Wat een ellendequote:Op donderdag 16 april 2015 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels ook m'n eigen muziek erin gezet, compleet met wat 3FM samples die je er af en toe tussendoor hoort.
Die Kuruma is echt een bazendingquote:Op donderdag 16 april 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
Hehe, eindelijk de headset goed werkend
En maar ff m'n Zentorno verkocht, en die gepantserde kuruma gekocht. Maar kan nog steeds m'n Bifta, Cognoscienti Cabrio, Entity en Elegy niet verkopen.
Als je ze niet kunt verkopen moet je even Lester bellen, die regelt dat dan zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
En maar ff m'n Zentorno verkocht, en die gepantserde kuruma gekocht. Maar kan nog steeds m'n Bifta, Cognoscienti Cabrio, Entity en Elegy niet verkopen.
Stop die Lester op een plek waar je luchtstreepjes vandaan komen.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt verkopen moet je even Lester bellen, die regelt dat dan zo.
Ohja de Insurgent is veel beter dan de Kuruma.
Jingles uit den ouden doosch zekerquote:Op donderdag 16 april 2015 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels ook m'n eigen muziek erin gezet, compleet met wat 3FM samples die je er af en toe tussendoor hoort.
Wat waren jouw en Jaghenahahkarrr's problemen gister met de voicechat?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Kuruma was m'n favo auto in GTA III
Voicechat op voice activated zettenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat waren jouw en Jaghenahahkarrr's problemen gister met de voicechat?
Ah lol okquote:Op donderdag 16 april 2015 17:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voicechat op voice activated zettenBeter nog is om een TS server te gebruiken, want ingame bellen werkt niet lekker.
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah lol okHeb zelf nergens problemen mee namelijk, ook niet via telefoon. Heb je je voice-chat instellingen in je interaction menu ook op crew + friends staan? Of everyone/no-one/andere optie.
Wanneer krijgen we die 500k van Rockstar?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh oki. Dat heb ik weer uitgeschakeld na zingende Koreanen
Je hebt mijn oplossingen geprobeerd?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nee, alles al geprobeerd maar krijg steeds dit:
[ afbeelding ]
Als dolle duikavond met Lester begint.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we die 500k van Rockstar?
Welke headset heb je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
Geen idee, ik kan me nog herinneren van lang geleden dat jij hier op 't forum als god werd gezien, weet niet meer in welk deel preciesquote:Op donderdag 16 april 2015 15:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had al een invite gestuurd daarstraks.
Beroemd waarvan?
Welkom hansie!quote:Op donderdag 16 april 2015 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, jullie zien bij de crewleden ene Kaenargh staan. Da's m'n maat Hans die op Fok! Hansch heet
Ja ik heb zowat alle oplossingen op het internet geprobeerd, behalve windows opnieuw installeren maar dat ga ik zo proberen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:34 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Je hebt mijn oplossingen geprobeerd?
Turtle Beach Earforce PLaquote:Op donderdag 16 april 2015 17:52 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Welke headset heb je als ik vragen mag?
Maakt niet uit, staat los van elkaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het beter de game uit te spelen voordat je online gaat of maakt dat niet uit?
Bedoel je niet kikkerlikker?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:09 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan me nog herinneren van lang geleden dat jij hier op 't forum als god werd gezien, weet niet meer in welk deel precies
Ik heb 't geprobeerd maar ook dat werkt niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:09 schreef 10minuteman het volgende:
@dolf try this:
http://steamcommunity.com(...)/611703999964364933/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |