Jup, het zuigt als het niet werkt. Met die collega ben ik ook een paar uur bezig geweest voordat ik achter de oorzaak kwam, er zijn zoveel factoren die van invloed kunnen zijn. Gezien je DX9 opmerking: ik neem aan dat je hardware wel enigzins bij de tijd is (en dus voldoet aan de systeemeisen?)quote:Op donderdag 16 april 2015 14:52 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een ticket gemaakt maar ze kunnen me niet echt helpen.
Heb eigenlijk geen zin om windows opnieuw te moeten installeren maar als dat echt de enige oplossing is...
Ik neem aan dat er voor volgende week dinsdag wel een patch komt, zou anders wel heel slecht zijn aangezien er wel meer fouten zijn.
Ja ik draai ook op DX11, denk dat die foutmelding gewoon standaard is bij die launcher.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, het zuigt als het niet werkt. Met die collega ben ik ook een paar uur bezig geweest voordat ik achter de oorzaak kwam, er zijn zoveel factoren die van invloed kunnen zijn. Gezien je DX9 opmerking: ik neem aan dat je hardware wel enigzins bij de tijd is (en dus voldoet aan de systeemeisen?)
Ik draai namelijk op DX11.
Achteruit rijden?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef redboyke het volgende:
hoe ga je uit los santos customs? ik druk esc maar er gebeurd niks.
nee gaat niet die toont de menu dus ik kan alleen maar door het menu bewegen. er staat ook geen leave button bijquote:
op ps3 was het gewoon B indrukken, dus dezelfde knop als je terug gaat in het menu.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee gaat niet die toont de menu dus ik kan alleen maar door het menu bewegen. er staat ook geen leave button bij
ja dat is dus op pc ESC maar gaat nietquote:Op donderdag 16 april 2015 15:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
op ps3 was het gewoon B indrukken, dus dezelfde knop als je terug gaat in het menu.
Je kunt hier nog eens kijken, command line switches voor GTA. Hiermee kun je bepaalde settings forceren en dus ook zaken disablen. Mogelijk dat je daar nog wat aan hebt. url: https://support.rockstarg(...)Lines-for-GTAV-on-PCquote:Op donderdag 16 april 2015 15:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
op ps3 was het gewoon B indrukken, dus dezelfde knop als je terug gaat in het menu.
Ah, MP dus. Geen idee, nog niet in online versie geweest, dit weekend pas.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dat is dus op pc ESC maar gaat nietdus ik ben nu lvl 3 en geraak niet verder omdat ik een tracker op mijn auto moet zetten. kan ook geen huis kopen want moet je lvl 5 voor zijn en ik kan ook geen auto kopen want ik heb geen huis
ow moest hem blijkbaar ook repaintenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, MP dus. Geen idee, nog niet in online versie geweest, dit weekend pas.
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
ow moest hem blijkbaar ook repainten
kon ik er opeens wel uit
Voor 1 auto heb je geen huis/garage nodig. Jat een auto van de straat en zet er een tracker opquote:Op donderdag 16 april 2015 15:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dat is dus op pc ESC maar gaat nietdus ik ben nu lvl 3 en geraak niet verder omdat ik een tracker op mijn auto moet zetten. kan ook geen huis kopen want moet je lvl 5 voor zijn en ik kan ook geen auto kopen want ik heb geen huis
Ik kreeg weer even hoop maar helaas, ook dit werkt niet. toch bedankt voor alle moeitequote:Op donderdag 16 april 2015 15:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je kunt hier nog eens kijken, command line switches voor GTA. Hiermee kun je bepaalde settings forceren en dus ook zaken disablen. Mogelijk dat je daar nog wat aan hebt. url: https://support.rockstarg(...)Lines-for-GTAV-on-PC
Er zitten wat nuttige command line switches tussen, het disablen van hyperthreading bijv evenals het forceren van bepaalde directx functies. Je zult het gewoon moeten proberen, maar het is absoluut klotewerk. Ik heb verder zo ook even geen idee wat het nog zou kunnen zijn, hoop dat je het snel gefixxed krijgt.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:26 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik kreeg weer even hoop maar helaas, ook dit werkt niet. toch bedankt voor alle moeite![]()
Ja die had ik idd geprobeerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er zitten wat nuttige command line switches tussen, het disablen van hyperthreading bijv evenals het forceren van bepaalde directx functies. Je zult het gewoon moeten proberen, maar het is absoluut klotewerk. Ik heb verder zo ook even geen idee wat het nog zou kunnen zijn, hoop dat je het snel gefixxed krijgt.
Ben vanavond niet online maar quote een post van mij en geef de resultaten even door (of stuur een DM). Deze threads gaan zo fucking hard dat ik waarschijnlijk in een nieuw deel zit en ben wel nieuwsgierig of het gelukt is of niet. Succes!quote:Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja die had ik idd geprobeerd.
Ik ga vanavond opnieuw windows installeren en vervolgens alle drivers en dan gelijk GTA, als het dan nog niet werkt geef ik op.
Doe ik, thanks!quote:Op donderdag 16 april 2015 15:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben vanavond niet online maar quote een post van mij en geef de resultaten even door (of stuur een DM). Deze threads gaan zo fucking hard dat ik waarschijnlijk in een nieuw deel zit en ben wel nieuwsgierig of het gelukt is of niet. Succes!
Ah ja.. niet aan gedacht, fucking gratis norton laatst ergens bij mee gedownload -_-quote:Op donderdag 16 april 2015 15:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kan. Firewall/AV uitschakelen en nog eens proberen. Geen verschil? -> eerder genoemde clean boot proberen en op een ander tijdstip nog eens proberen.
Ugh, remove met removaltool: https://support.norton.co(...)EndUserProfile_en_usquote:Op donderdag 16 april 2015 15:33 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ah ja.. niet aan gedacht, fucking gratis norton laatst ergens bij mee gedownload -_-
Lekker! Meld je gelijk even aan bij de crew.quote:
Ik had al een invite gestuurd daarstraks.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:36 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Lekker! Meld je gelijk even aan bij de crew.
p.s : was jij niet beroemd ofzo? ik ken je ergens van
Topquote:Op donderdag 16 april 2015 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, jullie zien bij de crewleden ene Kaenargh staan. Da's m'n maat Hans die op Fok! Hansch heet
Wat een ellendequote:Op donderdag 16 april 2015 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels ook m'n eigen muziek erin gezet, compleet met wat 3FM samples die je er af en toe tussendoor hoort.
Die Kuruma is echt een bazendingquote:Op donderdag 16 april 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
Hehe, eindelijk de headset goed werkend
En maar ff m'n Zentorno verkocht, en die gepantserde kuruma gekocht. Maar kan nog steeds m'n Bifta, Cognoscienti Cabrio, Entity en Elegy niet verkopen.
Als je ze niet kunt verkopen moet je even Lester bellen, die regelt dat dan zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
En maar ff m'n Zentorno verkocht, en die gepantserde kuruma gekocht. Maar kan nog steeds m'n Bifta, Cognoscienti Cabrio, Entity en Elegy niet verkopen.
Stop die Lester op een plek waar je luchtstreepjes vandaan komen.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt verkopen moet je even Lester bellen, die regelt dat dan zo.
Ohja de Insurgent is veel beter dan de Kuruma.
Jingles uit den ouden doosch zekerquote:Op donderdag 16 april 2015 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels ook m'n eigen muziek erin gezet, compleet met wat 3FM samples die je er af en toe tussendoor hoort.
Wat waren jouw en Jaghenahahkarrr's problemen gister met de voicechat?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Kuruma was m'n favo auto in GTA III
Voicechat op voice activated zettenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat waren jouw en Jaghenahahkarrr's problemen gister met de voicechat?
Ah lol okquote:Op donderdag 16 april 2015 17:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voicechat op voice activated zettenBeter nog is om een TS server te gebruiken, want ingame bellen werkt niet lekker.
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah lol okHeb zelf nergens problemen mee namelijk, ook niet via telefoon. Heb je je voice-chat instellingen in je interaction menu ook op crew + friends staan? Of everyone/no-one/andere optie.
Wanneer krijgen we die 500k van Rockstar?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh oki. Dat heb ik weer uitgeschakeld na zingende Koreanen
Je hebt mijn oplossingen geprobeerd?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nee, alles al geprobeerd maar krijg steeds dit:
[ afbeelding ]
Als dolle duikavond met Lester begint.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we die 500k van Rockstar?
Welke headset heb je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
Geen idee, ik kan me nog herinneren van lang geleden dat jij hier op 't forum als god werd gezien, weet niet meer in welk deel preciesquote:Op donderdag 16 april 2015 15:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had al een invite gestuurd daarstraks.
Beroemd waarvan?
Welkom hansie!quote:Op donderdag 16 april 2015 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, jullie zien bij de crewleden ene Kaenargh staan. Da's m'n maat Hans die op Fok! Hansch heet
Ja ik heb zowat alle oplossingen op het internet geprobeerd, behalve windows opnieuw installeren maar dat ga ik zo proberen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:34 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Je hebt mijn oplossingen geprobeerd?
Turtle Beach Earforce PLaquote:Op donderdag 16 april 2015 17:52 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Welke headset heb je als ik vragen mag?
Maakt niet uit, staat los van elkaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het beter de game uit te spelen voordat je online gaat of maakt dat niet uit?
Bedoel je niet kikkerlikker?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:09 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan me nog herinneren van lang geleden dat jij hier op 't forum als god werd gezien, weet niet meer in welk deel precies
Ik heb 't geprobeerd maar ook dat werkt niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:09 schreef 10minuteman het volgende:
@dolf try this:
http://steamcommunity.com(...)/611703999964364933/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |