abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:50:22 #226
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151767473
Duidelijk wupwup :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151767636
Ik ben maar gewoon blij dat ik 0+ bloed heb denk ik...
pi_151767826
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik ben maar gewoon blij dat ik 0+ bloed heb denk ik...
Dat heb ik ook. Dus dat zegt niks ;-)

Maar als je geen RHC neg hebt dan merk je sowieso niks. Anders moet je gewoon een keer extra tussen de bejaarden wachten op de prikpost 😉
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:14:03 #229
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151767988
Oh ja, that reminds me, ik mag natuurlijk ook met 27 weken weer. Deze zwangerschap mag ik wel extra supervaak bloedprikken zo :(

L-E, sterretjes :( . Geen andere symptomen? Ik hoop iig dat ze je weer naar huis laten gaan en dat je uk nog veilig bij je mag blijven.

En niet-subtiele opmerkingen van collega's ;( . Gelukkig zelf geen last van gehad. Ik heb 1 collega die wel altijd dat soort opmerkingen maakte. Hij heeft geleerd (the hard way), en gaat nu altijd eerst bij de secretaresse polsen of zijn vermoedens kloppen (onze secretaresse weet alles, is een soort vertrouwenspersoon bij goed/slecht/familie/gezondheidsnieuws ;))...
pi_151768188
LE: sterkte, hopelijk valt je bloeddruk mee!

Bloedgebeuren: ik heb A positief en rhesus is ook positief. Is getest bij miskraam 1 omdat ik langer dan 10 weken zwanger was. Nu bloedgeprikt bij 12 weken zwangerschap en er kwam hetzelfde uit (joh, wat een toeval :P) dus hoef geen prikken.

Joycie: jij reageerde nog op die 18 cm kind. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook verbaasde toen de vk het zei. Maar formaat was heel normaal voor de termijn (gisteren 17w5d). Ik was geloof ik gewoon een beetje perplex dat er dus 18 cm kind in mijn buik aan het gymmen is, zonder dat ik daar veel van merk. Soort :o moment of zo.
En ik vind het zo gek dat het gewoon groeit in mijn buik. Er zijn miljarden mensen op deze wereld en het is een natuurlijk proces wat zoveel voorkomt maar nu het ons overkomt besef ik me hoe bijzonder ik dat eigenlijk vind.
pi_151768206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:26 schreef Mineola het volgende:

[..]

:o Wat een stomme opmerking zeg, het maakt ook niet echt uit meer wat je dan antwoordt. Ik snap écht niet dat mensen dat vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb jij je echo Kuuks? Ook al bijna toch?

LE succes! Hopelijk gewoon iets onschuldigs :*

En iemand had verlof! *O*
Ze heeft wel tig keer d'r excuses aangeboden toen ik iets zei in de trant van "daar gaat de verrassing". Ik heb dinsdag weer een echo! De termijnecho.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151768516
Ik kreeg net foto's van de Duutsers moeder van hem als baby. Nu kan ik niet nog 20 weken wachten totdat de mijne er is. Zeker niet nadat er net een collega was met haar 3 weken oude baby...zo schattig..

pi_151768661
Jagär: heel leuk!
Is er al meer duidelijk over de woonruimte?
pi_151768679
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:41 schreef Malteser het volgende:
Jagär: heel leuk!
Is er al meer duidelijk over de woonruimte?
We hebben het contract getekend! dus, ik hoop dat alles nu goedkomt en we eind juni kunnen verhuizen...
pi_151768952
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:45 schreef Kuukske het volgende:
LE :*, sterkte!

Geniet van je verlof Selvaria! :D

Ik had ongeveer net zo'n momentje als Sara van de week. We hadden een teambuilding met een externe trainer. Tijdens de koffiepauze roept die trainer door het lokaal "He Kuuks, ben je zwanger? Hoe ver ben je?" .... Mja. Stond ik dan :'). Nouja, nu heeft mijn team in ieder geval een gezamelijk geheim voor de rest van de afdeling.
Dat is pas teambuilding! Een groot gezamenlijk geheim :D
Schudden voor gebruik
pi_151769021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kreeg net foto's van de Duutsers moeder van hem als baby. Nu kan ik niet nog 20 weken wachten totdat de mijne er is. Zeker niet nadat er net een collega was met haar 3 weken oude baby...zo schattig..

[ afbeelding ]
Daar mag je baby wel op lijken, wat was hij schattig! Is hij dat nog :9
Of was hij alleen knap in de luier? 8-)
Schudden voor gebruik
pi_151769035
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ze heeft wel tig keer d'r excuses aangeboden toen ik iets zei in de trant van "daar gaat de verrassing". Ik heb dinsdag weer een echo! De termijnecho.
Ah ok! Ik dacht dat het een bewuste opmerking was. Dat is wel fijn, als de ander beseft dat het voor jou niet zo tof is
Mijn collega deed dat dus niet, die vond het nogal raar dat ik er iets van zei, want het was maar een vraag en niet eens aan mij. Dat was juist het probleem :(

Ik ben te lui om terug te zoeken, maar er staat me iets bij van kindje veel kleiner dan gedacht op je vorige echo? Of heb ik een echo daarna alweer gemist?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:21 schreef Malteser het volgende:
Joycie: jij reageerde nog op die 18 cm kind. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook verbaasde toen de vk het zei. Maar formaat was heel normaal voor de termijn (gisteren 17w5d). Ik was geloof ik gewoon een beetje perplex dat er dus 18 cm kind in mijn buik aan het gymmen is, zonder dat ik daar veel van merk. Soort moment of zo. En ik vind het zo gek dat het gewoon groeit in mijn buik. Er zijn miljarden mensen op deze wereld en het is een natuurlijk proces wat zoveel voorkomt maar nu het ons overkomt besef ik me hoe bijzonder ik dat eigenlijk vind.
Nou dat dus, ik vind het nog steeds bizar en bijzonder O+ Maar baby regelmatig voelen maakt het vooral heel bijzonder!

Jäger een huis! Wooohooo! Is het nou die met dat tuintje in de hippe wijk?
pi_151769070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:55 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Daar mag je baby wel op lijken, wat was hij schattig! Is hij dat nog :9
Of was hij alleen knap in de luier? 8-)
hij heeft iig nog steeds zo weinig haar....En kan dezelfde gekke bekken trekken..
pi_151769117
Nee, Mineola, dit is een iets ruimer apt (60m2, 3 kamers) op de derde verdieping zonder lift. Wel in een leuke wijk (Wedding), waar veel te doen is. Ik ben er blij mee...
pi_151769238
*Gaap*

Niet vroeg kunnen slapen, daarna enorm vast..... en dat voor 4 uurtjes en toen ging de wekker. Een klein kwartier later was mijn nichtje (2,5) er voor de oppas dag. Ze keek al net zo wakker als ik :9
Dus samen chillen op de bank met een beschuitje en drinken met ijsklontjes (want schijnbaar kan dat hier in huis niet meer zonder sinds we die eens gemaakt hebben O+ )
Ze is wel een beetje gek hoor, want toen ik even aan de wcknuffeltijd was gestart wreef ze over mijn rug en zei: "spugen?! Ahhhhhhhhhhhhh spugen!" En daarna "Kijken!?" (zal wel door het vermoeide gevoel zijn, verder voel ik me ok)

Flinke (slenter) wandeling gemaakt van 2 a 3 km langs de hertjes, pauwen met sambabillen en naar het centrum om een broodje te halen voor de middag, die overigens de volgende 200m niet overleefd hebben :') De wind tegen onze wangen maakte ons hongerig, denk ik. En wakker :D
Dan maar een chocolaatje voor ieder één halen bij de chocolade winkel voor de middag, die de 5 meter nog niet gehaald hebben :')

Nu ligt het gespuis knock out op bed en kan ik effe chill zitten. Ik hoop dat we vanmiddag nog een iets feller zonnetje krijgen en ik weer natuurlijke vit D op kan doen. Heerlijk de afgelopen dagen!
Rond 16H pikt mijn zus haar weer op en sjeezen wij voor de maandelijkse controle naar de vk. Ben benieuwd of er eens iets aan gewicht bij zit. Dat moet haast wel, want ik pas mijn normalen shirts niet meer goed :')

/lief dagboek
Schudden voor gebruik
pi_151769255
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:21 schreef Malteser het volgende:
LE: sterkte, hopelijk valt je bloeddruk mee!

Bloedgebeuren: ik heb A positief en rhesus is ook positief. Is getest bij miskraam 1 omdat ik langer dan 10 weken zwanger was. Nu bloedgeprikt bij 12 weken zwangerschap en er kwam hetzelfde uit (joh, wat een toeval :P) dus hoef geen prikken.

Joycie: jij reageerde nog op die 18 cm kind. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook verbaasde toen de vk het zei. Maar formaat was heel normaal voor de termijn (gisteren 17w5d). Ik was geloof ik gewoon een beetje perplex dat er dus 18 cm kind in mijn buik aan het gymmen is, zonder dat ik daar veel van merk. Soort :o moment of zo.
En ik vind het zo gek dat het gewoon groeit in mijn buik. Er zijn miljarden mensen op deze wereld en het is een natuurlijk proces wat zoveel voorkomt maar nu het ons overkomt besef ik me hoe bijzonder ik dat eigenlijk vind.
Ja ik gisteren 16w2d, en dus een beeb van 12,5 cm. Kan ik me ook bijna niet voorstellen hoor. En met het hartje luisteren kreeg ik ook op eens een kick, niet dat ik hem voelde ;)
Ik vind het ook met de dag meer bijzonder, terwijl het voor de zwangerschap allemaal heel normaal leek dat er in de buik van een vrouw een baby groeit. Nu vind ik dat helemaal niet normaal ;)
Gisteren was ook echt fijn, ik heb weer een bepaalde rust in mijn lijf.

Ik hoop dat met L-E alles goed is!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151769268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hij heeft iig nog steeds zo weinig haar....En kan dezelfde gekke bekken trekken..
O+

hihi :D

Dat beloofd de juiste genen!
Schudden voor gebruik
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:05:19 #243
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151769270
Wat een fijn vooruitzicht Jagar!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151769289
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, Mineola, dit is een iets ruimer apt (60m2, 3 kamers) op de derde verdieping zonder lift. Wel in een leuke wijk (Wedding), waar veel te doen is. Ik ben er blij mee...
Geen lift!
Nog strakkere kuiten en billen straks van je boodschappen en kind mee de trappen opsleuren :D
Schudden voor gebruik
pi_151769344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:
*Gaap*

Niet vroeg kunnen slapen, daarna enorm vast..... en dat voor 4 uurtjes en toen ging de wekker. Een klein kwartier later was mijn nichtje (2,5) er voor de oppas dag. Ze keek al net zo wakker als ik :9
Dus samen chillen op de bank met een beschuitje en drinken met ijsklontjes (want schijnbaar kan dat hier in huis niet meer zonder sinds we die eens gemaakt hebben O+ )
Ze is wel een beetje gek hoor, want toen ik even aan de wcknuffeltijd was gestart wreef ze over mijn rug en zei: "spugen?! Ahhhhhhhhhhhhh spugen!" En daarna "Kijken!?" (zal wel door het vermoeide gevoel zijn, verder voel ik me ok)

Flinke (slenter) wandeling gemaakt van 2 a 3 km langs de hertjes, pauwen met sambabillen en naar het centrum om een broodje te halen voor de middag, die overigens de volgende 200m niet overleefd hebben :') De wind tegen onze wangen maakte ons hongerig, denk ik. En wakker :D
Dan maar een chocolaatje voor ieder één halen bij de chocolade winkel voor de middag, die de 5 meter nog niet gehaald hebben :')

Nu ligt het gespuis knock out op bed en kan ik effe chill zitten. Ik hoop dat we vanmiddag nog een iets feller zonnetje krijgen en ik weer natuurlijke vit D op kan doen. Heerlijk de afgelopen dagen!
Rond 16H pikt mijn zus haar weer op en sjeezen wij voor de maandelijkse controle naar de vk. Ben benieuwd of er eens iets aan gewicht bij zit. Dat moet haast wel, want ik pas mijn normalen shirts niet meer goed :')

/lief dagboek
Jij bent natuurlijk iets verder als dat ik ben.. Maar hier ook nog steeds 2,5 kilo eraf! En ook mijn jurkjes worden te kort en broeken die ik niet meer dicht krijg.. Rara..

Overigens, mijn vriend komt de kilo's wel aan voor mij :P Maar die kan het beter hebben als dat ik dat kan ;)

Klinkt ondanks de vermoeidheid wel als een leuke ochtend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:08:21 #246
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151769352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:
.... lief verhaal over nichtje .....

/lief dagboek
Hoeft niet hoor ;)

Ik pas mijn shirts ook niet meer lekker, want buik, maar er zit nog niet veel aan qua gewicht (2kg bij 21.5 week). Ik denk dat t vet zich verplaatst heeft, of dat mijn spieren in vet veranderd zijn ofzo, want ik hijg wel als een oud paard als ik de trap op klim.

En ik vermoed dat mijn bekken deze zwangerschap echt stukken minder leuk vindt dan de vorige. Voelt t echt goed aan t eind van de dag, en nu vandaag zelfs alom 11 uur (gisteren te veel gedaan denk ik). Niet leuk :(
pi_151769495
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk iets verder als dat ik ben.. Maar hier ook nog steeds 2,5 kilo eraf! En ook mijn jurkjes worden te kort en broeken die ik niet meer dicht krijg.. Rara..

Overigens, mijn vriend komt de kilo's wel aan voor mij :P Maar die kan het beter hebben als dat ik dat kan ;)

Klinkt ondanks de vermoeidheid wel als een leuke ochtend!
Ja, we zitten nu in week 24 (23+ 3) en tot dus zover zit ik op -3
Baby groeit hard en ligt boven in de groeicurve. Ik eet me het schompes, dus het is niet dat ik dieet of zo. Maar het is prima zo met mijn hogere BMI, zo blijf ik netjes binnen de lijntjes en hoef ik ook niet overgedragen te worden. Ik weeg mij niet thuis alleen bij de vk dus ik ben benieuwd :D

Mijn broeken kreeg ik met de 7 a 8 weken al echt niet meer dicht. Toen moest ik in een zwangerschapsbroek wonen. Ondertussen heb ik er wel meer dan een :D
Schudden voor gebruik
pi_151769598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor ;)

Ik pas mijn shirts ook niet meer lekker, want buik, maar er zit nog niet veel aan qua gewicht (2kg bij 21.5 week). Ik denk dat t vet zich verplaatst heeft, of dat mijn spieren in vet veranderd zijn ofzo, want ik hijg wel als een oud paard als ik de trap op klim.

En ik vermoed dat mijn bekken deze zwangerschap echt stukken minder leuk vindt dan de vorige. Voelt t echt goed aan t eind van de dag, en nu vandaag zelfs alom 11 uur (gisteren te veel gedaan denk ik). Niet leuk :(
Is dat dan niet precies het gewicht van je baby + placenta en vruchtwater en zulks?
Hijgen als een oud paard: check :') Niet als ik gewoon flink stuk loop, maar wel met de trappen op.

Ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal met een zwangerschap, dit is de eerste plakker. Maar ik merk wel dat mijn heupen een beetje opspelen als ik wat heb gedaan.
Rot dat jij dat ook hebt.
Schudden voor gebruik
pi_151769619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:53 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat is pas teambuilding! Een groot gezamenlijk geheim :D
Lol! Dat zei de trainer ook :D. Nouja, heel erg vind ik het niet, dat ze het weten. Het geeft ook wel rust als het mis gaat.
pi_151769636
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:56 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ah ok! Ik dacht dat het een bewuste opmerking was. Dat is wel fijn, als de ander beseft dat het voor jou niet zo tof is
Mijn collega deed dat dus niet, die vond het nogal raar dat ik er iets van zei, want het was maar een vraag en niet eens aan mij. Dat was juist het probleem :(

Ik ben te lui om terug te zoeken, maar er staat me iets bij van kindje veel kleiner dan gedacht op je vorige echo? Of heb ik een echo daarna alweer gemist?

[..]

Nou dat dus, ik vind het nog steeds bizar en bijzonder O+ Maar baby regelmatig voelen maakt het vooral heel bijzonder!

Jäger een huis! Wooohooo! Is het nou die met dat tuintje in de hippe wijk?
Klopt, ben een week minder ver dan gedacht.

Jagar! Wat tof! Heel fijn voor jullie. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')