abonnement Unibet Coolblue
pi_153296049
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 07:49 schreef Holyme het volgende:
Dat snap ik wel, als ik me niet zo lekker voel kost het allemaal meer moeite om te doen (en te onthouden dat ik wat moet doen). Kan me voorstellen dat het, na je werk en nog wat herstellende, nog wat erger is. Maar gelukkig hebben ze moeders erbij O+ Ik vind zelf die eerste weken vaak ook het drukste. En dadelijk zitten ze natuurlijk zelf ook vaak hoger (als ze dat al niet doen), scheelt ook weer bukken :P
Dan vind ik het juist meer werk worden. Ondernemende, niet luisterende kittens uit rare hoekjes plukken en veeeeeel kattenbakken verschonen :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153307088
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 10:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan vind ik het juist meer werk worden. Ondernemende, niet luisterende kittens uit rare hoekjes plukken en veeeeeel kattenbakken verschonen :P
Ha da's waar :P Maar ik vang alleen weesjes op, denk dat dat wel verschil maakt in sommige gevallen (mijn katten wensen helaas geen volwassen exemplaren in hun buurt). Hoe dan ook, fijn dat je toch al zo snel weer kon opvangen na de donatie, dat je dat lichamelijk alweer aan kan :Y
pi_153399816
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:o Dat had ik niet begrepen :@

Goed dat je de publiciteit zoekt, het is echt een manco en bizar dat daar geen regeling voor is.
Ik was er niet naar op zoek maar de journaliste was al bezig met het artikel.
quote:
Als ik ZZPer was weet ik niet of ik het dan gedaan zou hebben, dan wordt de prijs letterlijk erg hoog. Ik zou in ieder geval eerder volledig aan het werk zijn gegaan. En dan elke avond kapotmoe in bed duiken en nergens anders tijd of zin in hebben, waardoor ik waarschijnlijk langer klachten zou houden.
Dat is precies wat ik lastig vind. In het beste geval ga ik teren op het geld van m'n vriend. Dat voelt voor mij of ik hem vraag ff 2500 euro over te maken naar de nierstichting/belastingdienst/zorgverzekeraars. En dat wil ik nooit aan iemand vragen. Het ging me er juist om dat ik, ondanks dat ik niet rijk ben, wel iets goeds kan doen.
quote:
Ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet. Wat zeiden ze in het ziekenhuis erover?[/
quote] Ze snappen het heel goed en ik heb intensief contact met iedereen. Ze stelden zelf voor om even het politiek ding even af te wachten.
[quote]Als je wil dat ik zaken navraag bij mijn ziekenhuis, of iets anders kan doen, dan laat het maar weten.
Thnx! Maar voor nu red ik me goed met m'n eigen ziekenhuis. Ik vind het een zeer prettig team en ik geloof niet dat ze incompleet zijn in hun info/research.
pi_153400389
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 10:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan vind ik het juist meer werk worden. Ondernemende, niet luisterende kittens uit rare hoekjes plukken en veeeeeel kattenbakken verschonen :P
Ik kon het niet terug vinden dus bij deze even een oprecht belangstellende vraag:
Heb je een kattenopvang of zoiets?
Zijn er nogal veel zo te lezen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 09:04:05 #130
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_153402625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 01:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik kon het niet terug vinden dus bij deze even een oprecht belangstellende vraag:
Heb je een kattenopvang of zoiets?
Zijn er nogal veel zo te lezen.
F&F / Gastopvang DOC: Cat's 15e nestje - huis vol meiden

OP lezen :)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_153406930
Thanks! ^O^
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2015 @ 11:02:24 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_153695809
quote:
Hij is ook te zien in Deel je leven. :Y
Beetje een spoilertje, dit. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153933110
Morgen weer een bokaal volpiesen zodat ik woensdag kan laten zien hoe goed mijn nier het doet. :)
Vanaf morgen ook officieel voor alle werkgevers en instanties weer 100% genezen verklaard *O*

En ik had vanmorgen nog een interessante brainfart. Soort Shrödingers cat, maar dan anders: als ik morgen onder een bus loop en overlijd, en mijn ontvanger nog leeft.... Ben ik dan dood of leef ik? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154167130
Vorige week de laatste post-operatieve controle.
Weer een 24 uurs urine verzamelen en bloed prikken. Daarnaast wat afrondende gesprekken met coördinator, nefroog en maatschappelijk werker.

Van de coördinator kreeg ik dit:




Speldje van de nierstichting als dank voor donatie. Het stelt een nier en een fenix voor, die herrijst uit de as. Mooi gebaar en leuk om te hebben.

Met de nefroloog een goed gesprek gehad over het hele traject en de hobbels die ik daarin ben tegengekomen. En met de maatschappelijk werker vooral de praktische zaken ( formulieren onkostenvergoeding) afgehandeld.

Vandaag kreeg ik de uitslagen van bloed en urine. Niertje doet het goed! De waarden zijn nog iets boven normaal' voor iemand met één nier, maar dat is volgens verwachting.
Niertje bij de ontvanger doet het ook nog steeds naar behoren, ik heb een goede set. 8-)

Ik had gevraagd om mijn Hb ook te prikken, deze blijkt in twee maanden van 7.0 naar 7.2 te zijn gegaan. Niet echt veel stijging dus. En verklaart misschien waarom ik de afgelopen week best wel last van de hitte had en waarom ik na traplopen een beetje een hijgend hertje ben (zal ook aan de algehele conditie liggen, ik heb mijn normale activiteiten opgepakt, maar ben nog steeds niet gaan sporten :@ ). De waarde ligt binnen de normale grenzen, maar starten als bloeddonor zal ik nog even moeten uitstellen. Maar goed dat ik de afspraak voor vanmiddag al had afgezegd omdat ik me bij die warmte zo onfit voelde. Binnenkort maar een fles roosvicee ferro halen, misschien dat dat nog helpt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 12:42:48 #136
43556 miss_dynastie
pi_154167201
Prachtig speldje O+
Hoe vaak moet je nu nog op controle, want ik neem aan dat je wel op vaste momenten gecheckt wordt?
pi_154167275
Één keer per jaar, zo rond de donatiedatum. Is geen verplichting, want op basis van deze uitslagen is geen verslechtering te verwachten, maar wordt wel geadviseerd. En ik vind het ook wel een prettig idee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:32:53 #138
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154173958
*O* Catje *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154178090
Leuk, zo'n tastbare herinnering. Ook mooie symboliek. O+
Fijn dat alles het goed doet. Die Hb komt wel.
pi_157048486
Na ruim drie maanden nog eens een update. :)

Fysiek ben ik 99% de oude. Met dank aan roosvicee ferro (smerig spul :r ) ben ik vorige week met glans geslaagd voor mijn eerste bloeddonatie na OK: hb van 8,6 8-) En na donatie ook nergens last van.
Energie en concentratie zijn ook weer helemaal terug. Ergens in augustus had ik opeens de realisatie dat ik mijn oude lijf weer terug had. O+
Dat ene procentje wat ik noem is de operatiewond. Stukje huid bij de navel is gevoelloos (niet hinderlijk verder) en als ik moe ben dan is het gebied rond het litteken en dan richting rug het eerste wat pijn doet. Licht irritant, meer is het niet te noemen.

De financiële afhandeling is nog niet helemaal rond.
Mijn verzekeraar moet mij nog mijn reiskosten voor vooronderzoeken en nacontroles vergoeden. Zijn in juli ingediend dus ik ging deze week toch maar eens vragen hoe het ermee zat. En toen kreeg ik een machtigingsformulier zittend ziekenvervoer thuisgestuurd :') In te vullen door mijn behandelend arts. :')
Bij navraag bleek dat mijn verzekeraar moet weten wat de radiotherapie die ik in een ander ziekenhuis heb ondergaan te maken heeft met de donatie.... Bijzonder toch, dat ik geen weet heb van een dergelijke behandeling. _O-
Ik ga ervan uit dat er patiëntgegevens verwisseld zijn of zo en heb het medisch maatschappelijk werk erop gezet. To be continued dus.

Ook leuk om te vermelden: vorige week heb ik met een paar regels in de Margriet gestaan. :) Uiteraard in het kader van orgaandonatie. Mocht je me herkennen, gaarne niet mijn naam hier noemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157048564
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 00:25 schreef angelfish het volgende:

[..]

Ik was er niet naar op zoek maar de journaliste was al bezig met het artikel.

[..]

Dat is precies wat ik lastig vind. In het beste geval ga ik teren op het geld van m'n vriend. Dat voelt voor mij of ik hem vraag ff 2500 euro over te maken naar de nierstichting/belastingdienst/zorgverzekeraars. En dat wil ik nooit aan iemand vragen. Het ging me er juist om dat ik, ondanks dat ik niet rijk ben, wel iets goeds kan doen.

[..]

Thnx! Maar voor nu red ik me goed met m'n eigen ziekenhuis. Ik vind het een zeer prettig team en ik geloof niet dat ze incompleet zijn in hun info/research.
Hoe is het met jou? Heb je meer duidelijkheid gekregen en ben je wellicht al verder in het traject?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157050362
Wat fijn dat je je zo goed als weer de oude voelt. ;)
Hoe kijk je terug op alles wat er is gebeurd?
pi_157079154
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:30 schreef Cat22 het volgende:
roosvicee ferro
Mag ik vragen waarom je dat bedankt en waar het goed voor was?
  Spellchecker zondag 25 oktober 2015 @ 10:58:09 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_157079798
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dat bedankt en waar het goed voor was?
Ferro ==> ijzer.
Deze limonade bevat genoeg ijzer om je Hb omhoog te jagen.
Professioneel gifmenger.
pi_157083367
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ferro ==> ijzer.
Deze limonade bevat genoeg ijzer om je Hb omhoog te jagen.
En smaakt naar een bek vol oude punaises. :')
Maar wel goed spul ja. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157083472
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:14 schreef wyccie het volgende:
Wat fijn dat je je zo goed als weer de oude voelt. ;)
Hoe kijk je terug op alles wat er is gebeurd?
Positief. :)
Links en rechts wel veel praktisch gedoe geweest, maar uiteindelijk werd dat allemaal opgelost. Ik blijf het jammer vinden dat daardoor geen keten van transplantaties in gang gezet kon worden, en dat het regelwerk me met tijden veel energie en frustratie kostte, maar lig er niet wakker van, zeg maar.

Fysiek is me de periode direct na de operatie meegevallen, ik had veel meer pijn en beperking verwacht. Op de langere termijn (na een maand) viel me dat juist tegen. Ik heb toch best lang last van vermoeidheid en concentratieverlies gehad. Alles viel binnen de standaard termijnen, maar het was langer dan mijn mentale planning. :P

Al in al: ik zou het zo weer doen! :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:03:03 #148
208890 June.
Seriously?
pi_157087239
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ferro ==> ijzer.
Deze limonade bevat genoeg ijzer om je Hb omhoog te jagen.
Helpt alleen echt goed als je daadwerkelijk een ijzergebrek hebt.

Maar super mooi gebaar 😊 Ik zou het niet kunnen denk ik.
Shine bright like a diamond.
pi_157126580
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? Heb je meer duidelijkheid gekregen en ben je wellicht al verder in het traject?
Ben helemaal goedgekeurd alleen val ik in geen enkele inkomensvergoedingsregeling omdat ik zzp'er ben met een paar bijzonderheden. De politiek is nu aan het debatteren over mijn situatie en tot er wat beslist is gebeurt er wat mij betreft helemaal niks. Ik ben er strontsacherijnig van dat ik de zorgverzekeraars tienduizenden euro's bespaar en ik niet eens een paar honderd euro krijg om mijn huur te betalen in die tijd.
pi_157196888
Ik zie net dat ik wel heel zuur klink. Zo zit het ook weer niet. Ik heb een beetje onbedoeld kennelijk de taak erbij gekregen om het voor de volgende mensen die willen doneren makkelijker te maken. Ik zit er niet op te wachten, maar so be it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')