Hoe lang nog voor de opleverdatum, en heb je opslagruimte? En kan je zien of het vaker in de aanbieding is geweest? Laminaat van bijv praxis is standaard elke x maanden in de aanbieding, dan zou ik erop wachten. Maar maanden laminaat opslaan is ook suboptimaal (en dat kan ook weer niet in bijv een vochtige schuur ivm schuin trekken).quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmmm het laminaat wat wij willen is momenteel in de aanbieding. Wat zouden jullie doen?
Half jaar ongeveerquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:59 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor de opleverdatum, en heb je opslagruimte? En kan je zien of het vaker in de aanbieding is geweest? Laminaat van bijv praxis is standaard elke x maanden in de aanbieding, dan zou ik erop wachten. Maar maanden laminaat opslaan is ook suboptimaal (en dat kan ook weer niet in bijv een vochtige schuur ivm schuin trekken).
Ligt eraan hoe veel korting.. ik kon m kopen met 35% korting en dat scheelde mij 600 euro op een vloer van 1800 euro.. daar wil ik m best wel even voor opslaanquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Half jaar ongeveer![]()
Maar heb ruimte zat om het op te slaan dat scheelt dan weer
Hebben het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Zien tegen die tijd wel weerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe veel korting.. ik kon m kopen met 35% korting en dat scheelde mij 600 euro op een vloer van 1800 euro.. daar wil ik m best wel even voor opslaan
Goed bezig jijquote:Op maandag 22 juni 2015 19:34 schreef Nick1983 het volgende:
Ja ik heb onze bouwvakkers even langs gestuurd
Ja heel leuk idd. Zal straks afkicken worden als ze binnen aan de slag gaanquote:Op maandag 22 juni 2015 19:48 schreef laziness het volgende:
Gaat de goede kant op. Zo tof om te zien hè
Nicequote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop een beetje achter.
Maar afgelopen vrijdag zijn de vloerplaten voor de zolder gelegd of het plafond van de eerste verdieping (Net hoe je het wilt zien natuurlijk)
[ afbeelding ]
2,60 idd . Nok van zolder iets van 3quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:43 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
NiceHoe hoog worden jullie plafonds? Ook 2,6m?
Begint dan de bouwvak?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:07 schreef younesel het volgende:
Binnen nu en 2 weken wordt het denk ik erg rustig in dit topic (en alle andere nieuwbouw project topics)
Denk erom, veel bouwbedrijven hebben vier weken ipv de standaard driequote:Op donderdag 2 juli 2015 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Even opgezocht bij ons vanaf 3 augustus
We zullen wel zien wat ze doen. Kan er toch niks aan veranderenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Denk erom, veel bouwbedrijven hebben vier weken ipv de standaard drie
Zweep eroverquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat ze doen. Kan er toch niks aan veranderen
Nope heb niks. Iedere keer weer een verrassingquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Heb je een bouwplanning? Of anders eens informeren als je die eens kunt bekijken.
Drie weken is toch vaak wel de standaard; de vierde week zijn de meeste al wel (weer gedeeltelijk begonnen met de meeste werkzaamheden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Denk erom, veel bouwbedrijven hebben vier weken ipv de standaard drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |