Dit somt het aardig op, er kunnen best mooie exemplaren tussen zitten.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit somt het aardig op, er kunnen best mooie exemplaren tussen zitten.
negroïde uitgezonderdquote:Op donderdag 16 april 2015 23:43 schreef remlof het volgende:
Ja, zeker weten. Hoe meer rassen vermengd worden hoe mooier mensen worden.
Welke combi? Ben er zelf ook eentje:)quote:Op donderdag 16 april 2015 23:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ben zelf een halfbloedje, en ik vind andere halfbloedjes aantrekkelijker!
Noord-Afrikaans en Grieks.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef positivevibes het volgende:
[..]
Welke combi? Ben er zelf ook eentje:)
Nah niet perse maar vind ik wel mist aantrekkelijke ras. Bij grote uitzondering dat ik er een zou doenquote:
Modderbloedje is beterquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een rare term.
Oh, Grieks!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Noord-Afrikaans en Grieks.Jij?
Ooh, vind ik niet. Heb dat juist weer met Chinezen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mannen en vrouwen daarop kunnen vallen. Flauw om te zeggen, maar echt..quote:Op donderdag 16 april 2015 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah niet perse maar vind ik wel mist aantrekkelijke ras. Bij grote uitzondering dat ik er een zou doen
Ik word geassocieerd met asociale mensen die veel in de criminaliteit zitten in de Benelux en luie mensen uit een land met faillissementsschulden aan de EU. Is niet leukquote:Op donderdag 16 april 2015 23:48 schreef positivevibes het volgende:
[..]
Oh, Grieks!
Ook Noord-Afrikaans en Belg
Ja, maar ze zijn nog steeds het "aantrekkelijkste"quote:Op donderdag 16 april 2015 23:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik word geassocieerd met asociale mensen die veel in de criminaliteit zitten in de Benelux en luie mensen uit een land met faillissementsschulden aan de EU. Is niet leuk
Ik heb serieus nog nooit een halfbloedige Noord-Afrikaanse gezien.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:48 schreef positivevibes het volgende:
[..]
Oh, Grieks!
Ook Noord-Afrikaans en Belg
Lopen er genoeg daarvan rond in de Randstad. Of je ze herkent is een ander verhaalquote:Op donderdag 16 april 2015 23:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een halfbloedige Noord-Afrikaanse gezien.
Mensen schrikken wel als ik ze vertel dat ik half mocro ben, en dat neem ik niet positief op.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:54 schreef positivevibes het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn nog steeds het "aantrekkelijkste"en dat is wel leuk :p
Ja, ik woon in Rotterdam.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:56 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Lopen er genoeg daarvan rond in de Randstad. Of je ze herkent is een ander verhaal
[..]
Mensen schrikken wel als ik ze vertel dat ik half mocro ben, en dat neem ik niet positief op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |