Sorry man swa, sal nie weer doen broquote:Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef muzas het volgende:
Jonges kunnen jullie ff me handeltje gewoon met rust laten?
Dank je
Tjeh, niet alleen Overijssels, maar ook Utrechts moet ik toegeven. Ik zit al een tijdje te twijfelen over een oakley, maar ben niet helemaal overtuigd nog van pasvorm en looks etc. Ga zometeen ff voor 2 tientjes een fakely ophalen, en als het bevalt, dan koop ik uiteindelijk (laat ik mn meisje m bestellen met giga korting) wél een echte.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ach ja we doen lacherig maar er zijn userts die vinden het volkomen normaal om dergelijke spullen in huis te halen.
Lijkt wel een overijssel dingetje te zijn. En dan zeggen ze iets over zeeuwen.
Kroepoek. Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:44 schreef Gripper het volgende:
Ja nu gaat Patroon zometeen zeggen 20¤ ??? ik kocht m in bangkok voor 250 kroepoek, das maar 12 ¤ , domme Gripper je laat je oplichten![]()
![]()
![]()
Heb zelf nog nooit echt gedonder gehad op marktplaats. Zelfs zonder te kijken een setje tweedehands Cosmic Karton gekocht. Prima setjequote:Op donderdag 16 april 2015 15:48 schreef Ericr het volgende:
Het is inbreuk op intellectueel eigendom en Ebay (moedermaatschappij MP) onderneemt daar normaal gesproken wel actie tegen. Alleen is Marktplaats al tijden een soort van wild-west waar klaarblijkelijk alles mag. Het aantal oplichters is ondanks allerlei zogenaamde maatregelen van Marktplaats alleen maar toegenomen.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:27 schreef Levitas het volgende:
Maat van me zegt een echte Oakley te hebben kunnen kopen of een of andere dagaanbiedingen website, nog geen 50 euro.
Toch benieuwd of dat echt kan, en waar?! (hij wist de site niet meer)
Want Oakley fietsbrillen zijn wel tof.
Worth the moneysquote:Op donderdag 16 april 2015 16:38 schreef Gripper het volgende:
Ik zit al een tijdje te twijfelen over een oakley, maar ben niet helemaal overtuigd nog van pasvorm en looks etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:37 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Worth the moneysik vind m frame echt stom, echt zo een kijkmijnoubrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coolness 2/10
je bent nog niet hesrteld van zondag natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2015 17:49 schreef ratatat het volgende:
Ik dacht even achter een snorscooter te gaan hangen. Maar ik faalde. Chickie ging 55+. Zonder helm.
Loop nog steeds als een opa.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent nog niet hesrteld van zondag natuurlijk
Last van je rug dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Loop nog steeds als een opa.
Want:
"Elke inspanning doe je doet moet je later terug betalen"
Die gast van Marktplaats kan ze vast wel leveren voor 700 euroquote:Op donderdag 16 april 2015 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
wil hebbe
http://www.dewielershop.nl/corima-aero-clincher-wheelset.html
Best zwaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
wil hebbe
http://www.dewielershop.nl/corima-aero-clincher-wheelset.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |