Ik verwacht eerder iets vanquote:Op donderdag 16 april 2015 00:59 schreef quinoahipster het volgende:
Haters gonna hate, maar wat zullen we
[ afbeelding ]
als KelderGod in juli die koninginnerit wint
Mag ik mn inzet nog veranderen voor 1e prijs Lotto Jumbo Renner?quote:
Nóg slechter dan Dumoulin? Dat wordt een hele klus..quote:Op donderdag 16 april 2015 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik mn inzet nog veranderen voor 1e prijs Lotto Jumbo Renner?
Dan graag naar Loden Loeki Laurens ten Dam voor zijn rol in de jumbo reclame komende zomer .
Fotofinishquote:Op donderdag 16 april 2015 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nóg slechter dan Dumoulin? Dat wordt een hele klus..
Inderdaad. Die reclame is zo ongeloofwaardig als een vrouw die tegen haar man zegt dat ze echt niet vreemdgaat terwijl de lul van de buurman er nog inzit.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verhoeven die zo de voorruit van z'n Skoda er uit slaat.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder iets van
[ afbeelding ]
Ik gok op een reclame met Frank Lammers en z'n TV familie die ergens in Frankrijk op vakantie zijn en dan de Jumbo renners aanmoedigen.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik mn inzet nog veranderen voor 1e prijs Lotto Jumbo Renner?
Dan graag naar Loden Loeki Laurens ten Dam voor zijn rol in de jumbo reclame komende zomer .
http://www.touretappe.nl/luik-bastenaken-luik/route-lbl-2015/quote:Op donderdag 16 april 2015 11:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag ook het parcours van LBL gepresenteerd.
Gelukkig zit de Rosier er wederom in.
Km 79.0 - Côte de La Roche-en-Ardenne
2.8 km de montée à 6.2%
Km 125.5 - Côte de Saint-Roch
1 km de montée à 11.2%
Km 169.0 - Côte de Wanne
2.7 km de montée à 7.4%
Km 175.5 - Côte de Stockeu
1 km de montée à 12.5%
Km 181.5 - Côte de la Haute-Levée
3.6 km de montée à 5.6%
Km 194.0 - Col du Rosier
4.4 km de montée à 5.9%
Km 207.0 - Col du Maquisard
2.5 km de montée à 5%
Km 218.5 - Côte de La Redoute
2 km de montée à 8.9%
Km 234.0 - Côte de la Roche-aux-Faucons
1.5 km de montée à 9.4%
Km 248.0 - Côte de Saint-Nicolas
1.2 km de montée à 8.6%
Tom is tenminste nog lekkere eyecandy voor de dames kan je van geen enkele Lotto-Jumbo renner zeggenquote:Op donderdag 16 april 2015 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tom is tenminste nog lekkere eyecandy voor de dames kan je van geen enkele Lotto-Jumbo renner zeggen
Een van de goden van Lotto-Djumbo. Hij is klein, komt uit Zeeland en kan er verder ook niet zo gek veel van.quote:
Dus de zinsnede 'We rijden in Bakoe met een topteam' slaat eigenlijk niet echt ergens op?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de goden van Lotto-Djumbo. Hij is klein, komt uit Zeeland en kan er verder ook niet zo gek veel van.
Nee, natuurlijk niet. Dit waren waarschijnlijk de enige jongens die er een beetje zin in hadden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus de zinsnede 'We rijden in Bakoe met een topteam' slaat eigenlijk niet echt ergens op?
Het enige wat ik zo snel zie:quote:
quote:At Baku 2015, the Road Race is 215.8 km for men and 120.7 km for women, and the men’s Time Trial is 51.6 km while the women’s is 25.8 km.
The Road Cycling competition begins on 18 June and finishes on 21 June 2015, and will feature 146 men and 75 women. The Road Race for both women and men will be held around the city centre circuit of Baku, with Freedom Square featuring as the start and finish area. The venue for the Time Trial event will be Bilgah Beach, which will also host the Triathlon competition.
Het is twee weken voor de Tour ofzo, en dus ook tijdens de Ronde van Zwitserland, dus er zullen überhaupt weinig jongens beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dit waren waarschijnlijk de enige jongens die er een beetje zin in hadden.
Het is natuurlijk ook niet echt een prestigieuze wedstrijd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Het is twee weken voor de Tour ofzo, en dus ook tijdens de Ronde van Zwitserland, dus er zullen überhaupt weinig jongens beschikbaar zijn.
Nogal logisch bij een evenement dat voor het eerst georganiseerd wordt. Zoals Van der Poel zelf ook aangaf, misschien dat het de komende jaren gaat uitgroeien tot iets perstigieuzers, en dan sta je toch maar mooi als eerste winnaar genoteerd. Voor wielrennen lijkt de plek op de kalender me echter toch een probleem.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet echt een prestigieuze wedstrijd.
Kan ook best snel gaan zoiets. Rondjes in Canada bijvoorbeeld of Strade bianche.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nogal logisch bij een evenement dat voor het eerst georganiseerd wordt. Zoals Van der Poel zelf ook aangaf, misschien dat het de komende jaren gaat uitgroeien tot iets perstigieuzers, en dan sta je toch maar mooi als eerste winnaar genoteerd. Voor wielrennen lijkt de plek op de kalender me echter toch een probleem.
voor Terpstra komt het goed uit anders had hij niks te doenquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Het is twee weken voor de Tour ofzo, en dus ook tijdens de Ronde van Zwitserland, dus er zullen überhaupt weinig jongens beschikbaar zijn.
Naja deze uitslag bewijst dat er echt nog wel wat in zit. En dat ie het echt niet opeens verleerd is. Vraag is echter waarom ie dit bij De Rijke wel kan en bij LottoNL niet. Zelfde vraag met Lindeman. Waarom kan ie vorig jaar bij Rabobank Development wel wat ie bij LottoNL dit jaar absoluut niet kan.quote:Op zondag 19 april 2015 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nouja, hij was wel echt de slechtste renner van Belkin. Knecht of geen knecht.
Omdat Merijn Zeeman, Nico Verhoeven, Jan Boven, Louis Delahaye, Frans Maassen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja deze uitslag bewijst dat er echt nog wel wat in zit. En dat ie het echt niet opeens verleerd is. Vraag is echter waarom ie dit bij De Rijke wel kan en bij LottoNL niet. Zelfde vraag met Lindeman. Waarom kan ie vorig jaar bij Rabobank Development wel wat ie bij LottoNL dit jaar absoluut niet kan.
Mmm, het is natuurlijk niet echt een onaardig resultaat, maar zolang je nog achter iemand van Lokosphinx en Efapel eindigt heb ik weer niet de indruk dat Bol een enorm bovenmenselijke prestatie geleverd heeft (en dan laat ik Skydive Dubai Pro Cycling Team er nog buiten, maar dat is tenminste nog Mancebo, al is 'ie 39)quote:Op zondag 19 april 2015 17:25 schreef TheArt het volgende:
Jetse Bol kan tegenwoordig zelfs klimmen:
http://www.procyclingstat(...)age_3_Alto_de_Lubian
En eindklassement: http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_a_Castilla_y_Leon_2015
Dan mag je met recht je afvragen waarom hij weg moest bij LottoNL. Hij is de laatste jaren alleen maar in een knechtenrol gedwongen, maar is echt niet minder dan het gros dat daar nu vandaag de AGR reed.
Je moet deze resultaten niet onderschatten. Die Spaanse koersjes zijn sowieso altijd lastig. Hij laat er ook genoeg achter zich die hun sporen al lang verdiend hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mmm, het is natuurlijk niet echt een onaardig resultaat, maar zolang je nog achter iemand van Lokosphinx en Efapel eindigt heb ik weer niet de indruk dat Bol een enorm bovenmenselijke prestatie geleverd heeft (en dan laat ik Skydive Dubai Pro Cycling Team er nog buiten, maar dat is tenminste nog Mancebo, al is 'ie 39)
Prima dopinglijstje.quote:
Gees gaat winnenquote:Robert Gesink maakt in de Waalse Pijl zijn rentree na een verstoord voorjaar. Zeeman is verheugd dat hij weer over de Varssevelder kan beschikken. “Ik ben blij dat Robert terug is. Hij gaat kilometers maken en zijn seizoen écht beginnen.”
Was wel een jaar dat de Gees hem als snelste opreed toch ? (maar begon rond plek 100)quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen 1 nederlander maar dat komt omdat wij altijd proper rijden
Dat was in 2007. Tegenwoordig komt hij niet meer binnen 20 seconden van zijn tijd van toen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was wel een jaar dat de Gees hem als snelste opreed toch ? (maar begon rond plek 100)
Eentje dan: in 1976.quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen 1 nederlander maar dat komt omdat wij altijd proper rijden
Toen ze bij Rabo het hoofdkwartier in Wenen hadden en ze zelf een centrifuge hadden aangeschaft. Mooie tijden waren dat. Gesinks klimvermogen is ook grotendeels afgemeten aan zijn prestaties uit de tijd dat bij Rabo bij iedereen de doping uit de oren spoot.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:39 schreef Marcoss het volgende:
2007 vloog hij echt de Muur op ja, toen begon hij behoorlijk van achteren en eindigde uiteindelijk nog als 9de (inmiddels plek 8 nadat Kessler uit de uitslag gegooid is), een jaar later werd hij 4de, maar toen begon hij ook heel goed voorin (toen werd Dekker 5de en die kwam juist weer van achteruit, volgens mij)
Je zou zeggen, zoiets moet nu weer kunnen. De zakjes mee in de vrachtwagens van Jumbo, soort van Breaking Bad-distributienetwerk en weer eens wat anders dan een motoman.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toen ze bij Rabo het hoofdkwartier in Wenen hadden en ze zelf een centrifuge hadden aangeschaft. Mooie tijden waren dat. Gesinks klimvermogen is ook grotendeels afgemeten aan zijn prestaties uit de tijd dat bij Rabo bij iedereen de doping uit de oren spoot.
Rebellin is verrassend consistent.quote:
Dat is wel kort door de bocht, Wenen was alleen voor een paar renners beschikbaar, en buiten die renners kan ik mij niet voorstellen dat er een hoop aan de dope zaten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toen ze bij Rabo het hoofdkwartier in Wenen hadden en ze zelf een centrifuge hadden aangeschaft. Mooie tijden waren dat. Gesinks klimvermogen is ook grotendeels afgemeten aan zijn prestaties uit de tijd dat bij Rabo bij iedereen de doping uit de oren spoot.
Valverde een halve minuut sneller dan Argentinquote:
Dat valt ook niet te vergelijken natuurlijk, vroeger won je nog door vroeg in de aanval te gaan en bleef er vaker een elitegroepje over. Nu houdt iedereen lekker zijn benen stil tot ze de laatste kilometer exploderen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valverde een halve minuut sneller dan ArgentinNieuwe wielrennen
Ja, ik weet het. Toch is het leuk om dat te roepen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat valt ook niet te vergelijken natuurlijk, vroeger won je nog door vroeg in de aanval te gaan en bleef er vaker een elitegroepje over. Nu houdt iedereen lekker zijn benen stil tot ze de laatste kilometer exploderen.
Gastjes die opeens vliegen zijn hoe dan ook verdacht, zeker als ze bij een dopingploeg rijden. Rettenbachferner was ook een mooi dopingfeestje qua uitslag, zou als renner niet graag in zo'n uitslag willen staan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht, Wenen was alleen voor een paar renners beschikbaar, en buiten die renners kan ik mij niet voorstellen dat er een hoop aan de dope zaten.
Deutschland Tourquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef Ericr het volgende:
Gastjes die opeens vliegen zijn hoe dan ook verdacht, zeker als ze bij een dopingploeg rijden. Rettenbachferner was ook een mooi dopingfeestje qua uitslag, zou als renner niet graag in zo'n uitslag willen staan.
Lullige voor hem alleen dat zijn prestaties voor een groot gedeelte afgemeten blijven worden aan de prestaties uit een tijd die niet meer terugkomt. Of Lotto-Jumbo moet net zoals Rabo ooit een inhaalslag gaan maken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel er ook niet meer aan dat hij aan de dope zat, we weten inmiddels dat die periode nog steeds net zo verrot was als de jaren '90.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Deutschland Tour![]()
2003 was ook zo prachtig, die rit naar Feldberg waar ONCE 1,2,3,4 en 6 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
twitter:wielerman twitterde op woensdag 22-04-2015 om 07:54:33According to #gazzetta Nibali is contemplating #giroditalia reageer retweet
Wel een beetje grijs geworden in de tussentijd.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:16 schreef baggerbaas het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er toch een heel stuk strakker uit inmiddels, onze Carlos.
Ik drink nog liever een liter accuzuur.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:15 schreef Jason22 het volgende:
Ik neem aan dat jullie vanaf 14.30 uur, allemaal de livestream van NOS.nl aanzetten om Joris te horen.
Om Lollerkowski voor het drieluik te zien gaan? Meh, ik kijk wel naar wat Youtube fragmenten waarin Fortunato Baliani op zijn smoel gaat en Alessandro Bertolini aan de haal met de dagzege. Leukere tv dan een gesloten koers tot de laatste 700 meter.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:15 schreef Jason22 het volgende:
Ik neem aan dat jullie vanaf 14.30 uur, allemaal de livestream van NOS.nl aanzetten om Joris te horen.
Maar de laatste 700 meter kijk je toch wel, neem ik aan?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:56 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Om Lollerkowski voor het drieluik te zien gaan? Meh, ik kijk wel naar wat Youtube fragmenten waarin Fortunato Baliani op zijn smoel gaat en Alessandro Bertolini aan de haal met de dagzege. Leukere tv dan een gesloten koers tot de laatste 700 meter.
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 22 april 2015 12:21 schreef Jason22 het volgende:
Teunissen en Honig mee in de kopgroep. Deze dag kan al niet meer stuk voor onze Nederlandse ploegen!
Hopelijk daardoor ook wat minder file aan het begin van de Muur, dat is ook nog wel eens irritant.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:05 schreef Max23 het volgende:
Ben benieuwd naar de invloed dat het nieuwe klimmetje heeft op 5,5 km van de finish. 1,3 km aan 8,1%
Als er daar een paar ontsnappen wordt het toch lastig te controleren
Lekker gemengd, net als met korfbal. Hartstikke leuk toch.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:25 schreef TheArt het volgende:
Logistiek probleempje. De vrouwen lijken in het mannenpeloton terecht te gaan komen. De vrouwenkoers gaat namelijk nogal erg snel en de mannenversie niet echt.
Daarna lekker douchen met Bronziniquote:Op woensdag 22 april 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker gemengd, net als met korfbal. Hartstikke leuk toch.
Koers van de ASOquote:Op woensdag 22 april 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk de Franse graphics?
Waarschijnlijk een ASO wedstrijd. Toch beter dan de NOS graphics?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wallonië/ASO?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja. Ik vind het wel de fijnste graphics die je kunt hebben.quote:
Wat goed werkt hoeft niet veranderd te worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:01 schreef Jason22 het volgende:
Die ASO graphics mogen ze trouwens wel eens vernieuwen. Is al sinds 2010 op tv dacht ik.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat goed werkt hoeft niet veranderd te worden.
Of die grote Giro graphics.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat goed werkt hoeft niet veranderd te worden.
Veel beter dan die drukke Sporza graphics of die shit van de Spanjaarden.
Omdat niemand vrouwenwielrennen serieus neemt.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom de finish van de vrouwen niet even uitzenden?![]()
![]()
Ze zullen wel geen camera in koers hebben.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom de finish van de vrouwen niet even uitzenden?![]()
![]()
Vrouwen worden alleen serieus genomen in bed.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat niemand vrouwenwielrennen serieus neemt.
Ze hebben toch vaste camera's op de muur staan neem ik aan?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zullen wel geen camera in koers hebben.
Volgens Mex moet jij hier mod worden.
Jij hebt stiekem meegelezen he, rekel?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de tweede plek mag ik hopen?quote:
Dat gaat op deze manier ook niet veranderen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat niemand vrouwenwielrennen serieus neemt.
Daarom ook de PI. We krijgen nu beelden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat gaat op deze manier ook niet veranderen natuurlijk.
Gewoon uitzenden en niet met zo'n achterlijke smoes komen dat het "verwarrend is voor de kijker".
Je begint steeds meer te geloven dat de enige kans voor Lotto Djumbo het NK is.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk niet dat Gesink ook maar enige kans maakt.
En zelfs daar werden de Rabo's/Blanco's/Belkins meestal geen kampioen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begint steeds meer te geloven dat de enige kans voor Lotto Djumbo het NK is.
Haten op Jeroen van Belleghem.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die rare Belg op Eurosport eigenlijk?
Zap.
wwwLotto.NL mist een type Koos Moerenhout.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En zelfs daar werden de Rabo's/Blanco's/Belkins meestal geen kampioen.
Dat winnen ze ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begint steeds meer te geloven dat de enige kans voor Lotto Djumbo het NK is.
Op de muur staan toch gewoon vaste camera's?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
doe niet zo bijdehand, hij is 22 jaarquote:Op woensdag 22 april 2015 15:22 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Lotto Djumbo lost..
wat verrassend
Veel te zwaar werk?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op de muur staan toch gewoon vaste camera's?
Ik wordt hier echt geen mod.
Als je zulke spelfouten maakt, maak je weinig kans ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op de muur staan toch gewoon vaste camera's?
Ik wordt hier echt geen mod.
"We" staan wel 3e op de wereldranglijst.quote:
Wippertgodquote:Op woensdag 22 april 2015 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
"We" staan wel 3e op de wereldranglijst.
Geen meer nu, behalve een tijdelijke mod omdat ze er een stel zoeken.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen zin in, zeker niet als er maar 1 of 2 andere mods zijn.
Japanse rennersquote:
Pak van m'n hard.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je zulke spelfouten maakt, maak je weinig kans ja.
Jij moet zelf maar mod worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen meer nu, behalve een tijdelijke mod omdat ze er een stel zoeken.
Daar wordt ook sushi van gemaakt. Die kunnen beter pieken naar de Japan Cup.quote:
Eerder Terpstra-, Boom- en Mollemagod.quote:
Ik ben al redactie sport. Dat is een zeer eerbiedige taak.quote:
Volgens mij heeft alleen dn terp meer punten verzameld dan Wippertgod.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerder Terpstra-, Boom- en Mollemagod.
DumoulinGod natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2015 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Poels natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Liever SPT dan VBL. Voor die drie grapjes tijdens een koers kun je je hoofd wel even naar rechts draaien.quote:
En Jetse Bolquote:
Kan je zorgen dat ik SPT en TDF mod word?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al redactie sport. Dat is een zeer eerbiedige taak.
Ik dien daar niet van afgeleid te raken.
Pats boem meteen Lotto-Jumbo en Roompot in beeldquote:Op woensdag 22 april 2015 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga ook eens inschakelen mensen
Vandaag JUICH ik voor Japan dus er gaat hier iets fout.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Pats boem meteen Lotto-Jumbo en Roompot in beeld
Wie er 37e wordt?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Honig en Teunissen zijn nu al aan het praten, dealtje maken?
Wel met Joris toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga ook eens inschakelen mensen
Wie de rode lantaarn mag krijgen natuurlijk.quote:
Hopelijk rijdt Arashiro in de ontsnapping op 1km voor finish lek.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag JUICH ik voor Japan dus er gaat hier iets fout.
Hopelijk wordt je leraar duits ontvoerd door IS.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Arashiro in de ontsnapping op 1km voor finish lek.
Doelde op de World Tour Ranking, daar staat hij volgens mij helemaal niet in. Ook bij CQranking staat hij niet zo hoog.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen dn terp meer punten verzameld dan Wippertgod.
Daar gaat mijn prono, gdvdrgdvrquote:
quote:
een lekke band.quote:
Teleurstellende comeback.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je leraar duits ontvoerd door IS.
Dat kan niet want hij heeft punten gepakt door zn overwinning in tour down under.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doelde op de World Tour Ranking, daar staat hij volgens mij helemaal niet in. Ook bij CQranking staat hij niet zo hoog.
wippert kan ook geen WT punten rijden/krijgenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doelde op de World Tour Ranking, daar staat hij volgens mij helemaal niet in. Ook bij CQranking staat hij niet zo hoog.
Tja, als je geduwd wordt..quote:Op woensdag 22 april 2015 15:35 schreef Bugno het volgende:
Hahah, mooie move daar. In een vol peloton linksaf sturen.
Nee, dat zeg ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wippert kan ook geen WT punten rijden/krijgen
Dat had ik toch weer goed gezienquote:
Wippert rijd niet voor een WT ploeg dus kan hij ook geen WT punten krijgenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij heeft punten gepakt door zn overwinning in tour down under.
Man met visie.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik toch weer goed gezien
Is dat voor amateurs zoals jij?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even ter info trouwens.
15 mei fiets ik ook de waalse pijl![]()
Leuk he
Valt wel mee dus. We doen het zelfs beter dan de Colombianen en de Belgen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godverdomme.
We staan er dus nog slechter voor.
En ga je de top halen? (Op de fiets dan)quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even ter info trouwens.
Leuk he
Heb net mezelf gesneden door dit teleurstellende nieuws.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wippert rijd niet voor een WT ploeg dus kan hij ook geen WT punten krijgen
Ik heb t net even nagevraagd, maar dit boeit niet zoveel mensenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even ter info trouwens.
Leuk he
Niet eens een gehandicaptengrapquote:
Wel stiekem met een motortje in je fiets?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even ter info trouwens.
Leuk he
Cavaliers.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt wel mee dus. We doen het zelfs beter dan de Colombianen en de Belgen.
leuk ga je ook een hamburger eten boven op de muurquote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even ter info trouwens.
Leuk he
Van Hoei? Ja, daar is als toerist weinig lastigs aan omdat je buitenkanten kan rijden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
En ga je de top halen? (Op de fiets dan)
Er zijn anders minstens 5 reactiesquote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb t net even nagevraagd, maar dit boeit niet zoveel mensen
Je kan het ook met helikopter doen.quote:
't Is maar waar je de lat legt natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn anders minstens 5 reacties
Ik hou niet zo van hamburgers. Bovendien is dit niet goed voor mn wielerlijf.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk ga je ook een hamburger eten boven op de muur
Of met een looprekje.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kan het ook met helikopter doen.
Heb jij een wielerlijf?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hamburgers. Bovendien is dit niet goed voor mn wielerlijf.
ach 1 keer in de week mag je zondigen Wiggo is het hier mee eensquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hamburgs. Bovendien is dit niet goed voor mn wielerlijf.
185 cm - 73 kilo op dit moment.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij een wielerlijf?
Benen van Knut:quote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij een wielerlijf?
Betancur en Brown hebben ook een wielerlijfquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij een wielerlijf?
Wielrenners zijn toch allemaal dik? Ten minste die ik voorbij zie fietsen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hamburgers. Bovendien is dit niet goed voor mn wielerlijf.
GEEN PICS ALSTUBLIEFTquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Betancur en Brown hebben ook een wielerlijf
Daar kunnen nog wel wat kilootjes af.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
185 cm - 73 kilo op dit moment.
Maar ga volgende week op vakantie dus dan komt er een kilootje bij
Berzin kwam van de week ook langsquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Betancur en Brown hebben ook een wielerlijf
Er zijn nog wat marginal gains te halen zo te zienquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een wielerlijf. Ben maar 3cm kleiner.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De dikke gaan zo langzaam dat je ze kan zien. Als ik langs rij voel je alleen de wind.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wielrenners zijn toch allemaal dik? Ten minste die ik voorbij zie fietsen.
type Cavendish dusquote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een wielerlijf. Ben maar 3cm kleiner.
quote:
Je eet alleen de uien van de hamburgers?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De dikke gaan zo langzaam dat je ze kan zien. Als ik langs rij voel je alleen de wind.
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kunnen nog wel wat kilootjes af.
Ik ben meer een type voor het vlaamse werk he. Ik moet niet van de kasseien stuiteren.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Er zijn nog wat marginal gains te halen zo te zien
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je eet alleen de uien van de hamburgers?
Dat terwijl wielrennen booming isquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De ronde van Syrië gaat niet door dit jaar.
Dumoulin heeft ook nog altijd wat babyvetquote:Op woensdag 22 april 2015 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben meer een type voor het vlaamse werk he. Ik moet niet van de kasseien stuiteren.
Flink wat stilstaand water drinken in Kenia kan je ook vrij gemakkelijk bilharzia opleverenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik schaf eerst een wattagemeter af en ga daarna voor een chronische infectie
WAAR IS GESINK>??quote:Op woensdag 22 april 2015 15:45 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt dat we hem in de gaten moeten houden.
Jammer geen volledig podium voor Tabriz Petrochemical.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De ronde van Syrië gaat niet door dit jaar.
dokter Leinders geeft er wel een attest voorquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik schaf eerst een wattagemeter af en ga daarna voor een chronische infectie
Gras is groenquote:
Dan zou Mathieu vd Poel alles winnen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom doen ze niet wat greppels in het parkoers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |