Dat heb ik ook. Dus dat zegt niks ;-)quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik ben maar gewoon blij dat ik 0+ bloed heb denk ik...
quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:26 schreef Mineola het volgende:
[..]Wat een stomme opmerking zeg, het maakt ook niet echt uit meer wat je dan antwoordt. Ik snap écht niet dat mensen dat vragen.
Ze heeft wel tig keer d'r excuses aangeboden toen ik iets zei in de trant van "daar gaat de verrassing". Ik heb dinsdag weer een echo! De termijnecho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer heb jij je echo Kuuks? Ook al bijna toch?
LE succes! Hopelijk gewoon iets onschuldigs![]()
En iemand had verlof!I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
We hebben het contract getekend! dus, ik hoop dat alles nu goedkomt en we eind juni kunnen verhuizen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:41 schreef Malteser het volgende:
Jagär: heel leuk!
Is er al meer duidelijk over de woonruimte?
Dat is pas teambuilding! Een groot gezamenlijk geheimquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:45 schreef Kuukske het volgende:
LE, sterkte!
Geniet van je verlof Selvaria!
Ik had ongeveer net zo'n momentje als Sara van de week. We hadden een teambuilding met een externe trainer. Tijdens de koffiepauze roept die trainer door het lokaal "He Kuuks, ben je zwanger? Hoe ver ben je?" .... Mja. Stond ik dan. Nouja, nu heeft mijn team in ieder geval een gezamelijk geheim voor de rest van de afdeling.
Daar mag je baby wel op lijken, wat was hij schattig! Is hij dat nogquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kreeg net foto's van de Duutsers moeder van hem als baby. Nu kan ik niet nog 20 weken wachten totdat de mijne er is. Zeker niet nadat er net een collega was met haar 3 weken oude baby...zo schattig..
[ afbeelding ]
Ah ok! Ik dacht dat het een bewuste opmerking was. Dat is wel fijn, als de ander beseft dat het voor jou niet zo tof isquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze heeft wel tig keer d'r excuses aangeboden toen ik iets zei in de trant van "daar gaat de verrassing". Ik heb dinsdag weer een echo! De termijnecho.
Nou dat dus, ik vind het nog steeds bizar en bijzonderquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:21 schreef Malteser het volgende:
Joycie: jij reageerde nog op die 18 cm kind. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook verbaasde toen de vk het zei. Maar formaat was heel normaal voor de termijn (gisteren 17w5d). Ik was geloof ik gewoon een beetje perplex dat er dus 18 cm kind in mijn buik aan het gymmen is, zonder dat ik daar veel van merk. Soort moment of zo. En ik vind het zo gek dat het gewoon groeit in mijn buik. Er zijn miljarden mensen op deze wereld en het is een natuurlijk proces wat zoveel voorkomt maar nu het ons overkomt besef ik me hoe bijzonder ik dat eigenlijk vind.
hij heeft iig nog steeds zo weinig haar....En kan dezelfde gekke bekken trekken..quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Daar mag je baby wel op lijken, wat was hij schattig! Is hij dat nog![]()
Of was hij alleen knap in de luier?
Ja ik gisteren 16w2d, en dus een beeb van 12,5 cm. Kan ik me ook bijna niet voorstellen hoor. En met het hartje luisteren kreeg ik ook op eens een kick, niet dat ik hem voeldequote:Op vrijdag 17 april 2015 11:21 schreef Malteser het volgende:
LE: sterkte, hopelijk valt je bloeddruk mee!
Bloedgebeuren: ik heb A positief en rhesus is ook positief. Is getest bij miskraam 1 omdat ik langer dan 10 weken zwanger was. Nu bloedgeprikt bij 12 weken zwangerschap en er kwam hetzelfde uit (joh, wat een toeval) dus hoef geen prikken.
Joycie: jij reageerde nog op die 18 cm kind. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook verbaasde toen de vk het zei. Maar formaat was heel normaal voor de termijn (gisteren 17w5d). Ik was geloof ik gewoon een beetje perplex dat er dus 18 cm kind in mijn buik aan het gymmen is, zonder dat ik daar veel van merk. Soortmoment of zo.
En ik vind het zo gek dat het gewoon groeit in mijn buik. Er zijn miljarden mensen op deze wereld en het is een natuurlijk proces wat zoveel voorkomt maar nu het ons overkomt besef ik me hoe bijzonder ik dat eigenlijk vind.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij heeft iig nog steeds zo weinig haar....En kan dezelfde gekke bekken trekken..
Geen lift!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, Mineola, dit is een iets ruimer apt (60m2, 3 kamers) op de derde verdieping zonder lift. Wel in een leuke wijk (Wedding), waar veel te doen is. Ik ben er blij mee...
Jij bent natuurlijk iets verder als dat ik ben.. Maar hier ook nog steeds 2,5 kilo eraf! En ook mijn jurkjes worden te kort en broeken die ik niet meer dicht krijg.. Rara..quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:
*Gaap*
Niet vroeg kunnen slapen, daarna enorm vast..... en dat voor 4 uurtjes en toen ging de wekker. Een klein kwartier later was mijn nichtje (2,5) er voor de oppas dag. Ze keek al net zo wakker als ik![]()
Dus samen chillen op de bank met een beschuitje en drinken met ijsklontjes (want schijnbaar kan dat hier in huis niet meer zonder sinds we die eens gemaakt hebben)
Ze is wel een beetje gek hoor, want toen ik even aan de wcknuffeltijd was gestart wreef ze over mijn rug en zei: "spugen?! Ahhhhhhhhhhhhh spugen!" En daarna "Kijken!?" (zal wel door het vermoeide gevoel zijn, verder voel ik me ok)
Flinke (slenter) wandeling gemaakt van 2 a 3 km langs de hertjes, pauwen met sambabillen en naar het centrum om een broodje te halen voor de middag, die overigens de volgende 200m niet overleefd hebbenDe wind tegen onze wangen maakte ons hongerig, denk ik. En wakker
![]()
Dan maar een chocolaatje voor ieder één halen bij de chocolade winkel voor de middag, die de 5 meter nog niet gehaald hebben![]()
Nu ligt het gespuis knock out op bed en kan ik effe chill zitten. Ik hoop dat we vanmiddag nog een iets feller zonnetje krijgen en ik weer natuurlijke vit D op kan doen. Heerlijk de afgelopen dagen!
Rond 16H pikt mijn zus haar weer op en sjeezen wij voor de maandelijkse controle naar de vk. Ben benieuwd of er eens iets aan gewicht bij zit. Dat moet haast wel, want ik pas mijn normalen shirts niet meer goed![]()
/lief dagboek
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:
.... lief verhaal over nichtje .....
Rond 16H pikt mijn zus haar weer op en sjeezen wij voor de maandelijkse controle naar de vk. Ben benieuwd of er eens iets aan gewicht bij zit. Dat moet haast wel, want ik pas mijn normalen shirts niet meer goed![]()
/lief dagboek
Ja, we zitten nu in week 24 (23+ 3) en tot dus zover zit ik op -3quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk iets verder als dat ik ben.. Maar hier ook nog steeds 2,5 kilo eraf! En ook mijn jurkjes worden te kort en broeken die ik niet meer dicht krijg.. Rara..
Overigens, mijn vriend komt de kilo's wel aan voor mijMaar die kan het beter hebben als dat ik dat kan
Klinkt ondanks de vermoeidheid wel als een leuke ochtend!
Is dat dan niet precies het gewicht van je baby + placenta en vruchtwater en zulks?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Ik pas mijn shirts ook niet meer lekker, want buik, maar er zit nog niet veel aan qua gewicht (2kg bij 21.5 week). Ik denk dat t vet zich verplaatst heeft, of dat mijn spieren in vet veranderd zijn ofzo, want ik hijg wel als een oud paard als ik de trap op klim.
En ik vermoed dat mijn bekken deze zwangerschap echt stukken minder leuk vindt dan de vorige. Voelt t echt goed aan t eind van de dag, en nu vandaag zelfs alom 11 uur (gisteren te veel gedaan denk ik). Niet leuk![]()
Lol! Dat zei de trainer ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:53 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat is pas teambuilding! Een groot gezamenlijk geheim
Klopt, ben een week minder ver dan gedacht.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ah ok! Ik dacht dat het een bewuste opmerking was. Dat is wel fijn, als de ander beseft dat het voor jou niet zo tof is
Mijn collega deed dat dus niet, die vond het nogal raar dat ik er iets van zei, want het was maar een vraag en niet eens aan mij. Dat was juist het probleem![]()
Ik ben te lui om terug te zoeken, maar er staat me iets bij van kindje veel kleiner dan gedacht op je vorige echo? Of heb ik een echo daarna alweer gemist?
[..]
Nou dat dus, ik vind het nog steeds bizar en bijzonderMaar baby regelmatig voelen maakt het vooral heel bijzonder!
Jäger een huis! Wooohooo! Is het nou die met dat tuintje in de hippe wijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |