dat is wel heel dichtbijquote:Op donderdag 24 september 2015 19:34 schreef Nattekat het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #183 Slenaken (Fien1989)
Mocht iemand in of rond het zuidelijkse puntje van Nederland wonen en zin hebben om een stukje te rijden...
Ik hoop eigenlijk dat t weer bijna lente isquote:
klinkt als een normale middag in heerlenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:37 schreef icloud het volgende:
Weet iemand wat erin heerlen aan de hand is? Zojuist werdik bijna plat gereden door een bmw die met 150 km/h door zeswegen scheurde, kilometers er achter een volkswagenpolitie busje
een uurtje zonder gezetenquote:
Mijn ook..quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:19 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen
Weekend zojuist begonnen
Student?quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:19 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen
Weekend zojuist begonnen
Oooh. Wel lekker hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, al een jaar of 8 niet meer
Ploegendienst
foutje van de dakdekkerquote:
1.089.982e Limburgerquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:26 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)te-limburger-ben-jij
Ach!...Zolang er bier is....quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef Basekid_NZ het volgende:
Volgens mij waaien we weg met carnaval
ik hou me wel vast aan de barquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef Basekid_NZ het volgende:
Volgens mij waaien we weg met carnaval
Vorig jaar ook gedaan....werken....man, man, man wat miste ik dat gezellige maffe gedoe in de kroegen met goede vrienden en het daarbij behorende overmatig alcochol gebruik...Weer of geen weer, dit jaar gewoon weer carnavalluh!..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef nattermann het volgende:
Toch werken hele carnaval dit jaar. Fuck that shit dus. Laat maar regenen
Ik weet het, maar het is niet vrijwillig. Ik werk ploegendienst, en dan heb je af en toe geen keusquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gedaan....werken....man, man, man wat miste ik dat gezellige maffe gedoe in de kroegen met goede vrienden en het daarbij behorende overmatig alcochol gebruik...Weer of geen weer, dit jaar gewoon weer carnavalluh!..
Inderdaad...Dat snap ik..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is niet vrijwillig. Ik werk ploegendienst, en dan heb je af en toe geen keus
quote:
Mocht je zin hebben in oldschool Jocus muziek:quote:
had je ruzie met die auto?quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:17 schreef nattermann het volgende:
Ik wel. Tegen een auto. 3 tanden kwijt en 2 vingers gebroken
Lijkt er wel op hequote:
je was zeker zo'n vervelende fietser he?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lijkt er wel op he
Nee, die stond geparkeerd en wilde me er niet langs laten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je was zeker zo'n vervelende fietser he?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]![]()
Maar nu mag ik van mijn vriendin niet meer met de fiets naar de kroeg
Dan vraag ik mij af. Kwam het door de wind, of door het bier?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]![]()
Maar nu mag ik van mijn vriendin niet meer met de fiets naar de kroeg
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Uitgegleden over je eigen kots zeker?..
Had je wel je bumpcap op collega?quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:17 schreef nattermann het volgende:
Ik wel. Tegen een auto. 3 tanden kwijt en 2 vingers gebroken
Werk jij ook bij Trespa?..quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je wel je bumpcap op collega?
Geen idee. Natterman weet in elk geval. Werk jij er ook of wat?quote:
Nee, heb van 2004 tot 2008 indirect voor Trespa wat dingen gedaan...Van Natterman wist ik wel dat hij daar werkt..quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Natterman weet in elk geval. Werk jij er ook of wat?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je wel je bumpcap op collega?
Ik fiets ook altijd met een condoom om.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:06 schreef Gezicht het volgende:
Voortaan met een helm op fietsen, safety first.
Integraalhelm op de fiets jatochquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:06 schreef Gezicht het volgende:
Voortaan met een helm op fietsen, safety first.
Inclusief camera erop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Integraalhelm op de fiets jatoch
quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:42 schreef sproetjes het volgende:
Lol indd vroeger was t meer een slowchat die we soms in een halve dag vol kregen haha
hoe durf je?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik woon alweer ruim 4 weken niet meer in Limburg.
Studie he. Dagelijks zuid Limburg - Breda retour zie ik nu ook niet bepaald zitten.quote:
Ik al bijna 7 jaar niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik woon alweer ruim 4 weken niet meer in Limburg.
ben je er wel nog soms?quote:
Dat wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |