abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151875944
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef brulaap112 het volgende:
Ook Fishpoint blijkt springlevend. Het jonge bedrijf wil duurzame vis(snacks) aan de man brengen. Binnen een maand ging de zaak dicht. Een bordje dat de nieuwbouw verbouwd zou worden, leidde tot speculaties dat sprake was van failliet. Rijgersberg: "Het bedrijf is ook in Den Bosch en Zutphen begonnen. Met Breda erbij is het wat druk. We denken dat de winkel over een maand weer opengaat."

raar verhaal hoor! Huur en kosten etc lopen door lijkt mij.
Raar verhaal inderdaad, ook Fish point Den Bosch is gewoon bij met de betalingen, ook weer "op papier". We moeten wel oppassen dat we nu niet gaan onrust stoken en echt die gevallen bespreken waarvan het zeker is dat ze in de problemen zitten.
pi_151876036
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef Rottie99 het volgende:

[..]

Fishpoint is met NS overeengekomen om een huurvrije periode te geven en deze vestiging tijdelijk te sluiten. Dit totdat de verbouwing rondom de vestiging klaar is.
Je bent niet toevallig iemand van Fishpoint?
  maandag 20 april 2015 @ 22:18:56 #153
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_151876139
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:13 schreef didi80 het volgende:
Hoe zoeken jullie dan precies projecten als je uitgelogd bent?
Ben wel eens benieuwd hoe het met alle projecten staat waar ik in zit.
Bijvoorbeeld in google ingeven 6562 geldvoorelkaar. Dan zou je een verwijzing naar Fish point moeten krijgen. Maar je krijgt een errormelding.
  maandag 20 april 2015 @ 22:20:08 #154
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_151876202
Vwb Febo; ik ben benieuwd! Is inderdaad tot op heden keurig betaald. Betaling wordt altijd op de 23e gedaan dus binnenkort merken we misschien wat.

Vreemd dat Talamini al via deurwaarder loopt terwijl wij nog geen bericht hebben gehad. Kennelijk is er weinig hoop bij GVE dat deze zaak, met wat vertraging, de betalingen gaan hervatten.

Ik heb geen verzoek voor enquete ontvangen.

Ik ben echt benieuwd hoe we over een jaar of vijf met z'n allen tegen crowdfunding aankijken; als een verstandige investering of een wilde gok vergelijkbaar met IceSave.
Percentages van mislukkingen zeggen op dit moment eigenlijk nog helemaal niets, daar zijn deze platformen nog te jong voor. Al die risico percentages die worden opgegeven zijn volgens mij ook maar natte vingerwerk. Een tabelletje met mislukte projecten op ieder platform zou daarom zéér welkom zijn.
  maandag 20 april 2015 @ 22:20:30 #155
62913 Blik
The one and Only!
pi_151876214
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:14 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Raar verhaal inderdaad, ook Fish point Den Bosch is gewoon bij met de betalingen, ook weer "op papier". We moeten wel oppassen dat we nu niet gaan onrust stoken en echt die gevallen bespreken waarvan het zeker is dat ze in de problemen zitten.
Eens, laten we niet gaan "panikeren". Zolang ze bij zijn met betalingen zou ik hier niet allerlei dingen gaan insinueren
pi_151876377
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld in google ingeven 6562 geldvoorelkaar. Dan zou je een verwijzing naar Fish point moeten krijgen. Maar je krijgt een errormelding.
Als ik op die manier een paar van mijn oudste 10 projecten zoek vind ik ze ook niet. Sommige hoeven nog maar 3 of 4 betalingen te doen. Ik kan mij niet voorstellen dat die projecten nu dus op klappen staan. Dus ik denk dat deze manier van zoeken niet echt duidelijk aangeeft welke projecten slecht lopen.
  maandag 20 april 2015 @ 22:25:40 #157
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_151876451
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Eens, laten we niet gaan "panikeren". Zolang ze bij zijn met betalingen zou ik hier niet allerlei dingen gaan insinueren
Ik wil geen paniek. Daarmee snij ik alleen maar in mijn eigen vingers. Maar het is toch vreemd, dat projecten uit de lijst van GVE verdwijnen? Je kan op diverse manieren zoeken, bijvoorbeeld filteren op looptijd. Je krijgt dan alle projecten keurig op nummervolgorde. En als ik dan bij mijn projectnummer kom, maar dat blijkt onvindbaar, dan vind ik dat absoluut niet leuk.
pi_151876538
Als we over enge projecten hebben: ik ben ook even door mijn lijstje heen gegaan... En deze baart me wel zorgen:

https://geldvoorelkaar.nl(...)project.aspx?id=6590

Hun website ligt er uit... En er is geen nieuws meer hierover.

(maar een snelle zoektocht levert toch wat anders op : http://www.mothergoosehotel.com )

oftewel.. het zal handig zijn als er wat contact of nieuws van projecten komt. Ik mis toch het persoonlijke in de crowdfundingdingen.
pi_151876565
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Je bent niet toevallig iemand van Fishpoint?
Nee, zeker niet :-) Maar het valt me gewoon op dat er een bepaalde sfeer wordt gecreëerd en dit versterkt wordt door onjuistheden en speculaties en dat is erg jammer. Je kan beter bij de bron informeren zoals ik heb gedaan en niet onnodig paniek zaaien.
pi_151876977
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef Rottie99 het volgende:

[..]

Nee, zeker niet :-) Maar het valt me gewoon op dat er een bepaalde sfeer wordt gecreëerd en dit versterkt wordt door onjuistheden en speculaties en dat is erg jammer. Je kan beter bij de bron informeren zoals ik heb gedaan en niet onnodig paniek zaaien.
Dat is helemaal waar en daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het is alleen een beetje verdacht als iemand die hier net komt kijken met dit soort informatie komt.
pi_151877024
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef Rottie99 het volgende:

[..]

Weet je toevallig wie er achter Fishpoint zitten? Ik weet alleen dat het ene D. A. Santi is wonend in Den Bosch met de opleiding Personeel & Arbeid. Heb tevergeefs geprobeerd om haar na te trekken, iets dat ik zelf altijd doe voordat ik investeer. De projecten waar ik in Symbid in heb geinvesteerd hebben allemaal iemand boven het project staan waarvan ik verwacht dat hij/zij redelijk optimale keuzes maakt.
pi_151877040
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar en daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het is alleen een beetje verdacht als iemand die hier net komt kijken met dit soort informatie komt.
Dat dus.
pi_151877066
Bij deze van mijn kant wel gewoon een warm welkom Rottie99
pi_151877224
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Zo moeilijk hoeft het niet.
Je kan gewoon een open project nemen en de ID veranderen. Dus bv
1https://geldvoorelkaar.nl/geld-investeren/projecten/project.aspx?id=

en dan zet je 6562 achter de =
pi_151877236
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef Horsemen het volgende:

[..]

En dat is dus exact de reden dat ik reageerde. Omdat ik mij er aardig in verdiept heb en meer informatie heb ontvangen en veel contact heb gehad met de eigenaar, ook door mijn investering via Symbid. En ik kom niet net kijken hoor: ik ben al lange tijd investeerder in vele crowdfunding projecten (helaas ook in Talamini). Doe er je voordeel mee!
pi_151877423
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef Moralitas het volgende:

[..]

Weet je toevallig wie er achter Fishpoint zitten? Ik weet alleen dat het ene D. A. Santi is wonend in Den Bosch met de opleiding Personeel & Arbeid. Heb tevergeefs geprobeerd om haar na te trekken, iets dat ik zelf altijd doe voordat ik investeer. De projecten waar ik in Symbid in heb geinvesteerd hebben allemaal iemand boven het project staan waarvan ik verwacht dat hij/zij redelijk optimale keuzes maakt.
Dat is inderdaad ook exact degene met wie ik het contact heb. Ik heb niet haar achtergrond verder nagetrokken, maar ze reageert meestal binnen een paar uur op mijn mails.
pi_151877476
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Moralitas het volgende:
Bij deze van mijn kant wel gewoon een warm welkom Rottie99
Dank je, Moralitas. Taai publiek hier, hoor!
pi_151877486
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Rottie99 het volgende:

[..]

En dat is dus exact de reden dat ik reageerde. Omdat ik mij er aardig in verdiept heb en meer informatie heb ontvangen en veel contact heb gehad met de eigenaar, ook door mijn investering via Symbid. En ik kom niet net kijken hoor: ik ben al lange tijd investeerder in vele crowdfunding projecten (helaas ook in Talamini). Doe er je voordeel mee!
We gaan het zien. Bedankt voor je informatie tot nu toe.
pi_151877643
Net een mail gekregen van GVE over een enquete. Wat me wel heel erg opvalt

quote:
Uw deelname aan dit onderzoek is geheel anoniem.

Wij zijn erg blij met uw kritische blik op onze dienstverlening. Om die reden verloten wij 2 investeringstegoeden van EUR 200,- onder de deelnemers van dit onderzoek.
Juist....
pi_151877697
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:47 schreef Rottie99 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook exact degene met wie ik het contact heb. Ik heb niet haar achtergrond verder nagetrokken, maar ze reageert meestal binnen een paar uur op mijn mails.
Ik heb ook een aantal keren contact met ze gehad. Het viel mij juist op dat er nooit een naam van de schrijver van de reactie onder stond maar het Fish point team.
pi_151877817
Ik ben benieuwd hoe de nieuwkomers (zoals Rottie99) dit topic hebben gevonden. Zijn jullie hier naar toe doorverwezen via een platform zelf? Of gewoon via google naar een crowdfundforum gezocht?

(Meen me te herinneren dat in het verleden namelijk wel eens mensen zijn doorverwezen vanaf GVE naar hier. Gebeurd dit nog steeds?
pi_151877873
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:57 schreef Graankorrel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de nieuwkomers (zoals Rottie99) dit topic hebben gevonden. Zijn jullie hier naar toe doorverwezen via een platform zelf? Of gewoon via google naar een crowdfundforum gezocht?

(Meen me te herinneren dat in het verleden namelijk wel eens mensen zijn doorverwezen vanaf GVE naar hier. Gebeurd dit nog steeds?

Ik zocht op meer nieuws over Talamini en kwam toen op dit forum terecht. En ben het toen blijven volgen....
pi_151877959
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:53 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb ook een aantal keren contact met ze gehad. Het viel mij juist op dat er nooit een naam van de schrijver van de reactie onder stond maar het Fish point team.
Inderdaad bij de mails over GVE, maar bij de communicatie over Symbid werden ze ondertekent door Santi.
pi_151878888
Zelfstroom staat nu open op duurzaaminvesteren.nl
Ik heb dit bedrijf ook al via greencrowd en symbid langs zien komen.
Waarom zou die dat doen? Verschillende doelgroepen benaderen?
  dinsdag 21 april 2015 @ 00:30:54 #175
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_151880847
Zojuist een survey binnen gekregen van GvE.
Blijkbaar willen ze toch wat verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')