abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2015 @ 21:26:51 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_151723681
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

disclaimer
pi_151723759
Sq, woorden schieten tekort... Ik wens jullie zoveel sterkte..

Dikke knuffel meid
pi_151723762
Jemig SQ dat is wel gelijk heel definitief. :'( Heel veel sterkte komende tijd. Ik hoop voor jullie dat jullie nog genoeg tijd samen hebben om een heleboel mooie herinneringen te kunnen maken. :*
pi_151724226
SQ, ik lurk alvast mee en zag je berichtje. Sterkte!!!! :*
pi_151724432
He bah, SQ. Heel veel sterkte. Hoop dat jullie er nog een beetje een mooie tijd van kunnen maken..
  woensdag 15 april 2015 @ 21:57:45 #6
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151725106
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 april 2015 @ 21:59:44 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151725206
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden! :*
en maak foto's .. heel veel foto's ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151726124
Jeetje zeg, ik kwam hier eigenlijk een hele boze post tikken omdat vandaag mijn fiets is gestolen en ik tot 21:30 op het politiebureau gezeten heb, maar dat valt nu even helemaal in het niet. Een fiets...

SQ, heel veel sterkte voor jou en je familie. Maak mooie herinneringen voor lieve M, maar ook voor jullie zelf :*
  woensdag 15 april 2015 @ 22:19:33 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_151726303
Nou, jij mag best over je gestolen fiets komen mopperen, want dat is óók gewoon kut. :*
disclaimer
pi_151726665
ik had hem nog maar 2 maanden (!) en natuurlijk geen verzekering wat dat kost geld |:(

Krijgt ze nog behandelingen om (even simpel gezegd) tijd te rekken/kwalitatief beter te maken?

Misschien een mooi idee om met die fotograferende buurvrouw binnenkort een hele mooie shoot te doen met baby/mamma/oma?
  woensdag 15 april 2015 @ 22:35:42 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_151727043
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit... ;(

Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinneren :'( en haar oma is zó gek op haar :'(
disclaimer
pi_151727187
Dat is ook intens verdrietig SQ... Het is prachtig dat ze haar kleindochter herft leren kennen, maar heel oneerlijk dat ze er maar zo kort van mag genieten. Dikke :*!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151727970
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit... ;(

Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinneren :'( en haar oma is zó gek op haar :'(
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn ;( :*
  donderdag 16 april 2015 @ 06:37:37 #14
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_151732053
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn ;( :*
+1, daar ben ik ook bang voor hier :'(.

SQ, ik hoop dat jullie vrijdag nog wat meer opheldering krijgen :* .

Moggguh...
Gisteravond vergeten de droomvoeding te geven... Tja, dan gaat je schema in de war :'). 8-3-6 ipv 8-11-5-8.
pi_151732108
Ik vind het echt verschrikkelijk, SQ ;( nu ik zelf ouder ben besef ik nog eens extra wat míjn ouders voor me betekenen en ik kan me niet indenken dat ik het ook ooit zonder ze moet doen :N

Hier weer eens een relatief goede nacht gehad, 19-2-6. Ik vind opstaan 's nachts niet eens zo erg, maar ik ben nog steeds ziek :( en ik voel me midden in de nacht 100x beroerder dan overdag. Schuurpapier keel, loopneus en bonsende kop enzo :O
pi_151732479
We hadden hier een nacht 23-3.30-7, vind ik best een schappelijke nacht.
Gister bij de kinderarts geweest, J. is een perfect normale, gemiddelde jongen aan het worden. En dat vinden we heel fijn :D We zijn ontslagen van de controles in het ziekenhuis. Hij weegt nu 3350 gram dus is goed aangekomen in 10 dagen tijd (300 gram). Hij is nog steeds een kleintje maar dat is niet erg, ook dat trekt wel weer bij.
pi_151732684
Wat een verdrietige gedachte zeg ;( Krijg er tranen van in m'n ogen :'(

Fijn dat het zo goed gaat Mevr Cactus! :)
Beterschap Krijgertje :*
Hopelijk komt het schema weer op de rit NTS!

F had toch wel wat verhoging na de prikken gisteren, zetpil gegeven en goede nacht gehad. Normaal zorgt de ochtendvoeding voor een soort opleving maar vanochtend sliep hij gewoon door. Hopelijk voelt hij zich vandaag weer beter :)
pi_151732707
Wat goed zeg, mevrouwCactus. Ja, dat is dan heerlijk als er wordt gezegd dat het een perfect gemiddelde jongen aan het worden is. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151732727
Beterschap krijgertje!
Fijn dat hij goed groeit Cactus.

Brr ik zit in de wachtkamer vd tandarts, te wachten op t vullen van n gaatje... :X ;( maaaar vanmiddag gaan we foto's maken van saar! Zin in!
S. 2014
J. 2016
pi_151732962
SQ foto's maken is echt een heel goed idee (vind ik :@). En misschien ook filmpjes, dat is nog net wat echter. Mijn moeder stierf toch nog vrij onverwacht toen L 7 weken was en ik heb maar heel weinig foto's van haar met L en helemaal geen video's. Dat vind ik achteraf echt een groot gemis, maar terugdraaien kunnen we het helaas niet. Nogmaals heel veel sterkte. :*
pi_151733538
GM, veel succes bij de tandarts. Ik zit ook altijd een beetje met knikkende knietjes in de wachtruimte terwijl ik eigenlijk nooit echt iets heb :@

Cactus, wat fijn, een gewoon gemiddelde jongen :D
pi_151734604
GM succes bij de tandarts! Een gaatje vullen is niet zo heel erg toch?

Een gemiddelde jongen voor Cactus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met hem.

Ik heb mijn borsten leeg gekolfd (160ml kwam eruit) en nu hoop ik dat Frits minder krampen en minder zal spugen. Bedankt voor jullie input Kwak en Crumpette. O+
pi_151734918
dat zijn mooie berichten Cactus *O*

Fijn Cholula, hoop dat het wat rust geeft. Als je idd overproductie hebt, en je baby moeite heeft met drinken omdat het zo hard gaat of omdat je gespannen borsten hebt, kun je nog overwegen om iets de spanning af te kolven voor je gaat voeden, dan gaat het misschien iets rustiger.

Wij zitten in de trein naar oma :)
  donderdag 16 april 2015 @ 10:20:54 #24
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151734949
Ik was wat aan het lezen hier en kom ineens dat bericht van SQ tegen. Wat een kutnieuws! ;(
SQ en bleiblei, heel veel sterkte de komende tijd... Ik hoop dat ze met de juiste behandeling nog wel kwaliteit van leven houdt en dat jullie nog van en met haar kunnen genieten en zij van jullie. Zoals al eerder aangegeven, maak veel foto's en filmpjes! Het later kunnen terug horen van haar stem is goud waard...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:31:08 #25
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_151735232
SQ...heel veel sterkte de komende tijd. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')