Hoe lang nog voor de opleverdatum, en heb je opslagruimte? En kan je zien of het vaker in de aanbieding is geweest? Laminaat van bijv praxis is standaard elke x maanden in de aanbieding, dan zou ik erop wachten. Maar maanden laminaat opslaan is ook suboptimaal (en dat kan ook weer niet in bijv een vochtige schuur ivm schuin trekken).quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmmm het laminaat wat wij willen is momenteel in de aanbieding. Wat zouden jullie doen?
Half jaar ongeveerquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:59 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor de opleverdatum, en heb je opslagruimte? En kan je zien of het vaker in de aanbieding is geweest? Laminaat van bijv praxis is standaard elke x maanden in de aanbieding, dan zou ik erop wachten. Maar maanden laminaat opslaan is ook suboptimaal (en dat kan ook weer niet in bijv een vochtige schuur ivm schuin trekken).
Ligt eraan hoe veel korting.. ik kon m kopen met 35% korting en dat scheelde mij 600 euro op een vloer van 1800 euro.. daar wil ik m best wel even voor opslaanquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Half jaar ongeveer![]()
Maar heb ruimte zat om het op te slaan dat scheelt dan weer
Hebben het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Zien tegen die tijd wel weerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe veel korting.. ik kon m kopen met 35% korting en dat scheelde mij 600 euro op een vloer van 1800 euro.. daar wil ik m best wel even voor opslaan
Goed bezig jijquote:Op maandag 22 juni 2015 19:34 schreef Nick1983 het volgende:
Ja ik heb onze bouwvakkers even langs gestuurd
Ja heel leuk idd. Zal straks afkicken worden als ze binnen aan de slag gaanquote:Op maandag 22 juni 2015 19:48 schreef laziness het volgende:
Gaat de goede kant op. Zo tof om te zien hè
Nicequote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop een beetje achter.
Maar afgelopen vrijdag zijn de vloerplaten voor de zolder gelegd of het plafond van de eerste verdieping (Net hoe je het wilt zien natuurlijk)
[ afbeelding ]
2,60 idd . Nok van zolder iets van 3quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:43 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
NiceHoe hoog worden jullie plafonds? Ook 2,6m?
Begint dan de bouwvak?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:07 schreef younesel het volgende:
Binnen nu en 2 weken wordt het denk ik erg rustig in dit topic (en alle andere nieuwbouw project topics)
Denk erom, veel bouwbedrijven hebben vier weken ipv de standaard driequote:Op donderdag 2 juli 2015 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Even opgezocht bij ons vanaf 3 augustus
We zullen wel zien wat ze doen. Kan er toch niks aan veranderenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Denk erom, veel bouwbedrijven hebben vier weken ipv de standaard drie
Zweep eroverquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat ze doen. Kan er toch niks aan veranderen
Nope heb niks. Iedere keer weer een verrassingquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Heb je een bouwplanning? Of anders eens informeren als je die eens kunt bekijken.
Drie weken is toch vaak wel de standaard; de vierde week zijn de meeste al wel (weer gedeeltelijk begonnen met de meeste werkzaamheden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Denk erom, veel bouwbedrijven hebben vier weken ipv de standaard drie
Hier in het noorden zijn er nog wel een paar, maar zie dat het vaak ligt aan het project.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Drie weken is toch vaak wel de standaard; de vierde week zijn de meeste al wel (weer gedeeltelijk begonnen met de meeste werkzaamheden.
Ken geen bedrijven die echt vier weken helemaal potdicht zitten !
Kan me niet voorstellen dat ze dat project een maand stil laten liggen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hier in het noorden zijn er nog wel een paar, maar zie dat het vaak ligt aan het project.
Nooit begrepen trouwens, doe die extra week lekker in de winter. Voor bedrijf veel handiger.
Volgens mij is niemand echt meer potdicht, die tijd lijkt me voorbij.
Dat gebeurt bij genoeg dus welquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat project een maand stil laten liggen.
Hier ook niks in de bouwvak.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:42 schreef Miezziej het volgende:
Bij ons gebeurt er ook niets in de bouwvak, heb ik laatst nagevraagd. En nog steeds willen ze voor het eind van dit jaar opleveren, terwijl er nu alleen nog maar zand en gras staat.
Maargoed, misschien ben ik wel te pessimistisch en word ik blij verrast in december ofzo
Ik weet niet hoe ze bouwen bij jullie. En hoeveel huizen ze bouwen. In bijvoorbeeld het topic van Nick gaat het echt heel snel. Dat waren 5 woningen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:42 schreef Miezziej het volgende:
Bij ons gebeurt er ook niets in de bouwvak, heb ik laatst nagevraagd. En nog steeds willen ze voor het eind van dit jaar opleveren, terwijl er nu alleen nog maar zand en gras staat.
Maargoed, misschien ben ik wel te pessimistisch en word ik blij verrast in december ofzo
Dit, laminaat gaat heel vaak in de aanbieding. Wacht gewoon een 40% - 50% af of als het echt dichterbij komt een 30%quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:59 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor de opleverdatum, en heb je opslagruimte? En kan je zien of het vaker in de aanbieding is geweest? Laminaat van bijv praxis is standaard elke x maanden in de aanbieding, dan zou ik erop wachten. Maar maanden laminaat opslaan is ook suboptimaal (en dat kan ook weer niet in bijv een vochtige schuur ivm schuin trekken).
Heb het uiteindelijk idd niet gekochtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit, laminaat gaat heel vaak in de aanbieding. Wacht gewoon een 40% - 50% af of als het echt dichterbij komt een 30%![]()
Ook nuttig, zet even in excel met een datum erbij wat het je ongeveer zou kosten / wat de huidige M2 prijs is. De basisprijs wil ook nog wel eens schommelen...
Bij mij 14, dus valt meequote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze bouwen bij jullie. En hoeveel huize ze bouwen. In bijvoorbeeld het topic van Nick gaat het echt heel snel. Dat waren 5 woningen.
Hier bouwen ze er 19 dus gaat allemaal iets langzamer.
Ik blijf voor je duimen
gezien de vaak terugkomende indelingen en afmetingen van de huidige reeks nieuwbouwwoningen heb ik het idee dat er heel veel "prefab" wordt gedaan. Heb toen ik uiteindelijk mijn huis kocht wel 6 projecten gezien met dezelfde beneden verdieping maar een ander frontje. Ik neem aan dat dat ook is omdat ze veel standaard materialen gebruiken die ze zo kunnen plaatsen. Het geraamte van de huizen stond in ieder geval echt zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Ze kunnen heel veel in het voortraject al uitzoeken, klaarmaken en dergelijke. Veel wordt prefab gebouwd. Dus er kan heel snel wat staan.
Wel leuk filmpje erover: https://www.facebook.com/574556965985063/videos/787711184669639/
Bedrijf hier in het noorden, geeft een beeld.
Bij mij waren het er 39 en dat stond binnen het jaar. Beetje bouwbedrijf afhankelijk ook. (geen topic daarover gemaakt toen helaas)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij mij 14, dus valt mee
*mental note: Topic aanmaken
Klopt, bij ons lag eind februari de fundering en de oplevering is 16 juli.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze bouwen bij jullie. En hoeveel huizen ze bouwen. In bijvoorbeeld het topic van Nick gaat het echt heel snel. Dat waren 5 woningen.
Hier bouwen ze er 19 dus gaat allemaal iets langzamer.
Ik blijf voor je duimen
Ja klopt. Maar de 3 ramen achter zijn voor 1 slaapkamer. de grote slaapkamer gaat namelijk over de breedte van het gehele huisquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Mooi! Zie ik het goed, voor 4 ramen en achter 3?
Ja idee heb ik ook. Maar heb geen idee wat normaal is natuurlijkquote:
Schiet aardig opquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja idee heb ik ook. Maar heb geen idee wat normaal is natuurlijk
Wanneer zijn ze begonnen dan? En wat is de casco?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:27 schreef younesel het volgende:
[..]
Schiet aardig opBij ons niet. Casco staat er al wel. Dat is in 1 dag gedaan, maar de steigers staan er pas net omheen. Dus isolatie wordt aangebracht en daarna gaan ze metselen. tweewoordennegenletters.nl
Half april zijn ze begonnen:quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze begonnen dan? En wat is de casco?
bij ons half maart dus gaat ook best vlot bij jullie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:34 schreef younesel het volgende:
[..]
Half april zijn ze begonnen:
Met casco bedoel het skelet van het huis:
[ afbeelding ]
Ik zie bij jou 2 verdiepingen en het dak moet nog komen, toch? Dat is bij ons ook zo. De linker 2 woningen krijgen een iets andere dak dan wij krijgen. Jij hebt op de begane grond al isolatie aan de muren en daarnaast ook nog metselwerk, maar bij ons moeten ze daar nog aan beginnen...quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
bij ons half maart dus gaat ook best vlot bij jullie.
Bij ons werken ze alleen in een andere volgordebovenste etage staat er bij ons bijvoorbeeld nog niet op
Ja maar bij ons zijn ze ook al een maand langer bezig héquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:43 schreef younesel het volgende:
[..]
Ik zie bij jou 2 verdiepingen en het dak moet nog komen, toch? Dat is bij ons ook zo. De linker 2 woningen krijgen een iets andere dak dan wij krijgen. Jij hebt op de begane grond al isolatie aan de muren en daarnaast ook nog metselwerk, maar bij ons moeten ze daar nog aan beginnen...
Misschien ben ik gewoon te ongeduldig... Wanneer denken ze bij jullie op te leveren? Hier hebben ze gezegd december, januari, februari...quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar bij ons zijn ze ook al een maand langer bezig hékijk maar eens hoe het er een maand geleden bij ons uitzag
Laten ze weinig over los. Aan het begin van het project werd half december gezegd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:45 schreef younesel het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te ongeduldig... Wanneer denken ze bij jullie op te leveren? Hier hebben ze gezegd december, januari, februari...
Haha Agh was er iig weer wat nieuws te zienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef Nick1983 het volgende:
Nice! Ik kijk even een paar dagen niet en ze zijn alweer veel verder
Nice! Gedoe met badkamer opgelost?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:12 schreef Nick1983 het volgende:
Hahaha ja dat is waar
Wij krijgen over 2 dagen de sleutel en dan mag ik aan de bak!
Geen idee, daar hebben ze helaas nog wel even voor. Dus kan zijn dat het voor de oplevering is, maar het kan ook na oplevering.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nice! Gedoe met badkamer opgelost?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:47 schreef qajariaq het volgende:
https://www.energiewereld(...)m-s-nachts-te-stoken
Hoe zit het met vloerverwarming?
Volgens Milieucentraal is het ook in zeer goed geïsoleerde nieuwbouwhuizen met vloerverwarming beter om 's nachts de thermostaat lager te zetten, bijvoorbeeld op 18 graden. Installateurs raden nog wel eens af om voor het slapen gaan aan de thermostaat te draaien, maar dat is niet terecht. Dit soort huizen verliest 's nachts heel traag hun warmte, maar ook het opwarmen ervan gaat traag. De thermostaat 's nachts iets lager is dan het meest voordelig.
Gezien ik nog wel benieuwd ben naar vloerverwarming en zuinigheid enzo.. Even een lok quote om Puala haar topic niet verder te vervuilen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Af laten koelen en weer opstoken vergt meer energie dan een constante temperatuur behouden.
Mja balen. Nog langs geweest?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:57 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Geen idee, daar hebben ze helaas nog wel even voor. Dus kan zijn dat het voor de oplevering is, maar het kan ook na oplevering.
Bij ons was vloerverwarming een optie en garanderen ze dat niet. Dus ik zie niet helemaal in wat daar voor mij nuttig aan zal zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef laziness het volgende:
Bij ons garanderen ze dat de zonnepanelen voldoende opwekken om de gebruikte energie te dekken als je de temperatuur constant op 21 graden laat staan.
Als je er aan rommelt geven ze geen garanties meer
ja, Puala reageerde nogal fel :-) Misschien heeft ze daar gelijk in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Gezien ik nog wel benieuwd ben naar vloerverwarming en zuinigheid enzo.. Even een lok quote om Puala haar topic niet verder te vervuilen.
Mja maar ik wil me helemaal niet bezig houden met de vloerverwarming omhoog en omlaag zetten overdag enzo. Ik doe nu (gewone verwarming) hem een uur voor we gaan slapen ofzo naar beneden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef qajariaq het volgende:
[..]
ja, Puala reageerde nogal fel :-) Misschien heeft ze daar gelijk in.
Zelf heb ik helaas geen vloerverwarming maar ben wel erg bezig om energie te besparen. Verwarmen is feitelijk energieverlies, het verlies is groter als het verschil tussen binnen en buiten groter is. Uitzondering is als je binnen onder het damppunt gaat komen maar dat heb je het al snel over temperaturen van onder de tien graden of zo. Waar je ook mom moet denken is dat de keteltemperatuur onder de condensatie temperatuur blijft, dat is rond de zestig graden dacht ik.
Vloerverwarming is traag in opwarmen en traag in afkoelen. Omdat normaal gesproken de dag temperatuur iets lager mag zijn dan de avond temperatuur (je bent veel meer bezig overdag) kan je dus gedurende de nacht je huis dus iets laten afkoelen en dan in de loop van de dag, eventueel in stapjes weer opwarmen. Dat kan ruim uit.
Lees maar eens dit verhaal:
http://www.olino.org/arti(...)warming-rendeert-wel
Ja euhm mag ik?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef qajariaq het volgende:
[..]
ja, Puala reageerde nogal fel :-) Misschien heeft ze daar gelijk in.
Zelf heb ik helaas geen vloerverwarming maar ben wel erg bezig om energie te besparen. Verwarmen is feitelijk energieverlies, het verlies is groter als het verschil tussen binnen en buiten groter is. Uitzondering is als je binnen onder het damppunt gaat komen maar dat heb je het al snel over temperaturen van onder de tien graden of zo. Waar je ook mom moet denken is dat de keteltemperatuur onder de condensatie temperatuur blijft, dat is rond de zestig graden dacht ik.
Vloerverwarming is traag in opwarmen en traag in afkoelen. Omdat normaal gesproken de dag temperatuur iets lager mag zijn dan de avond temperatuur (je bent veel meer bezig overdag) kan je dus gedurende de nacht je huis dus iets laten afkoelen en dan in de loop van de dag, eventueel in stapjes weer opwarmen. Dat kan ruim uit.
Lees maar eens dit verhaal:
http://www.olino.org/arti(...)warming-rendeert-wel
Ik geef je toch gelijk dat je het niet in topic wilt hebben :-0quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja euhm mag ik?![]()
Je refereert aan nieuwbouwhuizen. Wellicht had je mijn topic gemist. Maar het huis van mij was in 1925 nieuw. En dus niet relevant.
Voor het bezighouden met bijstellen hebben ze klokthermostaten uitgevonden. Vloerverwarming werkt niet wezenlijk anders dan een gewone cv. Er zijn geen andere natuurwetten van toepassing of zo. Het is alleen veel trager. Dus je kan eerder je temperatuur terugstellen maar moet ook meer tijd nemen voor het opwarmen. Juist doordat je met een lage keteltemperatuur kan (moet) werken is het een voordelig systeem. Snel willen opwarmen kost meer energie en je vloer vind te warm worden ook niet echt fijn. Blijft staan dat als je tussendoor een periode niet stookt dat je gasverbruik dan lager is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja maar ik wil me helemaal niet bezig houden met de vloerverwarming omhoog en omlaag zetten overdag enzo. Ik doe nu (gewone verwarming) hem een uur voor we gaan slapen ofzo naar beneden.
Omdat ze daarmee dus aangeven dat 1 constante temperatuur minder energie kost dan er steeds aan gaan zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij ons was vloerverwarming een optie en garanderen ze dat niet. Dus ik zie niet helemaal in wat daar voor mij nuttig aan zal zijn?
ja oke, ik had het even anders gelezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Omdat ze daarmee dus aangeven dat 1 constante temperatuur minder energie kost dan er steeds aan gaan zitten.
En daar vroeg je toch naar?
Af laten koelen en weer opstoken kost minder energie dan op temperatuur houden. Mensen lijken altijd in de war te zijn met snelheid (optrekken), dat kost inderdaad meer energie dan een constante snelheid. Warmte werkt niet zo,er is geen exponentieel toenemende weerstand of iets vergelijkbaars.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Gezien ik nog wel benieuwd ben naar vloerverwarming en zuinigheid enzo.. Even een lok quote om Puala haar topic niet verder te vervuilen.
Ja denk gewoon lekker uitlaten inderdaad. En zelfs die ijsbloemen zouden me nog niet eens zoveel kunnen deren haha. lekker warm dekentje en slapen maar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef laziness het volgende:
Goed iedereen zegt wat anders dus![]()
Ik zou de radiatoren boven helemaal uit laten. Tenzij echt ijsbloemen op de ramen en ijspegels aan je neus.
Nee volgens mij niet. Had het hier ook al nagevraagd maar wij hebben een gesloten systeem dus helaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Klopt, op kou kun je al snel makkelijk aanpassen in bed. Op warmte gaat het wat lastiger.
Heb je ook vloerverwarming die kan koelen?
Kun je met een gesloten systeem niet per vertrek regelen? Maar wel per verdieping?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Had het hier ook al nagevraagd maar wij hebben een gesloten systeem dus helaas
Ik heb eerlijk waar geen ideequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kun je met een gesloten systeem niet per vertrek regelen? Maar wel per verdieping?
Waar heb je de thermostaten zitten? Zie je vast wel op de technische tekening. Heb je er per vertrek een?quote:
Wij hebben maar 1 thermostaat alleen in de woonkamer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Waar heb je de thermostaten zitten? Zie je vast wel op de technische tekening. Heb je er per vertrek een?
Ohja je had alleen beneden, dan hoef je ook niet persee per vertrek te regelen. Wij hebben beneden ook maar 1thermostaat, kunnen wel de hal+wc apart regelen dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 thermostaat alleen in de woonkamer.
Ja er stond wel iets over verschillende temperaturen in ieder vertrek.. Maar dat was nog met radiatoren beneden weet niet hoe dat nu gaat. Zal wel zien:)quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ohja je had alleen beneden, dan hoef je ook niet persee per vertrek te regelen. Wij hebben beneden ook maar 1thermostaat, kunnen wel de hal+wc apart regelen dacht ik.
Nee helaas niet. Überhaupt al tijden niks meer van de aannemer gehoordquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Spannend! Al een idee wanneer je er voor de eerste keer een keer in kan lopen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej zo vlak voor de bouwvak staan de zolder muren er jeej![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 1 hoofdthermostaat die regelt of er wel of niet verwarmt wordt, verder heeft elk vertrek een losse regeling voor de vloerverwarming waar je kan instellen of er wel of geen water gaat stromen vanuit de ketel en tot welke temperatuur dit dan verwarmd wordt. Dit werkt echter alleen als de onder thermostaat aangeeft dat de woonkamer verwarmd moet worden. Niet perfect, wel handig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 thermostaat alleen in de woonkamer.
Wij hebben sowieso alleen beneden vloerverwarmingquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb 1 hoofdthermostaat die regelt of er wel of niet verwarmt wordt, verder heeft elk vertrek een losse regeling voor de vloerverwarming waar je kan instellen of er wel of geen water gaat stromen vanuit de ketel en tot welke temperatuur dit dan verwarmd wordt. Dit werkt echter alleen als de onder thermostaat aangeeft dat de woonkamer verwarmd moet worden. Niet perfect, wel handig.
Hopelijk gaan ze vanaf volgende week als een speerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ondertussen zitten we in de laatste week van de bouwvak dus hopelijk volgende week weer iets te melden.
Ondertussen wat lampen gekocht met belachelijke kortingen. Dus dat is fijn als je toch al weet wat je hebben wilt.
En als we uitgaan van de 9 maanden oplevertijd (heb nog geen andere geluiden gehoord) zijn we over de helft
Hoop het ook. Hopelijk ligt het dak er vlot opquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:54 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze vanaf volgende week als een speer
Bij ons zijn ze deze week weer begonnen, maar ik ben nog niet langs geweest...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoop het ook. Hopelijk ligt het dak er vlot op
Schiet het al beetje op enzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:12 schreef younesel het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze deze week weer begonnen, maar ik ben nog niet langs geweest...
Eindelijk! zullen we maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |