Ik wil er misschien wel 2 ofzo, maar ben helemaal gaar op dit moment.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Positiebroeken
Ik hoop dat het zo lukt qua link enzo. Alle broeken zijn ongeveer maat 40 en voor mijn lengte goed (1.63m). De één valt wat groter dan de ander.
A wilde er ook pas met een maand of 3 in, en nu vind ze het nog steeds heerlijk! Niet dat je 'm nu moet houden ofzo hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 19:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Onze Sjaak wil niet in de TummyTub, maar in een gewoon badje. Deze mag dus weg voor een paar euro.
TummyTub
wij hebben er met vijf maanden pas 1 gekocht zelfs! hij vindt het nu heerlijk, badje gaat niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A wilde er ook pas met een maand of 3 in, en nu vind ze het nog steeds heerlijk! Niet dat je 'm nu moet houden ofzo hoorjust my 2 cents.
Nja, voorlopig staatie ook niet in de weg, maar ik vind het zelf ook een pokkeding eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 april 2015 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A wilde er ook pas met een maand of 3 in, en nu vind ze het nog steeds heerlijk! Niet dat je 'm nu moet houden ofzo hoorjust my 2 cents.
Komt goed hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik wil er misschien wel 2 ofzo, maar ben helemaal gaar op dit moment.
Kijk morgen denk ik de foto's ff op de pc. Als iemand me voor is heb ik pech.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:34 schreef GotC het volgende:
Heeft iemand interesse in Opperdepop en Easy Peasy?
Easy peasy, wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:34 schreef GotC het volgende:
Heeft iemand interesse in Opperdepop en Easy Peasy?
Hoeveel wil je voor de TummyTub hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Onze Sjaak wil niet in de TummyTub, maar in een gewoon badje. Deze mag dus weg voor een paar euro.
TummyTub
5 euro?quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:41 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor de TummyTub hebben?
Wat een tof ding zeg! Te ver en we hebben er eentje voor buiten, anders nam ik m zo over!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:28 schreef Cathmar het volgende:
Ikea houten (binnen) glijbaan. Regio Breda.
Foto in MP ad:
http://link.marktplaats.nl/m920326968
Oh tof Ela!! Is-ie er nog?quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:04 schreef elamanilo het volgende:
We hebben hier een speelkleed van Ikea liggen, deze:
[ afbeelding ]
(Foto gepikt van Marktplaats)
Is nog in nette staat, overgenomen via hier op Fok maar inmiddels weer ontgroeid.
Mag weg voor ¤10 incl. verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |