Gevalletje " de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt" merk ik welquote:Op woensdag 22 april 2015 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Het vermoorden van een Palestijn is natuurlijk het vermoorden van de mensheid (Vad Yashem!).
Lijkt me een logisch gevolg, maar daar doet god net zo lekker zelf aan mee als hij weer een zieltje naar de hemel haalt. Als er ้้n verantwoordelijk is voor het lijden van de mensheid, is hij het wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:01 schreef Szikha het volgende:
[..]
" omdat jij (Kain) Abel hebt gedood heb je ook zijn nageslacht ( = bloeds ) gedood"
Aldus de rabbijnen uit de Oudheid.
Enkel indien het een terrorist betreft. Het doden van onschuldige mensen (=het paradepaardje van de IS-apen) staat hier volledig buiten. Dat is altijd een grove misdaad, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:30 schreef Kees22 het volgende:
En als het door Israel gebeurt, wordt het door een aantal mensen verdedigd.
Onzin, weet jij net zo goed als ik. Die nuance wordt niet gemaakt.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel indien het een terrorist betreft. Het doden van onschuldige mensen (=het paradepaardje van de IS-apen) staat hier volledig buiten. Dat is altijd een grove misdaad, zoals je zelf al aangeeft.
Ik verwacht weinig meer van Gaza. Gazanen hebben nooit de kans gekregen zich te ontwikkelen. Het is jarenlang met harde hand bezet door Egypte. Daarna door Israel. En nu door Hamas.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef Toga het volgende:
wordt het in de Gaza niet weer eens tijd voor verkiezingen? Of heeft dat geen zin meer omdat alle Fatah supporters daar al subtiel weggewerkt zijn?
Volgens anti-islam-brigades is dit helemaal geen lariekoek - en zullen moslims binnen nu en 20 jaar de wereld hebben veroverd.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef Szikha het volgende:
Eigenlijk dikke vette larrie koek he? Dat hele moslims onder elkaar, of "wij zijn broeders van elkaar"
Het zoeken naar zielverwanschap zit in natuurlijk in de mens, dat weet ik ook wel..
Door mij en velen met mij wel. Maar inderdaad, ik kan niet voor iedereen spreken spijtig genoeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, weet jij net zo goed als ik. Die nuance wordt niet gemaakt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens anti-islam-brigades is dit helemaal geen lariekoek - en zullen moslims binnen nu en 20 jaar de wereld hebben veroverd.
Wat is dat nou voor onnozele aannamequote:Op woensdag 22 april 2015 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, weet jij net zo goed als ik. Die nuance wordt niet gemaakt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef jamesdeen het volgende:
Elk jaar weer apart: de overgang van Herdenkingsdag naar Onafhankelijkheidsdag.
Tsja, van de holocaust naar de barbecue, als je er over nadenkt...quote:Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef jamesdeen het volgende:
Elk jaar weer apart: de overgang van Herdenkingsdag naar Onafhankelijkheidsdag.
Klopt, maar dat speelt veel minder in Nederland dan in Israel.quote:Op donderdag 23 april 2015 06:46 schreef Toga het volgende:
[..]
Tsja, van de holocaust naar de barbecue, als je er over nadenkt...
Maar goed, dat hebben wij in Nederland ook, 4 mei dodenherdenking, vlag halfstok, 5 mei bevrijdingsdag, vlag in de top.
Dat is waar, hier halen we de kinderen 's-avonds even 2 minuten naar binnen, en gaan vervolgens weer gewoon verder. In Israel is het een week lang treurige verhalen in de kranten en op de TV. Je krijgt haast het idee dat Teva erachter zit om de productie van antidepressiva elk jaar weer een boost te geven.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat speelt veel minder in Nederland dan in Israel.
Sinds wanneer worden er uitzonderingsposities voor slachtoffers gebruikt?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:05 schreef Karrs het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die massale protesten tegen dat buitenproportioneel geweld dat IS tegen de Palestijnen gebruikt
Tegen burgers ook, he!
Nederland leeft al 70 jaar in vrijheid. Israel nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef Toga het volgende:
[..]
Dat is waar, hier halen we de kinderen 's-avonds even 2 minuten naar binnen, en gaan vervolgens weer gewoon verder. In Israel is het een week lang treurige verhalen in de kranten en op de TV. Je krijgt haast het idee dat Teva erachter zit om de productie van antidepressiva elk jaar weer een boost te geven.
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef Szikha het volgende:
[..]
Nederland leeft al 70 jaar in vrijheid. Israel niet
Er sterven jaarlijks tientallen Israelische soldaten omdat ze hun land verdedigen.
Nederland niet
Elke week wordt er wel een Israeli soldaat aangevallen door terroisten, verder heeft Israel bijna elke dag te maken met een een terreur actie. Nederland niet.
Israel is de enige land in de wereld die bedreigd wordt met totale vernieting. Nederland niet
Wellicht dat Israel daarom (meer) treurt dan Nederland
We?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat zijn ze ook zielig he
Misschien wordt het dan eens tijd dat je stopt met de onderdrukking, bezetting en het stelen van land. Heel misschien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |