-edit- oh, daar is het plaatje al.
ga zo weer verder ff lekker cruisen
quote:Die missie heb ik ook net gedaan, was leuk
Op zaterdag 9 november 2002 13:49 schreef jacco het volgende:
Ik heb de trails uitstaan. Gewoon weg omdat ik dat fijner vind spelen.
Die missie met die chopper heet Pnom Phen '86. Toffe titel want dat was een plaatsje in Vietnam. Waar dus een ware veldslag is geleverd net zoals in die missie.ga zo weer verder ff lekker cruisen
Best leuk
quote:nee, dat wat waren de Vice Cops
Op zaterdag 9 november 2002 14:05 schreef WebForce het volgende:
Ik was gisteren aan het vluchten voor de politie, was mijn car er bijna aan. Wou ik zo'n brute auto jatten, stappen er 2 mensen uit en arresteren mij!!!! Het waren gewoon normale mensen!Best leuk
quote:Aha, opletten dus met wagens pakken
Op zaterdag 9 november 2002 14:07 schreef DinoPK het volgende:
hehe dat zijn sonny & crocket
Nee hoor, de 'fbi' rijdt in dit spel in ferrari's.
quote:De Vice Cops hebben volgens mij wel een zwaailicht in de auto, dus daar kan je het aan zien.
Op zaterdag 9 november 2002 14:08 schreef WebForce het volgende:[..]
Aha, opletten dus met wagens pakken
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 09-11-2002 17:45]
quote:No problem
Op zaterdag 9 november 2002 15:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tijn kan je even topic toevoegen aan de title,dus [Ps2] Het Grote GTA: Vice City Topic Part 4
ik stond net op zon loopbrug ofzo bij de vuurtoren, wou ik ff afstappen van mn motor want politieagent was strandganger dood ana het schoppen.. ik sta af.. sta dus op dat houten ding.. en glij er zo af het water in!!
TAZ HATES WATER!
of is dat na een missie?
quote:Achter de pizzeria staat een brommertje (soms). Gewoon d'r op gaan zitten en je kan de pizza missies doen. Levert alleen niet echt veel geld op $ 10 per pizza ofzo.
Op zaterdag 9 november 2002 15:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ehm.. hoe kan je bij de pizzaria gaan werken dan? ben er nu en krijg aleen wat te eten (health erbij)of is dat na een missie?
quote:thnx
Op zaterdag 9 november 2002 15:26 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Achter de pizzeria staat een brommertje (soms). Gewoon d'r op gaan zitten en je kan de pizza missies doen. Levert alleen niet echt veel geld op $ 10 per pizza ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-11-2002 16:03]
quote:Gewoon ff voor dat venstertje wachten en dan komen er vanzelf weer gele dots
Op zaterdag 9 november 2002 16:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
vaag, ik doe dus pizza-missie.. krijg een gele dot op de radar, bezorg de pizza.. en dan zegt ie dat ik terug moet voor meer klanten.. dus ik terug.. zegt ie dat ik moet oprotten en mn pizzas bezorgen.. maar er zijn geen gele dots meer
wel kut, had mooie wapens (handgranatenm, zwaard, gun, knuppel, kettingzaag)
nu ff wat anders doen. Anders sta ik strax niet voor de gevolgen in.
greetz
damn ben nu al bijna vaker dood gegaan dan in gta3
enne wat vinden jullie beste auto? ik vind de cheetah van autos het fijnst rijden en van de tweewielers de nogwat 600 en de pizzascooter
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-11-2002 16:24]
quote:In GTA3 ben ik ook wel eens door de hele stad gereden door gewoon op een politieauto te gaan staan, hoor
Op zaterdag 9 november 2002 16:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
hm als je nu op een auto gaat staan schuif je er niet meer af zoals met gta3
WEEEEEEEEEEEEEEEEER EEn RAMPAGE FAILED OP 1 KUTMANNETJE NA!!
AL 3de keer
en godverdomme al de 100ste keer als je gta3 meetelt..
1 mannetje op de 25.. die gaat natuurlijk weer net mis
aaaaaargh
quote:ja ik ook maar dan moet je steeds bijtikken.. hier kan je gewoon blijven staan zonder wat te doen
Op zaterdag 9 november 2002 16:21 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
In GTA3 ben ik ook wel eens door de hele stad gereden door gewoon op een politieauto te gaan staan, hoor
.
quote:Eg nie!
Op zaterdag 9 november 2002 15:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
die missie met die 'wife' was nog best lastig
Op mn breedbeeld (platte beeldbuis) ziet ie er echt MOOI uit!
quote:ja opzich wel makkelijk alleen mn eigen auto ontplofte 1ste keer, 2de keer wou ik vooruit wegrijden maar reed dat wijf al brandend ook vooruit en 3de keer lukte ie eindelijk
Op zaterdag 9 november 2002 16:35 schreef Robhimself het volgende:[..]
Eg nie!
Dies makkelijk man!
Nu mot ik een dief volgenOp mn breedbeeld (platte beeldbuis) ziet ie er echt MOOI uit!
btw wheelie is toch op je achterwiel? nou heb paar keer paar sec op achterwiel gereden alleen volgens stats nog maar 0 sec
owja wat is jullie beste stoppie? mijne 2 sec en 24.46 meter
wie heeft al een good citizen bonus gekregen
quote:Ik natuurlijk
Op zaterdag 9 november 2002 16:42 schreef jacco het volgende:
wie heeft al een good citizen bonus gekregen
quote:3 sec en 64.88 meter
Op zaterdag 9 november 2002 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
owja wat is jullie beste stoppie? mijne 2 sec en 24.46 meter
quote:waarop?
Op zaterdag 9 november 2002 16:45 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
3 sec en 64.88 meter
btw heb wel lange rop mn achterwiel gestaan alleen dan deed ik een 45 graden draai om weer te komen staan en dan telt ie het als een unique jump
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-11-2002 16:58]
quote:Gewoon zo'n PCG 600
Op zaterdag 9 november 2002 16:57 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
waarop?
ik probeer langs de bodyguard naar dat meisje te gaan, en dat pakt dat meisje ineens shotgun en knalt me zo dood
btw zag eerst alleen de dansers en rest allemaal oranje, had ookal een keer dat ik over brug reed en de brug ineens water werd dus leek net alsof ik over het water reed, en ook paar keer dat alles blauw werd.. had ik met gta3 ookal.. is het mijn ps2 of de spellen?
quote:ben ik nog niet tegengekomen (blauw scherm) met GTA 3 ook niet. Dus waar dat aan ligt weet ik niet.
Op zaterdag 9 november 2002 17:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha ik net malibu club in, ik spring over toonbank anast ozn meisje.. gebeurt niks.ik probeer langs de bodyguard naar dat meisje te gaan, en dat pakt dat meisje ineens shotgun en knalt me zo dood
btw zag eerst alleen de dansers en rest allemaal oranje, had ookal een keer dat ik over brug reed en de brug ineens water werd dus leek net alsof ik over het water reed, en ook paar keer dat alles blauw werd.. had ik met gta3 ookal.. is het mijn ps2 of de spellen?
ik lanceer met mn motor vanaf zon pallet wat er in een steeg ligt na godse lange aanloop, vlieg iets van 45 meter ver.. ik val.. motor in de fik..
ik wil wegrennen, pakt die gast die motor weer op.. BOEM! droog
quote:hmm.. is wel raar.. gewoon een omtrek van paar meter is dan doorzichtig donkerblauw.. en soms verdwijnen de details en soms worden dingen doorzichtig zoals die brug
Op zaterdag 9 november 2002 17:10 schreef jacco het volgende:[..]
ben ik nog niet tegengekomen (blauw scherm) met GTA 3 ook niet. Dus waar dat aan ligt weet ik niet.
en ik ben DOM geweest.. heb een 2de safehouse gekocht vlakbij mn eerste.. had die 3000 moeten besteden aan safehouse helemaal aan andere kant van eiland
edit: al 13 ziekenhuisbezoeken en 3x de vissen gevoed
quote:Maak je Ps2 even schoon met een dvd cleaner ,hielp bij mij ook.
Op zaterdag 9 november 2002 17:06 schreef Hertog_Martin het volgende:btw zag eerst alleen de dansers en rest allemaal oranje, had ookal een keer dat ik over brug reed en de brug ineens water werd dus leek net alsof ik over het water reed, en ook paar keer dat alles blauw werd.. had ik met gta3 ookal.. is het mijn ps2 of de spellen?
Hee... hij veranderd mn wheelie stats helemaal niet, terwijl ik echt verschillende keren wheelies heb gemaakt en stoppies..
dus niet lezen als je daar nog niet bent
-
-
-
-
-
-
-
Ik ga daar op dak staan, als het mis gaat vermoord ik iedereen, dan komen die 2 bikers, 1tje wordt al doodgeschoten, die ander moet ik gaan achtervolgen zeggen ze.. dus ik pak auto en wil erachteraan.. MISSION FAILED..
wtf moet je soms meteen supersnel er achteraan ofzo want in de cutscene is die gast al uit beeld verdwenen..
ow en kan ik de missie nog wel overdoen want die gast is dus nu erg pissed op me
-
-
-
-
-
-
-
quote:Je moet niet met de auto gaan maar met die crossmotor
Op zaterdag 9 november 2002 17:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
ehm ik wil ff hulp met de eerste 'transaction' missie
quote:dus die cleaners helpen wel echt? heb er negatieve verhalen over gehoord namelijk..
Op zaterdag 9 november 2002 17:45 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Maak je Ps2 even schoon met een dvd cleaner ,hielp bij mij ook.
Maar waar kan ik die pizzaria vinden?
die pizzeria.. tja kan wel proberen uit te leggen maar makkelijker is om op je kaart te kijken die in het hoesje zit.. tis in de buurt van de golfbaan
quote:Aahhh nee ik dacht makkelijk te doen en m over te rijden
Op zaterdag 9 november 2002 17:51 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je moet niet met de auto gaan maar met die crossmotor
en dan gewoon met je uzi die andere gast op de motor neerschieten.
maar je kan m dus gewoon overnieuw doen?
quote:Ja ,heb de mijne bij FRS (¤9.95,-)gehaald want me Ps2 pakte helemaal geen spellen meer.Nu doet ie het perfect.
Op zaterdag 9 november 2002 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
dus die cleaners helpen wel echt? heb er negatieve verhalen over gehoord namelijk..
quote:het spel is een stuk groter dan GTA3....
Op zaterdag 9 november 2002 17:55 schreef Ketel_1 het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk? Want als ik nu al het hele eiland unlocked heb ben ik bang dat ik er zo doorheen ben.
ps. kijk bij je stats op hoeveel % je zit
quote:Ja, maar je kon GTA3 'uitspelen' en nog maar op 30% zitten ofzo.
Op zaterdag 9 november 2002 18:04 schreef Robhimself het volgende:[..]
het spel is een stuk groter dan GTA3....
ps. kijk bij je stats op hoeveel % je zit
Stats zeggen 16% trouwens .
quote:Ik wil ook een grote TV
Op zaterdag 9 november 2002 18:15 schreef Robhimself het volgende:
[afbeelding]Kiek ns oan, kinders!
quote:breedbeeldjes zijn niet zo duur hoor! (nou heb ik de mijne voor n HELE leuke prijs kunnen kopen, want dat is n wat duurder model)
Op zaterdag 9 november 2002 18:16 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik wil ook een grote TV
. Ik zit nu te GTA'en op zo'n klein TV/video combi'tje...
quote:Lekker gewoon dan, ben wel 20 blokken achter hem aan gecrossed, en tegelijk geschoten. Uiteindelijk reed ik maar bij hem achterop waardoor hij op een andere auto klapte en overleed.. maar dat was een politieauto dus toen ik ook weer overeind krabbelde en het koffertje pakte was ik busted
Op zaterdag 9 november 2002 17:51 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je moet niet met de auto gaan maar met die crossmotor
en dan gewoon met je uzi die andere gast op de motor neerschieten.
quote:Dat is de Guardian Angels missie..die is wel zo makkelijk...auto pakken...blik op 0 en gewoon gassen!
Op zaterdag 9 november 2002 17:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
ehm ik wil ff hulp met de eerste 'transaction' missiedus niet lezen als je daar nog niet bent
-
-
-
-
-
-
-
Ik ga daar op dak staan, als het mis gaat vermoord ik iedereen, dan komen die 2 bikers, 1tje wordt al doodgeschoten, die ander moet ik gaan achtervolgen zeggen ze.. dus ik pak auto en wil erachteraan.. MISSION FAILED..wtf moet je soms meteen supersnel er achteraan ofzo want in de cutscene is die gast al uit beeld verdwenen..
ow en kan ik de missie nog wel overdoen want die gast is dus nu erg pissed op me
-
-
-
-
-
-
-
quote:Ik ga binnenkort ook maar eens bij de MediaMarkt kijken. Alleen moet ik er dan ook weer een videorecorder bij kopen omdat ik nu dus zo'n 2in1 ding heb.
Op zaterdag 9 november 2002 18:18 schreef Robhimself het volgende:[..]
breedbeeldjes zijn niet zo duur hoor! (nou heb ik de mijne voor n HELE leuke prijs kunnen kopen, want dat is n wat duurder model)
En over de Mediamarkt gesproken, daar wilde ik VC dus halen... maar omdat ze 'm donderdag nog niet hadden heb ik 'm toch maar bij de Dixons gehaald. Dit heeft me dus 25 euro gekost ... maar het was het waard
.
quote:Dan had ik waarschijnlijk gewoon geluk. Ik reed gewoon een stukje achter 'm en nog in het steegje waar je begint had ik 'm doodgeschoten.
Op zaterdag 9 november 2002 18:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Lekker gewoon dan, ben wel 20 blokken achter hem aan gecrossed, en tegelijk geschoten. Uiteindelijk reed ik maar bij hem achterop waardoor hij op een andere auto klapte en overleed.. maar dat was een politieauto dus toen ik ook weer overeind krabbelde en het koffertje pakte was ik busted
quote:Soms staat-ie er niet. Maar meestal kan je 'm vinden achter de pizzeria (bij een luikje en er ligt ook nog een hakmes).
Op zaterdag 9 november 2002 19:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik kan geen pizzabrommertje vinden.
quote:Je weet toch wel dat Fernando Martinez ook in GTA3 voorkomt? Hij heeft dan een spotje op de radio, en later hoor je dat het een wanbetaler is
Op zaterdag 9 november 2002 19:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Prachtig ,pizza's bezorgen onder Toto - Africa ...en die fernandez
Mistery of the arm pit
Wat een game
Op hoeveel % zit iedereen?
quote:Ik 12%
Op zaterdag 9 november 2002 19:56 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je weet toch wel dat Fernando Martinez ook in GTA3 voorkomt? Hij heeft dan een spotje op de radio, en later hoor je dat het een wanbetaler is
.
quote:Eilanden bedoel je
Op zaterdag 9 november 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:
lekker met choppers gevlogen. Tweede level ook geunlockt, maar er zijn dus maar 2 levels?
quote:8%
Op zaterdag 9 november 2002 19:56 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je weet toch wel dat Fernando Martinez ook in GTA3 voorkomt? Hij heeft dan een spotje op de radio, en later hoor je dat het een wanbetaler is
.
en vertel me alsjeblieft dat je niet gepromoveerd kan worden bij pizzabedrijf.. want net iets van 10 pizzas moeten wegbrengen, nog 10 sec om terug te komen naar pizzarestaurant.. word ik aangereden in straatje ervoor
net zoals bij die rampages, altijd net laatste mannetje gaat niet, en hier laatste sec net niet
maar als je wel gepromoveerd kan worden dan leek me dat nu wel ongeveer tijd dus hoop niet dat dat het helemaal verneukt heeft..
quote:dAmn
Op zaterdag 9 november 2002 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
En zo ziet GTA3:VC eruit op mijn TV-tje (Loewe Aconda).
quote:ja ik pak dus meteen een auto en krijg meteen mission failed..
Op zaterdag 9 november 2002 18:24 schreef Robhimself het volgende:[..]
Dat is de Guardian Angels missie..die is wel zo makkelijk...auto pakken...blik op 0 en gewoon gassen!
maar volgende keer pak ik dus gewoon die crossmotor
Snap echt niet dat jullie hier nog zoveel op fok zitten, kheb wel wat anders te doen
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 22:12 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
ja ik pak dus meteen een auto en krijg meteen mission failed..
maar volgende keer pak ik dus gewoon die crossmotor
En die heb ik na 3x nog niet gehaald
maaaaarrrrrr Zondag en maandag zijn mijn game dagen !!
.
quote:Toch maar op die pizzas gaan rijden dus.. ik had een pak aangetrokken maar voor een tientje per pizza wilde ik niet werken, beroof ik liever de pizzaria!
Op zaterdag 9 november 2002 22:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
hmz:Reward for completing: Level 10 = 150 Max Health
toch maar overnieuw doen die pizzamissies dan
verder de rampages maar ff laten rusten denk ik
Heb wel zelf nog een vrouw een verkeersongeluk gegeven.. duurde ook een tijd omdat ik steeds in een slecht bestuurbare auto stapte... de porsche achtige wagen rijd wel heerlijk moet ik zeggen!
quote:Mij lukt het in ieder geval nog niet om het stadion in te komen. En volgens mij staat er in het boekje dat je er volop kan racen enzo... jammer.
Op zaterdag 9 november 2002 23:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Er werkt echt een bitch in The Malibu Club ,probeer ik haar te versieren achter de bar schiet ze me gewoon neer met een shotgun
Ligt het aan mij of kan je dat Stadion niet in?
D'r staat duidelijk 'Catch a show or enter the competitions'... misschien is dat pas na een bepaalde missie.
quote:Daarnaast ligt ook een dirt-track
Op zaterdag 9 november 2002 23:56 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Mij lukt het in ieder geval nog niet om het stadion in te komen. En volgens mij staat er in het boekje dat je er volop kan racen enzo... jammer.
D'r staat duidelijk 'Catch a show or enter the competitions'... misschien is dat pas na een bepaalde missie.
quote:Ik heb in ieder geval wel al met een klein RC vliegtuigje gevlogen.
Op zaterdag 9 november 2002 23:58 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Daarnaast ligt ook een dirt-track
In het boekje staat dat je ook met een vliegtuigje kan vliegen
quote:Waar
Op zaterdag 9 november 2002 23:59 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik heb in ieder geval wel al met een klein RC vliegtuigje gevlogen.
quote:Tijdens een missie.
Op zondag 10 november 2002 00:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Waar
quote:Daar zit ik nu ook vast, dat valt zekers niet mee! maar waar staat dat je er 9 moet killen. Dat lukt nooit?!
Op zondag 10 november 2002 01:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Iemand de missie 'Autocide' al gelukt?
9 gangmembers in 9 minuten killen.Ik kom niet eens voorbij de 4 de of de tijd is al voorbij.
quote:Ik zeg je morgen wel even hoe ik dat heb gedaan
9 gangmembers in 9 minuten killen.Ik kom niet eens voorbij de 4 de of de tijd is al voorbij.
quote:Op het dak van een garage staat zon 'fun' busje, dan kan je RC baron doen.. kleine RC vliegtuigjes.. moet je als eerste door de checkpoints
Op zondag 10 november 2002 00:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Waar
en je kan ze opblazen met rondje
quote:heb er nu 1 succesvol gedaan
Op zaterdag 9 november 2002 23:50 schreef Bastard het volgende:[..]
verder de rampages maar ff laten rusten denk ik
maar ik laat ook ff rustten want anders worden de gangs beetje boos
quote:Cool.. garage zoeken dus
Op zondag 10 november 2002 02:54 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Op het dak van een garage staat zon 'fun' busje, dan kan je RC baron doen.. kleine RC vliegtuigjes.. moet je als eerste door de checkpoints
en je kan ze opblazen met rondje
heb ze allebei gewonnen
quote:ja die had ik gezien... was op de vlucht voor de cops en toen stapte ik in dat busje.. was eerst met mn eigen wagen over die baan gereden met de cops achter me aan
Op zondag 10 november 2002 02:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
en op strand staat ergens aan het eind (niet het eind naar de vuurtoren maar bij het andere einde van het strand) ook zon zelfde busje en dan kan je met RC bandit wagentjes racen op crossbaantjeheb ze allebei gewonnen
quote:Sja in dat zelfde rijtje hoor...
Op zondag 10 november 2002 02:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
waar staat trouwens hoeveel missies je complete hebt? ik zie wel hoeveel attempts maar niet hoeveel er ook gelukt zijn.
Maar bij komt niets nieuws bij wheelies te staan terwijl ik ze wel doe
quote:Tja ,illigale versie hè?
Op zondag 10 november 2002 03:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Sja in dat zelfde rijtje hoor...
quote:mijn wheelie stats doen het ook niet lijkt het
Op zondag 10 november 2002 03:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Sja in dat zelfde rijtje hoor...
quote:Die was best makkelijk, als je eenmaal weet hoe je het moet doen
Daarna een brandweerauto gepakt die er stond en wat missies gereden op dat ding, maar dat tikt lekker aan met je geld zeg!!
quote:Na welke missie mag je er in?
Op zondag 10 november 2002 14:04 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ben net het stadion in gegaan om een dirtbike stunt show ofzo te doen. Door brandende ringen springen enzo.
ga zo maar verder met autocide wisch me luck
see ya
quote:Na 20:00. Het gaat om tijd en niet om missies
Op zondag 10 november 2002 14:13 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Na welke missie mag je er in?
maarre eentje met garage zou wel handig zijn ja, ff zoeken... en sparen
anyway.. moet je bij guardian angel alleen die witte gast bewaken?
want ik zit die gastjes beneden allemaal dood te knallen en kijk alleen ff op als die gast om hulp vraagt
had de eerste keer eigenlijk alels al goed alleen pakte de crossmotor toen niet..
nu verder dus gewoon zelfde als 1ste keer, crossmotor gepakt en m afgeknalt.. die gast rijdt sloom zeg
had eigenlijk kunnen weten dat je de crossmotor moest pakken want anders laten ze daar niet expres een crossmotor liggen in de cutscene
BTW ik kan echt nergens zien hoeveel missies ik gecomplete heb.. alelen hoeveel procent ik heb en hoeveel missie attempts
BTW2: als je met wapen in de hand ergens binnenloopt wordt dat meteen gezien als overval ofzo?
altijd de laatste die mis gaat
echt een vloek gewoon ik zweer het je
Op zondag 10 november 2002 15:57 schreef Robhimself het volgende:
Check deze link voor een kaart met de locaties van de Helicopters!![]()
Heb ook al een hummer weten te vinden bij de sloperij.
greetz
quote:opt 1e eiland staan ze niet........pak de police chopper...die is simpel te vinden
Op zondag 10 november 2002 17:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
kan die helis helemala niet vinden
quote:Die van de Hyman Condo vond ik het makkelijkst te vinden. En bovendien heb je dan ook meteen een paar grote garages en een savepunt op het tweede eiland
Op zondag 10 november 2002 17:26 schreef Robhimself het volgende:[..]
opt 1e eiland staan ze niet........pak de police chopper...die is simpel te vinden
en er stata tussen ammunation en pay en spray.. maar er is geeneens een ammunation daar.. alleen in het zuiden
ik eerst gewoon droog met uzi op die andere wagens schieten, mijn auto al snel in de fik.. ik eruit, auto ontplfot.. ik gewoon door alle kogels ehen anar die tank lopen.. op slot
ik rondjes om eht blok, en pcies hetzelfde gedaan.. auto opgeblazen en toen naar de tank, en ineens was ie open..
een van de weinige missies die ik in 1x heb gedaan, die 1ste helikopter missie had ik verneukt omdat ikop kruisje zat te drukken ipv rondje
Ik heb dan ook het hele weekend een vriend van me helpen klussen. En morgen weer werken.
quote:Gewoon met de trap mee omhoog vliegen... begin ook meteen bij die opdracht op de hoogste plek, dan ben je sneller klaar.
Op zondag 10 november 2002 19:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
err die missie met die RC helikopter.. ik weet echt niet hoe je bij de hoogste 2 moet komen
Heb nu dus mijn eigen crime-imperium. oja heb nu ook de Malibu (die disco) gekocht. De zaken gaan goed met deze crime-lord in spé
let the money roll in
see ya in Vice City
Weet iemand wanneer ik de stripclub kan kopen?
quote:Allerlei clubs en bedrijven komen pas na de overname missie. Je zal het wel zien. Blijf maar missies doen
Op zondag 10 november 2002 21:24 schreef Scylla het volgende:
Haaa, te vet dit spelEcht gaaf dat ja al die imperiumpjes kan opbouwen....
Ik heb net die tankmissie gehaald (inderdaad nie moeilijk (CIVILIAN, GET AWAY FROM THE TANK!) Ben nu een beetje aant uitvinden hoe ik die boot kan jatten...Weet iemand wanneer ik de stripclub kan kopen?
quote:I will...ik heb al een hele tijd niet meer geplaystationed, maar nu gaat m'n school er echt onder leiden.Ben heel nieuwsgierig...weet er iemand hoeveel msisies er eigk in dit spel zitten?
Op zondag 10 november 2002 21:25 schreef Leec het volgende:[..]
Allerlei clubs en bedrijven komen pas na de overname missie. Je zal het wel zien. Blijf maar missies doen
quote:Ongelooflijk veel. Side questen,....extra's,....secrets etc...Dit spel houd niet op. Blijf van dit spel weg als je problemen hebt om het op school allemaal te volgen.
Op zondag 10 november 2002 21:27 schreef Scylla het volgende:[..]
I will...ik heb al een hele tijd niet meer geplaystationed, maar nu gaat m'n school er echt onder leiden.Ben heel nieuwsgierig...weet er iemand hoeveel msisies er eigk in dit spel zitten?
quote:Nah...ik red t wel. Dit spel is echt te vet. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet virtueel pizzakoerier kan zijn, terwijl er wel pizzabrommertjes rond rijden.
Op zondag 10 november 2002 21:30 schreef Leec het volgende:[..]
Ongelooflijk veel. Side questen,....extra's,....secrets etc...Dit spel houd niet op. Blijf van dit spel weg als je problemen hebt om het op school allemaal te volgen.
quote:Dat kan wel, Als je die missie's geslaagd heb krijg je ipv 100 health 150 health. dus toch maar ff wat pizza's bezorgen
Op zondag 10 november 2002 21:32 schreef Scylla het volgende:[..]
Nah...ik red t wel. Dit spel is echt te vet. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet virtueel pizzakoerier kan zijn, terwijl er wel pizzabrommertjes rond rijden.
quote:2e eiland ergens noord west !
Op zondag 10 november 2002 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is die pizzatent? Ik heb een keer zo'n brommer gehad (na het doden van die bezorger), helaas kon je daar geen missies mee uitvoeren.
quote:tsja waar is die pizzatent uhm, Bij een heliport in de buurt op een hoek met een pizzaslice op het dak. dan achter het gebouw staat dan een brommertje. je kan ook het gebouw binnen om je health weer wat op te krikken. Het gebouw is rood met geel en is gewoon laagbouw dus geen verdieping er boven op. ohja en niet aan de strandkant. ergens halverwege als je de kaart recht voor je hebt.
Op zondag 10 november 2002 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is die pizzatent? Ik heb een keer zo'n brommer gehad (na het doden van die bezorger), helaas kon je daar geen missies mee uitvoeren.
volgens mij kan het niet veel duidelijker want straatnamen hebben ze nog niet. Misschien wat voor de volgende GTA Hawai 5-0
succes
quote:er zit er ook een op het eerste eiland zie ander qoute
Op zondag 10 november 2002 21:42 schreef Leec het volgende:[..]
2e eiland ergens noord west !
quote:Durf te wedden dat een hoop mensen in de enthousiasme het boekje en kaart zijn vergeten !
Op zondag 10 november 2002 21:53 schreef Bastard het volgende:
Check de kaart in het doosje van het spel anders strol
wil ik er weer af, kom ik precies op zon stukje met alleen maa rmuur eromheen..
nu zit ik opgesloten
ff suicide code gebruiken dan maar
quote:Whoehahahahaha,...dat is inderdaad cool. (LOL) Maar niet teveel code gebruiken he. Das zo zonde !
Op zondag 10 november 2002 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
lol.. ik zit gevangen op het stadium.. ik met helikopter ernaar toe.. maar kon niet landen(helikopter kan jiet zo hoog vliegen) dus ik spring eruit en loop het schuine dak op naar het dak van het stadium: is er nietswil ik er weer af, kom ik precies op zon stukje met alleen maa rmuur eromheen..
nu zit ik opgesloten
ff suicide code gebruiken dan maar
Iemand nog goede tips of moet ik gewoon nog een emmertje doorzettingsvermogen gaan halen?
quote:Oei,...de eerste is niet moeilijk. Gewoon met je RC chopper alle verdiepingen af. Er zit er op elke verdieping 1. Kwestie van een paar keer doen.
Op zondag 10 november 2002 22:24 schreef CosmoKramer het volgende:
Grrrrr, zit nu vast op twee helikopter dingen. één: de remote control helikopter (bommetjes droppen) en twee: het vliegen met de heli en dan schieten op dat landhuis.Iemand nog goede tips of moet ik gewoon nog een emmertje doorzettingsvermogen gaan halen?
De 2e is gewoonweg kut. Daar heb ik wel een aantal keren over gedaan. Ook een kwestie van een beetje mzzl en behendigheid. Die eikel kan de chopper ook maar niet stilhouden.
Suc6
- edit - oh ja,..schiet op auto's en tonnen voor grote explosies
[Dit bericht is gewijzigd door Leec op 10-11-2002 22:29]
quote:Ok, ik ga het weer even proberen. thx
Op zondag 10 november 2002 22:27 schreef Leec het volgende:[..]
Oei,...de eerste is niet moeilijk. Gewoon met je RC chopper alle verdiepingen af. Er zit er op elke verdieping 1. Kwestie van een paar keer doen.
De 2e is gewoonweg kut. Daar heb ik wel een aantal keren over gedaan. Ook een kwestie van een beetje mzzl en behendigheid. Die eikel kan de chopper ook maar niet stilhouden.
Suc6
[edit]oh ja,..schiet op auto's en tonnen voor grote explosies[/edit]
Banden lekschieten is trouwens echt koel. En die muziek.... geweldig!
quote:2de vond ik niet zo moeilijk eigenlijk.. en je kan beter met de analog controller besturen met schieten
Op zondag 10 november 2002 22:27 schreef Leec het volgende:[..]
Oei,...de eerste is niet moeilijk. Gewoon met je RC chopper alle verdiepingen af. Er zit er op elke verdieping 1. Kwestie van een paar keer doen.
Suc6
- edit - oh ja,..schiet op auto's en tonnen voor grote explosies
ow en die 1ste: ik kan maar niet de 2de en 3de trap omhoog vinden.. die beneden en die erboven agan nog wel maar die bovenste 2 kan ik maar niet vinden
Wat betreft je stats,....die staan wel in je menu. Je kan zien hoeveel procent je spel af is. En wheelies ? Misschien heb je er wel geen 1 gedaan ? (is het wel een stat eigenlijk? )
quote:Wheelies is een stat, maar gek genoeg geeft-ie bij mij ook niks aan... bij stoppie heb ik wel stats (ik krijg ook geld als ik een stoppie doe), maar wheelies lijken niet te werken.
Op zondag 10 november 2002 23:00 schreef Leec het volgende:
Wat betreft je stats,....die staan wel in je menu. Je kan zien hoeveel procent je spel af is. En wheelies ? Misschien heb je er wel geen 1 gedaan ?(is het wel een stat eigenlijk? )
Ga jij eens even heel snel Vice City halen
quote:Ey Schiedammer
Op zondag 10 november 2002 23:31 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Wheelies is een stat, maar gek genoeg geeft-ie bij mij ook niks aan... bij stoppie heb ik wel stats (ik krijg ook geld als ik een stoppie doe), maar wheelies lijken niet te werken.
quote:Wat is d'r met Schiedam? Daar woon ik inderdaad (al 19 jaar)
Op zondag 10 november 2002 23:39 schreef KomMaar het volgende:[..]
Ey Schiedammer
quote:Nee ook al stap k uit de auto, er gebeurt niets terwijl de klokje door blijft tikken..
Op zondag 10 november 2002 23:39 schreef Leec het volgende:
? Das toch niet zo moeilijk,.... volgens mij moet je alleen maar de auto verlaten. Weet het niet zeker meer, maar weet nog wel dat ze het goed aangeven.Ga jij eens even heel snel Vice City halen
Wat is vice city?
quote:Ik 22jaar
Op zondag 10 november 2002 23:40 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Wat is d'r met Schiedam? Daar woon ik inderdaad (al 19 jaar)
.
quote:Als iemand anders in de auto stapt en de auto start is het meteen over met ze
Op zondag 10 november 2002 23:44 schreef KomMaar het volgende:[..]
Nee ook al stap k uit de auto, er gebeurt niets terwijl de klokje door blijft tikken..
quote:
Op zondag 10 november 2002 23:44 schreef KomMaar het volgende:[..]
Wat is vice city?
quote:Nee dat is niet waar, je krijgt als bericht "you are to slow"mission failed!
Als iemand anders in de auto stapt en de auto start is het meteen over met ze
Dusse Vice City is een nieuwere versie dan Gta3???
quote:1
Op zondag 10 november 2002 23:53 schreef KomMaar het volgende:[..]
1Nee dat is niet waar, je krijgt als bericht "you are to slow"mission failed!
Wanneer de tijd om is....2Dusse Vice City is een nieuwere versie dan Gta3???
2 Ja,....check onze eerdere topics en die de prachtige screenshots en de verbeteringen !
quote:Knop met de circel !
Op maandag 11 november 2002 00:00 schreef KomMaar het volgende:
Wat sta je nou jezelf je kop te stoten Man!
Tes toch gewoon zo? Als ik de auto weer terug parkeer netjes op zn plaatjs blijft de klok doortikke en wanneer k uitstap geeft ie als melding dat k de bom moet activeren!!!! Maar hoe doe k dat verdomme !!!!
quote:Geen console, geen PS2 ? Oei,...dan kan ik je niet helpen. Check je config en probeer al je aktietoetsen uit !
Op maandag 11 november 2002 00:13 schreef KomMaar het volgende:
Pc?
quote:tab of linker control
Op maandag 11 november 2002 00:13 schreef KomMaar het volgende:
Pc?
Mijn fav radiostation is Esperanto !
quote:Die missie was niet zo erg moeilijk voor mij... ivm een snipergun
Op maandag 11 november 2002 11:34 schreef Leec het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaa,..genoeg over GTA3 en over PC gamen. Zit nu met Vice City bij een erg pittige missie. Ga niet zeggen welke ivm spoilers maar het heeft met een oorlog tussen Cubans en Haitans te maken. Het heerst !............. wat een cool spel !Mijn fav radiostation is Esperanto !
quote:Ja,....hahahahaha,...prachtig !
Op maandag 11 november 2002 11:36 schreef pmponer het volgende:[..]
Die missie was niet zo erg moeilijk voor mij... ivm een snipergun
vooral het filmpje ervoor is lache...
* Smots giert het uit van het lachen
quote:Die is inderdaad goed zeg..... En nu onmiddelijk gamen !
Op maandag 11 november 2002 11:58 schreef Smots het volgende:
Whaaaaaaaaahahahahahahaha!!
Wat GOEHOEHOED!
Ik kreeg net het review-exemplaar van GTA VC op mijn buro, en wat zat er in de envelop, samen met het spel zelf?Een klein spiegeltje Een rietje Een klein scherp mesje * Smots giert het uit van het lachen
Op maandag 11 november 2002 12:06 schreef DinoPK het volgende:
hehe had ik ook al gelezen ja, erg origineel! Leuke actie trouwens met die cd box smots.
quote:zal niet gaan.. mijn PS2 staat niet hier op mijn werk
Op maandag 11 november 2002 12:06 schreef Leec het volgende:[..]
Die is inderdaad goed zeg..... En nu onmiddelijk gamen !
quote:
Wat GOEHOEHOED!
Ik kreeg net het review-exemplaar van GTA VC op mijn buro, en wat zat er in de envelop, samen met het spel zelf?Een klein spiegeltje Een rietje Een klein scherp mesje * Smots giert het uit van het lachen
Ik ben nu trouwens bij de missie Death Row, MOEILIJK! Gisteren zeker 4 keer geprobeerd, maar niks hoor.
Ik rijden naar die donut zaak en wachten, was mn tweede keer proberen. Sta ik te wachten tot ik een ons weeg want er komt geen leger aan.
Komen wat mannetjes aan, beginnen wat te schieten dus om de tijd te doden schiet ik hun door hun gezicht heen.
Na een tijdje wachten loop ik eens naar die mannetjes toe, blijkt het leger te zijn
Dus ik stap in mn auto richting berg, ... euh leger en zie daar een chaos, ... hebben ze zich verspreid opgesteld en lagen ze te wachten op mij!!!
Schietend ben ik door een barricade heen gereden, gestopt bij de tank, uitgestapt, tank in gestapt en weg gereden
quote:Ik ben gewoon met m'n auto voor de nog rijdende tank gaan staan, ben uitgestapt, in de tank gestapt en weggereden. Voilá, missie gehaald... maar het was dus de bedoeling om bij een donutwinkel te wachten ofzo
Op maandag 11 november 2002 13:48 schreef Bastard het volgende:
Die tank stelen was eigenlijk nog niet eens zo moeilijk...Ik rijden naar die donut zaak en wachten, was mn tweede keer proberen. Sta ik te wachten tot ik een ons weeg want er komt geen leger aan.
Komen wat mannetjes aan, beginnen wat te schieten dus om de tijd te doden schiet ik hun door hun gezicht heen.
Na een tijdje wachten loop ik eens naar die mannetjes toe, blijkt het leger te zijn
Dus ik stap in mn auto richting berg, ... euh leger en zie daar een chaos, ... hebben ze zich verspreid opgesteld en lagen ze te wachten op mij!!!
Schietend ben ik door een barricade heen gereden, gestopt bij de tank, uitgestapt, tank in gestapt en weg gereden
quote:Ik heb van mensen hier gelezen dat ze daar even stoppen, dus dat vond ik wel een mooie tijd om in te grijpen.. maar ja als ze dan op jou wachten heeft dat dus geen zin he.
Op maandag 11 november 2002 13:57 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik ben gewoon met m'n auto voor de nog rijdende tank gaan staan, ben uitgestapt, in de tank gestapt en weggereden. Voilá, missie gehaald... maar het was dus de bedoeling om bij een donutwinkel te wachten ofzo
quote:Vreemd, want bij mij zat de tankdeur op slot. Ik heb eerst die gozer neergeschoten met mijn sniperrifle
Op maandag 11 november 2002 13:57 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik ben gewoon met m'n auto voor de nog rijdende tank gaan staan, ben uitgestapt, in de tank gestapt en weggereden. Voilá, missie gehaald... maar het was dus de bedoeling om bij een donutwinkel te wachten ofzo
ook ken....spelen.........
* Enfermidade gaat 2 lange uurtjes doormaken
quote:Die valt ook zeker wel te doen.. ik heb hem gedaan met een shotgun (is mijn favo)
Op maandag 11 november 2002 14:58 schreef DinoPK het volgende:
hehe ik heb ook gewoon de weg geblokkeerd, en toen maar even de tank meegenomen, zat niks op slot hoor. Er was zelfs geen schot gelost...
Het was wel nog even spannend om op tijd in de hide out te zijn, ik reed verkeerd, en ik denk dat er misschien nog maar 2 seconden over was ofzo.... In ieder geval vond ik dit een van de makkelijkste missies tot nu toe, makkelijker dan Death Row (vuilnisbelt) in ieder geval... zucht.
Die met die ramen die heb ik nog maar een keer geprobeerd ziet er moeilijk uit...
quote:Ik doe gewoon steeds 'load' als ik dood ben, of busted.
Op maandag 11 november 2002 15:40 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik viel met van een heel hoog dak naar beneden en ik overleefde het gewoon. Niet echt realistisch, maar nu mag ik ten minste al m'n wapens houden.
quote:Me too.
Op maandag 11 november 2002 15:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik doe gewoon steeds 'load' als ik dood ben, of busted.
quote:Ja, dat zou ook kunnen... Ik weet niet waarom ik het niet doe eigelijk.
Op maandag 11 november 2002 15:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik doe gewoon steeds 'load' als ik dood ben, of busted.
Ik heb net de pizza missie gehaald en nu heb ik 150 health.
quote:
Op maandag 11 november 2002 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wanneer komt Cho weer?
greetz
quote:De koekjes fabriek. Maar die kun je pas kopen als je bepaalde missies hebt gehaald
Op maandag 11 november 2002 18:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Weet iemand een leuk huisje te vinden op het 2de eiland?
quote:Hahahahaha,..megacool Rob ! Ik zit er ook mee op mijn werk. Spel blijft in je hoofd zitten !
Op maandag 11 november 2002 19:33 schreef Robhimself het volgende:
Ik hoorde vandaag in de auto op 538 het nummer I just died in your arms tonight, kad meteen zin om mensen omver te rijden in hartje WoerdenWho said games don't stimulate violence
quote:Wat ongelooflijk cool
Wat GOEHOEHOED!
quote:Ah...hoe lang nog......
Op maandag 11 november 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb nu de villa van Diaz
Leuk huisje op 2de eiland is trouwens the Hyman Condo.
quote:Je weet toch hopelijk wel dat het "ijs" is
Op maandag 11 november 2002 21:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb een ijsfabriekje ,lekker illigaal ijs verkopen
Hoe kan ik dat ding kopen eigenlijk? en waar zit-ie?
quote:newbie hier of een cloon?
Op maandag 11 november 2002 19:52 schreef Leec het volgende:[..]
Hahahahaha,..megacool Rob ! Ik zit er ook mee op mijn werk. Spel blijft in je hoofd zitten !
quote:Choc is overleden
Op maandag 11 november 2002 22:04 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
newbie hier of een cloon?
quote:Dat gebouw staat op het tweede eiland. Met twee gebakjes erbovenop. Als over het eiland rijdt waar Diaz woont richting het tweede eiland. Rijd je er tegenaan. succes
Op maandag 11 november 2002 22:03 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je weet toch hopelijk wel dat het "ijs" is
.
Hoe kan ik dat ding kopen eigenlijk? en waar zit-ie?
greetz
quote:Waar slaat het woord Leec op?
Op maandag 11 november 2002 22:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Choc is overleden
quote:geen kloon.....ken die gup niet eens.....
Op maandag 11 november 2002 22:04 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
newbie hier of een cloon?
quote:als jij dan toch die vraag stelt vraag ik mij af Waar Ker_Plunk voor staat?
Op maandag 11 november 2002 22:13 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Waar slaat het woord Leec op?
quote:The deadly attack of Cactuar
Op maandag 11 november 2002 22:20 schreef jacco het volgende:[..]
als jij dan toch die vraag stelt vraag ik mij af Waar Ker Plunk voor staat?
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 11-11-2002 23:27]
quote:haha ja dat had ik ook.. wat leuk is dat je door kan blijven trappen en elke keer 50$ krijgt totdat ie verdwijt (wel ff pauzes tussen de trappen)
Op maandag 11 november 2002 23:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
Colt Phyton
Agent trapt iemand neer ,ik geef een schop na,krijg ik $50,- good citizen geld
Owja ,houd vierkantje en kruisje tegelijk in ,burn-out
en ik had ook keer dat ik met de bus reed, en kreeg ineens 5$ bonus.. misschien reed ik toenw el een crimineel aanmaar krijg je minder als je het in een auto doet.. of het was wel 50 en zag het niet goed
http://www.all-vice-city.fr.st/
ik zit te twijfelen of ik het zelf allemala wil tegenkomen of dat ik de kaart ga gebruiken voor hidden packages
want nu vindt je zo nu en dan wel paar (heb er nu 18) maar aan het eind moet je er misschien nog 1 en die kan je echt niet vinden en dan ga je toch zon kaart erbij pakken en moet je al die locaties weer langs omdat je ze niet onthouden hebt..
als je nu begint kan je afstrepen welke je gehad hebt..
maar iig hele mooie site met alle hot spots
quote:Idd erg coole site ! *Bookmarked*
Op dinsdag 12 november 2002 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor mensen die op een kaart alle hidden packages, rampages, for sale dingen etc wil zien:http://www.all-vice-city.fr.st/
ik zit te twijfelen of ik het zelf allemala wil tegenkomen of dat ik de kaart ga gebruiken voor hidden packages
want nu vindt je zo nu en dan wel paar (heb er nu 18) maar aan het eind moet je er misschien nog 1 en die kan je echt niet vinden en dan ga je toch zon kaart erbij pakken en moet je al die locaties weer langs omdat je ze niet onthouden hebt..
als je nu begint kan je afstrepen welke je gehad hebt..
maar iig hele mooie site met alle hot spots
Eerst nog even een Unique stunt gedaan door met een motor van het dak van de parkeergarage (waar je de ruger ophaalt) naar het tegenoverliggend gebouw te springen.
quote:Ik weet al die missie namen niet uit mijn hoofd maar ik moet nu "Lance" (Zo heet die Tubbs figuur toch ? ) bevrijden van een vuilnisbelt. Heb er nog geen goede strategie voor gevonden.
Op dinsdag 12 november 2002 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond Guardian Angel gehaald!Eerst nog even een Unique stunt gedaan door met een motor van het dak van de parkeergarage (waar je de ruger ophaalt) naar het tegenoverliggend gebouw te springen.
quote:Wat een leek
Op dinsdag 12 november 2002 09:37 schreef Leec het volgende:[..]
Ik weet al die missie namen niet uit mijn hoofd maar ik moet nu "Lance" (Zo heet die Tubbs figuur toch ? ) bevrijden van een vuilnisbelt. Heb er nog geen goede strategie voor gevonden.
quote:Met een "c" hoor analfabeet
Op dinsdag 12 november 2002 09:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat een leek
( Ik hou ook van jouw hoor Bastard )
quote:Euh je weet wel dat de juiste benoeming met een K is he?
Op dinsdag 12 november 2002 09:56 schreef Leec het volgende:[..]
Met een "c" hoor analfabeet
en ontopic blijven aub
( Ik hou ook van jouw hoor Bastard )
quote:Oh,...je had het niet over mijn naam ?
Op dinsdag 12 november 2002 10:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Euh je weet wel dat de juiste benoeming met een K is he?
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 10:25 schreef Leec het volgende:[..]
Oh,...je had het niet over mijn naam ?
quote:Ik moest waanzinnig lachen toen ik een hoertje neu**e. Die geluiden de ze dan maken en die auto die op en neer gaat is prachtig. Daarna schiet ik die hoer vaak grof neer aangezien ze vaak veel geld bij zich hebben. Dit een leuke ervaring ? Yep !
Op dinsdag 12 november 2002 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ok, kan iemand nog wat leuke anekdote's neer zetten? Leuke ervaringen?
Wat ook leuk is is om die rolschaatsende flikker in het roze op zijn bek te slaan. Komt vaak bij Ocean Drive voor ! Iedereen die gezien !
Ik ben nu dus bij Death Row, en bij die Cubaanse stuntboattijdrit, kan iemand mij vertellen, zonder spoilers, hoeveel missies ik er nog ongeveer vandaan zit voordat ik stripclubs, ijsfabrieken en andere enterprises kan gaan opkopen?
quote:Ja inderdaad
Op dinsdag 12 november 2002 12:34 schreef enfermidade het volgende:
ik vind gewoon de manier hoe je de motor afpakt al zo heerlijk BRUUT
*Buts* moven!
Coole icon btw
quote:Als ik er 1 zie druk ik hem van de weg inderdaad
Op dinsdag 12 november 2002 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of rijd iedereen ook altijd motorrijders en scooters omver zodra je de kans krijgt.
quote:Ja,......bij de FRS kan je ze halen,...de complete box komt ook uit. Geloof dat die de 15e er pas is. !
Op dinsdag 12 november 2002 12:43 schreef el_bario het volgende:
Zeg , ik was hem gisteren even gaan halen bij HMV, en heb er een paar van die radiostation CDtjes bij gekocht (fever 108, wildstyle en Espantoso). Nu vraagt iemand me of die audio CDtjes ook in Nederland ergens te koop zijn. Ik heb geen idee en kan niets vinden. Heeft iemand ze ergens gezien?
quote:
Ligt het aan mij of rijd iedereen ook altijd motorrijders en scooters omver zodra je de kans krijgt.
quote:FRS !?!?! (dan moet ie toch eens beter uit z'n doppen kijken
Op dinsdag 12 november 2002 12:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,......bij de FRS kan je ze halen,...de complete box komt ook uit. Geloof dat die de 15e er pas is. !
[Dit bericht is gewijzigd door el_bario op 12-11-2002 12:51]
quote:1 a 2
Op dinsdag 12 november 2002 12:30 schreef Scylla het volgende:
Ik ben nu dus bij Death Row, en bij die Cubaanse stuntboattijdrit, kan iemand mij vertellen, zonder spoilers, hoeveel missies ik er nog ongeveer vandaan zit voordat ik stripclubs, ijsfabrieken en andere enterprises kan gaan opkopen?
quote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin puur uit reactie ze wilde ontwijken... totdat ik door kreeg dat tegen een motor-opbotsen niet echt problemen oplevert voor je auto
quote:Let op he...........rond de 15e pas, maar via de website kan je hem al bestellen.
Op dinsdag 12 november 2002 12:46 schreef el_bario het volgende:[..]
FRS !?!?! (dan moet ie toch eens beter uit z'n doppen kijken
)
thnx !
Deze info is voor iedereen. Er is een update op de muziek site van Vice city.
quote:update?! volgens mij heb ik deze update al in deel 1 gemeld
Op dinsdag 12 november 2002 13:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Deze info is voor iedereen. Er is een update op de muziek site van Vice city.
quote:Chocobo zuigt ook joh.. een leek.
Op dinsdag 12 november 2002 14:38 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
update?! volgens mij heb ik deze update al in deel 1 gemeld
.
Best moeilijk, wijfie rijd aardig door.
quote:en leek kan-ie nog niet eens goed spellen
Op dinsdag 12 november 2002 14:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Chocobo zuigt ook joh.. een leek.
quote:Ga me niet vertellen dat de wijfie je er nog uit rijd he?
Op dinsdag 12 november 2002 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Best moeilijk, wijfie rijd aardig door.
quote:Ik heb het pas 1x geprobeerd, maar ik begin altijd met te lompe auto's.
Op dinsdag 12 november 2002 15:13 schreef Bastard het volgende:
Ga me niet vertellen dat de wijfie je er nog uit rijd he?
Oke, ik ben nog 3x overgestapt in een andere auto... en zelfs toen nog won ik het!
Maar wanneer kan ik nou gebouwen gaan kopen enzo, want ik kan nog steeds de icecream factory en al die andere dingen niet kopen.
quote:Je moet ook niet een politieauto pakken
Op dinsdag 12 november 2002 15:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb het pas 1x geprobeerd, maar ik begin altijd met te lompe auto's.
quote:Ik was begonnen in zo'n terreinwagen. Toen die het begaf ben ik overgestapt in zo'n ouder model auto. Niet slim.
Op dinsdag 12 november 2002 15:20 schreef Bastard het volgende:
Je moet ook niet een politieauto pakken
Straks maar eens beginnen met een Corvette of een Ferrari.
quote:Wat is er mis met een politieauto? Die vind ik juist heel fijn rijden. Best snel en toch veel grip.
Op dinsdag 12 november 2002 15:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Je moet ook niet een politieauto pakken
quote:Ik geil anders best wel op de FBI auto. Die is verschrikkelijk cool .... en die steel ik vaak !
Op dinsdag 12 november 2002 15:27 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Wat is er mis met een politieauto? Die vind ik juist heel fijn rijden. Best snel en toch veel grip.
quote:mens rijd sloom man..
Op dinsdag 12 november 2002 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga straks die missie (weer) eens proberen waarbij je dat wijf in die Porsche moet doden en het op een ongeluk moet laten lijken.Best moeilijk, wijfie rijd aardig door.
quote:IS dat die ferrari waar je crockkut uit sleept
Op dinsdag 12 november 2002 15:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik geil anders best wel op de FBI auto. Die is verschrikkelijk cool .... en die steel ik vaak !
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:50 schreef Reporter het volgende:
Ik heb gisteren de hele nacht mn pc aanlaten (traag verbinding) staan om Vice City te downloaden.Ik probeerde de spel net uit te pakken maar er gebeurt niets. De zandlopertje van de muis gaat eventjes draaien en houd het op.Der gebeurt verder echt niets.
Ik baal wel, want k heb gehoord dat dit spel gruwelijk goed is ...;(
quote:
Ik heb gisteren de hele nacht mn pc aanlaten (traag verbinding) staan om Vice City te downloaden.Ik probeerde de spel net uit te pakken maar er gebeurt niets. De zandlopertje van de muis gaat eventjes draaien en houd het op.Der gebeurt verder echt niets.
quote:Weet je waar je perfecte kwaliteit heb?
quote:Dat is heel simpel. Je loopt naar de winkel en je zegt: "ik wil GTA Vice City hebben." Vervolgens pak je je pinpas en ga je pinnen. Dan krijg je een doosje mee en daarmee ga je naar huis. Thuis doe je dat doosje open en stop je het CD'tje dat erin zit in je PS2. Voilá.
Op dinsdag 12 november 2002 16:58 schreef Reporter het volgende:
Kunnen jullie me nou uitleggen hoe ik een bestandje moet uitpakken in een vorm van een doos met boeken erin??? Unzippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |