Dus? Dannog kijk ik dat. Gewoon lekker op mn 2e scherm. En dn op de TV EL. Beetje zappen tussen de wedstrijden.quote:
Moet wel commentaar aan hebben om te horen wanneer er een golazo valt, gaat weer eens om een hoop geldquote:Op donderdag 16 april 2015 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan je ook prima kijken zonder commentaar
jong ik ben er tochquote:
Tja da's jouw probleem. Wat een gemis.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit enige vorm van interactie met jou gehad.
#rekt
tot zondagquote:Op donderdag 16 april 2015 20:15 schreef BozeHaas het volgende:
voor hoe lang heeft die boi een ban en waarom heeft hij een ban
altijd mattie ik ben representquote:Op donderdag 16 april 2015 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
ok dankje toto jij bent tenminste een echte vriend
opnieuw die playlist starten danquote:Op donderdag 16 april 2015 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
Ik loop een halve minuut achter geloof ik
dit is een van mijn favoriete Eminem nummersquote:Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
now go out there and show them that you love them before it's too late
begrijp me niet verkeerd, zou ze allebei uit elkaar trekken, maar als ik moest kiezen toch Anniequote:
eenschquote:Op donderdag 16 april 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is een van mijn favoriete Eminem nummers
alsof jij een keuze hebtquote:Op donderdag 16 april 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, zou ze allebei uit elkaar trekken, maar als ik moest kiezen toch Annie
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 april 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, zou ze allebei uit elkaar trekken, maar als ik moest kiezen toch Annie
Deze man.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zie je toch, mijn keuze is Annie
dat is die brunette toch?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zie je toch, mijn keuze is Annie
wcpotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |