abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153217304
Achterdeur en kozijnen zitten erin.

Rode stenen staan ook al klaar ben benieuwd wanneer ze daarmee beginnen
:)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153238813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Achterdeur en kozijnen zitten erin.

Rode stenen staan ook al klaar ben benieuwd wanneer ze daarmee beginnen
:)
[ afbeelding ]
Nice :) Gaat ook ineens snel! Als ze klaar staan, zullen ze er aankomende week wel mee aan de slag gaan :)
pi_153238849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:20 schreef Nick1983 het volgende:

[..]

Nice :) Gaat ook ineens snel! Als ze klaar staan, zullen ze er aankomende week wel mee aan de slag gaan :)
Ja ben benieuwd, bij de gespiegelde woningen zat de voordeur er ook al in. Dus die zal er binnenkort ook wel inzitten. Ik weet niet in welke volgorde ze het doen want er us nog een tweede blok en die wordt tegelijkertijd gebouwd :)
pi_153325990
Gisteren even langs ons huis geweest. En ze hebben de voordeuren geplaatst en de eerste rij stenen liggen er. Dus daar zullen ze ook wel vlot mee gaan beginnen.

Ben benieuwd wanneer de eerste verdieping erop gaat.

pi_153348473
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren even langs ons huis geweest. En ze hebben de voordeuren geplaatst en de eerste rij stenen liggen er. Dus daar zullen ze ook wel vlot mee gaan beginnen.

Ben benieuwd wanneer de eerste verdieping erop gaat.

[ afbeelding ]
Oh nice! Leuk ruitje ook zo speels aan de zijkant :D
pi_153354555
Grappig om te zien dat de volgorde van bouwen in huizen zo anders is. Bij ons zitten de deuren er namelijk nu nog steeds niet in :)
pi_153507018
Leuk om de voortgang zo te zien :) Gefeliciteerd met je huisje, ik lurk even mee if you don't mind :9
pi_153534541
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh nice! Leuk ruitje ook zo speels aan de zijkant :D
Eehj dankjewel de deur valt mij ook niks tegen :)
pi_153534571
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:23 schreef Nick1983 het volgende:
Grappig om te zien dat de volgorde van bouwen in huizen zo anders is. Bij ons zitten de deuren er namelijk nu nog steeds niet in :)
Ja grappig hé bij ons zijn ze ook al het metselen.

Morgen of straks even een update plaatsen :)
pi_153534593
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 21:46 schreef Thrilled het volgende:
Leuk om de voortgang zo te zien :) Gefeliciteerd met je huisje, ik lurk even mee if you don't mind :9
Dankjewel en gezellig! Ik vind het ook maar wat leuk om het zo te zien groeien.
pi_153543998
En zo zag het er van het weekend uit. Ze zijn al aan het metselen.
De rode steentjes worden straks (helaas) wit.

En de achterkant

Vanavond moet ik toch in het dorp zijn dus gaan we weer even kijken. De stenen voor de eerste verdieping staan erop. Dus ben benieuwd wanneer ze die muren gaan optrekken.
  maandag 15 juni 2015 @ 11:36:02 #62
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_153544356
Gaat goed!

Dat wit verven is wel jammer inderdaad. Het lijkt me ook zo snel vuil aantrekken. Ik zie dat tenminste al in onze nieuwe wijk bij huizen die nu een jaar klaar zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_153544487
Ik vind het nadeel van die witte verf dat het echt super lelijk is als het gaat afbladderen over een paar jaar. Maar op tijd schilderen is nog best lastig voor dat gebeurt. Je wilt ook niet te vroeg..
pi_153544543
Ja klopt had voor mij ook niet gehoeven. Maarja gewoon bijhouden dan maar :) is nou eenmaal zo.

Ik kreeg net telefoon van schoonvader dat at this moment ze bijna klaar zijn met de binnenmuren van de eerste verdieping bij ons. Dus Jeej vanavond weeer update.
  maandag 15 juni 2015 @ 11:51:25 #65
442334 younesel
WieWatWaar
pi_153544659
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja klopt had voor mij ook niet gehoeven. Maarja gewoon bijhouden dan maar :) is nou eenmaal zo.

Ik kreeg net telefoon van schoonvader dat at this moment ze bijna klaar zijn met de binnenmuren van de eerste verdieping bij ons. Dus Jeej vanavond weeer update.
Nu zie je nog veel gebeuren en dat is leuk, maar als de buitenkant klaar is, dan zal het lang duren, want er 'lijkt' dan niets te gebeuren. Binnenkant duurt (jammer genoeg) langer dan de buitenkant. ;( Ik leef met je mee
...en waarom?
pi_153544766
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef younesel het volgende:

[..]

Nu zie je nog veel gebeuren en dat is leuk, maar als de buitenkant klaar is, dan zal het lang duren, want er 'lijkt' dan niets te gebeuren. Binnenkant duurt (jammer genoeg) langer dan de buitenkant. ;( Ik leef met je mee
Leuke is wel dat we tegen die tijd een keer binnen mogen gaan kijken. Duurt dat echt zo lang die binnenkant?
pi_153544874
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:42 schreef Puala het volgende:
Ik vind het nadeel van die witte verf dat het echt super lelijk is als het gaat afbladderen over een paar jaar. Maar op tijd schilderen is nog best lastig voor dat gebeurt. Je wilt ook niet te vroeg..
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Bij ons worden de stenen op de eerste verdieping ook wit. Daar gebruiken ze een verf waarvan ze garanderen dat ze gedurende 10 jaar netjes blijven en niet geschilderd hoeven te worden. Wellicht dat ze dat ook bij jullie gaan gebruiken.

Ze hebben het gaspedaal gevonden geloof ik he :) Ineens gaat het hard! Ik sprak laatst een bekende die een eigen bouwbedrijf heeft en hij zei ook dat het gemiddeld 6 tot 8 maanden duurt vanaf het moment dat de fundering ligt. Is natuurlijk wel afhankelijk van het type woning :)
pi_153545129
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:58 schreef Nick1983 het volgende:

[..]

[..]

Bij ons worden de stenen op de eerste verdieping ook wit. Daar gebruiken ze een verf waarvan ze garanderen dat ze gedurende 10 jaar netjes blijven en niet geschilderd hoeven te worden. Wellicht dat ze dat ook bij jullie gaan gebruiken.

Ze hebben het gaspedaal gevonden geloof ik he :) Ineens gaat het hard! Ik sprak laatst een bekende die een eigen bouwbedrijf heeft en hij zei ook dat het gemiddeld 6 tot 8 maanden duurt vanaf het moment dat de fundering ligt. Is natuurlijk wel afhankelijk van het type woning :)
Ja we zullen het wel zien. Kan er toch niks aan veranderen. Die architecten hebben ideeën joh ;)

Bij ons zeiden ze 9 maanden. Hoop dat het eerder is want anders zitten wij allemaal rond de kerst. Dat is niet handig.

En is wel leuk om te zien hé hoe snel dat allemaal wel niet gaat.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:13:50 #69
442334 younesel
WieWatWaar
pi_153545346
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuke is wel dat we tegen die tijd een keer binnen mogen gaan kijken. Duurt dat echt zo lang die binnenkant?
Ik kan je niet vertellen hoe veel langer het duurt, maar onze projectvoorbereider had 't erover dat de binnenkant iets langer duurt dan de buitenkant. Verder duurt het gevoelsmatig veel langer, omdat je niets ziet gebeuren en daarnaast duurt het sowieso altijd te lang :P

Maar goed. Misschien ben jij wel net zo ongeduldig als ik, maar ik bereid mijzelf er vast op voor dat ik moet wachten. ;(
...en waarom?
pi_153545436
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:13 schreef younesel het volgende:

[..]

Ik kan je niet vertellen hoe veel langer het duurt, maar onze projectvoorbereider had 't erover dat de binnenkant iets langer duurt dan de buitenkant. Verder duurt het gevoelsmatig veel langer, omdat je niets ziet gebeuren en daarnaast duurt het sowieso altijd te lang :P

Maar goed. Misschien ben jij wel net zo ongeduldig als ik, maar ik bereid mijzelf er vast op voor dat ik moet wachten. ;(
Er is idd minder te zien. Maar anderzijds weet je dat de eerste helft erop zit. En dat is ook super fijn natuurlijk.
pi_153553772
Jeej de eerste verdieping staat er op :D ziet er best maf uit zonder ramen en plafond ^^

[ Bericht 24% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 15-06-2015 22:52:25 ]
  maandag 15 juni 2015 @ 18:07:51 #72
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_153553978
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej de eerste verdieping staat er op :D ziet er best maf uit zonder ramen en plafond ^^

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie inderdaad geen ramen en plafond.....
Share your talent, move the world.
pi_153554342
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:07 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad geen ramen en plafond.....
flickr ligt er momenteel uit dus kan er ook niks aan doen :'(
pi_153557043
Ik geloof trouwens wel dat ze tegenwoordig die verf goed kunnen aanbrengen hoor.. ze zullen vast eerst een soort coating aanbrengen die moet voorkomen dat je baksteen alle verf opzuigt, je verf zal wel beter hechten en als ze er echt over nadenken doen ze ook niet de eerste de beste verf, maar eentje die wel tegen wat uv-straling en weersinvloeden kan.. we leven in 2015 tenslotte ;)

Staat er in de verkoopdocumentatie geen spec's over die verf trouwens? Je moet het toch gaan onderhouden c.q. opnieuw aanbrengen over een tijdje?
pi_153565501
Jeej foto's doen het *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')