abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151777079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:35 schreef bleyenburg het volgende:
Meneer vd Heuvel van Laurion reageert prima volgens mij.
Dat hij mij (nu nog) geen gelijk geeft is een ander verhaal.
Hij mag uiteraard zijn visie bepleiten evenals ik mijn mening mag geven.
Ik denk dat dit ook uiteindelijk is hoe crowdfunding bedoeld is....
Ja, helemaal mee eens. Hij doet niets meer of minder dan zijn standpunt verdedigen. Ik stop er alleen pas geld in bij 8% maar dat zal er vermoedelijk niet komen. Ook prima, er komen nog zat andere projecten.
pi_151777143
Ik geloof dat ik het afgelopen jaar nog niet eerder een project zo weinig geld heb zien ophalen in de eerste 24 uur dan DiMarco.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:51:17 #28
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151778767
Er is weer een nieuwe binnen op GvE:
1
2
3
4
5
6
7
Naam:           Rocks & Lilies
Leendoel:       Opstart onderneming
Bedrag:         20.000 euro
Rente:          7,0%
Looptijd:       48 maanden
Classificatie:  5s
Graydon rating: B
Ik doe 'm niet, ik ga vrouwen met cup E+ niet stimuleren zich in bikini's te hijsen. Noem het een principe.

Daarnaast is het de hobby van een particulier zonder ervaring, geen onderneming
pi_151778781
Nieuw project op GvE : badkleding voor vrouwen met grote borsten :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151778816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:51 schreef Coelho het volgende:
Er is weer een nieuwe binnen op GvE:
[ code verwijderd ]

Ik doe 'm niet, ik ga vrouwen met cup E+ niet stimuleren zich in bikini's te hijsen. Noem het een principe.

Daarnaast is het de hobby van een particulier zonder ervaring, geen onderneming
en te lage rente irt de ratings.

In ieder geval wel iets van financiële informatie
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151778839
quote:
Wat is uw ervaring in deze branche?
Mijn ervaring in deze branche komt vooral voort uit mijn eigen zoektocht naar lingerie en badmode
;)
pi_151778892
Het is april 2015 en ze moet nog gaan produceren. En dan wil ze nog 500 stuks verkopen voor deze zomer.....Ik pas....
pi_151778949
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:51 schreef Coelho het volgende:
[...]
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:52 schreef komrad het volgende:
Nieuw project op GvE : badkleding voor vrouwen met grote borsten :D
Rosite, kom er maar in! :s)
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Rosite het volgende:
[...] ik kijk op GvE wel naar zijn het mannen/vrouwen; wat is de leeftijd/ervaring en ik weeg dat mee. Over een aantal jaren zal ik weten of ik het goed ingeschat heb of niet.
pi_151779478
wat een drama :(
pi_151780010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:01 schreef Graankorrel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, ik hoor haar al een tijdje niet meer nu je het zegt.
pi_151781097
Al dik 3k binnen bij dimarco. Die komt er wel.
https://geldvoorelkaar.nl(...)project.aspx?id=9948
జ్ఞ‌ా
pi_151781201
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:19 schreef µ het volgende:
Al dik 3k binnen bij dimarco. Die komt er wel.
https://geldvoorelkaar.nl(...)project.aspx?id=9948
Ik zou snel gaan investeren anders loop je de boot mis :Y
pi_151781254
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:22 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:

[..]

Ik zou snel gaan investeren anders loop je de boot mis :Y
Met jouw naam MOET je eigenlijk wel iets in Rocks & Lilies stoppen...Als jij het namelijk al niet doet, doet niemand het.
pi_151781383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:23 schreef didi80 het volgende:

[..]

Met jouw naam MOET je eigenlijk wel iets in Rocks & Lilies stoppen...Als jij het namelijk al niet doet, doet niemand het.
Ik vind mijn borsten wel geweldig maar ze zijn helaas niet zo groot dat ik een cup E bikini nodig heb.... en ik heb ook geen budget meer.

Geen grote tieten en geen geld om te investeren :'(
pi_151781455
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:26 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:

[..]

Ik vind mijn borsten wel geweldig maar ze zijn helaas niet zo groot dat ik een cup E bikini nodig heb.... en ik heb ook geen budget meer.

Geen grote tieten en geen geld om te investeren :'(
Ahh....en dat met het weekend voor de boeg... -O-
pi_151781562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:28 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ahh....en dat met het weekend voor de boeg... -O-
Gelukkig heb ik hier op het forum geleerd om alleen een verstandig bedrag investeren en genoeg geld achter de hand houden om een wild weekend te hebben. *O*
pi_151781568
Ben ik de enige die denkt dat deze dame zeker geen E+ is?

Haar graydon rating misschien :D
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:49:19 #43
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_151782198
Hallo allen,

Ik ben relatief nieuw hier. Volg het al een tijdje maar nu pas geregistreerd. Ik zit voornamelijk op GVE en heel klein beetje op KOM. Om te proberen heb ik een kort projectje op Zencap, maar daar word ik niet warm van.

Ik wil jullie even wijzen op het volgende: Een platvorm voor leningen VAN particulieren AAN particulieren; Lendex.nl
Het staat nog echt in de kinderschoenen (momenteel slechts 4 leningen) maar onderstaande tekst op hun website zal jullie aanspreken:

Daarom gaat Lendex als eerste partij in Nederland de daadwerkelijke wanbetalingspercentages publiceren. Dit zal vragen oproepen bij consumenten, waardoor andere platforms in deze trend mee zullen gaan. Uiteindelijk zal het leiden tot meer transparantie in de hele financiële markt.
pi_151782786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:49 schreef InVestEerder het volgende:
Daarom gaat Lendex als eerste partij in Nederland de daadwerkelijke wanbetalingspercentages publiceren. Dit zal vragen oproepen bij consumenten, waardoor andere platforms in deze trend mee zullen gaan. Uiteindelijk zal het leiden tot meer transparantie in de hele financiële markt.
Een beetje op die site zitten lezen. Zo transparant vind ik ze niet. Er staat geen enkele naam op wie er achter zitten. Er wordt gesproken over een team maar ik krijg sterk de indruk dat het gewoon een éénmanszaak is.

Het verhaal ziet er wel goed uit maar eerst maar eens wat meer duidelijkheid en wat waarmaken voor ik er een euro heen stuur.
pi_151782919
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:49 schreef InVestEerder het volgende:
Hallo allen,

Ik ben relatief nieuw hier. Volg het al een tijdje maar nu pas geregistreerd. Ik zit voornamelijk op GVE en heel klein beetje op KOM. Om te proberen heb ik een kort projectje op Zencap, maar daar word ik niet warm van.

Ik wil jullie even wijzen op het volgende: Een platvorm voor leningen VAN particulieren AAN particulieren; Lendex.nl
Het staat nog echt in de kinderschoenen (momenteel slechts 4 leningen) maar onderstaande tekst op hun website zal jullie aanspreken:

Ik vind het een beetje een vage site. Kan niet heel veel informatie vinden.
Wat zijn de kosten?
Wat bedoelde ze hier mee: Als investeerder moet u minimaal ¤ 200,- investeren. De minimum investering per lening is ¤ 20,-
En ik vind het vaag dat je de projecten pas ziet als je een account hebt. Ik wil eerst eens zien wat ze aanbieden voordat ik een account aanmaak.
En persoonlijk vind ik dit irritant: Let op, het is belangrijk dat alle betalingen van en naar u lopen via een Nederlandse bankrekening op uw naam. Deze rekening moet dezelfde zijn als de rekening die bij Lendex reeds is vermeld. Om veiligheidsredenen zal Lendex nooit andere rekeningen accepteren. Betalingen aan u worden ook uitsluitend via die bij ons bekende rekening verricht.
Ik maak mijn investeringen over vanaf een andere rekening dan waarop ik de terugbetaling ontvang.

Al met al wacht ik het voorlopig maar eens af tot er meer positieve verhalen komen hier.
pi_151783205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:06 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Een beetje op die site zitten lezen. Zo transparant vind ik ze niet. Er staat geen enkele naam op wie er achter zitten. Er wordt gesproken over een team maar ik krijg sterk de indruk dat het gewoon een éénmanszaak is.

Het verhaal ziet er wel goed uit maar eerst maar eens wat meer duidelijkheid en wat waarmaken voor ik er een euro heen stuur.
Ze zijn in ieder geval met z'n 2e: http://finno.nl/2015/01/2(...)e-crowdfundingmarkt/
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:19:29 #47
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_151783234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:06 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Hier vind je wat namen
pi_151783414
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:18 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ze zijn in ieder geval met z'n 2e: http://finno.nl/2015/01/2(...)e-crowdfundingmarkt/
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:19 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Hier vind je wat namen
Ok, maar dat doet nix af aan dat ze zelf niet heel duidelijk zijn imho. Ik wacht rustig af. Spreiding is goed maar eerst laten bewijzen is beter.
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:37:18 #49
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_151783986
Over Lendex; terughoudendheid is altijd goed, maar concurrentie ook!

Van de week zeker een half uur met Martijn van Schelven (GVE) aan de lijn gehangen omdat ik per email onvrede had geuit, die op dit platform ook door anderen gedeeld wordt. Ik vond het zeker positief, hij was erg reëel. Hij ontkent niet dat er soms fouten bij hun worden gemaakt.
Net als wij is ook hij van mening dat sommige projecten veel te snel vollopen. Ook benadrukte hij dat GVE de "pitch" niet schrijft, dat doen de ondernemers altijd zelf. Inhoudelijk is hij niet altijd even gelukkig hoe omschrijvingen soms door aanvragers worden opgesteld.
Hij was oprecht pissig dat bij SilverLine niet vermeld was dat zij al eerder een lening hadden gedaan bij GVE. Dat was zonder meer een fout. Het achteraf toevoegen van deze info kon niet meer, want toen zat het project al weer vol.
Over Talamini; hij vindt het ronduit stuitend dat HCN al een dag na overlijden bekend maakte dat heer Talamini zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Verder vond hij het ongepast om nog geen week na begrafenis al bij familie aan de bel te gaan trekken. Ik deel zijn mening en vind dat 'geld' hier heel even op de tweede plaats komt. Binnenkort moet er natuurlijk wel duidelijkheid komen over hoe dit project nu verder moet.
Over 3 a 4 maanden verwacht hij op de website te komen met informatie over mislukte projecten. Ik weet niet of dit in de vorm van een defaultpercentage komt ofdat het een lijstje is met mislukte projecten.
pi_151784361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:01 schreef Graankorrel het volgende:

Nu ook al een eigen platform voor Rosite!
De oprichtster Miglena Dobreva verliet ruim 20 jaar geleden onder minder goed gesternte haar geboorteland Bulgarije.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')