Ja, helemaal mee eens. Hij doet niets meer of minder dan zijn standpunt verdedigen. Ik stop er alleen pas geld in bij 8% maar dat zal er vermoedelijk niet komen. Ook prima, er komen nog zat andere projecten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:35 schreef bleyenburg het volgende:
Meneer vd Heuvel van Laurion reageert prima volgens mij.
Dat hij mij (nu nog) geen gelijk geeft is een ander verhaal.
Hij mag uiteraard zijn visie bepleiten evenals ik mijn mening mag geven.
Ik denk dat dit ook uiteindelijk is hoe crowdfunding bedoeld is....
1 2 3 4 5 6 7 | Naam: Rocks & Lilies Leendoel: Opstart onderneming Bedrag: 20.000 euro Rente: 7,0% Looptijd: 48 maanden Classificatie: 5s Graydon rating: B |
en te lage rente irt de ratings.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:51 schreef Coelho het volgende:
Er is weer een nieuwe binnen op GvE:
[ code verwijderd ]
Ik doe 'm niet, ik ga vrouwen met cup E+ niet stimuleren zich in bikini's te hijsen. Noem het een principe.
Daarnaast is het de hobby van een particulier zonder ervaring, geen onderneming
quote:Wat is uw ervaring in deze branche?
Mijn ervaring in deze branche komt vooral voort uit mijn eigen zoektocht naar lingerie en badmode
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:51 schreef Coelho het volgende:
[...]
Ik doe 'm niet, ik ga vrouwen met cup E+ niet stimuleren zich in bikini's te hijsen. Noem het een principe.
Rosite, kom er maar in!quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:52 schreef komrad het volgende:
Nieuw project op GvE : badkleding voor vrouwen met grote borsten
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Rosite het volgende:
[...] ik kijk op GvE wel naar zijn het mannen/vrouwen; wat is de leeftijd/ervaring en ik weeg dat mee. Over een aantal jaren zal ik weten of ik het goed ingeschat heb of niet.
Ja, ik hoor haar al een tijdje niet meer nu je het zegt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:01 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
[..]
Rosite, kom er maar in!
[..]
Ik zou snel gaan investeren anders loop je de boot misquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:19 schreef µ het volgende:
Al dik 3k binnen bij dimarco. Die komt er wel.
https://geldvoorelkaar.nl(...)project.aspx?id=9948
Met jouw naam MOET je eigenlijk wel iets in Rocks & Lilies stoppen...Als jij het namelijk al niet doet, doet niemand het.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:22 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik zou snel gaan investeren anders loop je de boot mis
Ik vind mijn borsten wel geweldig maar ze zijn helaas niet zo groot dat ik een cup E bikini nodig heb.... en ik heb ook geen budget meer.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:23 schreef didi80 het volgende:
[..]
Met jouw naam MOET je eigenlijk wel iets in Rocks & Lilies stoppen...Als jij het namelijk al niet doet, doet niemand het.
Ahh....en dat met het weekend voor de boeg...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:26 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik vind mijn borsten wel geweldig maar ze zijn helaas niet zo groot dat ik een cup E bikini nodig heb.... en ik heb ook geen budget meer.
Geen grote tieten en geen geld om te investeren
Gelukkig heb ik hier op het forum geleerd om alleen een verstandig bedrag investeren en genoeg geld achter de hand houden om een wild weekend te hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:28 schreef didi80 het volgende:
[..]
Ahh....en dat met het weekend voor de boeg...
Een beetje op die site zitten lezen. Zo transparant vind ik ze niet. Er staat geen enkele naam op wie er achter zitten. Er wordt gesproken over een team maar ik krijg sterk de indruk dat het gewoon een éénmanszaak is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:49 schreef InVestEerder het volgende:
Daarom gaat Lendex als eerste partij in Nederland de daadwerkelijke wanbetalingspercentages publiceren. Dit zal vragen oproepen bij consumenten, waardoor andere platforms in deze trend mee zullen gaan. Uiteindelijk zal het leiden tot meer transparantie in de hele financiële markt.
Ik vind het een beetje een vage site. Kan niet heel veel informatie vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:49 schreef InVestEerder het volgende:
Hallo allen,
Ik ben relatief nieuw hier. Volg het al een tijdje maar nu pas geregistreerd. Ik zit voornamelijk op GVE en heel klein beetje op KOM. Om te proberen heb ik een kort projectje op Zencap, maar daar word ik niet warm van.
Ik wil jullie even wijzen op het volgende: Een platvorm voor leningen VAN particulieren AAN particulieren; Lendex.nl
Het staat nog echt in de kinderschoenen (momenteel slechts 4 leningen) maar onderstaande tekst op hun website zal jullie aanspreken:
Daarom gaat Lendex als eerste partij in Nederland de daadwerkelijke wanbetalingspercentages publiceren. Dit zal vragen oproepen bij consumenten, waardoor andere platforms in deze trend mee zullen gaan. Uiteindelijk zal het leiden tot meer transparantie in de hele financiële markt.
Ze zijn in ieder geval met z'n 2e: http://finno.nl/2015/01/2(...)e-crowdfundingmarkt/quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Een beetje op die site zitten lezen. Zo transparant vind ik ze niet. Er staat geen enkele naam op wie er achter zitten. Er wordt gesproken over een team maar ik krijg sterk de indruk dat het gewoon een éénmanszaak is.
Het verhaal ziet er wel goed uit maar eerst maar eens wat meer duidelijkheid en wat waarmaken voor ik er een euro heen stuur.
Hier vind je wat namenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Een beetje op die site zitten lezen. Zo transparant vind ik ze niet. Er staat geen enkele naam op wie er achter zitten. Er wordt gesproken over een team maar ik krijg sterk de indruk dat het gewoon een éénmanszaak is.
Het verhaal ziet er wel goed uit maar eerst maar eens wat meer duidelijkheid en wat waarmaken voor ik er een euro heen stuur.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:18 schreef didi80 het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval met z'n 2e: http://finno.nl/2015/01/2(...)e-crowdfundingmarkt/
Ok, maar dat doet nix af aan dat ze zelf niet heel duidelijk zijn imho. Ik wacht rustig af. Spreiding is goed maar eerst laten bewijzen is beter.quote:
Nu ook al een eigen platform voor Rosite!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |