Oh ja, dat is was radijs.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de radijs is, maar die is vrees ik overleden:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dikkere zal de prei zijn (is in elk geval bij ons zo)quote:Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga met de prei & bieslook aan de slag en hoop maar dat er een naam te vinden is. 3 heeft overigens net iets dunnere steeltjes dan 2.
Ja, de dikkere soort moet prei zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:25 schreef Queller het volgende:
[..]
De dikkere zal de prei zijn (is in elk geval bij ons zo)
Zeg, Isa, kan jij niet een paar vazen of iets dergelijks aan flarden gooien en dan weer een nieuw topic openen?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:24 schreef Isabeau het volgende:
En de winnaar is Zana!!
3 is bieslook.
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Isa, kan jij niet een paar vazen of iets dergelijks aan flarden gooien en dan weer een nieuw topic openen?Best leuk dit.
Ja, bieslook ruikt ook naar ui. Maar als inderdaad bij 1 zo'n bakje de stelen iets dikker zijn, dan móet dat de prei zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik ga eens kijken of ik die puinhoop aan blaadjes kan ontwaren. Die op foto 4 dus.
Bij de prei was het papiertje niet meer leesbaar, maar je kon het eigenlijk wel ruiken! Echt zo'n uien geur! (oh wacht, bieslook is an sich natuurlijk van dezelfde familie)
Mjah, het lijkt toch erg op andijvie, wijfie.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds Missing in Action
[ link | afbeelding ]
Papiertje was helemaal blanco, geen tekst dus.
Lenteui prei dus en bieslook, ik zie ook spinazie volgens mij..quote:Op donderdag 16 april 2015 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende. Het was wel handig dat alles in van die zaaimatjes kwam, dan wist ik in ieder geval zeker dat ik de zaadjes had
Ja dat lijkt sprekend op mijn spinaziequote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is gewoon spinazie: F&F / Foto's van jonge groente plantjes gezochtquote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doen we daar het bordje 'spinazie' bijquote:Op donderdag 16 april 2015 10:54 schreef Queller het volgende:
Dat is gewoon spinazie: F&F / Foto's van jonge groente plantjes gezocht
Komt beslist in orde!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen we daar het bordje 'spinazie' bij
ok, dank jequote:Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef Queller het volgende:
Respectievelijk cherrytomaatjes en wortel
Oh ja, exact hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2015 11:25 schreef Queller het volgende:
Kiek Moar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja ja, het is lachen bij ons in het raamkozijnquote:Op donderdag 16 april 2015 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, exact hetzelfde![]()
(alleen wat vrolijker)
Spinazie.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is al op. De kat heeft de twee plantjes opgevroten. Ook trekt hij elke nacht alle broccoli uit de bak, die ik er dan 's morgens weer inprop (gat met vinger maken, plantje laten zakken).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |