En is het nu 2 eieren of 1 ei en 1 eiwit?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
En is het nu 2 eieren of 1 ei en 1 eiwit?![]()
Correctquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar ei geeft ook binding, volgens mij blijven ze dan wat beter heel.
Zal hem zo uploaden.. maar eerst even etenquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal hem zo uploaden.. maar eerst even eten
Vond het blenderen van de havermout wel grappig.. mini tornadoquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond het blenderen van de havermout wel grappig.. mini tornado
Das toch een nette snelheid? Die berekeningen kloppen ook niet precies dus ik zou het lekker zo laten. Als je dan eens een dagje zoals gister hebt dat je meer op hebt kan dat ook prima.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik twijfel. Meer eten of zo laten.
Volgens TDEE met 1-3 keer sporten per week is mijn verbruik 3000 kcal per dag. Ik eet 2000 kcal per dag, maar zatersdag iets meer en zondags iets minder.
Gemiddeld afgelopen 60 dagen 120 gr per dag afgevallen, dat vind ik op zich niet zo raar. Maar ik hou wel van snelheid
Advies?
ik maakte ze altijd zonder meel/havermout.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:51 schreef Maraca het volgende:
NomPannenkoeken waren lekker, dus geslaagde lunch. Alleen denk ik wel dat ik de volgende keer wat meer banaan en kaneel erin ga doen
(Nu 1 banaan en 1,5 eetlepel kaneel). En misschien ook nog rozijnen, voor een beetje smaakvariatie
Vult het dan wel?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik maakte ze altijd zonder meel/havermout.
Dan zijn ze heel zoet, goede rijpe banaan en 1 ei en wat kaneel
ja ik deed er vaak nog Griekse yoghurt en honing over dan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vult het dan wel?Dan lijkt het me meer een tussendoortje dan een ontbijt/lunch
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik deed er vaak nog Griekse yoghurt en honing over dan.
Maar je kunt hem natuurlijk ook verdubbelen
geef es link waar je die tdee berekendquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik twijfel. Meer eten of zo laten.
Volgens TDEE met 1-3 keer sporten per week is mijn verbruik 3000 kcal per dag. Ik eet 2000 kcal per dag, maar zatersdag iets meer en zondags iets minder.
Gemiddeld afgelopen 60 dagen 120 gr per dag afgevallen, dat vind ik op zich niet zo raar. Maar ik hou wel van snelheid
Advies?
Ja das dan wel weer waar, want dan worden zulke dingen belangrijker om in de hand te houdenquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Das toch een nette snelheid? Die berekeningen kloppen ook niet precies dus ik zou het lekker zo laten. Als je dan eens een dagje zoals gister hebt dat je meer op hebt kan dat ook prima.
http://fitnessjunk.nl/vet(...)en/energie-behoefte/quote:
Dan doe je iets niet goed met activiteitenfactor of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Qwea het volgende:
2400 kcal om op gewicht te blijven, ja, dat klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |