Ja de eet tafel, koffietafel, tv meubel, kast en stoelen voor bij de eet tafel hebben we al uitgezocht. Zal vanavond of morgen als ik achter de laptop zit eens wat plaatjes posten.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:12 schreef Duufje het volgende:
Gaaf die foto's van het dak.
Heb je al ideeen qua inrichting wat je wilt? Ben benieuwd.
Wij hebben nog geen eerste kijk dan gehad die komt pas als ze alle stopcontacten enzo uitgetekend hebben enzo.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:51 schreef younesel het volgende:
Heb net jouw eerste foto's bekeken en vergeleken met hoe het er nu bijstaat. Mooi om die ontwikkeling te zien. Hebben jullie de eerste kijkdag al gehad? Die van ons is uitgesteld. Hoop niet dat dat een vertraging betekent.
Anyway. De bouw van jouw woning loopt ongeveer gelijk op met die van mij:
[ afbeelding ]
(als je btw niet wilt dat ik een foto van mijn woning plaats dan haal ik 'm gewoon weer weg hoor)
Bedoel je dat de binnenmuren behang of verf klaar moet zijn? Want ze beginnen bij bouwen met de binnenmuren en die heb je op beide etages al.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen eerste kijk dan gehad die komt pas als ze alle stopcontacten enzo uitgetekend hebben enzo.
Gezien de binnenmuren op de eerste etage staan. Misschien beneden ook al wel dat weet ik nog niet. Kan dat vast niet lang duren
Bij ons bouwen ze alleen met buitenmuren. Binnenmuren als in de muren tussen de kamers zijn geen dragende muren en worden er nu pas in gezet.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:54 schreef younesel het volgende:
[..]
Bedoel je dat de binnenmuren behang of verf klaar moet zijn? Want ze beginnen bij bouwen met de binnenmuren en die heb je op beide etages al.
Ah... Binnen muren en binnen spouwmuren. Ik snap je...quote:Op donderdag 10 september 2015 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij ons bouwen ze alleen met buitenmuren. Binnenmuren als in de muren tussen de kamers zijn geen dragende muren en worden er nu pas in gezet.
Bij ons tekenen ze het geloof ik alleen af. Zodat we het zo kunnen zien.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:22 schreef laziness het volgende:
Meestal is zo'n kijkmoment ook meteen inmeetmoment en dan is het handig als de binnenmuren staan in ieder geval.
Bij ons zit de elektra ed dan ook al op zn plek zodat je dat idd kan zien.
Wij laten de rest casco opleveren dus bij ons zijn ze sowieso vlot klaar binnen. Ik mot wachten op die buren van mij
ha dat is toevallig.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef Ravenge het volgende:
Bij ons is 2 oktober de eerste kijkdag!
Haha ik ben wel klaar met onze bij elkaar geraapte studentikoze inrichting. Dus ik vind het heerlijkquote:Op zondag 13 september 2015 19:47 schreef Duufje het volgende:
![]()
Thinkk der volwassen huis(inrichting)! Is het ook een eng idee of voelt het goed?
Ik vind je meubels echt leuk! Fijn dat de bank zoektocht toch geslaagd is.
Ja nu begint het "het mag weleens af zijn" gevoel wel te komen haha en het duurt nog wel ffquote:Op zondag 13 september 2015 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Mooie meubelsHet wordt steeds echter, hè?
Waren vrijdag avond naar de meubel boulevard geweest om ook voor een bank te kijken. Wat een ergenis whaha.quote:Op zondag 13 september 2015 20:23 schreef laziness het volgende:
Maar het is wel ontzettend leuk alles nieuw uitzoeken
Dankjewel ben blij dat de meeste mensen het mooi vinden en niet zo iets hebben van " oh my wat heb je nu toch uitgezocht " hahaquote:
Het maakt toch geen fluit uit wat andere mensen er van vinden? Het gaat erom dat jij ze mooi vindt lijkt me.quote:Op maandag 14 september 2015 08:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel ben blij dat de meeste mensen het mooi vinden en niet zo iets hebben van " oh my wat heb je nu toch uitgezocht " haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |