GTA V en AC Unity heb ik de afgelopen maan uitgespeeld. Far Cry 3 heb ik toen ook heel lang overgedaan, ik vond de sfeer wel beter in die game.quote:Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toffe game![]()
Ik heb er nu 51 uur in zitten en zit op 79% nu. Bijna klaar.
Daarna GTA5 en daarna eerst óf Bloodborne óf AC Unity.
Heb ze ook al een tijdje erop zitten. Echt aanraders.quote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga van de week voor de zekerheid (en om het hele gedoe te voorkomen) bij Bart Smit zo'n setje opzet dopjes kopen. Kost iets van 5 euro.
Ja? Dat zijn die "Orbs" meen ik?quote:Op maandag 20 april 2015 14:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heb ze ook al een tijdje erop zitten. Echt aanraders.
Ribbed for your pleasure?quote:Op maandag 20 april 2015 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
Orbs idd. Een setje geribbelde en een setje met een kuil. Heb net die geribbelde erop gezet.
Lekker veel grip en ik voorkom dat ze vroeg of laat gaan scheuren.
En dat voor nog geen 5 euro.
Komt ook naar PS+quote:
Er zit bij deze update een gratis nieuwe Tour die gemaakt is voor beginners van het spel, het lijkt me juist dat de Plus versie nog komt.quote:Op maandag 20 april 2015 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]![]()
Die PS+ editie is stiekem gewoon geschrapt
Driveclub April Update - 3 woorden - Half Life 3 confirmed.quote:
Ik denk dat ie er straks gewoon idd helemaal gratis ingegooid wordt, en tegelijkertijd flikkeren ze dan de Season-Pass even in de aanbieding om ook de kopers van de game niet tegen de borst te stoten...quote:
ik hoop t, voor een tientje haal ik m wel.quote:Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
en tegelijkertijd flikkeren ze dan de Season-Pass even in de aanbieding om ook de kopers van de game niet tegen de borst te stoten...
Ik vind het prima dat dat niet kan, travellen met grappling hook gaat ook een stuk sneller en voelt awesome. Voordeel is wel dat je met co-op kan fasttravellen als je medespeler al op locatie is.quote:Op maandag 20 april 2015 22:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik nu wel een beetje vervelend vind worden in Dying Light, is dat je niet kan fasttravellen (behalve snachts) tussen save huizen. In het begin is dat rennen nog wel leuk, maar na 50x heen en weer wordt dat echt vervelend en best irritant eigenlijk.
Same here.quote:Op maandag 20 april 2015 23:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik hoop t, voor een tientje haal ik m wel.
Over grappling hook gesproken, ik heb enorm veel zin in Just Cause 3quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat dat niet kan, travellen met grappling hook gaat ook een stuk sneller en voelt awesome. Voordeel is wel dat je met co-op kan fasttravellen als je medespeler al op locatie is.
Ik heb 2 een kans gegeven maar ik vond de wereld zo verschrikkelijk leeg, zielloos en generic aanvoelen dat ik er snel klaar mee was. Prachtig hoor zo'n enorme wereld maar er was geen fuck te beleven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Over grappling hook gesproken, ik heb enorm veel zin in Just Cause 3
Zou het toejuichen, meer auto's en tracks aub!quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here.
Zou me niets verbazen als ze trouwens straks gewoon een 2de Season Pass aankondigen, wanneer de eerste is afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |