Wat zou er dan in dat filmpje moeten komen? Dat er in de opvang Miele-wasmachines zijn en eenmaal toegelaten gratis voorrang voor een huurhuis?quote:Op maandag 20 april 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel vreemd dat Pechtold geen antwoord geeft op de vraag of Nederland ook zo'n ontmoedigingsfilmpje moet maken.
Dat als je hier zonder verblijfsvergunning binnenloopt je meteen weer kan oprottenquote:Op maandag 20 april 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat zou er dan in dat filmpje moeten komen? Dat er in de opvang Miele-wasmachines zijn en eenmaal toegelaten gratis voorrang voor een huurhuis?
Dan moet het beleid eerst veranderen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat als je hier zonder verblijfsvergunning binnenloopt je meteen weer kan oprotten
Daar ben ik dan ook groot voorstander vanquote:Op maandag 20 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan moet het beleid eerst veranderen.
In Australië?quote:Op maandag 20 april 2015 23:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welk land ze komen, maar ik kan me voorstellen dat een Arabische versie wel handig zou zijn
Dan waren ze nog geen steek verderquote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Als ze nou eens gewoon 1 tegenkandidaat hadden benoemd...
Daar zijn ze allemaal te zelfgeil voor.quote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Als ze nou eens gewoon 1 tegenkandidaat hadden benoemd...
Mijn vraag ging echter om de Australische situatie aangezien hun filmpje in het Engels was.quote:
Dat zijn filmpjes die gewoon vertaald wordenquote:Op maandag 20 april 2015 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn vraag ging echter om de Australische situatie aangezien hun filmpje in het Engels was.
Sowieso spreekt elk continent zich gemeenschappelijk uit op een algemene vergadering.quote:Op maandag 20 april 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
De stem van de Bahama's weegt even zwaar als die van Duitsland of Brazilië. Dat is een belangrijke oorzaak van de problemen met corruptie.
Stijn is er nu hard naar op zoekquote:Op maandag 20 april 2015 23:36 schreef Coco98 het volgende:
Oh ik dacht dat het Blattervalt.gifje zou komen.
De FIFA vertoont hierin behoorlijke overeenkomsten met de katholieke kerk wat doofpotten betreft.quote:Op maandag 20 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Blatter als the godfather, wij lossen onze problemen in de familie op.
Doofpottenquote:Op maandag 20 april 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
De FIFA vertoont hierin behoorlijke overeenkomsten met de katholieke kerk wat doofpotten betreft.
Als je de steun van drie landen hebt.quote:Op maandag 20 april 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga mezelf wel nomineren, kan dat?
Daarvoor heb je de steun van een X aantal bonden nodig, vergeet het dus maarquote:Op maandag 20 april 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij kan beter op zijn bloeddruk letten.. straks bezwijkt hij nogquote:
Natuurlijk, wat is je budget?quote:Op maandag 20 april 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lijkt mij geen fijn baantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |