quote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef turance het volgende:
Ik vind onze Michiel Huisman als Daario erg goed afgelopen afleveringen
Hij gaat het ook wel ver schoppen in Amerikaquote:Op maandag 20 april 2015 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Michiel doet het meer als goed inderdaad.
Ik ook. Nice ass.quote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef turance het volgende:
Ik vind onze Michiel Huisman als Daario erg goed afgelopen afleveringen
Ik moet zeggen dat ik vorig seizoen me al wat irriteerde aan de acteerperstaties van Arya. De eerste seizoenen viel t me niet zo op omdat het nog echt een kind-acteurtje was. Nu ze ouder wordt denk ik "Meh.....".quote:Op maandag 20 april 2015 13:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja Brienne is niet de beste actrice nee.. Al was het gevecht met the Hound wel erg tof gebracht.
Jaime is gewoon heel sneu nu, dan acteert ie dan juist weer goed.![]()
Arya ben ik het wel mee eens, maar die scènes waren in het geheel erg knullig gebracht.
Ik vind t jammer dat Ellaria haar haar afgeknipt heeftquote:Op maandag 20 april 2015 10:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Daar gaan we weer!
Cersei en Jaime over ''our daughter''![]()
Jaime die z'n looks weer terugkrijgt met z'n stoppelbaardje![]()
BronnHeerlijke vent.
Sam's speechen Jon die verkozen wordt tot Lord Commander
![]()
Janos Slynt die finaal afging![]()
Sansa en Brienne die elkaar eindelijk ontmoeten. Jammer dat Brienne zo vasthoudend is, beide Stark meiskes willen haar hulp niet, ga dan lekker terug naar Jaime denk ik dan.
Sowieso, waar zou Sansa op dit moment veiliger zijn dan bij Littlefinger?![]()
Arya en JaqenDat beloofd veel goeds. Kan ze straks mooi haar rijtje gaan afwerken.
Tyrion lijkt net een aapje nu, met die baardVarys is wel weer een baas hoor.
Dany met haar misstap om die Mereense af te slachten voor de ogen van het volk.. Ze had de Harpy moeten doden, dat maakt haar écht niet gelijk haar vader. Domme zet.
Ben benieuwd of Drogon nog slachtoffers gaat maken.
Prince Doran is goed gecast, ziet er stoer uitEllaria is een bietje verlept sinds de dood van Oberyn. Volgende week eindelijk haar (stief)dochters in beeld?
De makers waren er zelf ook bang voor, met de slachtingen van seizoen 3 en 4. Maar zonder dat vind ik t nog steeds allesbehalve saai. Ik vind juist een aflevering als in seizoen 4 (nr 9 meen ik), waar echt de HELE afevering draait om een gevecht, saai. Geef mij maar politiek gekonkelquote:Op maandag 20 april 2015 15:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En echt elk seizoen klagen er mensen dat het te saai is.Voor het niveau van de laatste afleveringen is nu eenmaal opbouw nodig. En ook deze afleveringen hebben enkele erg goede scènes.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 20 april 2015 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De makers waren er zelf ook bang voor, met de slachtingen van seizoen 3 en 4. Maar zonder dat vind ik t nog steeds allesbehalve saai. Ik vind juist een aflevering als in seizoen 4 (nr 9 meen ik), waar echt de HELE afevering draait om een gevecht, saai. Geef mij maar politiek gekonkel
Buiten het feit dat ik een aflevering toegewijd aan één ding af en toe een geweldige afwisseling vind, ben ik het met je eens.quote:Op maandag 20 april 2015 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De makers waren er zelf ook bang voor, met de slachtingen van seizoen 3 en 4. Maar zonder dat vind ik t nog steeds allesbehalve saai. Ik vind juist een aflevering als in seizoen 4 (nr 9 meen ik), waar echt de HELE afevering draait om een gevecht, saai. Geef mij maar politiek gekonkel
Ik weet niet eens of t "verwachtingen lager zetten" is, maar "verwachtingen bijstellen voor t soort serie". Als je iedere aflevering vol actie wil dan moet je maar The A-team herhalingen kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 15:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik een aflevering toegewijd aan één ding af en toe een geweldige afwisseling vind, ben ik het met je eens.Voor nu kunnen zulke afleveringen als deze soort van teleurstellend zijn, maar als je het seizoen als geheel bekijkt worden ze al een stuk beter.
Gewoon een kwestie van je verwachtingen wat lager zetten en proberen van elke scène te genieten. Arya zal bijvoorbeeld nog heel wat beleven, en Tyrion ook, maar ja, ze moeten eerst nog in Braavos en Meereen aankomen. En daar zijn afleveringen voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sssssss !!!quote:Op maandag 20 april 2015 17:33 schreef padlarf het volgende:
Dany snapt er weer eens niks van. Politieke blunder van formaat.
Seizoen 1 had geweldige dialogen. Dat was echt wat me in de serie trok.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Liever 10 dialogen dan 1 groot gevecht. Die Wall-ep was leuk, maar zo hoeft het van mij niet elke aflevering.
jaquote:Op maandag 20 april 2015 17:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Word in dit topic alleen besproken wat uitgezonden is?
Ser Friendzone heeft Danny al verraden. Behalve als Danny Daario's vaginale voorrechten intrekt denk ik niet dat hij binnenkort een reden heeft om haar ontrouw te zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Daario vind ik een kutpersonage. Hopelijk gaat hij nog echt iets bijdragen. Daenerys verraden oid.
Danny is dan ook geen politicus, maar een onvolwassen tiran die regeert bij de gratie van onzinmagie, een messias-complex en de harde plasser die GRM krijgt van een vrouwelijke Britse dictator die het Midden-Oosten regeert.quote:Op maandag 20 april 2015 17:33 schreef padlarf het volgende:
Dany snapt er weer eens niks van. Politieke blunder van formaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |