Dit was mij ook opgevallen toen ik de email las, gelukkig heb ik niet gekozen voor de incentive.quote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef Morpheusk het volgende:
Zo juist een mail gehad over de incentive van Maatschap Teunissen:
De investeerders die een bedrag van minimaal ¤ 1.000,00 hebben ingelegd hebben wij een vleespakket toegezegd. Wilt u gebruik maken van dit aanbod, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via ons e-mail adres
Wilt u in uw mail uw investeerdersnummer vermelden, dan kunnen wij contact met u opnemen voor het afstemmen van data waarop het pakket kan worden afgehaald. Wij stellen voor om dit aanstaande zomer te laten plaatsvinden, wanneer het barbecue seizoen is begonnen.
En zo werd het op de website verteld:
Incentive
Investeerders die een bedrag van minimaal ¤ 1.000,--investeren bieden wij gedurende de looptijd van de lening jaarlijks een vleespakket van onze eigen varkens aan. Dit ontvangt u rond de feestdagen.
1. Er wordt nu niet meer gesproken over ieder jaar?
2. Ophalen versus Ontvangt
Klinkt als flinke misleidingquote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef Morpheusk het volgende:
Zo juist een mail gehad over de incentive van Maatschap Teunissen:
De investeerders die een bedrag van minimaal ¤ 1.000,00 hebben ingelegd hebben wij een vleespakket toegezegd. Wilt u gebruik maken van dit aanbod, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via ons e-mail adres
Wilt u in uw mail uw investeerdersnummer vermelden, dan kunnen wij contact met u opnemen voor het afstemmen van data waarop het pakket kan worden afgehaald. Wij stellen voor om dit aanstaande zomer te laten plaatsvinden, wanneer het barbecue seizoen is begonnen.
En zo werd het op de website verteld:
Incentive
Investeerders die een bedrag van minimaal ¤ 1.000,--investeren bieden wij gedurende de looptijd van de lening jaarlijks een vleespakket van onze eigen varkens aan. Dit ontvangt u rond de feestdagen.
1. Er wordt nu niet meer gesproken over ieder jaar?
2. Ophalen versus Ontvangt
Dit is alles wat je er nog over kunt vinden. Zou de rest eerst in het register van "het recht om vergeten te worden" geplaatst zijn?quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef didi80 het volgende:
En weer een project van GvE wat op de lijst erbij kan.
2867: Lumisa b.v.
Ik heb alleen geen informatie over rente en classificatie. Mensen die er in zitten die dat weten?
Ze zijn al in september 2014 failliet gegaan. Zou GvE weer een project zelf doorbetaald hebben?
Er valt helemaal niks over te vinden helaas. Misschien nog in de google cache ofzo.quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef didi80 het volgende:
En weer een project van GvE wat op de lijst erbij kan.
Ik heb alleen geen informatie over rente en classificatie. Mensen die er in zitten die dat weten?
Ze zijn al in september 2014 failliet gegaan. Zou GvE weer een project zelf doorbetaald hebben?
nee, niks gehad.quote:Op maandag 20 april 2015 18:00 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Hebben jullie ook een mail gekregen van GVE om een survey in te vullen?
Dat had ik dus ook, wel al mijn gegevens maar niet de belangrijkste waardoor ik die 200 euro kan innenquote:Op maandag 20 april 2015 18:18 schreef knaapke86 het volgende:
Wat ik erger vind is het feit dat ze zeggen dat het anoniem is en toch veel informatie vragen over jou en je laatste project. Hierdoor is te achterhalen wie je bent. En verder dat ze zeggen dat ze 2x 200euro crowdfund tegoed verloten, maar ik nergens mijn email of iets dergelijks heb ingevuld. Hoe gaan ze die verloten en diegene dit laten weten dan, het is immers anoniem toch? ;-).
hier ook zo.quote:Op maandag 20 april 2015 18:53 schreef crowd-fundi het volgende:
Mijn betaalschema in GVE vandaag niet bijgewerkt, toch geld ontvangen.
kl**e voor je. Welk project is dat?quote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef zifnaf het volgende:
Mijn eerste project dat achterloopt met betaling
Ik heb 23 van de 48 betalingen ontvangen.
Dus iets meer dan de helft van mijn inleg heb ik gelukkig al terug,
Schade valt te overzien, maar blijft wel s**t
[ afbeelding ]
2867: Lumisa b.v.quote:
thnx. Weer een klasse 5.quote:Op maandag 20 april 2015 19:08 schreef zifnaf het volgende:
[..]
Probeerde image te posten maar gaat niet goed?
Hier is de link:
http://postimg.org/image/530u2dmwt
Ondanks klasse 5, wel sympathieke producten en terugbetaling in 4 jaar... dacht probeer het eensquote:thnx. Weer een klasse 5.
Ik heb het niet zelf gevonden. Kreeg een berichtje van iemand die er inzit. (Heb naast hier nog een "clubje" met mensen die bij GvE investeren.)quote:Op maandag 20 april 2015 19:04 schreef Camogli het volgende:
[..]
hier ook zo.
Wel raar dat je van zo'n mislukt project van GvE werkelijk niets meer kunt vinden wat een relatie met GvE impliceert.
Knap didi80, dat je het mislukken vond!
Ik doe ook mee aan Sjenkels. Het project ging in het begin behoorlijk snel, maar de snelheid is er nu wel aardig uit. Hopelijk gaat die laatste10% weer iets sneller. Zelf doe ik altijd betaling bij 90%quote:Op maandag 20 april 2015 14:35 schreef leolinedance het volgende:
Sjenkels zit trouwens op 90% en gaat dus zeker door. Hoop dat ie snel vol zit, mijn investering staat daar nu al een hele tijd niks te doen. Volgende projecten ga ik pas betalen als ze 90% vol zitten.
ik neem een ruime marge: pas bij klasse 3 ga ik lezen. Is nieuw beleid: 6 van mijn 34 projecten hebben een vijfje; twee een viertje 😁quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef zifnaf het volgende:
[..]
Ondanks klasse 5, wel sympathieke producten en terugbetaling in 4 jaar... dacht probeer het eens
Voortaan Klasse 5 projecten maar voorbij laten gaan.
Ik wist niet dat dat kon. Heb het nu ook ingesteld, maar dat gaat dus pas in bij het volgende project.quote:Op maandag 20 april 2015 19:21 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Ik doe ook mee aan Sjenkels. Het project ging in het begin behoorlijk snel, maar de snelheid is er nu wel aardig uit. Hopelijk gaat die laatste10% weer iets sneller. Zelf doe ik altijd betaling bij 90%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |