Ik had er nog een paar meer, waaronder rucola. En soms lag het labeltje zo dicht bij het bakje, dat ik er maar vanuit ging dat het bij elkaar hoordequote:Op donderdag 16 april 2015 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het lijkt ook op rucola/raketsla, maar dat staat niet in de lijst.
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Rucola is het niet, die heeft geen langwerpige blaadjes tijdens het groeien hier. Of ik moet kaartjes hier verwisseld hebben
Die hebben geen rode steel. Althans ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 16 april 2015 09:31 schreef Anne het volgende:
Die laatste lijkt een beetje op de cherrytomaatjes. Toch?
Edit: of hadden die een ander vorm blad?
Als ik het zou moeten zeggen, dan ging ik voor bamboe.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er nog een paar meer, waaronder rucola. En soms lag het labeltje zo dicht bij het bakje, dat ik er maar vanuit ging dat het bij elkaar hoorde
[ link | afbeelding ]
Voor bamboe heb ik wel een héle grote bak nodigquote:Op donderdag 16 april 2015 09:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ik het zou moeten zeggen, dan ging ik voor bamboe.Echt géén idee wat dat is.
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor bamboe heb ik wel een héle grote bak nodig
Waarom ziet mijn rucola er zo uitquote:Op donderdag 16 april 2015 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er nog een paar meer, waaronder rucola. En soms lag het labeltje zo dicht bij het bakje, dat ik er maar vanuit ging dat het bij elkaar hoorde
[ link | afbeelding ]
Die van mij volgens mij welquote:Op donderdag 16 april 2015 09:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die hebben geen rode steel. Althans ik heb het nog nooit gezien
Ik vind ze daar ook niet echt zo rood als in de foto van TSquote:Op donderdag 16 april 2015 10:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van mij volgens mij wel. Rood/paarsig.
Edit: https://gijsbertsengarden(...)maat-nieuw-potje.jpg
Maar ze hebben een ander vorm blaadje.
Ja, de helft nog, maar ik probeer nu de papiertjes wat intact te houden om te zien of de naam er op staatquote:Op donderdag 16 april 2015 10:05 schreef Queller het volgende:
Bij ons staan ze allemaal nog. Ik ben de tel een beetje kwijt: welke twijfel je nog over?
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Géén rucola:
[ link | afbeelding ]
Rucola:
[ link | afbeelding ]
Eén opgelost
(sommige zaadpapiertjes zijn nog niet vergaan en soms staat de naam van het plantje er op en hier stond rucola op)
quote:
Ik ga met de prei & bieslook aan de slag en hoop maar dat er een naam te vinden is. 3 heeft overigens net iets dunnere steeltjes dan 2.quote:
1) Veldslaquote:Op donderdag 16 april 2015 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 5 verschillende (ja, allemaal andere plantjes) gekozen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh ja, dat is was radijs.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de radijs is, maar die is vrees ik overleden:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dikkere zal de prei zijn (is in elk geval bij ons zo)quote:Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga met de prei & bieslook aan de slag en hoop maar dat er een naam te vinden is. 3 heeft overigens net iets dunnere steeltjes dan 2.
Ja, de dikkere soort moet prei zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:25 schreef Queller het volgende:
[..]
De dikkere zal de prei zijn (is in elk geval bij ons zo)
Zeg, Isa, kan jij niet een paar vazen of iets dergelijks aan flarden gooien en dan weer een nieuw topic openen?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:24 schreef Isabeau het volgende:
En de winnaar is Zana!!
3 is bieslook.
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Isa, kan jij niet een paar vazen of iets dergelijks aan flarden gooien en dan weer een nieuw topic openen?Best leuk dit.
Ja, bieslook ruikt ook naar ui. Maar als inderdaad bij 1 zo'n bakje de stelen iets dikker zijn, dan móet dat de prei zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik ga eens kijken of ik die puinhoop aan blaadjes kan ontwaren. Die op foto 4 dus.
Bij de prei was het papiertje niet meer leesbaar, maar je kon het eigenlijk wel ruiken! Echt zo'n uien geur! (oh wacht, bieslook is an sich natuurlijk van dezelfde familie)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |