Ik wil er misschien wel 2 ofzo, maar ben helemaal gaar op dit moment.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Positiebroeken
Ik hoop dat het zo lukt qua link enzo. Alle broeken zijn ongeveer maat 40 en voor mijn lengte goed (1.63m). De één valt wat groter dan de ander.
A wilde er ook pas met een maand of 3 in, en nu vind ze het nog steeds heerlijk! Niet dat je 'm nu moet houden ofzo hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 19:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Onze Sjaak wil niet in de TummyTub, maar in een gewoon badje. Deze mag dus weg voor een paar euro.
TummyTub
wij hebben er met vijf maanden pas 1 gekocht zelfs! hij vindt het nu heerlijk, badje gaat niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A wilde er ook pas met een maand of 3 in, en nu vind ze het nog steeds heerlijk! Niet dat je 'm nu moet houden ofzo hoorjust my 2 cents.
Nja, voorlopig staatie ook niet in de weg, maar ik vind het zelf ook een pokkeding eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 april 2015 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A wilde er ook pas met een maand of 3 in, en nu vind ze het nog steeds heerlijk! Niet dat je 'm nu moet houden ofzo hoorjust my 2 cents.
Komt goed hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik wil er misschien wel 2 ofzo, maar ben helemaal gaar op dit moment.
Kijk morgen denk ik de foto's ff op de pc. Als iemand me voor is heb ik pech.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:34 schreef GotC het volgende:
Heeft iemand interesse in Opperdepop en Easy Peasy?
Easy peasy, wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:34 schreef GotC het volgende:
Heeft iemand interesse in Opperdepop en Easy Peasy?
Hoeveel wil je voor de TummyTub hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Onze Sjaak wil niet in de TummyTub, maar in een gewoon badje. Deze mag dus weg voor een paar euro.
TummyTub
5 euro?quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:41 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor de TummyTub hebben?
Wat een tof ding zeg! Te ver en we hebben er eentje voor buiten, anders nam ik m zo over!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:28 schreef Cathmar het volgende:
Ikea houten (binnen) glijbaan. Regio Breda.
Foto in MP ad:
http://link.marktplaats.nl/m920326968
Oh tof Ela!! Is-ie er nog?quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:04 schreef elamanilo het volgende:
We hebben hier een speelkleed van Ikea liggen, deze:
[ afbeelding ]
(Foto gepikt van Marktplaats)
Is nog in nette staat, overgenomen via hier op Fok maar inmiddels weer ontgroeid.
Mag weg voor ¤10 incl. verzendkosten.
Ik heb dezelfde, alleen is het spiegeltje beschadigd. ¤2 en de verzendkosten en hij is voor jouquote:
Deal!quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:45 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde, alleen is het spiegeltje beschadigd. ¤2 en de verzendkosten en hij is voor jou.
Ik heb nog een 4ff setje rood rokje en bijpassend shirtjequote:Op zaterdag 18 april 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
Wij hebben even geinventariseerd, en we hebben echt nog wat meisjesspul in 50/56 nodig (behalve rompers, die zijn er genoeg). Ik hou niet van roze, printjes, teksten, of alles wat lelijk isAnyone?
Thanks, maar ik hou niet van rokjes bij pasgeborenenquote:Op zondag 19 april 2015 08:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb nog een 4ff setje rood rokje en bijpassend shirtje
Ik ben bang dat dit allemaal in je lelijk-categorie hoort, maar wellicht zit er iets bij: mapjequote:Op zaterdag 18 april 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
Wij hebben even geinventariseerd, en we hebben echt nog wat meisjesspul in 50/56 nodig (behalve rompers, die zijn er genoeg). Ik hou niet van roze, printjes, teksten, of alles wat lelijk isAnyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 shirtjes feetje 1 longsleeve 2 korte mouw maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setje maat 56 BDcollecties
Jasje is dubbelzijdig
Boxpakje, broekje, jasje, shirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Goitske op 19-04-2015 15:43:49 ]![]()
ik heb pas nog eea geplaatst, zat daar iets bij?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
OUD / Vraag en aanbod deel 154
Ik heb ook de flamingo jumpsuit nog, zal daar een foto van opsnorren.disclaimer![]()
Set 6 shirts maat 62:
3 lange mouw 3 korte mouw. 5 shirtjes van de hema, links bovenaan komt uit amerika![]()
![]()
Boeken!
Mogen ook los weg.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
@ mevrouwcactus
Ik wil misschien wel de Prenatal broek van foto 11/12. Die met grijze band. Je ziet op alle foto's witte stipjes, dat komt door de foto?
Wat wil je voor 1 broek hebben en past ie door de brievenbus?![]()
Ja leuk he?! Ik heb er buiten 2quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wat een tof ding zeg! Te ver en we hebben er eentje voor buiten, anders nam ik m zo over!![]()
Je moet er ook net plaats voor hebben in de woonkamer (of ergens binnen). Maar zeker een aanrader!Met een meidenkwartet![]()
Wij hebben ook niet echt plek maar ik vind het wel heel tof en Breda is dichtbij... Ik ga overleggenquote:Op maandag 20 april 2015 08:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja leuk he?! Ik heb er buiten 2![]()
Je moet er ook net plaats voor hebben in de woonkamer (of ergens binnen). Maar zeker een aanrader!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
lekker ding
![]()
en herkenbaar
:)![]()
Je mag nog een keertje snuffelen hoor. Maar volgens mij viel dit onder jouw categorie 'alles wat lelijk is'quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
![]()
Maat 50:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Maat 56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=S6V4SFSP![]()
Haha, ja sorry dat ik zo'n zeur ben hoor. Ik vind meisjeskleding oprecht heel moeilijk
SQ, ik hou wel van flamingo's dus als je tijd hebt: kom er maar in!![]()
![]()
s toch niks mis mee? ik heb dat omgekeerd, als ik een zoon krijg dan heeft ie 3 setjes kleding die met heul veel moeite bij elkaar gescharreld zijn denk ik zo want pfoe...quote:Op maandag 20 april 2015 09:19 schreef L-E het volgende:
Haha, ja sorry dat ik zo'n zeur ben hoor. Ik vind meisjeskleding oprecht heel moeilijk
SQ, ik hou wel van flamingo's dus als je tijd hebt: kom er maar in!![]()
meisjeskleding heb ik geen moeite mee, maar ik heb wel een heel specifieke smaak, voordeel is alleen dat er wat meer (betaalbare) keus is binnen meisjeskleding over t algemeen.:)![]()
Hoewel ik wel van sommige tinten roze houd (nu ik weet dat ze S zo mooi staan) vind ik ook 90% te prinsesserig of te froezelig. Bijna overal moet van die strikken, ruches, glimmende plaatjes, teksten of een kantrandje op dus als je daar niet van houdt dan beperkt dat je keuze nogal![]()
Maar moet wel zeggen dat ik het steeds makkelijker vind om leuke dingen te vinden, vond dat eerst ook met jongenskleding maar na een tijd ken je de adresjes wel.![]()
L-E, ik ben ook zo'n zeur hoor, maar dan op jongensgebied. En alles wat ik dan wel leuk vind is dan vaak weer boven budgetAl heeft Next nu eindelijk wat slim fit broeken die J. redelijk past (in niet-blauw), dus da's feest
. Heeft ie eindelijk zijn zo gewilde 'ojanje' broek (rood, maar goed, hij is er blij mee)...
En hij past zn t shirts van vorig jaar nog! Hoezee, zie je wel dat die investering een goede was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |