als ik dat nou had gewetenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:40 schreef s0ul1991 het volgende:
The Evil Within voor maar ¤20 bij Media Markt. Niet slecht
Godverdomme ik ben het gewoon eens met Roy.quote:Op zondag 19 april 2015 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je speelt als Joel. Joel doet dit en het was al heel lang duidelijk dat dit eraan zat te komen. Het was het beste einde dat de game kon krijgen.
Er zijn ook meldingen dat het opnieuw opbouwen van de database helpt. Dus wie weet, ik ben bereid veel te proberen omdat ik anders mijn PS4 een tijdje kwijt ben.quote:Op zondag 19 april 2015 13:12 schreef videonatic het volgende:
Die eject bug heeft te maken met fysieke bugs toch? ( anders was het binnen een dag al gefixt )
Ik ook vorig weekend. Vermaak me er echt prima mee. Heerlijk spelquote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Retarded het volgende:
Dying Light gekocht via marktplaats voor 35 eurootjes! Ben heel benieuwd, ziet er erg leuk uit!
Accounts zijn gewoon digitaal opgeslagen net zoals bij Nintendo/Microsoft. Je savegames gewoon in de cloud dumpen.quote:Op zondag 19 april 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een PS4 terug zet naar fabrieksinstellingen zijn alle accounts van het apparaat af toch? En je kunt ze daarna ook weer gewoon terugzetten?
Wil eens kijken of een complete reset mijn eject-bug verhelpt.
Ik zou niet weten hoe een database ervoor kan zorgen dat je disc eject.quote:Op zondag 19 april 2015 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook meldingen dat het opnieuw opbouwen van de database helpt. Dus wie weet, ik ben bereid veel te proberen omdat ik anders mijn PS4 een tijdje kwijt ben.
Mocht ik er na deze week nog last van hebben dan ga ik langs de winkel zodat ik een goed werkende PS4 heb als The Witcher 3 verschijnt
Oh Witcher volgende maand al? Dan moet ik toch maar even de planning wijzigen, want denk dat ik met deze game langer kan doenquote:Op zondag 19 april 2015 19:01 schreef DKUp het volgende:
Aankomende maand Project Cars en The Witcher 3 kopen
In juni Batman Arkham Knight![]()
Foto?quote:Op zondag 19 april 2015 18:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een database ervoor kan zorgen dat je disc eject.
Heb zelf geen problemen meer nadat ik hem op een rubber tegel heb gezet (uitsparingen voor de vinnetjes uitgesneden)
Toffe gamequote:Op zondag 19 april 2015 19:44 schreef DKUp het volgende:
Binnenkort ook maar Far Cry 4 gaan spelen, vier uur onderweg
Hoe oud is je controller?quote:Op zondag 19 april 2015 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Neeeeeeeeeeee hier begint ook het rubber van het linkerpookje af te komen
Ik ga van de week voor de zekerheid (en om het hele gedoe te voorkomen) bij Bart Smit zo'n setje opzet dopjes kopen. Kost iets van 5 euro.quote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Half jaartje zoiets. Het is nu nog maar een piepklein plekje hoor maar toch
Ga ik denk ik ook doen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga van de week voor de zekerheid (en om het hele gedoe te voorkomen) bij Bart Smit zo'n setje opzet dopjes kopen. Kost iets van 5 euro.
John Carpenter styloquote:Op zondag 19 april 2015 21:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen.
Damn die muziek in Dying Light is best tofBeetje jaren 80 met die synthesizers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |