would buy.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een amiibo van het Super Mario vraagtekendoosje!
[ afbeelding ]
quote:
Ja, korte leveltjes, maar je bent er zo doorheen, dan heb je ze wel gezien. Maar he, het is gratis en je hebt geen specifieke Amiibo's nodig. Het is dus niet dat alleen Mario-levels te spelen zijn met Mario-amiibo's, die unlocken random ook met bv Shulk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:22 schreef CoExist het volgende:
Iemand hier "amiibo Touch & Play: Nintendo Classic Highlights" al geprobeerd?
Ah CEX! In Engeland heb je veel van die zaken. Ik heb een Britse vriendin en die zei dat je die zaken "hit or miss" zijn. Ze vond daar bijvoorbeeld Kirby Triple Deluxe voor 20gbp maar ook Zelda LBTW voor 35gbp. En personeel was niet echt vriendelijk, de zaak werd volgens haar niet goed schoon gemaakt. Maar ik denk dat dat vooral met de eigenaar van de store te maken heeft. Je kunt het eigenlijk wel vergelijken met een Used Products winkel met alleen entertainment.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
https://nl.webuy.com
Een nieuwe game zaak die al in verschillende steden te vinden is, vanaf morgen in breda, ik ben benieuwd... Wat denken jullie? Een soort GM kloon met enkel used games..
quote:- Improved the overall gameplay experience
- 200cc and Mirror Mode are now immediately unlocked
Je hoeft mirror niet meer te unlocken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:31 schreef s0ul1991 het volgende:
Mario Kart 8 heeft een update (4.1) changelog:
[..]
weken bezig geweest om 200 cc te unlockedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:31 schreef s0ul1991 het volgende:
Mario Kart 8 heeft een update (4.1) changelog:
[..]
had een mooie exclusief kunnen wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:22 schreef Gutanoth het volgende:
Holy shit, deze gaat de goal halen binnen het halve uur![]()
Yooka-Laylee kickstarter
(Een van) de snelste kickstarters ooit
klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
True, maar denk niet dat dat slim geweest was van ze
Daar doe je toch geen weken overquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
weken bezig geweest om 200 cc te unlocked
ik race elke keer met mijn zusjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Daar doe je toch geen weken overMirror mode had ik na 2 dagen al unlocked! Het waren dagen dat ik gewoon niets te doen had, maar toch.
Nu al het dubbele gehaaldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:22 schreef Gutanoth het volgende:
Holy shit, deze gaat de goal halen binnen het halve uur![]()
Yooka-Laylee kickstarter
(Een van) de snelste kickstarters ooit
In de zin dat Kickstarter games tegenvallen of gecancelled worden? Ik zit te twijfelen heb wel eerder een geslaagd kickstarter project gebacked (artbook), maar nog nooit een game.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al het dubbele gehaald
Gamers leren het nooit
Nja, als je in de video kijkt wat ze na 3 maanden al in elkaar geflansd hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al het dubbele gehaald
Gamers leren het nooit
Tegenvallend, uitstel, afstel, stretch goals, etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
In de zin dat Kickstarter games tegenvallen of gecancelled worden? Ik zit te twijfelen heb wel eerder een geslaagd kickstarter project gebacked (artbook), maar nog nooit een game.
Ach, zo zijn er ook heel veel mensen die betalen voor early access van een onbekende developerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenvallend, uitstel, afstel, stretch goals, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |