Inderdaad. Dat Bin Laden-verhaal is iig een lachertje. Dat mensen dit daadwerkelijk nog geloven ook anno 2015. Wie weet heeft die man niet eens bestaanquote:Op donderdag 16 april 2015 21:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien is elke beeld van 911 gewoon fake.
Zonder Jokkebrok gaat het nooit meer als vroeger worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef overstekendekameel het volgende:
straks komen de tuinhekjes alles wat krom is weer recht praten
Dat bewijst het punt alleen maar van de bizarre instorting van 7. Dit soort instortingen kan ik wel begrijpen, die van 7 niet. gedeeltelijke instortingen zijn logisch. De brand van wtc7 had zo volledig moeten zijn dat het van te voren te zien moest zijn aan de buitenkanten dus over de gehele lengte.quote:
volgens mij is jokkebrok er klaar meequote:Op donderdag 16 april 2015 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonder Jokkebrok gaat het nooit meer als vroeger worden.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:11 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
volgens mij is jokkebrok er klaar mee
zekersquote:Op donderdag 16 april 2015 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Al tijden. Maar wat was het genieten.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoeveel afstand zat er tussen de torens en WTC-7 eigenlijk, iemand die dat zo weet?
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
109 meter afstand tussen de 1e toren en WTC-7. Stel nou dat het ingestort is door de schokgolf van de torens, waarom staat de rest dan nog wel?
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat Bin Laden-verhaal is iig een lachertje. Dat mensen dit daadwerkelijk nog geloven ook anno 2015. Wie weet heeft die man niet eens bestaan
is toch ingestort omdat het in de brand stond en er niet meer werd geblust?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
109 meter afstand tussen de 1e toren en WTC-7. Stel nou dat het ingestort is door de schokgolf van de torens, waarom staat de rest dan nog wel?
Dat is waar. De Holle Aarde was een pareltjequote:Op donderdag 16 april 2015 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonder Jokkebrok gaat het nooit meer als vroeger worden.
Oh kom nou! Ze hebben z'n DNA,live streams van helmet cameras van de Bin Laden death raid ...enz. Ze hebben 'm toch in de zee gegooide?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat Bin Laden-verhaal is iig een lachertje. Dat mensen dit daadwerkelijk nog geloven ook anno 2015. Wie weet heeft die man niet eens bestaan
Maar óók al kaarsrecht ingeklapt.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
is toch ingestort omdat het in de brand stond en er niet meer werd geblust?
Ja, hij kon er wat van. Ik keek er iedere keer gewoon serieus naar uit.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. De Holle Aarde was een pareltje![]()
En vergeet Ticker niet.
Mja, ik denk juist dat de bizarro theorie van clues de distraction is.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies.
Twas conventional,controlled demolition met 'n militaire style smokescreen erbij,imo.
De mini-nike,beam weapons conspiracy theorieen zijn afleidingen/distractions.
Huh? is dat zo?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
Normaal gesproken zouden seismografen het instorten van de gebouwen moeten registreren, maar er was nauwelijks iets waar te nemen tijdens deze dag.
Er waren brandweerlui in het gebouw terwijl het instortte en die dachten dat ze er aan gingen.
Maar i.p.v dat het hele WTC op hun helm viel was er alleen stof en zagen ze zonlicht verschijnen.
Ik ook. Ben een Jokkebrok-groupiequote:Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, hij kon er wat van. Ik keek er iedere keer gewoon serieus naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |