Ik las het. Nu nog een kleine price drop en ik koop hem.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tof, ze gaan de 60fps wapenbug fixen voor DS2
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:27 schreef maniack28 het volgende:
Hmmm Hardline ziet er een beetje te "grappig" uit. Krijg er echt een GTA gevoel bijAm I wrong?
Niks voor mij dus, ik ga me irriteren aan iedereen die alleen maar met zijn auto'tje mensen ragt. Hoe is COD:AW2? Ik zag dat ze een beetje UT style zijn gegaan met anti gravity suits enzo... Werkt dat een beetje?quote:
Killzone Shadowfall. Goed uitgebalanceerde FPS waar je zo inrolt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Dus.. ik wil een FPS spelen op mijn PS4. Eentje waarbij ik gewoon lekker kan joinen en mee kan knallen, zonder dat ik miljoen keer gespeeld moet hebben omdat ik niet level 60 ben enzo.. Welke?
Ik zei ja tegen am i wrongquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niks voor mij dus, ik ga me irriteren aan iedereen die alleen maar met zijn auto'tje mensen ragt. Hoe is COD:AW2? Ik zag dat ze een beetje UT style zijn gegaan met anti gravity suits enzo... Werkt dat een beetje?
edit - ik ben een beetje een vrij traditionele FPS gamerEn oud...
Dus ff kieken wat het beste is.
Ow sorry... hoe moet ik het dan zien?quote:
Gewoon een shiet spel?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow sorry... hoe moet ik het dan zien?
Destiny is ook een schietspel en ik geloof niet dat die twee op elkaar lijken.quote:
Ja maar jij was het aan het vergelijken met gta.....quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Destiny is ook een schietspel en ik geloof niet dat die twee op elkaar lijken.
FPS shooter of ook third person?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:27 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
Gameplay impressie van mensen die het gespeeld hebben. Klink positief
(Wel ADS gelukkig)
In de winter?quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:04 schreef Nober het volgende:
Nog niet echt onder de indruk van The Last of Us, ben inmiddels onderweg met Ellie.
Beidequote:
Opzoek naar mijn wapens die iemand zonder mijn toestemming verkocht heeft, da's nog vrij vroeg in de game.quote:
Oh ja dat is helemaal in het beginquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Opzoek naar mijn wapens die iemand zonder mijn toestemming verkocht heeft, da's nog vrij vroeg in de game.
Nou ik ben al een keer verdwaald geweest, bleek dat ik gewoon uit dat gebouw moest en die vrouw die erbij was gaf ook niks aan ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ja dat is helemaal in het begin
Killzonequote:Op zaterdag 18 april 2015 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Dus.. ik wil een FPS spelen op mijn PS4. Eentje waarbij ik gewoon lekker kan joinen en mee kan knallen, zonder dat ik miljoen keer gespeeld moet hebben omdat ik niet level 60 ben enzo.. Welke?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:29 schreef Tortugal het volgende:
Dat stuk in de sneeuw in Last of Us
Giraffen
Het gaat veel dieper zelfs dan die enkele scene...quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:29 schreef Tortugal het volgende:
Dat stuk in de sneeuw in Last of Us
Giraffen
Aantal weken geleden gezien. Good read.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat veel dieper zelfs dan die enkele scene...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=895799
Spoilers uiteraard.
Meest indrukwekkende moment in meer dan 25 jaar gamen voor mij persoonlijk.quote:
Het zal best dat daar steeds minder spelers komen ja. Mijn Killzone heb ik al een hele tijd geleden verkocht. Omdat ik geen fan van shooters ben en andere games wou spelen. Heb me destijds best vermaakt met Killzone.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Servers nog een beetje vol dan? Laatste keer dat ik het speelde was er weinig te beleven.
Niet alles gelezen, want ik wil zo weinig mogelijk weten, maar het klinkt meer dan prima. Maar ja, big shoes to fill enzo. Mass Effect 1-3 is wat mij betreft het sterkste sci-fi-verhaal (niet de sterkste uitwerking) ooit bedacht. En ik heb er heel veel gezien/gelezen/gespeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:00 schreef Disker91 het volgende:
-Finding blueprints of alien technology to get better upgrades and weapons like jetpacks.
-7 crew members and the return of loyalty missions. Plus a Krogan returns to your crew. You can also have full customisation of their gear.
-Build and grow settlements.
-Seamless travel, you can pilot your own ship.
-You can take photos.
Nieuwe Mass Effect leak. Is al bevestigt dat de leak "legit" is. Komt ook allemaal voort uit een survey die Bioware rondstuurt. Zelfde gebeurde met DA:I waar alle info ook waar bleek te zijn. Tevens komt het overeen met vorige leaks.
Bovenstaande is een kleine greep.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1031314 (Hele verhaal met enorm veel info)
Tevens lijkt het erop bijna niks meer te maken te hebben met de vorige ME games, wat ik toejuich, iets 'nieuws' is leuk
Daar kijk ik echt nooit naar. Uit ervaring weet ik intussen dat die 'user reviews' van Metacritic totaal niet overeenkomen met mijn eigen ervaringen. Meestal zijn die user reviews vreselijk extreem en ongenuanceerd en zijn het vooral fanboys (geven een score van 10) en haters (geven een score van 0 of 1) die daar hun 'mening' dumpen. En dan ligt het er maar net aan naar welke kant de weegschaal doorslaat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:36 schreef maniack28 het volgende:
Wow
http://www.metacritic.com(...)on/ps4?view=detailed
Hoi Morriquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:18 schreef Morri het volgende:
[..]
Daar kijk ik echt nooit naar. Uit ervaring weet ik intussen dat die 'user reviews' van Metacritic totaal niet overeenkomen met mijn eigen ervaringen. Meestal zijn die user reviews vreselijk extreem en ongenuanceerd en zijn het vooral fanboys (geven een score van 10) en haters (geven een score van 0 of 1) die daar hun 'mening' dumpen. En dan ligt het er maar net aan naar welke kant de weegschaal doorslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |