dat is wel heel dichtbijquote:Op donderdag 24 september 2015 19:34 schreef Nattekat het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #183 Slenaken (Fien1989)
Mocht iemand in of rond het zuidelijkse puntje van Nederland wonen en zin hebben om een stukje te rijden...
Ik hoop eigenlijk dat t weer bijna lente isquote:
klinkt als een normale middag in heerlenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:37 schreef icloud het volgende:
Weet iemand wat erin heerlen aan de hand is? Zojuist werdik bijna plat gereden door een bmw die met 150 km/h door zeswegen scheurde, kilometers er achter een volkswagenpolitie busje
een uurtje zonder gezetenquote:
Mijn ook..quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:19 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen
Weekend zojuist begonnen
Student?quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:19 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen
Weekend zojuist begonnen
Oooh. Wel lekker hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, al een jaar of 8 niet meer
Ploegendienst
foutje van de dakdekkerquote:
1.089.982e Limburgerquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:26 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)te-limburger-ben-jij
Ach!...Zolang er bier is....quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef Basekid_NZ het volgende:
Volgens mij waaien we weg met carnaval
ik hou me wel vast aan de barquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef Basekid_NZ het volgende:
Volgens mij waaien we weg met carnaval
Vorig jaar ook gedaan....werken....man, man, man wat miste ik dat gezellige maffe gedoe in de kroegen met goede vrienden en het daarbij behorende overmatig alcochol gebruik...Weer of geen weer, dit jaar gewoon weer carnavalluh!..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef nattermann het volgende:
Toch werken hele carnaval dit jaar. Fuck that shit dus. Laat maar regenen
Ik weet het, maar het is niet vrijwillig. Ik werk ploegendienst, en dan heb je af en toe geen keusquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gedaan....werken....man, man, man wat miste ik dat gezellige maffe gedoe in de kroegen met goede vrienden en het daarbij behorende overmatig alcochol gebruik...Weer of geen weer, dit jaar gewoon weer carnavalluh!..
Inderdaad...Dat snap ik..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is niet vrijwillig. Ik werk ploegendienst, en dan heb je af en toe geen keus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |