zelfs nog gevraagd om die feitelijke bedreiging van De Krim door die neo-nazi's eens te onderbouwen. Want tot nu toe is de onderbouwing voor dat soort claims helaas altijd uitgebleven.
Zoek maar eens goed op het internet. Zelfs voor dit conflict werden deze bedreigingen gedaan.
[..]

Het is dan ook maar zeer de vraag of dat een feit is. Of een bijzonder gekleurde interpretatie van de gebeurtenissen.
Dit is al zo vaak bewezen dat het treurig is dat jij blijft ontkennen. (of bewust onwetend wenst te zijn)
[..]

En ook hier is het maar weer zeer de vraag of het een feit is. En daarnaast zie ik nog altijd niet hoe je hiermee de Russische inmenging goed probeert te praten.
Goedpraten? Moeten de Russische burgers in de Ukrainie dan maar afgemaakt worden? Of is dat niet erg omdat het slechts russen zijn?
pi_151960206
iainmcmichael2 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:29:56 Russian MoD: US troops "directly in the combat zone" at #Mariupol, Severodonetsk, Artyomovsk and Volnovakha http://t.co/CnHCUjEemX reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 23 april 2015 @ 16:32:46 #107
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960228
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Twijfelachtig. Maar hopelijk kan het je wel overhalen die achterlijke laster verder voor je te houden.
Voor dit idiote conflikt werden de verhoudingen tussen Rusland en de EU steeds beter en de handel ging met sprongen omhoog. Tja DAT vond de USA natuurlijk niet zo leuk. De USA is al jaren bezig om alles wat pro Russisch is te vernaaien. Lybie, Irak, Syrie, voormalig Joegoslavie etc etc.
De Ukrainie was uiteraard een gewild object vanwege de startegische ligging en de pijpleidingen die er door heen liepen.
1+1=2. Het is allemaal niet zo moeilijk als je maar ff je best doet om door die kinderlijke propaganda heen te prikken en de werkelijk oorzaak probeert te vinden.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:34:13 #108
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:31 schreef crystal_meth het volgende:
iainmcmichael2 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:29:56 Russian MoD: US troops "directly in the combat zone" at #Mariupol, Severodonetsk, Artyomovsk and Volnovakha http://t.co/CnHCUjEemX reageer retweet
Ja wat doen die Yanks daar nu opeens.... ? _O-
pi_151960326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goedpraten? Moeten de Russische burgers in de Ukrainie dan maar afgemaakt worden? Of is dat niet erg omdat het slechts russen zijn?
Mijn post is blijkbaar verdwenen, dat is jammer.

Dan maar even samengevat zo. Verwijzen naar "zoek maar op internet" als je zelf met een controversiële stelling komt vind ik niet zo heel sterk. Dan zou je die zelf moeten onderbouwen.
Dus hoe zat het nu met die feitelijke bedreiging van De Krim door die neo-nazi's?

Je tweede punt is wel erg richting het complotdenken. Dat zal allicht als bewezen worden gezien op bepaalde propagandasites maar wederom geen erg sterk bewijs.

En op je laatste punt, volgens mij moet er juist niemand worden afgemaakt. Ik heb een bloedhekel aan geweld. Daarom ageer ik ook tegen de escalatie die de Russen hebben gezocht en gevonden in dit conflict. De duizenden slachtoffers die dat heeft opgeleverd waren volgens mij echt niet nodig.
Overigens waren er niet zo heel veel Russische burgers in Oekraïne, het zijn gewoon Oekraïners met verschillende achtergronden.
pi_151960328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:31 schreef crystal_meth het volgende:
iainmcmichael2 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:29:56 Russian MoD: US troops "directly in the combat zone" at #Mariupol, Severodonetsk, Artyomovsk and Volnovakha http://t.co/CnHCUjEemX reageer retweet
Ben wel benieuwd naar wat foto's/video's hiervan. Las volgensmij laatsts ook al zoiets, maar bewijs ontbreekt nog altijd.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:38:35 #111
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960370
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Mijn post is blijkbaar verdwenen, dat is jammer.

Dan maar even samengevat zo. Verwijzen naar "zoek maar op internet" als je zelf met een controversiële stelling komt vind ik niet zo heel sterk. Dan zou je die zelf moeten onderbouwen.
Dus hoe zat het nu met die feitelijke bedreiging van De Krim door die neo-nazi's?

Je tweede punt is wel erg richting het complotdenken. Dat zal allicht als bewezen worden gezien op bepaalde propagandasites maar wederom geen erg sterk bewijs.

En op je laatste punt, volgens mij moet er juist niemand worden afgemaakt. Ik heb een bloedhekel aan geweld. Daarom ageer ik ook tegen de escalatie die de Russen hebben gezocht en gevonden in dit conflict. De duizenden slachtoffers die dat heeft opgeleverd waren volgens mij echt niet nodig.
Overigens waren er niet zo heel veel Russische burgers in Oekraïne, het zijn gewoon Oekraïners met verschillende achtergronden.
Alsof je tegen een muur aan loopt te lullen.
Afijn, je doet maar. Niet janken als het uit de hand gaat lopen daar en de Eu direkt getroffen word door de Ukrainische/USA agressie...
pi_151960378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:32 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Voor dit idiote conflikt werden de verhoudingen tussen Rusland en de EU steeds beter en de handel ging met sprongen omhoog. Tja DAT vond de USA natuurlijk niet zo leuk.
Dat is natuurlijk gewoon complotdenken. Rusland stelt economisch niet zo gek veel voor.
quote:
[q] De USA is al jaren bezig om alles wat pro Russisch is te vernaaien. Lybie, Irak, Syrie, voormalig Joegoslavie etc etc.
De Ukrainie was uiteraard een gewild object vanwege de startegische ligging en de pijpleidingen die er door heen liepen.
1+1=2. Het is allemaal niet zo moeilijk als je maar ff je best doet om door die kinderlijke propaganda heen te prikken en de werkelijk oorzaak probeert te vinden.
Volgens mij zit jij hier nu vooral in de propagandahoek helaas.
pi_151960386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar wat foto's/video's hiervan. Las volgensmij laatsts ook al zoiets, maar bewijs ontbreekt nog altijd.
Herinner me de beelden van Mariupol waar een soldaat zei "get that fuckin camera out of my face" of woorden van gelijke strekking.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_151960402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Alsof je tegen een muur aan loopt te lullen.
Afijn, je doet maar. Niet janken als het uit de hand gaat lopen daar en de Eu direkt getroffen word door de Ukrainische/USA agressie...
Als je met controversiële stellingen komt en mensen van allerlei onzin beschuldigt was het wellicht aardig geweest om dat ook even te onderbouwen. Dit vind ik erg lafjes eerlijk gezegd...
pi_151960413
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Herinner me de beelden van Mariupol waar een soldaat zei "get that fuckin camera out of my face" of woorden van gelijke strekking.
Klopt. Maarja ze lopen er wel op verzoek van Oekraïne, dat kun je over de Russen niet zeggen.

En kwa aantallen zit er ook een groot verschil in.
pi_151960429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar wat foto's/video's hiervan. Las volgensmij laatsts ook al zoiets, maar bewijs ontbreekt nog altijd.
Ook grappig dat hij twee hetzelfde bericht als nieuws probeert te brengen :P
pi_151960448
NewsweekEurope twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:38:03 Russia engaging in 'hybrid war' with Europe, says former Nato chief: http://t.co/vAy88eEFyq http://t.co/w21EVC6HNX reageer retweet
  donderdag 23 april 2015 @ 16:42:01 #118
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960454
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je met controversiële stellingen komt en mensen van allerlei onzin beschuldigt was het wellicht aardig geweest om dat ook even te onderbouwen. Dit vind ik erg lafjes eerlijk gezegd...
Tuurlijk joh. Wat jij vind hoor. Ga maar lekker achter van Balen en de Yanks+neo nazi's aanlopen.
Komt alles wel goed. _O-
pi_151960478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Wat jij vind hoor. Ga maar lekker achter van Balen en de Yanks+neo nazi's aanlopen.
Komt alles wel goed. _O-
En weer herhaal je dit soort onzin. Onderbouw nu gewoon eens wat je stelt in plaats van alleen maar YANKS en NEO-NAZI'S!!! te roepen.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:44:31 #120
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960513
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En weer herhaal je dit soort onzin. Onderbouw nu gewoon eens wat je stelt in plaats van alleen maar YANKS en NEO-NAZI'S!!! te roepen.
De onderbouwing is al vele malen hier aangetoond en gepost. Dat jij blind blijft kan ik niets aan doen.
pi_151960540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De onderbouwing is al vele malen hier aangetoond en gepost. Dat jij blind blijft kan ik niets aan doen.
Nee, dat is niet gebeurd. Dat is nu juist het punt. Er wordt veel propaganda gespuid maar daadwerkelijk onderbouwen en aantonen zit er gewoon niet in. Dat is juist zo sneu.
pi_151960615
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:41 schreef Infection het volgende:
NewsweekEurope twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:38:03 Russia engaging in 'hybrid war' with Europe, says former Nato chief: http://t.co/vAy88eEFyq http://t.co/w21EVC6HNX reageer retweet
Rasmussen, de man die ons eerder "Operation Unified Protector" in Libië bracht... Naar hem moeten we vooral luisteren...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 23 april 2015 @ 16:49:17 #123
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960619
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet gebeurd. Dat is nu juist het punt. Er wordt veel propaganda gespuid maar daadwerkelijk onderbouwen en aantonen zit er gewoon niet in. Dat is juist zo sneu.
Nee het is zo helder als maar wat maar jij wil het gewoon maar niet accepteren.
Dat is het verschil.
Maar alles wat het pro USA front brult slik jij als zoete koek en brult dit blindelings na zonder jezelf ook maar af te vragen of dit allemaal op waarheid berust.
Maar goed, water naar de zee dragen etc etc....
Dit heeft geen zin.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:49:58 #124
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_151960629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Rasmussen, de man die ons eerder "Operation Unified Protector" in Libië bracht... Naar hem moeten we vooral luisteren...
Ja Lybie is echt beter af nu, nu wij ze platgebombardeerd hebben... _O- _O- _O- _O- _O-
pi_151960636
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet gebeurd. Dat is nu juist het punt. Er wordt veel propaganda gespuid maar daadwerkelijk onderbouwen en aantonen zit er gewoon niet in. Dat is juist zo sneu.
Waarom zou hij nog iets moeten onderbouwen? Alle ellende in de wereld is immers de schuld van de USA en/of de EU/Hans van Baalen :') Kras op de plaat, case closed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')