Dat vind ik ook super voor je, en dat geloof ik ook meteen, en ik wil echt niet jouw relatie oneerbiedig behandelen. Maar ik bekijk altijd alles heel logisch en ik kan er geen andere bewoording voor vinden dan ''iets missen''quote:Op donderdag 16 april 2015 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik zie t als n aanval omdat er geïmpliceerd wordt dat mijn vriend niet voldoende voor me is...
Ik heb me nog nooit zo gelukkig en compleet gevoeld als nu en dat mensen daaraan twijfelen omdat ik weleens wat met n ander heb gedaan, vind ik niet leuk![]()
Dat kan en dat kan ik mij ook voorstellen, mijn eerste relatie was juist met een meisje en daarna ook wel het een en ander gedaan met vrouwen dus ik heb dat niet zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik heb het namelijk nog nooit met een meisje/vrouw gedaan. Ik wil niet doodgaan zonder dat eens te hebben gedaan.
Ik denk dat veel mannen (en vrouwen) wel een eenzijdige open relatie zouden willen hebben omdat er toch een bepaalde angst bij komt kijken dat de andere persoon gevoelens krijgt voor een ander.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik doe en wat ik relevant vind met betrekking tot dit onderwerp, de vraag over de natuur van de mens inzake polygamie/monogamie is m.i. relevant.
Mijn stelling is dat de meeste mannen graag seks hebben met meerdere vrouwen, maar tegelijkertijd open relaties afwijzen. Ik vraag me af wat de reden daar voor is.
Het is simpelweg een verrijking, geen compulsieve behoefte.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
MAAR IK MIS DUS NIKS [ afbeelding ]
Hoezo verrijking??? Je bent toch al rijk genoeg met 1 partner???quote:Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het is simpelweg een verrijking, geen compulsieve behoefte.
Dus jouw enige reden om ook seks te hebben met andere is ' Voor de leuk'?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dat heb ik dus ook niet
Serieus?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:33 schreef snakelady het volgende:
Dus jouw enige reden om ook seks te hebben met andere is ' Voor de leuk'?
Wat is daar dan leuk aan? Waarom vind je dat leuk?
Ja....mannen zijn bang om hun vrouw kwijt te raken en dan hebben ze niks meer om te neuken. Daarom blijven ze maar bij 1 vrouw. Maar als ze verzekerd zouden zijn van een gewillige harem lekkere vrouwen dan zouden ze het wel weten. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen (en vrouwen) wel een eenzijdige open relatie zouden willen hebben omdat er toch een bepaalde angst bij komt kijken dat de andere persoon gevoelens krijgt voor een ander.
Maar dat is natuurlijk best egoistisch.
ik vind seks gewoon leuk.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jouw enige reden om ook seks te hebben met andere is ' Voor de leuk'?
Wat is daar dan leuk aan? Waarom vind je dat leuk?
Ik vind heel veel huizen leuk, toch wil ik er maar in een wonen.
Sommige mensen hebben graag meerdere huizen op meerder locaties, ik zie daar het voordeel niet van in maar die mensen blijkbaar wel dus kopen ze twee of meer huizen ( wat ook logisch is, gezien hun dat gelukkig maakt)
Maar ze missen dus wel iets in hun ene huis waardoor ze besluiten nog een huis te kopen, misschien de locatie, omdat het afwisseling geeft of wat dan ook.
Nu hebben we denk ik wel alle bizare analogieën gehad.
Ik probeer het gewoon te begrijpen, en ik probeer haar laten te begrijpen dat ik echt niet een andere reden kan vinden dan iets missen, wat ik overigens niet perse als iets negatiefs zie.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had je echt hoger zitten, my lady...
ik heb daar dus geen behoefte aan.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon te begrijpen, en ik probeer haar laten te begrijpen dat ik echt niet een andere reden kan vinden dan iets missen, wat ik overigens niet perse als iets negatiefs zie.
Maar ik begrijp niet dat wanneer je complete 100% voldoening krijgt van je partner je toch nog behoefte hebt om met een ander seks te hebben om in haar woorden te spreken ''voor de leuk''.
Ik eet inderdaad niet iedere dag friet, gezien ik dan behoefte krijg aan iets anders, dan ga ik friet heel saai vinden, dus ik eet iedere dag iets anders.
Dat heeft een hele logische reden en daardoor ga ik friet niet minder waarderen, wie weet zelfs nog wel meer.
Wat als je niet de vrijheid zou hebben om iets anders te eten en dat je verplicht zou zijn tot hetzelfde gerecht, week in week uit, jaar in jaar uit?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:37 schreef snakelady het volgende:
Ik eet inderdaad niet iedere dag friet, gezien ik dan behoefte krijg aan iets anders, dan ga ik friet heel saai vinden, dus ik eet iedere dag iets anders.
Dat heeft een hele logische reden en daardoor ga ik friet niet minder waarderen, wie weet zelfs nog wel meer.
Ik vind seks ook leuk, maar ik vind seks met alleen mijn vriend leuk genoeg waardoor ik geen behoefte heb om dat te delen met anderen.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind seks gewoon leuk.
Toen ik vrijgezel was, had ik ook seks voor de leuk. Niet perse uit behoefte.
Nogmaals, komen we weer uit op behoefte, seks met mijn vriend is wisselend en fantasierijk genoeg ( en ook voldoende aanwezig gezien we haast iedere dag seks hebben) zodat die behoefte en verveling er niet is.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat als je niet de vrijheid zou hebben om iets anders te eten en dat je verplicht zou zijn tot hetzelfde gerecht, week in week uit, jaar in jaar uit?
Zou je dan niet gillend gek worden?
noem t dan zin.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind seks ook leuk, maar ik vind seks met alleen mijn vriend leuk genoeg waardoor ik geen behoefte heb om dat te delen met anderen.
En ik weet dat er nu weer behoefte staat, maar ik kan er echt geen andere bewoording voor vinden, sorry.
Nogmaals, ik heb niks tegen open relaties, ik zie open relaties niet als minder waardig aan monogame relaties, alleen probeer ik het te begrijpen vanuit jouw standpunt.
Gezien ik de redenen als spanning, nieuw en iets anders gewoon goed kan begrijpen, maar alleen ' leuk' is voor mij iets te open.
Ik vind dit vreemd, ik oordeel niet, ik begrijp de redenen van de meeste zelfs, alleen heb ik er geen behoefte aan en ook jij vind dat blijkbaar raar en kan je dat niet voorstellen gezien je mij probeerd te overtuigen dat dat toch heel saai moet zijn.quote:
Volgens mij is de persoon met wie je seks hebt toch echt onderdeel van het gerecht.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, komen we weer uit op behoefte, seks met mijn vriend is wisselend en fantasierijk genoeg ( en ook voldoende aanwezig gezien we haast iedere dag seks hebben) zodat die behoefte en verveling er niet is.
Ik zie dan niet de persoon als het gerecht maar dat wat we doen in bed ( of de bank, auto tafel, douche enz.) als het gerecht ( snap je hem nog?)
Zie mijn vriend als het bord en wat we doen is het gerecht, en ik kan prima zonder enige moeite iedere dag van hetzelfde bord eten.
Ik kan overigens ook niet beloven dat dat misschien in de toekomst wel gaat komen, alleen is daar tot op heden nog geen sprake van, voor nu zou ik seks met een ander juist meer als een last dan als een toevoeging zien, dat elkaar weer leren kennen enz. ik vind het juist fijn dat ik mijn bord door en door ken, inclusief haarscheurtjes en wat andere beschadegingen.
Er is een tv-programma over mensen die jaren achter elkaar elke dag hetzelfde eten, mss moet je je daarvoor maar eens opgeven.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:48 schreef snakelady het volgende:
Ik vind dit vreemd, ik oordeel niet, ik begrijp de redenen van de meeste zelfs, alleen heb ik er geen behoefte aan en ook jij vind dat blijkbaar raar en kan je dat niet voorstellen gezien je mij probeerd te overtuigen dat dat toch heel saai moet zijn.
Ik zeg ook niet dat je partner niet genoeg is, maar die spanning, het gevoel van wisseling, iets anders, is dus iets wat je op het moment dat je met iemand anders seks wil gaan hebben iets wat je niet hebt in je relatie, wat overigens logisch is, dat heb je met lange relaties.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
noem t dan zin.
Ik heb geen zin in seks met anderen ofzo.
En tja, voor mij is seks met anderen dus idd leuk en spannend en 'iets anders', maar dat betekent níet dat t dat met m'n partner niet genoeg is.
Maar ik eet niet jaren achter elkaar hetzelfde, ik eet iedere dag iets ander, alleen heb ik er een andere kijk op dan jij.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is een tv-programma over mensen die jaren achter elkaar elke dag hetzelfde eten, mss moet je je daarvoor maar eens opgeven.
En ik probeer je echt niet te overtuigen.
Alsnog eet je elke dag een aardappel. De ene dag gefrituurd, de andere dag gebakken en elke keer een ander sausje.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:53 schreef snakelady het volgende:
Maar ik eet niet jaren achter elkaar hetzelfde, ik eet iedere dag iets ander, alleen heb ik er een andere kijk op dan jij.
Nu maak je namelijk weer een opmerking alsof ik iedere dag hetzelfde zou eten, terwijl dat jouw gevoel is bij dit geheel, niet het mijne, ik heb dat gevoel namelijk helemaal niet.
Onze fantasie gaat blijkbaar iets verder dan de jouwe.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsnog eet je elke dag een aardappel. De ene dag gefrituurd, de andere dag gebakken en elke keer een ander sausje.
Maar het blijft dezelfde aardappel hoor. Of worst. Of vis.
Dat moet ook wel als je alleen maar met aardappel kan werken.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef snakelady het volgende:
Onze fantasie gaat blijkbaar iets verder dan de jouwe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |